Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś otrzymałem pismo informujące mnie, że dziękują za czas poświęcony na kontakt z nimi.

Informują, że złożona reklamacja jest w trakcie rozpatrywania. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie 30 dni, licząc od dnia jej złożenia.

W przypadku pytań, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Zauważam, że list jest bardzo miły. I to bez względu na to, jak tam moja reklamacja się ma :wink:

Ale ja jestem w dalszym ciągu cierpliwy :wink:

I jeśli ktoś z nc+ to przeczyta, to pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich. Mam podobny problem jak Momanx. tj. złożyłem reklamację 19.09.2014r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi. We wtorek zadzwoniłem więc na infolinię, i powiedzieli, że faktycznie jeszcze nie odpowiedzieli, ale zrobią to w najbliższym czasie. Jako, że w reklamacji poprosiłem w ramach rekompensaty o HBO na okres do końca umowy w cenie dotychczasowego abonamentu, to moje pytanie brzmi, czy jeżeli w końcu otrzymam odpowiedź na złożoną reklamację (oby pozytywną dla mnie), to czy automatycznie powinni mi włączyć, to o co prosiłem w ramach rekompensaty, czy muszę jeszcze tam dzwonić, by domagać się to o co prosiłem. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam Kuba z Bielska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja ponowna reklamacje na reklamacje nie uwzglednili, ale po moich telefonach dzis, troszke ich ruszylem(nie dalem sobie wcisnac kitu i zbywania(zla inst. sat))oddzwonili z propozycja przedluzenia umowy na 15mies. a mialem jeszcze 8iem, ktora przyjalem na moich warunkach, czyli dodatek pakietu noc i sundance w cenie abo. ktory posiadam, do tego filmboxy na 6mies za 4,90. Oni oferowali mi tylko filmboxy w cenie aktualnego abo. ja targalem wiecej, wiec dodali sundance, ale ja jeszcze chcialem cos dostac, wiec dodali Noc.

Aktualnie bedzie do 24godz obowiazywac mnie nowa umowa, czyli Superpremium+, Noc, sundance za 109,90 z filmboxami 114,80

 

Ps. Jezeli mozna to prosze tez Mod. o zamieszczenie tego postu w watku Oferty dla stalych abonentow nc+ poniewaz jest tu zawarta tresc odpowiadajaca zainteresowanym za ile mozna miec taki pakiet ze stala cena i iloscia miesiecy.

 

Edit: juz pakiecik swieci. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@james28

Ja na Twoim miejscu walczyłbym o załączenie HBO skoro napisałeś to w reklamacji. Trzeba pamiętać, że jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi na reklamacje w ciągu 30 dni to reklamacje udaje się za uznaną. W takim razie HBO powinni Ci załączyć.

 

Dodam od siebie, że mam podobnie jak Ty. W ciągu 2 dni doświadczyłem trzykrotnie brak kompetencji ze strony pracowników nc+. To więcej niż przez wiele lat bycia w Cyfrze+. Początkowo wysłałem reklamacje przez formularz na stronie internetowej, ale z racji tego, że po dwóch dniach mieli oddzwonić (chociażby po to by potwierdzić - tak jak przy formularzu jest zapisane - konsultant miał skontaktować się w ciągu 2 dni, za czasów cyfry+ chociaż e-mail wysyłali), a tak się nie stało. Mało tego - moja reklamacja nawet nie widniała w systemie (dzwoniłem na infolinie, by to sprawdzić). Postanowiłem wysłać reklamacje listownie, za potwierdzeniem odbioru. Jeżeli do 30 dni nie otrzymam odpowiedzi to uważam, że moja reklamacja zostanie uznana. Podobnie jak Ty, zaproponowałem w ramach rekompensaty przyznanie darmowego HBO do końca trwania umowy. Myślę, że nie powinno być to dla nich problemem biorąc pod uwagę szereg problemów jakie mnie spotkały przez brak kompetencji ich pracowników, a także patrząc na ich rozdawnictwo HBO na prawo i lewo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Może ktoś mi odpowie , dlaczego Poczta Polska nie stempluje przesyłek z nc+,

- to jest ważne, bo kiedyś liczyła się data stempla pocztowego ? - A teraz już nie ?

