akik Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Dobre do forum; śledzę wątki już od pewnego czasu, ale... odnoszę wrażenie, że wiele Waszych wpisów ma charakter narzekaniowo-życzeniowy. To znaczy mniej więcej: mam to i to, chciałbym to i to ale [beep]a waham się i nie wiem jak będzie...pomóżcie. Po czym następuje kolejny post w tym samym tonie. Nie sądzicie, że świetnie byłoby dzielić się konkretnymi sposobami jak gadać z tymi w nc+, jakich argumentów używać, jaką gadkę nawijać, jakie triki stosować - po prostu konkretnie? To jest wolny rynek, prawo popytu i podaży - regularna wojna. Dajcie tu jakiś oręż, bo bez niego polegniemy w walce z nc+! Do usłyszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Najlepiej to używać rozumu i posiłkować się forum, bez tego najlepsze gotowce nic nie dadzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Jedno jest pewne Trzeba Wypowiadać Umowę .... w nc+ ...... i to BEZWZGLĘDNIE !!! , czy chce się zostać , czy też nie chce się zostać. I z ponad miesięcznym wypowiedzeniem !!! Bo mogą być większe kłopoty. Taka jest polityka tej "firmy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebopien Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 przychylam się do wypowiedzi akik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur68 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Z płatną tv od 1996 roku, NC + pakiet za 199 zł , wysłałem wypowiedzenie umowa do września, kilka telefonów nie odebrałem, w końcu telefon odebrany przypadkiem super umowa 197 zł, nie, i ostatni raz na miesiąc przed oddaniem sprzętu myśle zadzwonie ostatni raz , w słuchawce młoda płeć " Z tego co widzę dla pana są przygotowywane oferty za 180 zł".), koniec cytatu i koniec rozmów z NC +, mam kablówkę w domu jednorodzinnym, kilka tunerów sat HD, kilka anten, z Sat od 1985 roku, stare sprawy Pece, Ferguson , Technisat, starzy wiedzą, niech się walą biedny nie jestem, mówię babie abonament NC + do 100 zł, ona za 180.Zyczę owocnych łowów bay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Poczekaj jeszcze trochę ponad miesiąc, zadzwoń ostatniego dnia umowy na krakowski numer i zapytaj gdzie zdać sprzęt i zobaczysz że dużo lepsza oferta się znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleks Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Gdyby ceny mieli niższe to mieliby więcej klientów. Proste. A w dobie rozwijającej się NTC oraz telewizorów SMART, coraz więcej osób rezygnuje z płatnych platform. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Gdyby ceny mieli niższe to mieliby więcej klientów. Proste. A w dobie rozwijającej się NTC oraz telewizorów SMART, coraz więcej osób rezygnuje z płatnych platform. praktycznie każdy usługodawca w tym kraju żyje w oderwaniu od rzeczywistości, czy to platforma sat, czy kablówka, czy różni producenci, np. paliw. Aby kroić ile się da nie licząc się z siłą nabywczą ludności. Taki mały off top Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (...) zadzwoń ostatniego dnia umowy na krakowski numer i zapytaj gdzie zdać sprzęt i zobaczysz że dużo lepsza oferta się znajdzie. Forum zacząłem ponownie śledzić od jakiegoś tygodnia, nie jestem na bieżąco, czy mógłby ktoś wyjaśnić co to za myk z tym dzwonieniem do Krakowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Nc+ ma działy utrzymania klienta w różnych miejscach i większość dobrych ofert o których było pisane na forum pochodzi z oddziału krakowskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed250 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 do mnie wczoraj dzwonili z krakowskiego numeru , póki co zaoferowali mi to samo co dzwoniący z wawy ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 wilk syty i owca cała.... wyślij wypowiedzenie i ugraj to co chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koprywa Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Dobre do forum; śledzę wątki już od pewnego czasu, ale... odnoszę wrażenie, że wiele Waszych wpisów ma charakter narzekaniowo-życzeniowy. To znaczy mniej więcej: mam to i to, chciałbym to i to ale [beep] waham się i nie wiem jak będzie...pomóżcie. Po czym następuje kolejny post w tym samym tonie.Nie sądzicie, że świetnie byłoby dzielić się konkretnymi sposobami jak gadać z tymi w nc+, jakich argumentów używać, jaką gadkę nawijać, jakie triki stosować - po prostu konkretnie? To jest wolny rynek, prawo popytu i podaży - regularna wojna. Dajcie tu jakiś oręż, bo bez niego polegniemy w walce z nc+! Do usłyszenia. Się rencami i nogom podpisuje pod w/w słowami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 , NC + pakiet za 199 zł , (...) mówię babie abonament NC + do 100 zł. Lepiej zmądrzeć później, niż wcale! