Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobre do forum; śledzę wątki już od pewnego czasu, ale... odnoszę wrażenie, że wiele Waszych wpisów ma charakter narzekaniowo-życzeniowy. To znaczy mniej więcej: mam to i to, chciałbym to i to ale [beep]a waham się i nie wiem jak będzie...pomóżcie. Po czym następuje kolejny post w tym samym tonie.

Nie sądzicie, że świetnie byłoby dzielić się konkretnymi sposobami jak gadać z tymi w nc+, jakich argumentów używać, jaką gadkę nawijać, jakie triki stosować - po prostu konkretnie?

To jest wolny rynek, prawo popytu i podaży - regularna wojna. Dajcie tu jakiś oręż, bo bez niego polegniemy w walce z nc+! Do usłyszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z płatną tv od 1996 roku, NC + pakiet za 199 zł , wysłałem wypowiedzenie umowa do września, kilka telefonów nie odebrałem, w końcu telefon odebrany przypadkiem super umowa 197 zł, nie, i ostatni raz na miesiąc przed oddaniem sprzętu myśle zadzwonie ostatni raz , w słuchawce młoda płeć " Z tego co widzę dla pana są przygotowywane oferty za 180 zł".), koniec cytatu i koniec rozmów z NC +, mam kablówkę w domu jednorodzinnym, kilka tunerów sat HD, kilka anten, z Sat od 1985 roku, stare sprawy Pece, Ferguson , Technisat, starzy wiedzą, niech się walą biedny nie jestem, mówię babie abonament NC + do 100 zł, ona za 180.Zyczę owocnych łowów bay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ceny mieli niższe to mieliby więcej klientów. Proste. A w dobie rozwijającej się NTC oraz telewizorów SMART, coraz więcej osób rezygnuje z płatnych platform.

 

praktycznie każdy usługodawca w tym kraju żyje w oderwaniu od rzeczywistości, czy to platforma sat, czy kablówka, czy różni producenci, np. paliw.

Aby kroić ile się da nie licząc się z siłą nabywczą ludności.

Taki mały off top

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) zadzwoń ostatniego dnia umowy na krakowski numer i zapytaj gdzie zdać sprzęt i zobaczysz że dużo lepsza oferta się znajdzie.

 

Forum zacząłem ponownie śledzić od jakiegoś tygodnia, nie jestem na bieżąco, czy mógłby ktoś wyjaśnić co to za myk z tym dzwonieniem do Krakowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre do forum; śledzę wątki już od pewnego czasu, ale... odnoszę wrażenie, że wiele Waszych wpisów ma charakter narzekaniowo-życzeniowy. To znaczy mniej więcej: mam to i to, chciałbym to i to ale [beep] waham się i nie wiem jak będzie...pomóżcie. Po czym następuje kolejny post w tym samym tonie.

Nie sądzicie, że świetnie byłoby dzielić się konkretnymi sposobami jak gadać z tymi w nc+, jakich argumentów używać, jaką gadkę nawijać, jakie triki stosować - po prostu konkretnie?

To jest wolny rynek, prawo popytu i podaży - regularna wojna. Dajcie tu jakiś oręż, bo bez niego polegniemy w walce z nc+! Do usłyszenia.

 

Się rencami i nogom podpisuje pod w/w słowami... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ceny mieli niższe to mieliby więcej klientów. Proste. A w dobie rozwijającej się NTC oraz telewizorów SMART, coraz więcej osób rezygnuje z płatnych platform.

 

praktycznie każdy usługodawca w tym kraju żyje w oderwaniu od rzeczywistości, czy to platforma sat, czy kablówka, czy różni producenci, np. paliw.

Aby kroić ile się da nie licząc się z siłą nabywczą ludności.

Taki mały off top

 

Myślę jednak, że duże firmy medialne takie jak nc+ nie żyją w oderwaniu od rzeczywistości w tym sensie, że są obstawieni armią konsultantów, doradców, którzy cały czas monitorują rynek czyli nas prowadzą setki analiz by jak najlepiej prowadzić z nami swój biznes. Pamiętajcie o tym rozmawiając z miłym konsultantem/konsultantką po drugiej stronie słuchawki.

