Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Możliwe , ale ja nigdy nie dzwonię szkoda czasu i targowania się. To im ma zależeć na zaoferowaniu abonentowi korzystnych warunków żeby go złapać na umowę. Zawsze czekam do końca umowy i w ost. miesiącu pada wyczekiwane słowo przez konsultanta od abonenta TAK rozmowa nie trwa dłużej jak 5 min. Temat przerabiany od 8 lat Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By zakończyć temat łamańców fragment maila od platformy NC+

 Szanowna Pani w związku  za zapytaniem dotyczącym informacji zawartych w Internecie ( grupy dyskusyjne fora etc.) i dotyczących się promocji formy odroczonej płatności za nasze usługi..      
Informujemy Panią  że w sierpniu 2014 roku nie  Platforma NC+ nie zawiera umów promocyjnych w którym występują całkowite odroczenia  płatności w czasie .
Platforma NC+  nie bierze żadnej  odpowiedzialności za informacje pojawiające się w Internecie 
Dla Pani  niżej zostaje  przedstawiona  nasza propozycja dotycząca przedłużenia umowy ,,,,,

 ………
Z pozdrowieniami,
nc+

Pozdrawiam ALL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By zakończyć temat łamańców fragment maila od platformy NC+

 Szanowna Pani w związku  za zapytaniem dotyczącym informacji zawartych w Internecie ( grupy dyskusyjne fora etc.) i dotyczących się promocji formy odroczonej płatności za nasze usługi..      
Informujemy Panią  że w sierpniu 2014 roku nie  Platforma NC+ nie zawiera umów promocyjnych w którym występują całkowite odroczenia  płatności w czasie .
Platforma NC+  nie bierze żadnej  odpowiedzialności za informacje pojawiające się w Internecie 
Dla Pani  niżej zostaje  przedstawiona  nasza propozycja dotycząca przedłużenia umowy ,,,,,

 ………
Z pozdrowieniami,
nc+

Pozdrawiam ALL

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08 ... 2191d3.jpg

 

Przestań się kompromitować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież user @godunow odkąd pamiętam siał ferment na forum- bywam to od czasu do czasu, ale rok temu po migracji jak jeden z pierwszych pisałem że dostałem ofertę 69zł za silver+ 6xC+ dekoder free na 12 m-cy to szydził ze mnie, że jestem trollem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra! Koniec! Nie ma co się jeszcze pastwić. Wracamy do tematu. Kropka.

 

I na koniec. Mnie bardziej intryguje, jeśli mail jest prawdziwy, jak było sformułowane pytanie, że jest taka a nie inna odpowiedź:

Platforma NC+ nie zawiera umów promocyjnych w którym występują całkowite odroczenia płatności w czasie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczasowa umowa do końca sierpnia. Universe+, 6xC+ i MR na dwie karty kameleon za 59 zł. Jeden jedyny telefon z krakowskiego DUK i oferta przyjęta: to co do tej pory, czyli teraz: Comfort+, Multi+, Extra +, 6xC+ i MR na dwa kameleonki w łamańcu 5x0zł-10x79,90zł (płatność dowolna, a więc np. co miesiąc 53,27 lub po 5-ciu miesiącach 79,90) , a oprócz tego choć nie chciałem to dorzucili HBO na 0.5 roku bo innym dają, to wypada żebym i ja dostał przynajmniej raz na te kilka miesięcy. Przecież nie będę się upierał że mnie HBO nie interesuje... :) Tylko zaklepałem sobie żeby sami to wyłączyli po tych 6-ciu miesiącach. Sprzęt mam swój i nie chcę od nich. Ogólnie bardzo fajna rozmowa z sympatyczną Panią. Miło, łatwo, przyjemnie i bardzo na temat. Za dwa dni przyszło potwierdzenie oferty na e-mail i wszystko się zgadza. Pozdrawiam wszystkich i zadowolenia życzę z przyjętej oferty!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra! Koniec! Nie ma co się jeszcze pastwić. Wracamy do tematu. Kropka.

 

I na koniec. Mnie bardziej intryguje, jeśli mail jest prawdziwy, jak było sformułowane pytanie, że jest taka a nie inna odpowiedź:

Platforma NC+ nie zawiera umów promocyjnych w którym występują całkowite odroczenia płatności w czasie.

 