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleks Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 No jak ktoś jest jeleniem niech płaci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akik Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Gdyby ceny mieli niższe to mieliby więcej klientów. Proste. A w dobie rozwijającej się NTC oraz telewizorów SMART, coraz więcej osób rezygnuje z płatnych platform. praktycznie każdy usługodawca w tym kraju żyje w oderwaniu od rzeczywistości, czy to platforma sat, czy kablówka, czy różni producenci, np. paliw. Aby kroić ile się da nie licząc się z siłą nabywczą ludności. Taki mały off top Myślę jednak, że duże firmy medialne takie jak nc+ nie żyją w oderwaniu od rzeczywistości w tym sensie, że są obstawieni armią konsultantów, doradców, którzy cały czas monitorują rynek czyli nas prowadzą setki analiz by jak najlepiej prowadzić z nami swój biznes. Pamiętajcie o tym rozmawiając z miłym konsultantem/konsultantką po drugiej stronie słuchawki. Oni na przykład dobrze wiedzą, że tak zwane "krojenie klienta" nie jest tak ważne jak utrzymanie go (zdobycie nowego klienta dla firmy tej wielkości kosztuje średnio 400 zł - może to być argument podczas rozmowy a może akurat co inteligentniejszy konsul to pojmie). Z tej racji żadne wydzwanianie do nich nie powinno mieć miejsca - ja tak nigdy nie robię mimo szczerych ale nie zapominajcie że czysto marketingowych zachęt czy np. formularzy na ich stronie lub jakichś żałosnych SMS-ów po złożeniu wypowiedzenia. Uważam więc że: -samemu nie dzwonić -rozmawiać z nimi z pozycji siły ("Co pan mi proponuje?" "Nie, dziękuję, to mi nie odpowiada", "Proszę zaproponować taki pakiet(...) w cenie nie przekraczającej tyle i tyle" -NC+ jest dużym graczem (niestety... i na tym próbuje jechać); CP nie stanowi dla nich dużej konkurencji w zakresie wymagającego segmentu rynku - czyli ludzi bogatszych czy o bardziej wyrafinowanym guście niż ci z CP. Ja to obracam w taki argument: "Jestem waszym długoletnim klientem, mogę łatwo przejść do konkurencji i płacić z pewnością dużo mniej niż w nc+, zwłaszcza że Mezzo Live HD (czy inny kanał jaki mnie akurat interesuje) o które pytałem ostatnio dalej jest niestety nieosiągalne. Co mam więc wybrać? Rozumiem, że ma pan dla mnie jakąś alternatywną ofertę?" Sorry za gadulstwo, w sprawach technicznych jestem noga; stosunki biznesowe to mój job Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Dobre do forum; śledzę wątki już od pewnego czasu, ale... odnoszę wrażenie, że wiele Waszych wpisów ma charakter narzekaniowo-życzeniowy. To znaczy mniej więcej: mam to i to, chciałbym to i to ale [beep] waham się i nie wiem jak będzie...pomóżcie. Po czym następuje kolejny post w tym samym tonie.Nie sądzicie, że świetnie byłoby dzielić się konkretnymi sposobami jak gadać z tymi w nc+, jakich argumentów używać, jaką gadkę nawijać, jakie triki stosować - po prostu konkretnie? To jest wolny rynek, prawo popytu i podaży - regularna wojna. Dajcie tu jakiś oręż, bo bez niego polegniemy w walce z nc+! Do usłyszenia. Jak śledzisz i wiesz ocb, to możesz zaproponować jakiej "gadki" użyć żeby wynegocjować odpowiedni dla siebie pakiet / cene, a nie wklepujesz post: "dalibyście jakieś know-how bo tylko gadacie bez sensu" . Pewnego pułapu finansowego z pakiet z C+ raczej sie nie przeskoczy, i dla abonenta przedłużającego umowe taniej jak te 54 zł z dodatkami (MR, dek) w łamanym ciężko dostać. Trudno też żeby zejść z abonamentu 120 zł nagle na 54 zł, to już chyba korzystniej podpisać jako nowy abonent z niższą ceną, przemęczyć sie rok i negocjować niższy abo wtedy. Nigdy nie dzwonić samemu do nich, chyba że na kilka dni przed upływem umowy albo już po wygaśnięciu - aby zapytać gdzie oddać sprzęt i co dokładnie należy w naszym przypadku zwrócić. Numery krakowski i warszawski- to zwyczajnie oba działy utrzymaniowe, kolejno byłej n-ki oraz Cyfry+, więcej działów nie ma (jak tu ktoś podał że w wielu miejscach są takie centra- są dwa po byłych platformach). I nigdy nie odpowiadać na pytania typu: "co pana/ią interesuje, jakie kanały chce pan/pani oglądać", bo wtedy powiesz piłka nożna / filmy w C+, a konsultant już wie że powie 10 zł drożej niż podaje forum i jeśli trafi na kogoś miękkiego, to ten sie zgodzi bo mu powie: "za ten pakiet z piłką tylko 69 zł, taniej sie nie da. Albo pan podpisze albo niestety nie