Oni na przykład dobrze wiedzą, że tak zwane "krojenie klienta" nie jest tak ważne jak utrzymanie go (zdobycie nowego klienta dla firmy tej wielkości kosztuje średnio 400 zł - może to być argument podczas rozmowy a może akurat co inteligentniejszy konsul to pojmie). Z tej racji żadne wydzwanianie do nich nie powinno mieć miejsca - ja tak nigdy nie robię mimo szczerych ale nie zapominajcie że czysto marketingowych zachęt czy np. formularzy na ich stronie lub jakichś żałosnych SMS-ów po złożeniu wypowiedzenia.

Uważam więc że:

-samemu nie dzwonić

-rozmawiać z nimi z pozycji siły ("Co pan mi proponuje?" "Nie, dziękuję, to mi nie odpowiada", "Proszę zaproponować taki pakiet(...) w cenie nie przekraczającej tyle i tyle"

-NC+ jest dużym graczem (niestety... i na tym próbuje jechać); CP nie stanowi dla nich dużej konkurencji w zakresie wymagającego segmentu rynku - czyli ludzi bogatszych czy o bardziej wyrafinowanym guście niż ci z CP. Ja to obracam w taki argument: "Jestem waszym długoletnim klientem, mogę łatwo przejść do konkurencji i płacić z pewnością dużo mniej niż w nc+, zwłaszcza że Mezzo Live HD (czy inny kanał jaki mnie akurat interesuje) o które pytałem ostatnio dalej jest niestety nieosiągalne. Co mam więc wybrać? Rozumiem, że ma pan dla mnie jakąś alternatywną ofertę?"

 

Sorry za gadulstwo, w sprawach technicznych jestem noga; stosunki biznesowe to mój job

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre do forum; śledzę wątki już od pewnego czasu, ale... odnoszę wrażenie, że wiele Waszych wpisów ma charakter narzekaniowo-życzeniowy. To znaczy mniej więcej: mam to i to, chciałbym to i to ale [beep] waham się i nie wiem jak będzie...pomóżcie. Po czym następuje kolejny post w tym samym tonie.

Nie sądzicie, że świetnie byłoby dzielić się konkretnymi sposobami jak gadać z tymi w nc+, jakich argumentów używać, jaką gadkę nawijać, jakie triki stosować - po prostu konkretnie?

To jest wolny rynek, prawo popytu i podaży - regularna wojna. Dajcie tu jakiś oręż, bo bez niego polegniemy w walce z nc+! Do usłyszenia.

 

Jak śledzisz i wiesz ocb, to możesz zaproponować jakiej "gadki" użyć żeby wynegocjować odpowiedni dla siebie pakiet / cene, a nie wklepujesz post: "dalibyście jakieś know-how bo tylko gadacie bez sensu" .

 

Pewnego pułapu finansowego z pakiet z C+ raczej sie nie przeskoczy, i dla abonenta przedłużającego umowe taniej jak te 54 zł z dodatkami (MR, dek) w łamanym ciężko dostać. Trudno też żeby zejść z abonamentu 120 zł nagle na 54 zł, to już chyba korzystniej podpisać jako nowy abonent z niższą ceną, przemęczyć sie rok i negocjować niższy abo wtedy. Nigdy nie dzwonić samemu do nich, chyba że na kilka dni przed upływem umowy albo już po wygaśnięciu - aby zapytać gdzie oddać sprzęt i co dokładnie należy w naszym przypadku zwrócić. Numery krakowski i warszawski- to zwyczajnie oba działy utrzymaniowe, kolejno byłej n-ki oraz Cyfry+, więcej działów nie ma (jak tu ktoś podał że w wielu miejscach są takie centra- są dwa po byłych platformach). I nigdy nie odpowiadać na pytania typu: "co pana/ią interesuje, jakie kanały chce pan/pani oglądać", bo wtedy powiesz piłka nożna / filmy w C+, a konsultant już wie że powie 10 zł drożej niż podaje forum i jeśli trafi na kogoś miękkiego, to ten sie zgodzi bo mu powie: "za ten pakiet z piłką tylko 69 zł, taniej sie nie da. Albo pan podpisze albo niestety nie będzie tego". Trzeba sie wcześniej samemu zastanowić co sie chce i ew. ile zejść z abonamentu. Niem a sytuacji 1:1 że każdy dostanie łamany za 54 zł w full pakiecie, tak sie nie da. Rozsądek trzeba zachować, i tyle. Tv to nie więzienie, nie ma przymusu. A podstawowy pakiet u konkurencji jest akurat tańszy ;) Pozdro 600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Tydzień temu przedłużyłem umowę z nc+ na 24 miesiące na następujących warunkach:

