Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba, że strony ustaliły inaczej. Właśnie tak jest w tym przypadku mówiąc sakramentalne tak, wyrażamy nieopatrznie zgodę na wszystko.
A moze jednak doczytasz ustawe konsumencka? Bo tam brak jest zapisu o jakim piszesz, napisałeś o dowolności umów i faktycznie jest dowolność ale niestety ustawa nakazuje wyraźnie nie masz tam dowolności, tylko odpowiedziec nie znaczy uznać. :-)

http://prokonsumencki.pl/blog/masz-14-d ... ia-wiecej/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłałem w połowie września, list doszedł 15.09, ale nadal nie dostałem informacji, że wypowiedzenie zarejestrowano, mimo iż minęły te 14 dni. Chyba będę musiał do nich zadzwonić, pod jaki numer najlepiej? Wcześniej jakoś w lipcu/sierpniu dostawałem od nich sms, że mam uaktualnić dane teleadresowy oraz że mają dla mnie promocję, bo niedługo kończy się mi umowa. Umowę mam do końca października, obecnie płacę 64 zł za Canal + Silver (czyli 6x C+, Eurosport 2 itp.) bez MR z jakimś kiepskim dekoderem HD (chyba Sagemcom). Teraz chciałbym to samo, ale z MR i nowym dekoderem, najlepiej z dyskiem twardym oraz w miarę możliwości to Adventure, no i może HBO, za tę samą lub niższą kwotę. Jak widzicie szanse?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna a myślałem że moje przedłużenie będzie OK. Specjalnie dopytywałem konsultantkę o warunki aneksu, nawet wspomniałem ze nie chciałbym składać reklamacji :) Odpowiedziała ze na pewno nie trzeba będzie.I co? Właśnie poszła reklamacja , miało być przez 6 miesięcy 10 pln. Zaglądam dzisiaj do ICA a tam 25 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kleyo

Twoje szanse widzimy drożej, od tego co masz. nc+ nie ma obowiązku informowania, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. W odpowiednim czasie dostaniesz sms lub mail o tym, abyś się skontaktował z nimi w sprawie super oferty. nr . telefonów są w temacie pisane setki razy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam dzięki wam udało mi się wytargować to co chciałem:) miałem pakiet Universe+ 4C+ umowa do marca 2015! w cenie 59zł,we wrześniu patrze na ICA a tu saldo -99zł,od razu reklamacje składałem,wczoraj dzwonie do BOK ale nadal jest rozpatrywana,konsultant proponował mi przedłużenie umowy ale za jakieś kosmiczne ceny nawet już nie pamiętam za ile,no to sobie zadzwoniłem na krakowski nr. przedstawiłem moja historie i doszliśmy do porozumienia :) ja jestem zadowolony tym bardziej ze ugrałem to bez wypowiedzenia i 5miechów do konca umowy

 

teraz mam :

umowa na 15 m-cy łamaniec 4x0 11x79,90 średnio 58,59

PAKIET

COMFORT+

OPCJE DODATKOWE:

MULTI+

EXTRA+ HB ITI

HBO

PREMIUM SPORT &FILM

NAJEM BOX+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba, że strony ustaliły inaczej. Właśnie tak jest w tym przypadku mówiąc sakramentalne tak, wyrażamy nieopatrznie zgodę na wszystko.
A moze jednak doczytasz ustawe konsumencka? Bo tam brak jest zapisu o jakim piszesz, napisałeś o dowolności umów i faktycznie jest dowolność ale niestety ustawa nakazuje wyraźnie nie masz tam dowolności, tylko odpowiedziec nie znaczy uznać. :-)

http://prokonsumencki.pl/blog/masz-14-d ... ia-wiecej/

W sklepie, jak kupujesz, to rachunek lub pagon jest umową. Inaczej jest tu. Masz umowę lub aneks papierowy z paragrafami i wyartykułowanymi punktami oraz w załączeniu dodatkowo regulamin. I na to wszystko mówisz lub podpisujesz: tak zgadzam się lub wyrażam zgodę. Skoro nadal uważasz, że jest inaczej? Proszę bardzo! Jest droga sądowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten post będzie odmienny od wszystkich.

Jestem abonentem nc+, złożyłem wypowiedzenie ponieważ w mojej okolicy jest lepsza oferta u lokalnego operatora kablówki.

Niestety za pakiet C+ jest tam opłata w której obecnie mam Universe+6xC+.

Czy jest możliwość przedłużenia w takiej formie by miec tylko 6C+,

Na ile enka może wyceniać taki pakiet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca października. Do tej pory Platinum za 99 zł. Trzeci telefon tym razem Pani z Krakowa.