.... a tu brak na tych dwóch umowach, które otrzymałem .... daty stempla pocztowego.

Piszę tu , bo Mod zabronił powielać tematów. Jestem tym co dostał dwie umowy jednego dnia,

na ten sam numer abonenta, .... mając jeden dekoder turbobox.

I nie znam nadal zdania nc+ , ja obstaję za tańszą ofertą.

Dziś minął 35-ty dzień, ... Reklamacja 25 września (wrzesień miał w tym roku nadal 30 dni - dziwne ) :read:

I nic ! i brak odpowiedzi. - Przecież przesyłki pocztowe idą z Polski do Polski .... góra 4 dni !!! Góra !

Ba, przez ICA mogliby przecież dać znać.

-------------------------

numer abonenta .... są tam dwie bramki, pierw podaje się numer abonenta, potem wchodzimy i trza podać

pesel i hasło .... z innego komputera to raczej niemożliwe ... ale sprawdzę to czy się da wejść z drugiego kompa.

i jakie są tam informacje ? - w/g mnie żadne.

pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jesteś nie cierpliwy i liczysz na swoją stronę? Poczekaj jeszcze kilka dni. Do poniedziałku.

 

Co do stempla, to taka umowa podpisana z Pocztą Polską na przesyłki niestemplowane. Podobno taniej ale kto to wie?

Czy dozwolone? Ale na pewno szeroko stosowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorwał mnie konsultant z NC+ i zaproponował przedłużenie umowy na 24 miesiące na takich samych warunkach jak obecna umowa oferując taki sam zakres kanałów przy niezmienionej cenie abonamentu. W rozmowie zapewniał mnie kilka razy o niezmienionej cenie i takim samym zakresie kanałów. Po takich zapewnieniach zgodziłem się na przedłużenie umowy, ale po upływie terminu obecnie obowiązującej umowy, której termin upływa 17 grudnia.

Wieczorem włączyłem telewizor i osłupiałem z wrażenia. Zostałem oszukany podwójnie. Anulowano obecną ważną umowę i w nowej umowie nie było 7 dotychczasowych kanałów. Podliczyłem z ich oferty, że chcąc włączyć te brakujące kanały to dodatkowy wydatek w ciągu 24 miesięcy wyniósłby 657 zł , a cena abonamentu wzrosłaby ze 109 zł na 118 zł w okresie pierwszych 6 miesięcy, a potem do końca umowy do 145 zł. tj o 33%.

Natychmiast wysłałem do NC+ 2 maile o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość do czego mam prawo. Ponowiłem jeszcze 4 razy i wysłałem 3 pisma polecone za pokwitowaniem odbioru. Otrzymałem w odpowiedzi jedno zdanie. Twoja reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 30 dni.

Moim zdaniem to jest typowe oszustwo. Przychodzi mi na myśl wiele pomysłów co robić dalej, bo oszustwa nie popuszczę. Ten konsultant doskonale wiedział, że gdyby powiedział choć jedno słowo prawdy, że cena abonamentu wzrośnie i to przy okrojonym zakresie programów, to utraciłby klienta. Mam prośbę do czytających, którzy mieli taką lub podobną sytuacje z NC+ o podanie jak się zakończyły te problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

Dorwał mnie konsultant z NC+ i zaproponował przedłużenie umowy na 24 miesiące
Natychmiast wysłałem do NC+ 2 maile o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość do czego mam prawo.

Jak sam przyznałeś - przedłużyłeś umowę. W związku z tym nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy bo jej nie zawarłeś.

