Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega miał wcześniej n z umową na 18 miesięcy, z dekoderem TurboBOX+ (500 GB), wypowiedział umowę, umowa do końca września. Dzisiaj telefon z ofertą, która została przyjęta:

 

24 miesiące, 99 zł/miesięcznie:

Comfort+

Aktywacja turboBox+ (wymienione w ICA, realnie bez aktywacji, no bo jakim prawem)

Multi+

Cinemax

EXTRA+ HB ITI

Filmbox

HBO

Premium Sport &Film

CANAL+ VOD

VOD+ Seriale+

 

Wcześniej: WPT+HBO+Filmbox+nPremium(Canal+) = 91 zł

 

EDIT: Zły wątek, bo myślałem, że kolega w nc+, dopiero teraz mi powiedział, prosze o przeniesienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka minut temu tel z numeru +22 4551245 .Koleżka się przedstawił,spytał czemu rezygnuję z ''tak bogatej oferty i MR'' po czy jak powiedziałem że za drogo nie powiedział ani nie zaproponował nic :D pożegnał się i rozłączył.Ogólnie konsul brzmiał jakby miał zaraz umrzec :D .Pierwszy raz miałem od nich telefon bez nawet bardzo drogiej oferty :) Jakaś nowa taktyka czy jak mam to rozumieć.Acha umowa do końca pażdziernika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Do tej pory miałem taki zestaw:

Universe +

Canal + Platinum OP

Multiroom Standard

Najem Ultrabox+

---

cena 59 zł/miesiąc

 

Na co przygotować się w negocjacjach? Zależy mi, żeby utrzymać ten stan i nie płacić więcej niż teraz. A jak się da to np. HBO choć na parę miesięcy. Realne?

 

Wypowiedzenie jest złożone, umowa do końca września, jeszcze nie było telefonów, tylko dwa sms-y z zaproszeniem, by zadzwonić po super ofertę i zostać z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Badają klientów , czy wiedzą, ile trzeba zapłacić , zwłaszcza "warszawka" ... ilu tu jest nas na forum .... 200, 300, 400 osób. - A ile procent klientów nc+ ... wie , że można taniej ? - Nie przypuszczam , aby więcej niż 10% ...... wiedziało.

A i tak najlepsze oferty z Krakowa są ..... a czekać trzeba, i nawet po terminie zadzwonić , przed zdaniem dekodera , i powoli a systematycznie schodzić z ceny ..... :read: :>

A .... Ilu wie , że trzeba umowę wypowiedzieć ? oto jest pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, obecnie płacę 49 zł. Nie mam paczki C+, to jest ten pakiet, który w ubiegłym roku kosztował coś ok. 59 zł. Umowa kończy mi się 31 października, wypowiedzenie wysłane. Rozmawiałem z gościem z nc+, który zaproponował mi to co mam + HistoryHD za ok. 51 zł. Oczywiście podziękowałem. Czy jest opcja, że dostanę w łamańcu paczkę C+ za 53 lub 59 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie :

W trakcie rozmowy telefonicznej konsultant powiedzial i wielokrotnie powtorzyl, ze jesli PRZEDLUZAM umowe, to chociaz zawieram umowe przez telefon, to nie mam mozliwosci 10-dniowego wypowiedzenia i ze On musi mi to powiedziec. Zrozumialem to tak, ze jesli sie zgadzam, to musze to wziasc i nie mam innej mozliwosci. Czy aby na pewno tak jest ? Czy w tym przypadku nie moge odstapic od umowy, nawet jesli zawarlem ja na odleglosc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykłychłopak

Musisz wypowiedzieć umowę pisemnie, idź koniecznie do POK i wypowiedz, a kiedy ci się kończy umowa ?

sądze że się spóżniłeś z wypowiedzeniem umowy ..... oni to wykorzystają.

 

Kevin777

masz szanse na 6xc+ i pewnie na 59 zł i HBO na 5 m-cy gratis... bo to u nich obowiązkowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie :

W trakcie rozmowy telefonicznej konsultant powiedzial i wielokrotnie powtorzyl, ze jesli PRZEDLUZAM umowe, to chociaz zawieram umowe przez telefon, to nie mam mozliwosci 10-dniowego wypowiedzenia i ze On musi mi to powiedziec. Zrozumialem to tak, ze jesli sie zgadzam, to musze to wziasc i nie mam innej mozliwosci. Czy aby na pewno tak jest ? Czy w tym przypadku nie moge odstapic od umowy, nawet jesli zawarlem ja na odleglosc?