 

Miała zaznaczone w systemie, że oglądam jedynie sport i nie podoba mi się cena pakietu. Jej propozycja 79,90 zł za Comfort+Extra+Multi+ 6xCanal+ 3HBO.

 

Powiedziałem że zgodzę się na ofertę z piecioma darmowymi miesiacami. Pani odpowiedziała, że jestem bardzo zorientowany i od razu przystała na moja propozycje.

Wymieniłem jeszcze dekoder na Mediaboxa. 49 zł aktywacja+ 10 zł co miesiąc. Wiem, że mogłem ugrać 5 zł miesięcznie ale i tak jestem zadowolony.

 

Wychodzi 63,26 zł zamiast 99 zł. Dostaje dodatkowo 3HBO i Mediaboxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co to za lepsza oferta skoro za samo C+ płacisz tyle co za Unierse+i 6xC+

Kanały od konkurencji

plus internet po światłowodzie do budynku

Multiroom (1ozł za każde dodatkowe urządzenie) po ethernecie.

Niestety mieszkam w bloku i nie bardzo chce mi się ciągnąc 2 kable antenowe przez całe mieszkanie do drugiego pokoju.

Poza tym jak pada to wszelkie kanały HD nie działają. Niestety lepiej anteny ustawić się nie da a metrówki na parterze nie powiesze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko odnośnie multiroom premium standard najpierw mała definicja aby nie było ze nie doczytałem

MR Premium - tylko dwa dekodery - możliwosc korzystania na dekoderze dodatkowym z zasobow dysku głownego dekodera. Dekoder dodatkowy nie musi byc podłączony do anteny sat. Oba muszą byc połączone siecią lan.

MR Standard - może byc od 2 do 6 dekoderow. Wszystkie muszą byc podłączone do anteny sat. Dodatkowe dekodery nie korzystają z zasobow dysku dekodera głownego. Wszystkie dekodery muszą byc spięte w siec lan

Ponadto z tego co zrozumiałem w Premium po lan leci sygnał sat natomiast w standard po lan tylko uprawnienia

 

Przyjmijmy że posiadam dekodery Mediabox i box+hd którę łacze miedzy soba do lan oraz do obydwu dostarczam niezaleznie sygnał sat czyli tzw opcja standard .Na chłopski rozum odpinając sygnał sat. z box'a(drugiego dekodera) mam opcje premium ,myślę oczywiscie ze tak nie jest bo bylo by to za proste ;)

Pytanie : To operator Nc+ wymusza to jakoś systemowo że mamy premium/standart? Oraz że po sieci lan "leca" uprawnienia zamiast sygnału satelitarnego ?

Sorki troche namieszałem ale mnie to nurtuje no bo wkońcu ten sam sprzet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Oczywiście, że tak nie jest.

nc+ nadaje w systemie, jaki rodzaj Multiroom zastosowano w Twojej umowie i przesyła Ci odpowiednią konfigurację na dekoder główny i dodatkowy (Odpowiednie Grupy i Statusy).

Otrzymanie konfiguracji na dekoder główny (foto forum.ncplus.pl):

inst-opr-mroom.jpg

czarny-instaklacja-m.jpg

Ponadto w białym dekoderze Box+ w MENU w przypadku opcji Standard wystarczy ustawić tylko Konfigurację Internetu (automatyczna/ręczna) a w przypadku wersji PREMIUM należy wejść w specjalną zakładkę Multiroom, wybrać konfigurację połączenia i poczekać na zakończenie testu, podczas którego dekoder dodatkowy połączy się z dekoderem głównym po uprawnienia oraz sygnał (w odpowiedniej przepustowości).

Diagnostyka Multiroom Premium w dekoderze dodatkowym (foto forum.ncplus.pl):

diagnostyka_m-oczekiwanie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pierwszy telefon (po wysłaniu wypowiedzenie ) klasyczny łamaniec 5x0 i 10x79,9 (53,26 średnia). Ale chciałbym wymienić dekoder na mediabox i tu sa schody chca albo 199zl za aktywacje lub 49zl jednorazowo i az 10zl miesięcznie. Czy można cos ugrać? Jestem w stanie płacić 5 zł miesięcznie za mediabox, ale nic więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem i już wiem na czym stoję :)

 

Zapytałem o wypowiedzenie, jest zarejestrowane i z dniem 31 października rozstaje się z NC+... albo mogę zostać jak zasugerował konsultant.

 

Jak pisałem wcześniej obecnie mam mniej więcej odpowiednik obecnego pakietu Comfort+ Extra+ z 6 kanałami Canal + za 64 zł, bez multiroom.

 

Zaproponowali dzisiaj ten sam pakiet (przynajmniej tak zrozumiałem, że będę miał wszystko to co mam) w łamańcu - I rok 49,90; II rok 79,90 co daje średnią 64,90 zł. Zapytałem o multiroom i zaproponował za 15 zł miesięcznie (przy okazji w końcu bym miał sensowny dekoder, bo mediabox chyba jest całkiem w porządku). Do tego na 9 miesięcy HBO, Filmbox i VOD.