 

Moim zdaniem to jest typowe oszustwo. Przychodzi mi na myśl wiele pomysłów co robić dalej, bo oszustwa nie popuszczę. Ten konsultant doskonale wiedział, że gdyby powiedział choć jedno słowo prawdy, że cena abonamentu wzrośnie i to przy okrojonym zakresie programów, to utraciłby klienta. Mam prośbę do czytających, którzy mieli taką lub podobną sytuacje z NC+ o podanie jak się zakończyły te problemy.

Reklamację na 99% uznają. Zgodzę się, że jakość obsługi przez infolinię pozostawia wiele do życzenia.Z drugiej strony ciężko jest kontrolować każdego jednego konsultanta. Rozmowa jest bardzo dynamiczna. W tym czasie muszą jednocześnie zachęcić do oferty i nie palnąć czegoś takiego jak w Twoim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda, nieważne, czy to nowa umowa, czy aneks przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, za wyjątkiem sytuacji, w której usługi zostaną włączone natychmiast. Co oznacza, że nie może odstąpić od umowy nie dlatego, że to aneks, tylko dlatego, że usługi już zostały uruchomione.

 

Co do uznania reklamacji to nie byłbym tego pewien. Jakie konkretnie kanały Ci zniknęły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już 4 reklamacje wysłane - ostatnia odnośnie procedur nc+ , bo tylko takie coś mogę zrobić jak jestem oszukiwany . Jako wieloletni abonent cyfry jestem zbulwersowany postawą firmy - jak to możliwe że 10 .10 podpisałem aneks która się nie zgadza z tym co miało być . Pogubiły mi się kanały z pakietu extra , 15.10wykonałem telefon o włączenie pakietu extra - co się okazało konsultant bez mojej wiedzy wprowadził kolejną inną umowę . Nowa umowę mam od 15.10 . Jeszcze lepsze jest to że w ica jest cena pakietu extra 20 zł a na papierowej umowie z 15.10 jest cena 10 zł za pakiet extra . Odnośnie procedur - nc + może wszystko , ja nie mogę nic .A ha mam czekać , od 10.10 wykonałem 27 telefonów i każdy konsultant twierdził coś innego - byli zgodni w jednym że mam czekać i nie mogę się połączyć bezpośrednio z działem reklamacji . Każda moja rozmowa z konsultantem to strach że znowu mogą mi zmienić pakiet bez mojej wiedzy a ja będę musiał słać reklamacje i udowadniać że nie jestem wielbłądem i czekać 30 dni .Te procedury są chore ale od pani konsultant usłyszałem że jestem dla nich bardzo ważnym klientem tylko dlaczego traktują mnie jak śmiecia . Chyba za to że zawsze płace w terminie i zastawiłem w firmie przez ostatnie lata dobrych parę tysięcy - jeszcze 15 miesięcy i witaj domie bez tv .

Najgorsze jest to że jak kogoś interesuje sport np. żużel to nc + jest najlepsze . Mam jeszcze jedną myśl - jeśli jestem dla nich taki ważny to napisze 5 reklamacje i chcę od samego prezesa firmy przeprosin . Bo jeśli firma tak brzydko działa a ja jestem w porządku ( płace w terminie i jestem wierny przez 10 lat ) . To jest oznaka że prezes firmy na to pozwala . A więc nie dopilnowuje swoich pracowników i dla tego powinien mnie przeprosić . Jeśli mnie przeprosi zostanę .