Nie zawierasz umowy tylko aneksujesz,a to jest różnica.... i dlatego nie masz 10 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aneksujesz .... czyli jest w niezbyt komfortowej sytuacji .... mniejsze pole do manewru. Bez wypowiedzenia,

czyli nie jest to tzw czas określony .... a jest.... tzw czas nieokreślony , 3 m-ce ... , ....

musi negocjować ...... ze szczególnym naciskiem na ten miesiąc ..... w jakiej kwocie będzie "abonament"

Wypowiadać umowę jeszcze raz wypowiadać. .... i mnie też kiedyś nabrali.

Ale kto o tym wie ? ..... 10-% populacji to góra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Do tej pory miałem taki zestaw:

Universe +

Canal + Platinum OP

Multiroom Standard

Najem Ultrabox+

---

cena 59 zł/miesiąc

 

Na co przygotować się w negocjacjach? Zależy mi, żeby utrzymać ten stan i nie płacić więcej niż teraz. A jak się da to np. HBO choć na parę miesięcy. Realne?

 

Wypowiedzenie jest złożone, umowa do końca września, jeszcze nie było telefonów, tylko dwa sms-y z zaproszeniem, by zadzwonić po super ofertę i zostać z nimi.

 

Umowa na 15 miesięcy, 5 miesięcy 0 zł, pozostałe 10 po 79,90 zł.(średnio 53,27 zł). HBO 5 miesięcy gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do końca września, wypowiedzenie złożone w maju i od tamtej pory dwa telefony jeszcze w maju, Pani konsultantka po odmowie zapytała czy jak będzie coś ciekawego czy może się kontaktować, zgodziłem się. Później cisza i w lipcu zadzwoniłem się zapytać o fakturę papierową lub elektroniczną (aby podpisać umowę jako klient przechodzący u innego dostawcy niestety faktura tylko na tv przychodzi więc ewentualnie wyciąg z konta o wpłacie wchodzi w grę) i tu oferta, ale znowu odrzucona. Od tamtej pory dwa smsy o gwarantowynych prezentach i inne głupoty, ale nadal czekam, nie dzwonię. W końcu jeszcze 14 dni a to dużo czasu. Może zadzwonią jeszcze, ale jak się czyta na forum to ostatnio coś ciężko z kontaktem z ich strony, ciekawe co to za strategia?

Dzwonią juz do tych co umowy się kończą na koniec października a tu jeszcze koniec września.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ircios, to czy przedłużasz czy aneksujesz nie ma specjalnego znaczenia, chodzi o natychmiastowe uruchomienie usługi.

Właśnie,że jest duża różnica. Abonenci cyfry przy migracji zawierali nową umowę z iti i mieli 10 dni na rezygnację przy włączeniu usługi od 1-ego. Jeśli odrazu mieli sygnał,to już nie. Inaczej było z abonentami n, oni już w ogóle nie mieli 10 dni bo nie zmieniali operatora,tylko od razu aneksowali. Teraz jest tak samo z abonentami nc jak było z abonentami n ;) . Tylko aneksujemy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikolo6,

 

napisz .... co masz ,.... ile płacisz i czego oczekujesz, konkrety .... i spokojnie ....

tu ...pamiętaj ...... "Sami Swoi" ......czyli .... Kargul i Pawlak

 

Powiem tak, obecnie mam Universe+ za 59 zł, gdyż jestem nowym abo i w zeszłym roku podpisałem pierwszą umowę z nc+. Nie ukrywam, iż celuję w Comfort, Multi, Extra, 6xC+ i HBO na 24 m-ce w cenie średniej 59,92 i do tego wymianę BOX+ PVR Redy na WiFBOX (może być z aktywacja za 49 zł). Trudno powiedzieć czy da radę, chodź można powiedzieć iż płaciłbym więcej niż dotychczas o 0,92 gr na miesiąc :-D Może to mało, ale zawsze więcej niż teraz i umowa na 2 lata, więc może się uda. Poczekamy zobaczymy, będę informował o postępach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...