bogdan425 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Będziesz musiał sam się z nimi skontaktować A to dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Dlatego,że jak nie zadzwonią dokońca umowy to już nie zadzwonią. Przecież czytasz forum i wiesz,że czasami tak jest. Rzadko,ale jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Tym bym się nie martwił. Chce mieć dobrą ofertę, niech spokojnie czeka. Zadzwonić czasem jest lepiej wtedy, kiedy wyłączą już sygnał. Nieprawdaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Dokładnie o tym myślę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luks Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Panowie za ile teraz można wyrwać pakiet Comfort + Multi + Extra + Multiroom(cameleon) + Pace + Sagemcom?Same wypowiedzi z dodatkami typu Canal+ lub HBO widzę. Było pisane o tym Gdzie, bo jakoś nie widzę w ostatnich 2 tygodniach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Szukaj wcześniej........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Kolega miał wcześniej n z umową na 18 miesięcy, z dekoderem TurboBOX+ (500 GB), wypowiedział umowę, umowa do końca września. Dzisiaj telefon z ofertą, która została przyjęta: 24 miesiące, 99 zł/miesięcznie: Comfort+ Aktywacja turboBox+ (wymienione w ICA, realnie bez aktywacji, no bo jakim prawem) Multi+ Cinemax EXTRA+ HB ITI Filmbox HBO Premium Sport &Film CANAL+ VOD VOD+ Seriale+ Wcześniej: WPT+HBO+Filmbox+nPremium(Canal+) = 91 zł EDIT: Zły wątek, bo myślałem, że kolega w nc+, dopiero teraz mi powiedział, prosze o przeniesienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo545 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Dostalem smsa z nc ze jezeli przedluze dzis umowe dostane prezent gwarantowany.dzwonil juz ktos zeby sie dowiedziec co chca wcisnac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Kilka minut temu tel z numeru +22 4551245 .Koleżka się przedstawił,spytał czemu rezygnuję z ''tak bogatej oferty i MR'' po czy jak powiedziałem że za drogo nie powiedział ani nie zaproponował nic pożegnał się i rozłączył.Ogólnie konsul brzmiał jakby miał zaraz umrzec .Pierwszy raz miałem od nich telefon bez nawet bardzo drogiej oferty Jakaś nowa taktyka czy jak mam to rozumieć.Acha umowa do końca pażdziernika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian1988 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Witam, Do tej pory miałem taki zestaw: Universe + Canal + Platinum OP Multiroom Standard Najem Ultrabox+ --- cena 59 zł/miesiąc Na co przygotować się w negocjacjach? Zależy mi, żeby utrzymać ten stan i nie płacić więcej niż teraz. A jak się da to np. HBO choć na parę miesięcy. Realne? Wypowiedzenie jest złożone, umowa do końca września, jeszcze nie było telefonów, tylko dwa sms-y z zaproszeniem, by zadzwonić po super ofertę i zostać z nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleks Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Ja też mam umowę do końca września i do dziś żadnego kontaktu z nc+ jednak z autopsji wiem że warto być cierpliwym dlatego spokojnie czekam dalej. Co prawda dziś miałem nieodebrane połączenie z takiego numeru: 22 417 29 44 czyżby to z ITI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 - Badają klientów , czy wiedzą, ile trzeba zapłacić , zwłaszcza "warszawka" ... ilu tu jest nas na forum .... 200, 300, 400 osób. - A ile procent klientów nc+ ... wie , że można taniej ? - Nie przypuszczam , aby więcej niż 10% ...... wiedziało. A i tak najlepsze oferty z Krakowa są ..... a czekać trzeba, i nawet po terminie zadzwonić , przed zdaniem dekodera , i powoli a systematycznie schodzić z ceny ..... :> A .... Ilu wie , że trzeba umowę wypowiedzieć ? oto jest pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo545 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Panowie wlasnie podczas rozmowy z konsultantem gosciu mi powiedzial ze jak bede chcial wymienic stary sagemcom na boxa to nie bede mogl miec MR na dwoch kartach jak dotychczas.moze mi ktos to wyjasnic bo nie wiem o co chodzi.mam w dzierzawie sagema i chce go wymienic na nowszy dekoder hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KEVIN777 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Witam Panowie, obecnie płacę 49 zł. Nie mam paczki C+, to jest ten pakiet, który w ubiegłym roku kosztował coś ok. 59 zł. Umowa kończy mi się 31 października, wypowiedzenie wysłane. Rozmawiałem z gościem z nc+, który zaproponował mi to co mam + HistoryHD za ok. 51 zł. Oczywiście podziękowałem. Czy jest opcja, że dostanę w łamańcu paczkę C+ za 53 lub 59 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwyklychlopak Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Witam, Mam pytanie : W trakcie rozmowy telefonicznej konsultant powiedzial i wielokrotnie powtorzyl, ze jesli PRZEDLUZAM umowe, to chociaz zawieram umowe przez telefon, to nie mam mozliwosci 10-dniowego wypowiedzenia i ze On musi mi to powiedziec. Zrozumialem to tak, ze jesli sie zgadzam, to musze to wziasc i nie mam