Dokladnie. Wyglada to jakby jakis niedowiarek zapytal o to czy sa takie umowy, bo na forum ktos napisal ze sa. Dlatego apeluje do kolegow moderatorow - wytlumaczcie koledze godunow ze sa i zeby nie rzucal oskarzen ze ktos klamie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei mam zapytanie odnośnie opcji Cinemax HD dla stałego abonenta. Czy jest możliwośc zamówienia tej opcji z jakimś rabatem powiedzmy 3 miesiące za 0 zł (jak na razie to tylko istnieje opcja w kwocie 9,90 zł z 6 miesięcznym zobowiązaniem). Czy może ktoś dostał Cinemax HD z rabatem w czasie trwania umowy ? Nie chodzi mi tutaj też o gratis w czasie przedłużania umowy bo to inna kwestia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktoś na forum kto przedłużył już pakiet Platinium wygasający z końcem października? Jeśli tak to na jakich warunkach. Mnie jak na razie za ten pakiet zaproponowano umowę na 2 lata 12x79,90 i 12x89,90. Oczywiście nie przyjąłem. Proponowano również przy obecnej cenie tj. 99,00 zł dodanie kanałów HBO i Cinemax. Ponieważ tych kanałów nie chcę ( miałem je około 2 lata i oglądałem sporadycznie) interesuje mnie raczej jakaś obniżka z zachowaniem tego co mam dotychczas. Jednak 15 zł mniej to nie jest coś na co bym się łaszczył teraz i czekam dalej. z resztą konsultant sam mi doradził, że jeszcze mam czas i warto poczekać na lepsze oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W dniu 30 września kończy mi się umowa z NC+, dotychczas posiadałem pakiet "All Inclusive+" za 179zł/mc, w dniu dzisiejszym złożyłem w punkcie NC+ wypowiedzenie. Na co mogę liczyć podczas negocjacji jak do mnie zadzwonią z BOK? Miał ktoś podobną sytuację z "All Inclusive+" i na co wynegocjował za jakie kwoty?

 

Mnie się kończy umowa 31 października, a już regularnie dzwonią. Dzisiejszą propozycja dla stałego klienta to pozostanie na dotychczasowych warunkach z taką samą kwotą abonamentu, czyli 179 zł, okres umowy do wyboru 24 miesiące lub 15 miesięcy. Wypowiedzenia jeszcze nie składałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W dniu 30 września kończy mi się umowa z NC+, dotychczas posiadałem pakiet "All Inclusive+" za 179zł/mc, w dniu dzisiejszym złożyłem w punkcie NC+ wypowiedzenie. Na co mogę liczyć podczas negocjacji jak do mnie zadzwonią z BOK? Miał ktoś podobną sytuację z "All Inclusive+" i na co wynegocjował za jakie kwoty?

 

Mnie się kończy umowa 31 października, a już regularnie dzwonią. Dzisiejszą propozycja dla stałego klienta to pozostanie na dotychczasowych warunkach z taką samą kwotą abonamentu, czyli 179 zł, okres umowy do wyboru 24 miesiące lub 15 miesięcy. Wypowiedzenia jeszcze nie składałem.

Jeśli chodzi o ofertę? Na dotychczasowych warunkach :roll: Jak można tak zaproponować, skoro po drodze coś pogubili.

Trzeba uważnie dopytywać, co mają namyśli! Bo na pewno nie "All Inclusive+"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kończy mi się umowa, zaczęli mnie katować telefonami. Obecnie mam: CANAL+ SILVER plus dodatki: CINEMAX, HBO, KANAŁY CANAL+ FILM I PREMIERE, MULTIROOM STANDARD, NAJEM ULTRABOX+ za 94zł miesięcznie. Wypowiedzenie muszę wysłać listem czy można załatwić poprzez jeden z punktów naziemnych?

Interesuje mnie w sumie to co mam za niższą kwotę. Schodzę ze 120zł, teraz miałem 94 i teraz planuje jeszcze mniej. Do tego zastanawiam się czy nie udałoby się załatwić drugi dekoder hd do multiroom. Komuś się udało?

 

bądź nieugięty ja ugrałem prawie 50 dyszek przy przedłużeniu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili placisz 10zl wiecej ode mnie (universe+, 6C+, bez MR, pace500gb) - w stosunku do umowy zakonczonej w sierpniu - myślę ze to co mam w podpisie możesz ugrac -53.27 5×0 +10×79.9. Była tez propozycja ok59zl - 4*0 + 11×79.9. Jesli chcesz zrezygnowac ze sportu to max 49zl choc myślę ze pewnie da sie cos nizej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na powtarzające się posty, że ktoś ma umowę do XX a już wydzwaniają z ofertą, to tak informacyjnie dla wszystkich podaję, iż od jakiegoś czasu można renegocjować warunki umowy już na 6 miesięcy przed końcem okresu minimalnego, a dotychczas było na 3 m-ce przed. Taką informację otrzymałem podczas rozmowy z DUK. Dodam od siebie, iż często, choć nie zawsze najlepiej w ostatni dzień aneksować, tudzież nawet po terminie.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie zaakceptowałem nową umowę, łamańca którego ponoć nie ma. 4X0 i 11X79,9 do tego pejsik 250 i 2 karty dalej gratisowe, 6xcanal ,pakiet silver i hbo tylko :) na 4 miesiące i historię za 1,99 ,taniej nie dało ze względu na gratisowe karty i dekoder. Wcześniej płaciłem 65,99zł a teraz będę płacił tylko 60,59 zł. Jak się chce to można, uważam że ta oferta jest bardzo dobra.Życzę powodzenia w negocjacjach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mój pakiet to:

Comfort+ Sport&Film

6xCanal+

3xHBO

Pace 500gb

za 49zł

umowa ważna do końca pażdziernika i już od tygodnia nękają mnie ofertami. Jak narazie kiepsko: najniższa to ten sam pakiet z ale HBO (6m) + Fimbox(6m), netVOD+, nc+go, canal+vod i mediaboxem za niecałe 60zł w łamańcu. Jak narazie nic więcej nie można wyciągnąć chyba? Ja im powiedziałem że nad taką ofertą mogę się pochylić po zakończeniu tego pakietu a nie 2 miesiące przed:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...