Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja przedłużyłem umowę 2 lipca , poprzez konsultanta , miało być na dotychczasowych warunkach .

Tymczasem 1 sierpnia wyskoczył mi rachunek na .... 10 zł , a powinno być 74 zł .

Po mojej interwencji na infolinii uświadomili mi że przez pierwsze 3 miesiące będę płacił po 10 zł a potem przez 12 m-cy po ... 89 zł . Powiedziałem że nie zgadzam się na taki układ , konsultant z którym uzgadniałem warunki przedłużenia nie wspomniał ani 1 słowem o tym że będę miał niejednakowe kwoty do zapłacenia . Moja słowna reklamacja n infolinii zstała uznana , obiecali , że wystawią korektę rachunku za sierpień , tak bym miał jednakowe kwoty przez cały okres .

Tymczasem dziś - 1 września wyskoczył rachunek znów na kwotę 10 zł :/

Zgłosiłem to od razui na infolinii , grzeczna pani wyjaśniła mi że oni moją reklamację kwoty sierpniowej uznali za słuszną 30 sierpnia i teraz mają znów następne 30 dni na wystawienie korekty .

Szkoda na nich słów :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

31.08.2014 wygasła moja umowa na skutek jej wypowiedzenia i braku porozumienia odnośnie przedłużenia.

Czy zwracając dekodery i piloty muszę je oddać w opakowaniach ? Chyba były też jakieś kabel poza zasilającymi...

Sygnał mam wyłączony, ale nadal codziennie przychodzą sms zamiast np. telefonów w sprawie przedłużenia umowy, czy taka sytuacja będzie do chwili zwrotu dekoderów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od zeszłego posiadam nc +, terminy płatności mam do 18 każdego miesiąca. I wczoraj na https://ica.cyfraplus.pl/main pojawiło się z lewej strony w płatnościach saldo 59,9. I tam jest czerwona ramka obok z napisem zapłać... no więc od razu tak zrobiłem połączyło się z ecard i niby transakcja poszła. Jednak nadal nic nie zmieniło się w saldzie ani nie ma żadnych ostatnich wpłat. Powinienem się niepokoić czy to może potrwać dłużej ? Wiem, że przy doładowaniach telefonu trwa to chwilkę jest potwierdzenie i w ogóle tutaj na razie nie mam nic. z góry dzięki za radę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety ICA nc+ i dawnej C+ jest bardzo ułomne i zaktualizuje Ci się to na stronie głównej dopiero po paru dniach a na stronie z płatnościami dopiero jak wystawią Ci następną fakturę.

Kronos, jak zdasz dekodery to nie będziesz mógł już przedłużyć umowy i smsy przestaną przychodzić. Dekoder najlepiej zdać w pudełku z pilotem, zasilaczem i jeśli dostałeś w zestawie to z kablem scart lub hdmi, jak podchodzą do ich braku to nie wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

 

od 15 lat mam c+ (aktualnie nc+), opłacony full ze wszystkimi wodotryskami, po koniec 09 2014 konczy mi sie umowa i dzwonie do BOK gdzie mi oświadczają, że nie moge przedłużyć umowy na pakiet niższy niż mam, ręce mi opadły myślałem ze żartują ale nie, czy ktoś sie z czymś takim spotkał ? Ewentualnie co zrobić aby nie płacić za wodotryski których i tak na własnym sprzęcie nie odpalę ?

 

Oczywiście do UOKiK jutro zadzwonie i dopytam bo wydaje mi sie ze są to bezprawne praktyki łamiące prawa konsumenta.

 

Z góry dziękuję za odpowiedz

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w czarnej d... niestety, bo minął czas na wypowiedzenie (trzeba było je złożyć do końca sierpnia) i teraz obowiązuje Cię 3-miesięczny okres wypowiedzenia. Z racji tego, że masz wysoki pakiet ceny przez te 3 miesiące będą kosmiczne, więc albo przebolejesz te 3 miesiące i wtedy wybierzesz sobie jakiś niższy pakiet, albo przebolejesz 3 miesiące i zakończysz współpracę z nc+ albo przedłużysz umowę na ich warunkach. Teraz to możesz liczyć tylko na ich łaskę. UOKiK możesz sobie odpuścić, bo nie ma tu nic łamiącego prawa konsumenta, albo przedłużasz umowę na tym samym pakiecie albo rezygnujesz. W regulaminie jest zapis uniemożliwiający przejście na niższy pakiet i Ty się na to zgodziłeś, w regulaminie jest też 3-miesięczny okres wypowiedzenia i dodatkowo możliwość rezygnacji z przedłużenia umowy na miesiąc przed jej końcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@replayPL - niestety pincet ma rację

