Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do osób, które reklamowały brak pakietu po migracji.

 

Po migracji nie włączono mi pakietu Extra+, złożyłem reklamację, czekam na odpowiedź. Przy składaniu reklamacji konsultant od razu włączył mi pakiet Extra+. Wczoraj otrzymałem fakturę, wszystko się zgadza, oprócz tego, że za pakiet Extra+ mam naliczoną opłatę 30 zł. Czy dobrze rozumiem, że do czasu rozpatrzenia reklamacji za włączony pakiet ponoszę opłatę, która będzie skorygowana po rozpatrzeniu reklamacji? Skąd kwota 30 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Polityka reklamacyjna nc+ jest co najmniej dziwna i raczej nie zachęcająca do firmy. Mnie niestety też dotknęła, u nich termin do 30 dni oznacza dokładnie 30 dni i ani jeden szybciej. Po 30 dniach po zapytaniu emailem otrzymałem lakoniczną odpowiedz, że reklamacja została rozpatrzona i odpowiedz zostanie wysłana listem , czyli następne pewnie dwa tygodnie nadal nie będę wiedział czy została uznana. W moim przypadku chodzi o niesłuszne naliczenie opłaty za HBO i czekając kolejne dwa tygodnie zachaczę o kolejny okres rozliczeniowy, w którym być może znowu zapłacę za HBO, wiedząc o wyniku reklamacji mógłbym zrezygnować HBO unikając kolejnej opłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku chyba powinna pojawić się nadpłata w ICA a tam się nic nie zmieniło. W mailu odpowiedzieli cytuję " informuję, że złożona reklamacja została rozpatrzona w dniu 19.10.2014 roku, a więc w Regulaminowym terminie. Odpowiedź zostanie niebawem dostarczona na adres korespondencyjny, proszę o cierpliwość. " także nic z niej nie wynika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak rozmowa z konsultantem była oczywista i nie budziła wątpliwości jak mi nie uznają to będzie jawne oszustwo z ich strony i nie wiem co zrobię ale na 100% będzie to ostatnie 15 miesięcy współpracy z nimi z mojej strony i niech postępują tak dalej to nie wróżę im wzrostu klientów. A sama procedura reklamacji nie zależnie od wyniku też nie zachęca do dalszej współpracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do tego czasu powinni się skontaktować telefonicznie i wydać orzeczenie, potwierdzenie listowne to tylko formalność

 

Potwierdzenie listowne nie jest formalnością bo to jedyny realny ślad jaki masz o tym jak załatwiono sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem tel że uznano moją reklamację złożoną miesiąc temu emailem na opłate abonamentową. Dobrze że zaraz po przedłużeniu zapytałem o wysokość miesięcznych rachunków bo coś mi nie grało jak świeciły mi kanały których miało nie być a nie było tych co miały być. Bądźcie czujni i walczcie o swoje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...