Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Sprawa z moją korektą załatwiona pozytywnie, przedłuzenie umowy również po mojej myśli.

 

Mam kolejny problem a raczej ma go moja tesciowa.

 

Zadzwoniła Pani z infolini że ma dla niej propozycje najlepszą z możliwych, obecnie płaciła za abo. zupełnego golasa 100 zł !!! Pani z infolini zaproponowała jej zę jak dopłaci 10 zł do obecnego rachunku dostanie wszystkie pakiety i ma sie zastanowić odrazu bo juz takiej promo nie bedzie. Jako że teściowa 65 letnia osoba która chciała tylko pakiet z bajkami dla wnuka czyli mojego syna gdy jest u niej na służbie a sama ogląda tylko "na wspólnej" i o tym jak konsultanci są "uczciwi" wie tylko z ich słodko [beep]zącej rozmowy przedłużyła w zesżłym tygodniu abo za 110 zł na 24msc myśląc jaki to interes nie zrobiła dopłacając 10 zł i mieć ohy ahy !!!! Nie chce wnikać w całą sytuacje ja doskonale wiem ze dała ciała ale chodzi mi czy można jakoś to odkecić, czy jest jakiś czas w którym można jeszcze odstąpić od przedłużenia? dzowniłem na ifolinie to nie chcieli byście wiedzieć co tam "pan" opowiadał. Generalnie co można jeszcze zrobić by obniżyc jej abo, kobitka prowadzi gospodarstwo z męzem i wiedze w temacie promocji nc+ ma taką jak ja o ugotowaniu kaczki w sosie sinokoperkowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

mam pytanie czy jeśli podpisałem umowę w salonie dzisiaj to czy jest możliwość rezygnacji z tej umowy w terminie 10 dni?? Czy to tylko dotyczy umów przez tel? Ma ktoś z Was może pakiet COMFORT+ i mógłby wyjaśnić czy tam nie ma dodatkowych opłat po paru miesiącach z korzystania kanałów na wyłączność. Mam dziwne przeczucie że kanały szybko wygasną. Już kiedyś miałem taką sytuację. Zastanawiałem się nad CP, wydaje się teraz że mają lepszą ofertę od NC w tej cenie czy tej za 49,90 bo i tak z najmem mediaBOX wychodzi 44,90. Myślenia za wiele w salonie nie miałem, Pani skutecznie wyszkolona :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dostałem tel. informację od konsultanta, że przy wypowiedzeniu umowy z nc+ wystarczy podać nr abonenta np. 01234567-01.

 

Chciałem się jeszcze upewnić czy tak jest w istocie? pytam bo dawno temu podpisywałem umowę jeszcze z cyfrą+ (w 2010r), to tam był wpisany nr umowy dodatkowo, oprócz nr abonenta.

 

I przy okazji, czy jeżeli zaniose wypowiedzenie do punktu centrum nc+, to czy mogę otrzymać/żądać potwierdzenie rozwiązania umowy?

 

Z góry dziekuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przedłużona umowa ma działać od nowego miesiąca, to wystarczy pismo polecone z informacją odstąpienia od niniejszej umowy, wysłane najpóźniej dziesiątego dnia od wczorajszej rozmowy. Decyduje data stempla pocztowego. Jeśli jest inaczej i przedłużenie to już działa, to pozamiatane.

 

Można jeszcze telefonicznie reklamować, że z tą umową jest coś nie tak. Cena? Oferta? Itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując: konsul nc+ po odczytaniu aneksu do umowy pyta się abonenta "czy załączyć już pakiet?". I teraz mamy 2 opcje:

- jeżeli odpowiemy "TAK" to wtedy tracimy prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni, bo "usługa już jest świadczona" (podstawa prawna: USTAWA

z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne art. 56 ust. 7)

- jeżeli odpowiem "NIE, nie chcę włączać teraz, tylko od pierwszego dnia następnego miesiąca" to wtedy zachowujemy prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni.

Zgadza się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pod koniec maja przedłużyłem umowę telefonicznie otrzymując następujące warunki - umowa na 15 miesięcy; przez 4 miesiące za 0zł, reszta okresu umowy za 69zł.

Zaraz po podpisaniu umowy zapłaciłem za abonament 40zł myśląc, że to jakieś wyrównanie, ale drugi miesiąc z rzędu moje saldo wynosi 40zł. Za co ja niby płacę jak miałem mieć 4 miesiące za 0zł ?!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

znalazłem taki wzór wypowiedzenia umowy. Czy to wypowiedzienie jest poprawne? Czy adres jest właściwy?

 

miejscowość, data

Imię i nazwisko abonenta

adres

nr tel.

nr abonenta

 

ITI Neovision S.A.

Al. Gen. W. Sikorskiego 9

02-758 Warszawa

 

 

Rezygnacja z umowy o świadczenie usług.

 

 

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr …........ (nr umowy) i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem wymaganego w umowie czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...