nie wiem jak to dokładnie wygląda konstrukcja twojego pakietu w systemie czy wszystko kryje się pod jedną pozycją - bo teraz każda z opcji jest osobno czyli twój pakiet wyglądał by tak comfort+extra+cinemax+hbo+..... itd. - nie można zmieniać pakietu na niższy, w regulaminie nie ma nic napisane, że nie można odłączać opcji dodatkowych - okres utrzymania twoich opcji dodatkowych zaszytych w pakiecie kończą się we wrześniu możesz spróbować zlecić odłączenie wszystkiego co się da i pozostanie te dwa miesiące po umowie na gołym pakiecie - takie rozwiązanie pozwoli też na uzyskanie lepszych propozycji przedłużeniowych bo startujesz z niższego pułapu cenowego - ale jeśli twój pakiet w systemie widnieje jako all inclusive jako jedność - to pozostaje tylko płacić i płakać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On jest w cyfrze jeszcze więc to trochę inaczej wygląda. @replayPL. Wyślij natychmiast wypowiedzenie. Oferty poprawią się i podkreśl przy rozmowie z konsulem,że nie interesują Cię vodotryski,bo nie masz odpowiedniego sprzętu i nie chcesz mieć. Nie rozumiem,po co brałeś pakiet z vod, jak i tak nie możesz z tego skorzystać :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Umowa w nc+ jest obecnie na mojego ojca ale w kwestiach negocjacji i przedłużenia umowy to ja bym chciał rozmawiać z konsulem i podejmować kluczowe decyzje, mój tata dał mi wolną rękę byle bym tylko opłacał abonament, a on jest w cyfrze od 2008r wiec jako stały abonent da się wynegocjować lepsze zniżki niż ja co bym brał jako nowy abonent ;) Żebym mógł podejmować decyzje za mojego tatę musi on wysłać do nc+ pełnomocnictwo że mnie upoważnia?? a zmianę nr telefonu dokonuje się poprzez Telefoniczne Centrum Abonenta??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziękuję za odpowiedz, wysłałem wypowiedzenie i czekam. Oczywiście wodotryski od początku były zbedne, ale osoby. ktore pamietaja jakie było zamieszanie przy połaczeniu zrozumieja :) Mój pakiet wyglada tak:

pakiet

ALL INCLUSIVE+

 

opcje dodatkowe:

netVOD+ konto podstawowe

netVOD+ pakiet ALL Inclusive+

MULTIROOM STANDARD

Najem ultraBOX+

 

przykre to co robia, ale cygan raz przez wies przejdzie, ja stratę 500 zł przeżyję :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Żebym mógł podejmować decyzje za mojego tatę musi on wysłać do nc+ pełnomocnictwo że mnie upoważnia?? a zmianę nr telefonu dokonuje się poprzez Telefoniczne Centrum Abonenta??

 

Zerknij sobie tutaj: http://ncplus.pl/pomoc/faq-najczesciej- ... kontrakcie

 

Z powyższej informacji wynika, że nc+ honoruje pełnomocnictwo zwykłe, a to duże ułatwienie dla Ciebie bo gdyby było wymagane pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego to musielibyście ponieść z tatą dodatkowe koszty.

 

Zmianę numeru telefonu dokonasz telefonicznie za pośrednictwem CTA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Umowa w nc+ jest obecnie na mojego ojca ale w kwestiach negocjacji i przedłużenia umowy to ja bym chciał rozmawiać z konsulem i podejmować kluczowe decyzje, mój tata dał mi wolną rękę byle bym tylko opłacał abonament, a on jest w cyfrze od 2008r wiec jako stały abonent da się wynegocjować lepsze zniżki niż ja co bym brał jako nowy abonent ;) Żebym mógł podejmować decyzje za mojego tatę musi on wysłać do nc+ pełnomocnictwo że mnie upoważnia?? a zmianę nr telefonu dokonuje się poprzez Telefoniczne Centrum Abonenta??

Niekoniecznie, możesz negocjować i po ustaleniu dać ojcu słuchawkę żeby wysłuchał oferty i ją przyklepał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś mądry wytłumaczyć jak to jest możliwe, że korzystając z promocji "Canal+Silver 64 zł przez 18 m dla Stałych Abonentów" nagle się okazuje, że przez pierwszych 16 miesięcy kontraktu opłata ma wynosić 64 zł, a przez ostatnie 2 miesiące już 109 zł ? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat nieścisłości w opłatach wyszedł wczoraj gdy zadzwoniła do mnie Pani konsultant z ofertą przedłużeniową (dziwna sprawa bo jeszcze nie składałem wypowiedzenia z racji tego, że umowę mam do końca tego roku i również nie kontaktowałem się z nimi dotychczas w sprawie ewentualnego przedłużenia umowy mając doświadczenie z lat ubiegłych, że zanim się nie złoży wypowiedzenia to nie można oczekiwać atrakcyjnych ofert). Podczas rozmowy telefonicznej Pani konsultant poinformowała mnie, że proponuje mi umowę za 89,99 zł miesięcznie bo od listopada za to co aktualnie mam będę musiał płacić po 129 zł miesięcznie. Nie za bardzo mi się zgadzały te wyliczenia bo oprócz tych "gwarantowanych" 64 zł do końca umowy za pakiet Canal+Silver i opcję Canal+ Film i Premiere, opłata powinna maksymalnie wzrosnąć o 25 złotych za HBO (aktualnie od maja do października korzystam z promocji na HBO 3 miesiące x 0 zł + 3 miesiące x 20 zł). Poinformowałem Panią, że od listopada maksymalnie powinienem płacić 89 zł przy założeniu, że nie zrezygnuję z HBO i będę płacił opłatę za tę opcję w pełnej wysokości. Na co Pani mnie poinformowała, że od listopada za pakiet Canal+Silver wyniesie nie 64 zł tylko 109 zł. Nie miałem przy sobie umowy więc nie wdawałem się w polemikę z Panią informując, że nie wydaje mi się, żeby sprawa opłat wyglądała tak jak Ona mi to przedstawiła. Po zapoznaniu się z treścią umowy zawartej pod koniec czerwca 2013 r. potwierdziło się to o czym mówiłem Pani konsultant, a mianowicie że korzystam z promocji "Canal+Silver 64 zł przez 18 m dla Stałych Abonentów" przez okres 18 miesięcy (od 01.07.2013 do 31.12.2014).