innej mozliwosci. Czy aby na pewno tak jest ? Czy w tym przypadku nie moge odstapic od umowy, nawet jesli zawarlem ja na odleglosc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PF 1920 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Nie można odstąpić do 10 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 zwykłychłopak Musisz wypowiedzieć umowę pisemnie, idź koniecznie do POK i wypowiedz, a kiedy ci się kończy umowa ? sądze że się spóżniłeś z wypowiedzeniem umowy ..... oni to wykorzystają. Kevin777 masz szanse na 6xc+ i pewnie na 59 zł i HBO na 5 m-cy gratis... bo to u nich obowiązkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Witam,Mam pytanie : W trakcie rozmowy telefonicznej konsultant powiedzial i wielokrotnie powtorzyl, ze jesli PRZEDLUZAM umowe, to chociaz zawieram umowe przez telefon, to nie mam mozliwosci 10-dniowego wypowiedzenia i ze On musi mi to powiedziec. Zrozumialem to tak, ze jesli sie zgadzam, to musze to wziasc i nie mam innej mozliwosci. Czy aby na pewno tak jest ? Czy w tym przypadku nie moge odstapic od umowy, nawet jesli zawarlem ja na odleglosc? Nie zawierasz umowy tylko aneksujesz,a to jest różnica.... i dlatego nie masz 10 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Aneksujesz .... czyli jest w niezbyt komfortowej sytuacji .... mniejsze pole do manewru. Bez wypowiedzenia, czyli nie jest to tzw czas określony .... a jest.... tzw czas nieokreślony , 3 m-ce ... , .... musi negocjować ...... ze szczególnym naciskiem na ten miesiąc ..... w jakiej kwocie będzie "abonament" Wypowiadać umowę jeszcze raz wypowiadać. .... i mnie też kiedyś nabrali. Ale kto o tym wie ? ..... 10-% populacji to góra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Ircios, to czy przedłużasz czy aneksujesz nie ma specjalnego znaczenia, chodzi o natychmiastowe uruchomienie usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Witam, Do tej pory miałem taki zestaw: Universe + Canal + Platinum OP Multiroom Standard Najem Ultrabox+ --- cena 59 zł/miesiąc Na co przygotować się w negocjacjach? Zależy mi, żeby utrzymać ten stan i nie płacić więcej niż teraz. A jak się da to np. HBO choć na parę miesięcy. Realne? Wypowiedzenie jest złożone, umowa do końca września, jeszcze nie było telefonów, tylko dwa sms-y z zaproszeniem, by zadzwonić po super ofertę i zostać z nimi. Umowa na 15 miesięcy, 5 miesięcy 0 zł, pozostałe 10 po 79,90 zł.(średnio 53,27 zł). HBO 5 miesięcy gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolo6 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Mam umowę do końca września, wypowiedzenie złożone w maju i od tamtej pory dwa telefony jeszcze w maju, Pani konsultantka po odmowie zapytała czy jak będzie coś ciekawego czy może się kontaktować, zgodziłem się. Później cisza i w lipcu zadzwoniłem się zapytać o fakturę papierową lub elektroniczną (aby podpisać umowę jako klient przechodzący u innego dostawcy niestety faktura tylko na tv przychodzi więc ewentualnie wyciąg z konta o wpłacie wchodzi w grę) i tu oferta, ale znowu odrzucona. Od tamtej pory dwa smsy o gwarantowynych prezentach i inne głupoty, ale nadal czekam, nie dzwonię. W końcu jeszcze 14 dni a to dużo czasu. Może zadzwonią jeszcze, ale jak się czyta na forum to ostatnio coś ciężko z kontaktem z ich strony, ciekawe co to za strategia? Dzwonią juz do tych co umowy się kończą na koniec października a tu jeszcze koniec września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 mikolo6, napisz .... co masz ,.... ile płacisz i czego oczekujesz, konkrety .... i spokojnie .... tu ...pamiętaj ...... "Sami Swoi" ......czyli .... Kargul i Pawlak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Ircios, to czy przedłużasz czy aneksujesz nie ma specjalnego znaczenia, chodzi o natychmiastowe uruchomienie usługi. Właśnie,że jest duża różnica. Abonenci cyfry przy migracji zawierali nową umowę z iti i mieli 10 dni na rezygnację przy włączeniu usługi od 1-ego. Jeśli odrazu mieli sygnał,to już nie. Inaczej było z abonentami n, oni już w ogóle nie mieli 10 dni bo nie zmieniali operatora,tylko od razu aneksowali. Teraz jest tak samo z abonentami nc jak było z abonentami n . Tylko aneksujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikolo6 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 mikolo6, napisz .... co masz ,.... ile płacisz i czego oczekujesz, konkrety .... i spokojnie .... tu ...pamiętaj ...... "Sami Swoi" ......czyli .... Kargul i Pawlak Powiem tak, obecnie mam Universe+ za 59 zł, gdyż jestem nowym abo i w zeszłym roku podpisałem pierwszą umowę z nc+. Nie ukrywam, iż celuję w Comfort, Multi, Extra, 6xC+ i HBO na 24 m-ce w cenie średniej 59,92 i do tego wymianę BOX+ PVR Redy na WiFBOX (może być z aktywacja za 49 zł). Trudno powiedzieć czy da radę, chodź można powiedzieć iż płaciłbym więcej niż dotychczas o 0,92 gr na miesiąc Może to mało, ale zawsze więcej niż teraz i umowa na 2 lata, więc może się uda. Poczekamy zobaczymy, będę informował o postępach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.