creative99 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb81 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Zobacz sobie może wpierw na fakturze za co właściwie jest ta opłata. Żebyś wiedział co reklamujesz Okazało się, że naliczają sobie po 20zł miesięcznie za multiroom i za PVR Miałem je mieć oczywiście za darmo tak jak przy poprzedniej umowie o czym zapewniał mnie konsultant, z którym rozmawiałem zgadzając się na nową umowę. Zgłosiłem sprawę 8 lipca, przedwczoraj dostałem pismo, że sprawa jest rozpatrywana ale jednocześnie jestem bombardowany mailowo i SMSowo powiadomieniami o płatności, których oczywiście nie mam najmniejszego zamiaru uregulować. Już nawet zdążyli mi naliczyć jakieś odsetki !!! Kpiny jakieś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Takie pytanie wiecie może ile czasu teraz idzie aneks do umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Ja dostałem jakoś w ciągu tygodnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrick Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Chciałem wydrukować fakture z ica a tam w pliku pdf nie ma tego "blankietu" z którym się idzie na pocztę, czyżby to utrudnienie aby mając e-fakturę dokonywać e-wpłat czy tylko u mnie coś jest nie tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ansat Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Cały czas jest blankiet do wpłaty na poczcie.To u Ciebie coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Na jaki adres mailowy mogę wysłać pytanie o wskazanie punktu do zwrotu dekoderów po wygaśnięciu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kpc21 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Zawsze możesz ręcznie wypisać na poczcie ten blankiet, czy nawet wydrukować go ze strony Poczty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek.Gabryszak Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Witam mam podpisaną umowę z nc plus do września tego roku,czy mogę podpisać drugą nową umowę z nc plus na nowych warunkach? I czy ja muszę osobiście oddać dekodery co mam.teraz jeden główny i dwa multiroom czy może ktoś inny zaufana osoba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 dzisiaj ostatni dzień umowy, z ich strony zero telefonów rozumiem , że mam 14dni na zwrot dekoderów. Czy w tym terminie też można przedłużyć umowę czy mam już do salonu CP iść ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Spokojnie możesz przedłużyć. Jeśli sami nie zadzwonią, to Ty dzwoń z pytaniem kiedy i gdzie masz zdać sprzęt? A pewnie coś zaproponują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza grupowa Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Chciałem się zarejestrować do nc+go i tam wymagają.. nr umowy/ kontraktu (2 cyfry lub od 6 do 10 cyfr) gdzie znajdę numer tej umowy? Nadmienię, że migrowałem i numer klienta mam taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Na umowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel233 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Witam, Uzgodniłem dzisiaj warunki nowej umowy. Nie jakieś super, pakiet sport i film za 69 zł, a nie będę już się kłócił o 10 zł, albo jakieś dodatkowe kanały, których i tak bym nie oglądał. Po zalogowani do centrum abonenta mam napisane, że mój abonament to 143 zł. Tak ma być, czy konsultant coś namieszał bez mojej zgody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 To jest podana kwota bez rabatu, abonament jaki będziesz płacił znajduje się w płatności i rozliczenia - saldo do zapłaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majette Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 czy zgodne z prawem jest ,ze platforma nc+ zmienia sobie terminy płatności jak chce, tzn poprzedni miesiac faktura płatna do 16 czerwca,teraz do 7sierpnia,przeciez to zwykłe oszustwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 mam pytanie - czy wypowiedzenie umowy może złożyć małżonka ? jestem za granicą a umowa na mnie, no ale w końcu to samo nazwisko i małżonka jest na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 @majette Czy zgodne z prawem to nie wiem, ale ja mam zawsze płatność do 18-tego każdego miesiąca ps. za lipiec nie płaciłeś/aś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmaart Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Witam wszystkich forumowiczów. Z cyfrą jestem od ich początków w Polsce a dzisiaj potraktowali mnie jak ......... . I mam pytanie i problem ; z dniem 31 07 wygasła umowa -wypowiedzenie wysłane , w dniu 1 08 podpisana nowa umowa od dnia 1 09 i wszystko było by ok tylko że za sierpień dostałem saldo na koncie -208 zł .Po bezsensownych rozmowach z 3 konsulami wynikło że sierpień jest poza umowami i płatność jest pełna. Chciałbym zrezygnować z ich usług , czy mam 10 dni na odstąpienie do umowy bez żadnych konsekwencji , z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Firmaart - tak niestety jest, ale mimo wszystko składałbym reklamację, jeśli nie poinformowali Cię o tej opłacie. Moim zdaniem jeśli nie poinformowali Cię o tym przy zawieraniu aneksu do umowy nie powinni Ci tego naliczać, no ale nie ma gwarancji, że Ci to cofną. Nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia w ciągu 10 dni, jeśli usługa została już uruchomiona. czy zgodne z prawem jest ,ze platforma nc+ zmienia sobie terminy płatności jak chce, tzn poprzedni miesiac faktura płatna do 16 czerwca,teraz do 7sierpnia,przeciez to zwykłe oszustwo? Dlaczego ma to być niezgodne z prawem? Najwidoczniej system wygenerował Ci później fakturę i dał Ci dwa tygodnie od wystawienia na płatność. mam pytanie - czy wypowiedzenie umowy może złożyć małżonka ?jestem za granicą a umowa na mnie, no ale w końcu to samo nazwisko i małżonka jest na miejscu. Nie może, chyba że wyśle to pismo pocztą i będzie udawać, że to Ty to pismo wysłałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Ile trzeba czekać na zaksięgowanie wpłaty przez nc+ zapłacono 30 lipca i nadal saldo 99zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmaart Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Dzięki pincet za odpowiedź. Jaki jest termin czasu składnia reklamacji i w jakiej formie? e-mail czy listownie składa się reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrocwroc Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Witam Czy przy wypowiedzeniu umowy z zapłatą kary umownej, też dzwonią ludzie z działu utrzymania klienta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Dzięki pincet za odpowiedź. Jaki jest termin czasu składnia reklamacji i w jakiej formie? e-mail czy listownie składa się reklamację? Jest formularz "napisz do nas" na stronie nc+, możesz to też zrobić mailem na adres informacje@cyfraplus.com.pl (adres aktualny, ostatnio składałem reklamację i potwierdzili przyjęcie), możesz złożyć reklamację telefonicznie, możesz listownie, możesz na formularzu w punkcie. Możesz to zgłosić kiedy chcesz, prawo telekomunikacyjne z tego co pamiętam mówi o 12 miesiącach od wystąpienia sytuacji spornej, ale najlepiej jak zrobisz to tak w ciągu dwóch tygodni, bo na odpowiedź mają 30 dni a jak złożysz reklamację powiedzmy na koniec miesiąca i nie zapłacisz kwoty spornej to spece z nc+ mogą Ci przy zaległości z dwoma fakturami zablokować sygnał. Teoretycznie jeśli reklamacja jest w toku to możesz się wstrzymać z zapłatą, ale u mnie jest reklamacja w toku a na telewizorze wielkie "zapłać rachunek", więc jeśli nie chcesz się z nimi później przepychać to złóż tę reklamację w tym tygodniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.