Może jednak ich procedury zostaną zmienione 25 grudnia wchodzi nowe prawo tu cytat : '' Ciągle czekamy na szczegółowe wytyczne co do relacji prawo telekomunikacyjne – ustawa o prawach konsumenta. Na tę chwilę planujemy, aby procedura zakładała wysłanie właściwej komunikacji do klienta po rozmowie telefonicznej, opisu oferty, którą przedstawiono i na którą klient się zgodził. Ma się to odbyć takim kanałem komunikacji, jaki wybrał klient. Każdy ślad komunikacji z klientami będzie oczywiście archiwizowany - tłumaczy Bartosz Olejniczak z biura prasowego cyfrowej platformy. '' Powinno być tak konsultant czyta aneks ja zatwierdzam , potem przychodzi do mnie pismo ja podpisuje odsyłam , oni dostają i włączają to co zamówiłem ja mam umowę oni mój podpis zgodę .Ale wtedy by praktycznie nie szło robić ludzi w bambuko . Tak że teraz będę czekał na przeprosiny od Julien Verley , tylko to mogę zrobić bo takie są procedury .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja wysłana przez formularz kontaktowy 30 sierpnia.

Już się martwiłem że może nie przeszło bo na email nie dostałem potwierdzenia a tu w piątek 31.10 po dwóch miesiącach dostałem list że reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. Czyli w sumie wyjdzie jakieś 3 miesiące , masakra :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przypomnę :

24 września dostałem dwie umowy datowana 15 września, łamańce 58,60 zł/m-c i 53,27 zł/m-c , na 15 miesięcy.

- umowa miała być ze stałą płatnością,

HBO 5m-c gratis, a tu dwie umowy, a jeden turbobox i na jeden numer abonenta.

Umowa na papierze firmowym kolorowym mi się spodobała 53,27zł/m-c. Więc tą wybrałem. Bo jasno napisane na pierwszej stronie.... a niepotrzebnej makulatury w środku sporo.

25 września do POK , a tam w systemie jest 58,60 średnio, facet obejrzał umowy i wyszło mu obydwie ważne.

Więc tel. do nc+ , przyjęta reklamacje 25 września. .... Same straty.

Po 39 dniach odpowiedz z datą 25 października czyli miesiąc 1 jeden dzień , 3 listopad przyszło, czyli jak błyskawica.

Owszem przyznali że HBO do 28 lutego 2015r , lecz w kwestii interesującej mnie .... czyli dwóch umów napisali :

---------------

Proszę o przesłanie kopii posiadanych przez Pana Umów, co pozwoli na rozparzenie reklamacji w zakresie przedłużenia bezpłatnego odbioru programów.

W przypadku pojawienia się pytań uprzejmie proszę o kontakt z Telefonicznym Centrum Abonenta(tu telefony w-wa) lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w strefie Abonenta na stronie internetowej http://www.ncplus.pl.

 

podpisany Specjalista ds. Reklamacji.

----------------------------

rozparzenie ?.... bardzo ciężko, ale się jednak domyśliłem, że to rozpatrzenie. :read: - hurra :brawo:

 

Więc wysłałem kserokopię pierwszych stron tych 2 umów z podpisami. z datą dzisiejszą 3 listopad 2014r.

- listem zwykłym bo nc+ ..... tak pisze , na skrytkę pocz. nr 8.

Umowa na papierze firmowym kolorowym ze średnią 53,27/m-c mi odpowiada. koszt wysyłki z ksero 2,90 zł.

No, przecież nie będę kserował tej makulatury z dwóch Umów.

Napisałem też do ICA.

Ciekawe, czy przed końcem roku, .... ta przepychanka się skończy. I po co to , jak forumowicze dostają tego łamańca. :?:

Pamiętam dokładnie ..... jak dwa lata temu mnie oszukali. Trza z nimi być czujnym. :>

pozdro i czuwaj przy .... nc+

1f :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwoniłem tam i okazuje się, że przez 4 miesiące 10zł a przez 11 miesięcy 99zł !!! Złożyłem reklamacje. Pomyłka czy chcą mnie wyciulać? Przez telefon było wyraźnie ustalane, że 4x0 i 11x69zł... No bez jaj...

 

Reklamacja złożona przez telefon wystarczy? Czy dodatkowo coś wysyłać mailowo albo listownie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...