Zadzwoniłem do Telefonicznego Centrum Abonenta i kolejna Pani konsultant poinformowała mnie, że z systemu informatycznego wynika, że od listopada 2014 r. faktycznie będzie mi naliczania opłata za pakiet Canal+Silver 109 zł, a nie 64 zł. Pani mnie również poinformowała, że jedynie na opcję Canal+ Film i Premiere będę miał nadal 100% rabatu. Oczywiście od razu napisałem reklamację.

 

Pisząc tego posta przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz. A mianowicie do nc+ migrowałem z Cyfry+ w kwietniu 2013 r. i wówczas zawarłem obowiązującą od maja 2013 r. umowę na pakiet Canal+Silver w promocji"Canal+Silver 64 zł przez 18 m dla Stałych Abonentów". W kontekście zawirowań związanych z brakiem możliwości odbierania niektórych kanałów na sprzęcie Cyfry+ złożyłem reklamację i wówczas w czerwcu 2013 r zaproponowano mi renegocjowanie tej "kwietniowej" umowy, która w efekcie została anulowana i od lipca 2013 r. korzystam z tego samego pakietu Canal+Silver w ramach tej samej promocji z tą różnicą, ze mi w ramach rekompensaty dorzucili wraz z "nową" umową opcję Canal+ Film i Premiere.

Być może system powiązał w jakiś sposób te obydwie umowy i ten rabat obejmujący okres 2 miesiący (maj i czerwiec 2013 r.) się nalicza w jakiś niewyjaśniony sposób na "nowej" umowie.

Zobaczę co mi odpiszą, ale wolę wyjaśnić tę nieścisłość przez listopadem bo nie uśmiecha mi się płacić wyższych rachunków na skutek błędów systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Sprawa wygląda nastepująco.

Podpisując umowę nie wyczytałem w niej że miła Pani z punktu NC+ , nie włączyła mi promocyjnego pakietu EKTRA + ( miał być włączony ).

Dzwoniąc i pytając wystosowałem e-mail z reklamacją, odpowiedz oczywiście nadeszła równo po 30 dniach że niestety nie są w stanie zweryfikować tego co się stało w punkcie dystybucyjnym.

Więc udałem się do punktu sprzedarzy , ku dziwo nie byłem zaskoczony bo ta sama PANI która mi sprzedała NC+ niestety nie poznała mnie wręcz się wypierając.

Mam wobec tego pytanie czy jest możliwość jakoś wyegzekwować ten pakiet , juz nawet bez promocji darmowej ale nie w cenie 30zł !!!! .....

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operator i abonent są związani warunkami umowy więc jeśli w umowie nie masz zapisów z których wynika, że została Ci udostępniona jakaś opcja na promocyjnych zasadach to teraz nic z tym nie zrobisz. Na przyszłość po prostu trzeba dokładniej czytać co się podpisuje, żeby uniknąć takich niemiłych niespodzianek. A tak na marginesie z jakiej oferty dokładnie skorzystałeś bo trochę to dziwne, że nie załapałeś się na promocję jeśli była ona ogólnie dostępna - zawsze wydawało mi się, że są wzorce umów z konkretnymi warunkami, które obowiązują w danym okresie czasu.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie a ja znowu z innej beczki .

 

Nie dawno przedłużyłem umowę na Comfort+39.99zł 15 m /Multi+ 0zł 15m/Extra+ 0 zł 2m później 20 zł, darmowe wynajmy dekoderów oraz multiroom 0zł dodatkowo złożyłem reklamacje ponieważ była mowa o hbo jako prezent na 6msc po miesiącu dostałem odpowiedz ze reklamacja została rozpatrzona pozytywnie .

 

W lipcu dostałem rachunek 29.99zł później dostałem rachunek na ponad 100zł OK myślałem że miałem jakieś zaległości ale z dniem dzisiejszym dostałem rachunek 110,65zł. Nie wiem co mam robić zgodziłem się na to co wyżej czyli razem 59zł msc. prosiłbym o pomoc...

 

PS. jak by ktoś pytał UMOWA na 15msc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...