Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj dzwonili z DUK po wypowiedzeniu. Wcześniej łamaniec średnio 59,9 za Extra+ 6x C+ HBO 6mc C+VOD Multiroom.

Propozycja to samo na 12 mc 59,9 + 10 za multiroom, odmówiłem, chciałem 60zł razem z multiroom. Powiedział, że się nie da.

Myślicie,że jest szansa? ma dzwonić po niedzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwonili z DUK i zaproponowali to co mam Comfort+/Extra+/Multi+ na 12 miesięcy za 39 zł bądź na 15 miesięcy z cinemaxem za 44.90, po zapytaniu o wymianie dekodera z mydelniczki na wifi box Pani odpowiedziala ze trzeba zaplacic aktywacje 49zl chyba ze umowa na 24 miesiące to wtedy bez aktywacji, chyba cos nie tak, co sadzicie o całej propozycji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwonili z DUK i zaproponowali to co mam Comfort+/Extra+/Multi+ na 12 miesięcy za 39 zł bądź na 15 miesięcy z cinemaxem za 44.90, po zapytaniu o wymianie dekodera z mydelniczki na wifi box Pani odpowiedziala ze trzeba zaplacic aktywacje 49zl chyba ze umowa na 24 miesiące to wtedy bez aktywacji, chyba cos nie tak, co sadzicie o całej propozycji?

Za Wifi boxa chcą aktywacje?Jeszcze rozumiem za Wifi premiumboxa ale za ten.Oferta jeszcze do negocjacji bo i cena nie ta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem zmęczony dzisiaj chyba ósmym telefonem i powtarzanym w kółko pytaniem dlaczego nie zaakceptowałem oferty z maila :D

 

Oferta z wczoraj to Extra+6xC+i Hustler HD za niecałe 65 zł czyli za tyle ile płacę dziś za podobny pakiet (Universe zamiast Extra).Umowa jeszcze nie wypowiedziana.Wydzwaniają z warszawskich numerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W złej sytuacji są Ci, co jutro kończy się umowa i aneksują. Ciekawe ilu się zgodzi wziąć biedniejszy pakiet za większe pieniądze.
Pewnie niestety wielu, ale ja się im nie dziwię. Dzięki temu forum mam lepszy pakiet za mniejsze niż wcześniej pieniądze, jednak gdyby nie udał mi się ten manewr pewnie i tak przedłużyłbym umowę na wcześniejszych warunkach. Niestety nie mam innej alternatywy, co najwyżej Polsat. A jak poczytałem o ich dekoderach, to od razu mi przeszła ochota zmiany operatora.

 

Możliwe że w NC+ się skapnęli, że większość wymówień to tylko próba zbicia ceny. Bo ostatnie oferty dla tych co złożyli wymówienie i dla tych co nie prawie się nie różnią :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ ircios może i tak i nie ja bynajmniej jestem zadowolony i nie narzekam, jak co niektórzy :)

Po co więc zajmować takimi oświadczeniami miejsce? W tym temacie żadna to zasługa. Gdyby każdy ogłaszał, ze kupił kajzerkę za 50 groszy to temat byłby nie ciekawy.

Jest tu raczej giełda gdzie każda złotówka w dół stanowi o zaradności abonenta. Nikt przecież nie zbankrutuje z powodu 100-200 zł w czasie umowy. Ale o te parę złoty zabiega i nawet to cieszy.

 

Każda złotówka w dół wcale nie świadczy o zaradności tylko polskim cwaniactwie. Gentelmani o pieniądzach nie rozmawiają czyż nie? Ten temat nie powinien się nazywać "Oferty dla stałych abonentów" - tylko "oferty utrzymaniowe dla rezygnujących" , albo "jak wydziadować najniższą cenę", pomijając już fakt, że temat jest szkodliwy dla platformy, bo oferty zniżkowe są składane abonentom indywidualnie, nie powinny być ujawniane. Wiem bo sam pracuję w sekcji utrzymania jednej z dużych firm. W pewnym momencie ofert utrzymaniowych jest więcej niż zwykłych, więc firma się buntuje i ujednolica ofertę dla wszystkich, likwidując zniżki, które przestają być kartą przetargową. Wiadomo że każdy chciałby najtaniej, najwięcej, ale firma musi płacić dostawcom kanałów za dostęp do nich każdego abonenta. Firma powiększa koszty a zmniejsza zyski, w ten sposób osoby tu piszące, nawet jeśli są fanami NC+ i kibicują tej platformie, to doprowadzają ją do ruiny, a to na pewno nie przełoży się na bogatą ofertę programową w przyszłości.

Każdy powinien płacić tyle, na ile go stać. Ja wychodzę z założenia, że jeżeli już negocjuję przedłużenie umowy, to jeśli mnie stać by płacić dotychczasową cenę, to ją płacę, nie obniżam, wolę dostać jakiś dodatkowy kanał lub opcję niż dziadować do upadłego. Żyj i daj żyć innym, złota zasada.

Zresztą chwalić to się powinny osoby, które płacą standardową cenę za all inclusive i nie płaczą :lol: , a jakoś chwalą się tylko ci co cwaniakują i zapychają łącza na infolinii, dzwoniąc po 50 razy i gadając w kółko o tym ile złociszy mniej chcieli by płacić. Oczywiście zgadzam się, że monitorowanie ofert utrzymaniowych jest ważne, bez krytyki na forach, dzisiaj mielibyśmy ceny kosmiczne, nieadekwatne do zarobków, ale hejtowanie osoby, która jest zadowolona z oferty i ceny, to już [beep]two. Bez osób które płacą więcej ta platforma by nie istniała,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...