 

Czyli reasumując Comfort+ Extra+ 6xC+ z multiroom na 24 miesiące i HBO, Filmbox, VOD na 9 miesięcy za średnią 79,90 zł.

 

Oczywiście stwierdziłem, że dziś i tak nie dam mu odpowiedzi, że się skonsultuję z domownikami i będziemy w kontakcie. Teraz planuje poczekać na ich ruch, bo w sumie podstawowy cel już osiągnąłem, bo dostałem propozycje na to co mam za tyle co mam. Teraz czas walczyć o jakąś wartość dodaną za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten post będzie odmienny od wszystkich.

Jestem abonentem nc+, złożyłem wypowiedzenie ponieważ w mojej okolicy jest lepsza oferta u lokalnego operatora kablówki.

Niestety za pakiet C+ jest tam opłata w której obecnie mam Universe+6xC+.

Czy jest możliwość przedłużenia w takiej formie by miec tylko 6C+,

Na ile enka może wyceniać taki pakiet?

sam c+ to koszt 69 PLN miesiecznie : http://ncplus.pl/sklep/promocje

Chyba, że strony ustaliły inaczej. Właśnie tak jest w tym przypadku mówiąc sakramentalne tak, wyrażamy nieopatrznie zgodę na wszystko.
A moze jednak doczytasz ustawe konsumencka? Bo tam brak jest zapisu o jakim piszesz, napisałeś o dowolności umów i faktycznie jest dowolność ale niestety ustawa nakazuje wyraźnie nie masz tam dowolności, tylko odpowiedziec nie znaczy uznać. :-)

http://prokonsumencki.pl/blog/masz-14-d ... ia-wiecej/

W sklepie, jak kupujesz, to rachunek lub pagon jest umową. Inaczej jest tu. Masz umowę lub aneks papierowy z paragrafami i wyartykułowanymi punktami oraz w załączeniu dodatkowo regulamin. I na to wszystko mówisz lub podpisujesz: tak zgadzam się lub wyrażam zgodę. Skoro nadal uważasz, że jest inaczej? Proszę bardzo! Jest droga sądowa.

Nie tylko ja tak uwazam a ustawa i rzecznik tez, sa to umowy zawierane na odleglosc i te umowy maja tez te terminy wpisane, odpowiedz nie wiaze sie jednak wcale z uznaniem reklamacji, wystarczy aby wyslali pismo, ze zostala przekazana do innego dzialu i tak wlasnie robia i termin maja zachowany, gorzej jest juz z odpowiedzia koncowa bo nc+ uwaza, ze wystarczy wyslac 30 dnia a kiedy dojdzie to juz nie ich broszka i tez to robia bezprawnie.

Moga sobie pozwolic na takie postepowanie bo wlasnie takie osoby jak Ty nie znaja prawa i wierza we wszystko co im konsultant powie a pozostali Ci co znaja maja to gdzies wiec nikt nie bedzie lazil po sadach, bo sprawy ciagna sie latami, ale gdyby klienci mieli swiadomosc i znali swoje prawa oraz istniala konkurencja na rynku nie mogliby sobie pozowlic na takie traktowanie klientow.

Problem lezy w nas bo albo nie znamy prawa albo znamy ale nie chce nam sie z niego korzystac. tylko raz skorzystalismy zbiorowo z naszego prawa po polaczeniu sie, na dobra sprawe sami pozwalamy aby nas tak traktowano i co ciekawe zapewnil nam to urzad, ktory ma bronic naszych interesow, pozwalajac na stworzenie moloha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od złożenia reklamacji do jej pozytywnego rozpatrzenia zazwyczaj mija ponad 30 dni, bo korzystają z ustawowego terminu i przy okazji gdzieś tam sobie zwiną z 1-2 dni :) Myślę, że w ciągu 30 dni od otrzymania potwierdzenia złożenia reklamacji powinieneś mieć ją uznaną.

Ustawowy termin odpowiedzi na reklamacje zgodnie z ustawa konsumencka to 14 dni a nie 30 dni, jezeli zapis jest niezgodny z ustawa badz jest w klauzulach zakazanych to ten zapis nie obowiazuje klienta.

 

Akurat jeśli chodzi o tryb reklamacji to w przypadku usług telekomunikacyjnych nie mają zastosowania przepisy ustawy "konsumenckiej" tylko ustawa Prawo telekomunikacyjne (dla zainteresowanych art. 106 tejże ustawy).

Ten tryb o którym piszesz ma zastosowanie w przypadku reklamowania towaru (np. butów ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...