Gość mervel Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Ty je masz już na dysku No ok, ale rozumiem że nie będzie żadnego info że przysługuje mi voucher- tylko normalnie potwierdzam zakup filmy za np. 9.90 i kwota nie zostanie doliczona mi do rachunku ? Zapomniałem dopytać czy filmy są w HD... są ? Bo jak nie to jest porażka na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11574 http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=16342 Zwrot w gotówce w wyskości 43,16 gr dla tych co nie są już abonentami Również miałem w tym okresie Cyfrę+, a dokładnie pakiet Canal + start. Kiedy dzwonię na infolinię twierdzą, że decyzja UOKiK mnie nie dotyczy. Wtf?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Przecież w linku do decyzji masz napisane: "Proponowana zmiana cen dotyczyła opłat abonamentowych dotyczących Pakietów (innych niż Startowy lub Tematyczny), Zestawów Promocyjnych oraz Opcji Dodatkowej CYFRA+ Multiroom. Wzrost cen nie obejmował abonentów, którzy otrzymali od Spółki zapewnienie stałej wysokości opłaty abonamentowej przez dany okres promocyjny lub z góry opłacili abonament za cały okres umowy, a także abonentów, którzy odbierali pakiet Startowy lub Tematyczny (pismo Spółki z dnia 29 marca 2012 r.)" Więc Ciebie to nie dotyczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Czytałem to, ale ja miałem pakiet startowy z kanałami C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Mnie rekompensata nie obejmuje. Wysyłałem dane w formularzu. Z automatu dostałem odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 I tak wyszli na tym do przodu. W grudniu 2011, jako nowy abonent, podpisałem umowę na pakiet Superpremium na 2 lata, z czego 4 pierwsze miesiące były darmowe, a pozostałe po 99 zł. Po podwyżce z 99 zrobiło się 108. Wyszło tak, że ani razu nie zapłaciłem 99 zł. Kiedy otrzymałem list o podwyżce szczerze mówiąc olałem to, bo w ofercie było napisane że cena 99 zł utrzyma się do końca umowy. Niby te dodatkowe 9 złotych nie pogorszyło mojej płynności finansowej, ale te ich 43 zł przy zapłaconych przeze mnie nadprogramowych 9x20 = 180 zł i tak wygląda dobrze (z ich perspektywy) i zdecydowanie bardziej wolałbym pomniejszenie kolejnego rachunku o 43 zł niż te ich gratisy. Z drugiej strony jestem zaskoczony, bo przecież list dostałem i mogłem się nie godzić na podwyżkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 A ja wysłałem i mnie jeszcze weryfikują. Ponoć mają na to czas do czerwca 2015 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adri991 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Witam! Podpowiedzcie mi w sprawie tej decyzji... Otóż podpunkt • odbioru, w wyznaczonym punkcie dystrybucyjnym nc+ lub za pośrednictwem kuriera, dekodera wifibox+ lub jego odpowiednika, który umożliwia oglądanie programów w standardzie HD gwarantującym doskonałą jakość obrazu i dźwięku albo O co chodzi o ten odpowiednik? Mam teraz dekoder PVR BOX + HD 500 GB Pace. I czy w grę wchodzi w grę wymiana na wifibox+ Premium z dyskiem czy tylko bez dysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Bez dysku i to nie jest rekompensata, dla tych co mają takie dekodery jak np. Ty. Tylko chyba dla takich co nie mają dekodera HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empy Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witam wszystkich opiszę tu sprawę nie moją co prawda ale mojego Ojca czyli najbliższej rodziny. Zaczynając od początku Ojciec miał umowę na czas nieokreślony za 33zł z własnym dekoderem złożył wypowiedzenie z 3 miesięcznym okresem. Po jakimś czasie zadzwonił konsul z oczywiście super extra ofertą Ojciec za bardzo nie był zainteresowany ale z ciekawości pozwolił dla konsula ofertę na maila wysłać. Przeczytał ją i na dole były dwie opcje zgadzam się i nie zgadzam. Ojciec klikną nie zgadzam i zadowolony zapomniał o sprawie. Nie na długo po 2 dniach przyszła pocztą umowa na comfort plus za 27zł. Ojciec się wkurzył zadzwonił do nc+ nawyzywał złożył reklamacje. Reklamacja oczywiście rozpatrzona pozytywnie i w dodatku w ciągu tygodnia!!!! Ojciec już nie musiał płacić przez 3 miesiące tylko okres wypowiedzenia się skrócił do miesiąca jeden pozytyw. Parę dni temu przyszło pismo z przeprosinami i wyjaśnieniami Ojciec zadowolony, że go szanują przepraszają itd. Po dwóch dniach nowa poczta od nc+ ostateczne rozliczenie 600zł z groszami do zapłaty!!!!! Żadnego wyjaśnienia za co tylko wezwanie do zapłaty i regulaminowe postraszenie komornikiem. Jak ojca ruszyło wszystkie papiery maile wydrukowane w ręke i do rzecznika praw konsumenta jak by kogoś interesowało to w Białymstoku na św. Rocha w punktowcu obok sklepu PSS na 4 piętrze jest biuro. Miła pani pokserowała całą dokumentacje przyjęła skargę i aż sama się śmiała z nie kompetencji nc+. Ale Ojciec wrócił do domu ochłoną i ciekawość go tkneła zadzwonił do nc+ przełączyli go do działu windykacji jakaś pani posprawdzała oczywiście to pomyłka niech pan nie płaci na co Ojciec poinformował ją że złożył skargę do rzecznika konsumenta a pani zaczełą go prosić żeby wycofał na co Ojciec, że w życiu za dużo mu nerwów napsuli. Teraz czekam co zrobi rzecznik bardzo mnie to interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Ciekawa historia, która może być instruktażowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empy Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Ciekawa? Dla mnie i Ojca ona jest po prostu komiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twism23 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 No i reklamacja uwzględniono. Od listopada do połowy kwietnia trwała wymiana dopiero w czwartej odpowiedzi przyznano mi rację. Tylko dlatego iż byłem pewien tego co usłyszałem od konsultanta podczas przedłużania umowy, byłem cierpliwy. także straciłem 6 m-cy multiroom premium bo dopiero od maja będzie 12x0zł i 6x20zł ( do końca umowy ) ale w tym czasie bez opłaty za extra+ ( 10 zł) więc będzie te 10 zł. za MR premium tak jak miało być od początku. właśnie rozpoczęło się ostatnie 18 m-cy z nc+. Już nie mam ochoty z nimi niczego przedłużać chyba że......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Witam,powiedzcie mi prosze czy musze jeszcze sam wysylac meila z reklamacja czy zdac sie na stwierdzenie konsula ze On juz przeslal stosowne zgloszenie. Chodzi o naliczona mi oplate za man pack ktory mialem przyznany gratis do konca 06,i jestem pewien ze go wylaczylem i to tego dzwonilem bodajze 2 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Może nie reklamacja,ALE...interwencja. Jakoś nc+ "zapomniała" wyłączyć promocyjnego Man packa i już w ICA szybciutko naliczono 15 zł na lipiec. Interweniowałem zaraz po zauważeniu wczoraj rano w ICA. Pani przyznała, ze było zgłoszenie wyłaczenia i jakoś...się w systemie nie wyłączyło. Pani odłączyła od ręki, naliczone pieniądze skorygowano w ICA jeszcze wczoraj. Teraz OK. Jeśli korzystacie z licznych ostatnio promocji nc+ warto sprawdzić czy po rezygnacji wszystko wyłączono . Nie podejrzewam powaznie, ale może to nowa metoda na abonenta? Coś duzo tych darmowych opcji na próbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelonsky Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Pani przyznała, ze było zgłoszenie wyłączenia i jakoś...się w systemie nie wyłączyło.Nie podejrzewam poważnie, ale może to nowa metoda na abonenta? Coś dużo tych darmowych opcji na próbę. Jeśli zgłaszałeś przez konsultanta w Centrum Abonenta to pomyśl że tam pracują "tylko" ludzie którzy mogą się pomylić. Jakoś się nie wyłączyło...no a co Ci miała powiedzieć? Prawdę? A może konsultantowi system się zawiesił i dlatego nie wyłączyło. A może konsultant źle przeszkolony (to norma w Call Center) zapomniał coś kliknąć a już miał następną rozmowę więc "rzucił" to co robił wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Po co jakieś fantazje. Konsultantka potwierdziła, ze było zgłoszenie (widać je w ich systemie i konsultant dopełnił obowiązku) i że zawiódł system. prawdopodobnie z tytułu zaplanowanego wyłączenia opcji Canal+ . Raczej wierzę kobiecie, niż Twym domniemaniom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Dzisiaj byłem zmuszony złożyć reklamacje . Mianowice, w czerwcu zgłosiłem dezaktywacje Man Packa . Pierwszego lipca zauważyłem że ten "stwór" ciągle widnieje w moich pakietach. Zadzwoniłem na infolinie . Pani bezproblemowo dezaktywowała pakiet. Kanały przestały świecić w przeciągu kilku minut od zakończonej rozmowy. Konsultantka zapewniała że żadna opłata nie zostanie mi naliczona. Dzisiaj sprawdzam fakturkę i tak jak myślałem widnieje opłata 15zł. Zażądałem zwrotu pieniędzy i jakiejś bonifikaty za niekompetencje pracowników infolinii. Mam nadzieję że długo nie będą zwlekać z odpowiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Jak mam rozumiec zagrywke Nc+,1 lipca moj tel i reklamacja ze nie wyl. Man Packa i naliczyli 15 zeta,do wczoraj pakiet smigal i byl widoczny w ICA kwota 69,90 a dzisiaj pakiet zablokowany,znikl z ICA ale kwota dalej 69,90 zamiast 54,90. Jak sadzicie co robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Daj im trochę czasu...wyprostują. To samo tyczy faktur. Nawet jeśli przez złe naliczenie pojawi się wyższa kwota to nie robią korekty tylko minus na kolejnej. Takie info ze źródła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Daj im trochę czasu...wyprostują. Miales racje jest korekta w ICA na 54,90,wczoraj dostalem FV na @ ale z kwota 69,90,przelewu jeszcze nie robilem i wplace teraz ta standartowa. Jest sens pisac o jakas rekompesate za ich bu..... w sydstemie,czy sobie darowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Mi konsultant podczas składania reklamacji sam zasugerował jakąś bonifikatę :> Zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 U mnie już 15zł powróciło na konto abonenta. Ciekawe co z bonifikatką?Na razie nie dostałem odpowiedzi na reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Po korekcie kwoty do zaplaty napisalem meila o jakis bonus za ich bu... w systemie,no i oplacilo sie, wczoraj dostalem Cinemax do konca sierpnia bez koniecznosci wylaczenia. Czasami warto z nimi popiszc pare @ he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 U mnie już 15zł powróciło na konto abonenta. Ciekawe co z bonifikatką?Na razie nie dostałem odpowiedzi na reklamację. Jeśli złożyłem reklamację na infolinii i zaznaczyłem że mogą mi odpowiedź na nią wysłać na maila to ich obowiązkiem jest odpisać? Kasę zwrócili jednak odpowiedzi brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.