będzie tego". Trzeba sie wcześniej samemu zastanowić co sie chce i ew. ile zejść z abonamentu. Niem a sytuacji 1:1 że każdy dostanie łamany za 54 zł w full pakiecie, tak sie nie da. Rozsądek trzeba zachować, i tyle. Tv to nie więzienie, nie ma przymusu. A podstawowy pakiet u konkurencji jest akurat tańszy Pozdro 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceli13 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Witam, Tydzień temu przedłużyłem umowę z nc+ na 24 miesiące na następujących warunkach: Comfort+ 12m / 13,90zł, 12m/24,90 zł (średnia 19,40) Multi + 24m/0zł Premium Sport 6m/0zł (po bezpłatnym okresie rezygnacja lub 20zł/m) najem dekodera 24m/ 0zł Kontakt z numeru krakowskiego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koprywa Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Akik i FoX12345, ślicznie dziekuję... Generalnie wiadomo o co chodzi i jak rozmawiać ale zawsze kwestia tych drobnych niuansów... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleks Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Z autopsji wiem, że wytrwałość i nie ugotować popłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Ja powiem tak - trzymajcie się taktyki @bogdan425: czekać do końca i nie pękać. Dlaczego tak mówię - ano nie jestem ich abonentem i do mnie też zaczęli dzwonić, znaczy się - pękają. Telefon pewnie mają z TNK HD (wysłałem z komórki SMS-a aktywacyjnego) i teraz próbują korzystać. Pani z Warszawy do mnie - czy może przedstawić ofertę. Ja - nie - zajęty jestem (grill przy dobrej pogodzie jest dużo lepszy od TV). To ona - kiedy może zadzwonić - dziękuję, ale nie jestem zainteresowany. Więc niestety nie powien co i za ile chciała mi wypchnąć (czego teraz żałuję, bo podzieliłbym się na forum), Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m134 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Nieczęsto się tu udzielam, ale dziś przedłużyłem umowę z nc+, więc może informacja o szczegółach komuś pomoże. Dotąd miałem universe + 6xC+ + druga karta za 59zł. Do tej pory tylko raz rozmawiałem o przedłużeniu jakieś dwa miesiące temu (przed wysłaniem wypowiedzenia), dostałem ofertę 64zł za comfort, multi, extra, c+ itp. i 9msc hbo na 24 msc. Odrzuciłem. Umowę miałem do końca sierpnia, a w tym tygodniu zaczęły się telefony, lecz nie miałem czasu rozmawiać dlatego dziś przeprowadziłem w zasadzie pierwszą rozmowę po wysłaniu wypowiedzenia. Pan spytał czym może mnie przekonać do pozostania. Powiedziałem że umowa z tym co mam za średnią 53 z groszami. Powiedział, że ok. Spytałem jeszcze o hbo, po konsultacji dorzucił na 5 msc. Chciałem tuner hd, bo mam stronga sd, ale proponował tylko sagemcom albo nowy wifibox (za 49zł aktywacja bądź za darmo ale z umową na 24msc przy średniej 59zł). Ponieważ mam spliter, nie mogłem ich wziąć, dlatego zostałem z tym co mam. Rozmowa miła i rzeczowa. Oby tak było za każdym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Daj sobie spokój z tym ich sprzętem. Zainwestuj 200 zeta i będziesz miał deka HD. Zaraz stracisz dostęp do 2 kanałów SD, bo przechodzą na dvbs s2. Tak Ci będzie ubywać kanałów, a Ty będziesz płacić za ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleks Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 No właśnie ja rok temu miałem to samo kilka telefonów i próby wpychania na siłę oferty kierowałem na drzewo. Czasem musiałem być niegrzeczny i przerywając monolog dzwoniącego i zapewniającego, że to najlepsza i najtańsza opcja jaka może być, po prostu się rozłączałem i któraś z kolei rozmowa z konkretnym konsultantem spowodowała uzyskanie moich oczekiwań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y3llo Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Witam wszystkich. Przeczytalem juz ze 30 ostatnich stron i mniej wiecej wiem jak wyglada sytuacja ale nie do konca rozumiem kwestie lamancow i skrotow pakietowych. Wypowiedzialem umowe i koniec okresu wypowiedzenia to 31 sierpnia. Byly telefony ale biorac pod uwage to co tutaj widze to propozycje byly jakies smieszne typu "damy Panu to co pan ma a pan zaplaci wiecej lub tyle samo" Teraz mam cos na ksztalt Superpremium z cinemaxami canal+ vod i filmbox vod za 99 miesiecznie. Abonentem n, nc+ jestem od 8 czy 9 lat. Dekoder mam z hdd 500 turbo. Prosilbym o jakas porade jaka oferta jest mozliwa do uzyskania. Interesuje mnie w zasadzie to co mam z tym ze nie musze miec cinemaxow, obu vod, canal+ sportowych. Chcialbym miec mr z jednym dekoderem z hdd a drugi zwykly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.