bobas96 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 ... ponosząc kary umowne. Miałem na mysli bez ponoszenia kosztów związanych z karą umowną, bardzo proszę o odpowiedź na moje powyższe pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astorino Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Witam Sprawa z moją korektą załatwiona pozytywnie, przedłuzenie umowy również po mojej myśli. Mam kolejny problem a raczej ma go moja tesciowa. Zadzwoniła Pani z infolini że ma dla niej propozycje najlepszą z możliwych, obecnie płaciła za abo. zupełnego golasa 100 zł !!! Pani z infolini zaproponowała jej zę jak dopłaci 10 zł do obecnego rachunku dostanie wszystkie pakiety i ma sie zastanowić odrazu bo juz takiej promo nie bedzie. Jako że teściowa 65 letnia osoba która chciała tylko pakiet z bajkami dla wnuka czyli mojego syna gdy jest u niej na służbie a sama ogląda tylko "na wspólnej" i o tym jak konsultanci są "uczciwi" wie tylko z ich słodko [beep]zącej rozmowy przedłużyła w zesżłym tygodniu abo za 110 zł na 24msc myśląc jaki to interes nie zrobiła dopłacając 10 zł i mieć ohy ahy !!!! Nie chce wnikać w całą sytuacje ja doskonale wiem ze dała ciała ale chodzi mi czy można jakoś to odkecić, czy jest jakiś czas w którym można jeszcze odstąpić od przedłużenia? dzowniłem na ifolinie to nie chcieli byście wiedzieć co tam "pan" opowiadał. Generalnie co można jeszcze zrobić by obniżyc jej abo, kobitka prowadzi gospodarstwo z męzem i wiedze w temacie promocji nc+ ma taką jak ja o ugotowaniu kaczki w sosie sinokoperkowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosinoga Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Witam Wszystkich, mam pytanie czy jeśli podpisałem umowę w salonie dzisiaj to czy jest możliwość rezygnacji z tej umowy w terminie 10 dni?? Czy to tylko dotyczy umów przez tel? Ma ktoś z Was może pakiet COMFORT+ i mógłby wyjaśnić czy tam nie ma dodatkowych opłat po paru miesiącach z korzystania kanałów na wyłączność. Mam dziwne przeczucie że kanały szybko wygasną. Już kiedyś miałem taką sytuację. Zastanawiałem się nad CP, wydaje się teraz że mają lepszą ofertę od NC w tej cenie czy tej za 49,90 bo i tak z najmem mediaBOX wychodzi 44,90. Myślenia za wiele w salonie nie miałem, Pani skutecznie wyszkolona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 @astorino sprawa wygląda na pozamiataną. Spróbuj jeszcze przez właściwego dla miejsca zamieszkania Rzecznika Konsumentów. No i z "opowiadaniem" tej sytuacji musisz się wybić na wyżyny. @kosinoga Masz umowę i regulamin! Do poczytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosinoga Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 bogdan425 no mam, ale nie każdy tak dobrze musi zrozumieć co w nim jest napisane tak jak np. TY. Są tu ludzie którzy być może mają taki pakiet, nowa umowa, i wiedzą o co o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro80 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Witam, dostałem tel. informację od konsultanta, że przy wypowiedzeniu umowy z nc+ wystarczy podać nr abonenta np. 01234567-01. Chciałem się jeszcze upewnić czy tak jest w istocie? pytam bo dawno temu podpisywałem umowę jeszcze z cyfrą+ (w 2010r), to tam był wpisany nr umowy dodatkowo, oprócz nr abonenta. I przy okazji, czy jeżeli zaniose wypowiedzenie do punktu centrum nc+, to czy mogę otrzymać/żądać potwierdzenie rozwiązania umowy? Z góry dziekuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Przecież w C+ numer abo to numer umowy. Tak dostaniesz potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro80 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Tak właśnie usłyszałem odnośnie tego nr abo, ale jw. napisałem chciałem się upewnić. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojo1 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 witam, jaka jest procedura wycofania się z przedłużonej wczoraj umowy przez telefon? W ICA widzę już nowa cenę i pakiety? Konsultant mówił coś o 10 dniach ale nie wiem jak formalnie to zrobić? dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Jeśli przedłużona umowa ma działać od nowego miesiąca, to wystarczy pismo polecone z informacją odstąpienia od niniejszej umowy, wysłane najpóźniej dziesiątego dnia od wczorajszej rozmowy. Decyduje data stempla pocztowego. Jeśli jest inaczej i przedłużenie to już działa, to pozamiatane. Można jeszcze telefonicznie reklamować, że z tą umową jest coś nie tak. Cena? Oferta? Itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Podsumowując: konsul nc+ po odczytaniu aneksu do umowy pyta się abonenta "czy załączyć już pakiet?". I teraz mamy 2 opcje: - jeżeli odpowiemy "TAK" to wtedy tracimy prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni, bo "usługa już jest świadczona" (podstawa prawna: USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne art. 56 ust. 7) - jeżeli odpowiem "NIE, nie chcę włączać teraz, tylko od pierwszego dnia następnego miesiąca" to wtedy zachowujemy prawo do wypowiedzenia umowy w ciągu 10 dni. Zgadza się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Mniej więcej. Bo jeśli do końca miesiąca jest na przykład: pięć, siedem albo nawet dziewięć dni, to zareklamować można w tym przypadku w ostatnim dniu poprzedzającym włączenie nowej usługi. Liczy się tu data stempla pocztowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Też prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb81 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Ja pod koniec maja przedłużyłem umowę telefonicznie otrzymując następujące warunki - umowa na 15 miesięcy; przez 4 miesiące za 0zł, reszta okresu umowy za 69zł. Zaraz po podpisaniu umowy zapłaciłem za abonament 40zł myśląc, że to jakieś wyrównanie, ale drugi miesiąc z rzędu moje saldo wynosi 40zł. Za co ja niby płacę jak miałem mieć 4 miesiące za 0zł ?!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Po prostu musisz złożyć reklamację. Innego wyjścia nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Zobacz sobie może wpierw na fakturze za co właściwie jest ta opłata. Żebyś wiedział co reklamujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Ma ktoś numer do DUK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jsaluda Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Witam, znalazłem taki wzór wypowiedzenia umowy. Czy to wypowiedzienie jest poprawne? Czy adres jest właściwy? miejscowość, data Imię i nazwisko abonenta adres nr tel. nr abonenta ITI Neovision S.A. Al. Gen. W. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa Rezygnacja z umowy o świadczenie usług. Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr …........ (nr umowy) i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem wymaganego w umowie czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian123 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Adres: ITI Neovision S.A. Skr. pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa. Sam wzór pisma może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Możesz też podejść do każdego punktu NC+ i złożyć wypowiedzenie, nie potrzebujesz wtedy żadnego pisma a wszystko załatwisz na miejscu (ja tak zrobiłem w niedzielę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Ma ktoś numer do DUK ? DUK 22 2200191 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 mozna prosić o wzór wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Ludzie jacy Wy jesteście leniwi. Spójrz stronę wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Mam takie pytanie dzisiaj aneksowałem i nie mogę się zalogowć do ica od tamtego momentu coś tam konsultant mówił że numer abonamenta się zmieni i taka kwestia jak mam się teraz do ica zalogować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 gdzie znajde nr. umowy? To jest to samo co nr. abonenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.