 

Comfort+ 12m / 13,90zł, 12m/24,90 zł (średnia 19,40)

Multi + 24m/0zł

Premium Sport 6m/0zł (po bezpłatnym okresie rezygnacja lub 20zł/m)

najem dekodera 24m/ 0zł

Kontakt z numeru krakowskiego.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak - trzymajcie się taktyki @bogdan425: czekać do końca i nie pękać.

 

Dlaczego tak mówię - ano nie jestem ich abonentem i do mnie też zaczęli dzwonić, znaczy się - pękają. Telefon pewnie mają z TNK HD (wysłałem z komórki SMS-a aktywacyjnego) i teraz próbują korzystać. Pani z Warszawy do mnie - czy może przedstawić ofertę. Ja - nie - zajęty jestem (grill przy dobrej pogodzie jest dużo lepszy od TV). To ona - kiedy może zadzwonić - dziękuję, ale nie jestem zainteresowany. Więc niestety nie powien co i za ile chciała mi wypchnąć (czego teraz żałuję, bo podzieliłbym się na forum),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieczęsto się tu udzielam, ale dziś przedłużyłem umowę z nc+, więc może informacja o szczegółach komuś pomoże.

 

Dotąd miałem universe + 6xC+ + druga karta za 59zł. Do tej pory tylko raz rozmawiałem o przedłużeniu jakieś dwa miesiące temu (przed wysłaniem wypowiedzenia), dostałem ofertę 64zł za comfort, multi, extra, c+ itp. i 9msc hbo na 24 msc. Odrzuciłem. Umowę miałem do końca sierpnia, a w tym tygodniu zaczęły się telefony, lecz nie miałem czasu rozmawiać dlatego dziś przeprowadziłem w zasadzie pierwszą rozmowę po wysłaniu wypowiedzenia. Pan spytał czym może mnie przekonać do pozostania. Powiedziałem że umowa z tym co mam za średnią 53 z groszami. Powiedział, że ok. Spytałem jeszcze o hbo, po konsultacji dorzucił na 5 msc. Chciałem tuner hd, bo mam stronga sd, ale proponował tylko sagemcom albo nowy wifibox (za 49zł aktywacja bądź za darmo ale z umową na 24msc przy średniej 59zł). Ponieważ mam spliter, nie mogłem ich wziąć, dlatego zostałem z tym co mam. Rozmowa miła i rzeczowa. Oby tak było za każdym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja rok temu miałem to samo kilka telefonów i próby wpychania na siłę oferty kierowałem na drzewo. Czasem musiałem być niegrzeczny i przerywając monolog dzwoniącego i zapewniającego, że to najlepsza i najtańsza opcja jaka może być, po prostu się rozłączałem i któraś z kolei rozmowa z konkretnym konsultantem spowodowała uzyskanie moich oczekiwań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Przeczytalem juz ze 30 ostatnich stron i mniej wiecej wiem jak wyglada sytuacja ale nie do konca rozumiem kwestie lamancow i skrotow pakietowych. Wypowiedzialem umowe i koniec okresu wypowiedzenia to 31 sierpnia. Byly telefony ale biorac pod uwage to co tutaj widze to propozycje byly jakies smieszne typu "damy Panu to co pan ma a pan zaplaci wiecej lub tyle samo"

Teraz mam cos na ksztalt Superpremium z cinemaxami canal+ vod i filmbox vod za 99 miesiecznie. Abonentem n, nc+ jestem od 8 czy 9 lat. Dekoder mam z hdd 500 turbo.

Prosilbym o jakas porade jaka oferta jest mozliwa do uzyskania. Interesuje mnie w zasadzie to co mam z tym ze nie musze miec cinemaxow, obu vod, canal+ sportowych. Chcialbym miec mr z jednym dekoderem z hdd a drugi zwykly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...