Skocz do zawartości

nc+ MIX


jimmyboy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

podłączam się do prośby kolegi wyżej i mam pytanko

planuje w tym miesiącu wysłać wypowiedzenie mam NC+mix Canal+Platinum za 99 na czas nie określony

co mogą mi zaproponować po wysłaniu rezygnacji ?

zależy mi głównie na kanałach sportowych C+Sport, Family i Family 2

noi oczywiście w niższej cenie tak około 70zł ? myślicie że da rade ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby zmiana polityki programowej NC+MIX? Od wczoraj zauważyłem, że świecą mi kanały SD z pakietu Multi+ na module CAM, a w/g zapewnień doradców NC+ nie powinny one świecić przy użytkowaniu nCAM. Piszę o tym, nie dlatego, że brakowało mi kanałów SD(HD normalnie działają jak zwykle), ale właśnie trochę mnie zawsze dziwiło traktowanie modułu jako taki odrzutek i może idą lepsze czasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanko do użytkowników tego modułu to czy po ;załadowaniu; kanałów wyświetla Wam logo nki ? W moim Philipsie w żaden sposób nie mogę usunąć tego loga, żadna kombinacja z przyciskami nie działa , a jedynym sposobem jest przełączenie na inny kanał. Wina oprogramowania modułu , czy TV ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może mi ktoś pomóc ?

 

włączyłem dzisiaj wieczorem TV, wyskakuje okno jak przy pierwszym uruchomieniu dekodera i ekran aktywacyjny

siła sygnału

jakość

uprawnienia itp tak jak w NC+ mix

tylko że to okno EKRAN AKTYWACYJNY wyświetla się od kilkunastu(kilkudziesięciu minut) i nie znika jak wcześniej

co jest nie tak ??

NC+mix brałem na początku tego miesiąća, jeszcze żadnej opłaty nie mam zagłej, co jest grane? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszedłem z tym dekoderem do gościa u którego to kupiłem, powiedział ze umowa została rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym, fakt wysłałem im kilka dni temu rezygnacje z NC+mix ale z dniem 31 października mieli mi wyłączyć, jednak przez pomyłke wyłączyli już wczoraj

gość powiedział że mogę złożyć reklamacje albo podpisać nową umowe na ten sprzęt który mam, powiedziałem że się zastanowie

planuje iść np 4 października i podpisać nową umowe, wtedy będe miał do końca miesiąca za free a zapłące dopiero za listopad

przynajmniej z tego co tu niektóre osoby wyżej na tym forum pisały

myślicie że da rade tak zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem na maila, że pakiet Extra przez cały październik w cenie pakietu Comfort+ :) // Już działają :D

//Widzę w ICA sporo promocji, ale jak dla mnie mało ciekawe:

-paczka HBO przez 6 mies. za 20zł/msc

-paczka Cinemax przez 6 mies. za 9,90zł/msc

-paczka Filmbox przez 6 mies. za 9,90zł/msc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem na maila, że pakiet Extra przez cały październik w cenie pakietu Comfort+ :) // Już działają :D

 

Wszystkie?

Ja wprawdzie maila nie dostałem a kanały z Extra pojawiły mi się wyrywkowo (nie sprawdzałem wszystkiego ale tak myślę że wczoraj świeciło tak z 70% pakietu Extra)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miało być pięknie a wyszło jak zawsze ;/

poszedłem dzisiaj do punktu sprzedaży NC+ z zamiarem podpisania umowy w NC+mix na pakiet platinum za 99zł na czas nieoznaczony a tu nie spodzianka

nie mogę podpisać takiej umowy bo koleś w punkcie mówi że nie widzi tego dekodera na ich stanie czy coś w tym stylu i nie może prowadzić numeru tej karty którą miałem bo wyskakuje błąd, gość siedział nad tym prawie godzine i nic

teraz to jestem w dużej czarnej :(

 

04.09.2014 poszedłem do punktu NC+, zakupiłem NC+mix (dekoder na własność) pracownik punktu odrazu podpisał ze mną umowę na C+Platinum za 99zł -czas nieoznaczony

 

22.09 jestem w tym samym punkcie, więc odrazu podpisuje rezygnację z datą 31.10.2014 ponieważ chciałem tą telewizje do końca października a musze wysłać rezygnację min 30 przed końcem okresu w ktorym chce oglądać.

 

Następnego dnia wieczorem (23.09) nadawanie sygnału zostało wyłączone, jak się dowiedziałem w punkcie umowa została zerwana w tybie natychmiastowym, mogę napisać reklamacje albo podpisać nową umowę(przynajmniej tak mi gośc w punkcie powiedział) ALE jak się dzisiaj okazało nowej umowy na ten sprzęt również nie mogę podpisać

 

zostałem z dekoderem na własność który do niczego mi się nie przyda za 99zł a TV zamiast miesiąc odbierałem jakieś 18 dni

 

jak mi ktoś tu doradzi co robić to będe baaardzo wdzięczny :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO NA 6 M-CY 20,00 ZŁ

 

FILMBOX NA 6 M-CY 9,90 ZŁ

 

NOC NA 6 M-CY 20,00 ZŁ

 

REDLIGHT NA 9 M-CY 9,90 ZŁ

 

EXTRA+ NA 6 MIES. 20,00 ZŁ

 

ADVENTURE TV HD 1,99 ZŁ

 

HUSTLER HD 4,99 ZŁ

 

HISTORY HD 1,99 ZŁ

 

SUNDANCE CHANNEL HD 2,99 ZŁ

 

Jestem posiadaczem nc+ mix , sporo nowych promocji a paczki Canal+ nadal brak :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przedłużał już ktoś umowę po zakończeniu 1-go roku ?

Można np. jeszcze raz podpisać tą roczną umowę ?

Bo z obsługi klienta na moje zapytanie co dalej po roku dostałem odpowiedź "Obecnie oferty na przedłużenie Umowy ofert MIX nie są dostępne."

Ktoś już to w praktyce przerabiał ?

 

pozdrawiam

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie?

Ja wprawdzie maila nie dostałem a kanały z Extra pojawiły mi się wyrywkowo (nie sprawdzałem wszystkiego ale tak myślę że wczoraj świeciło tak z 70% pakietu Extra)

Hmm, a które u Ciebie kanały nie działają? Sprawdzałem też tylko wyrywkowo, co mnie interesowało, czyli głównie filmowe, sport i wszystko świeciło.

 

Co do przedłużenia umowy to widziałem oferty, gdzie sklepy oferowały zawarcie umowy na 15 m-cy i cena niższa niż gdyby to samo brać w punkcie o 5zł za pakiet. Może po prostu zrezygnować, a po miesiącu podpisać nową umowę(mowa oczywiście o własnym sprzęcie)? Ja dopiero pod koniec grudnia będę miał ten okres 3m-cy do wypowiedzenia, aktualnie mam tylko w ICA, że mam możliwość przedłużenia umowy po kontakcie z BOK, ale nie zostawiałem na razie numeru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przedłużał już ktoś umowę po zakończeniu 1-go roku ?

Można np. jeszcze raz podpisać tą roczną umowę ?

Bo z obsługi klienta na moje zapytanie co dalej po roku dostałem odpowiedź "Obecnie oferty na przedłużenie Umowy ofert MIX nie są dostępne."

Ktoś już to w praktyce przerabiał ?

 

pozdrawiam

Rafał

 

Dziś do mnie dzwoniono umowę mam do końca roku br a proponują to co mam Universe+ 49zł i dawają dodatkowo 6x Canal+ razem 59,90 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...