Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne liczy się data wpływu środków na rachunek NC+. A odsetki, jeżeli naliczą, to jakieś grosze przy następnej fakturze.

 

Nie ma co panikować, za taki poślizg sygnału nie odcinają :mrgreen:

 

Ja wiem, że to grosze. Już mi się zdarzało. :wink: Ale skoro jednak zmieściłem się w terminie to po co mają naliczać. Wyśle im skan w załączniku. Zobaczymy czy poskutkuje.

 

A tak czysto informacyjnie to sygnał odcinają pierwszego dnia miesiąca który następuje po dwóch nieopłaconych okresach rozliczeniowych. Przynajmniej tak straszyli. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagapiłem się z płatnością i pewnie na czas nie zaksięgują. Wpłaciłem wczoraj na poczcie, a termin do dziś. ?

 

 

 

Już mi się zdarzało. :wink: Ale skoro jednak zmieściłem się w terminie to po co mają naliczać.

 

Czyli nie zmieściłeś się w terminie,Chyba wszędzie liczy się czas wpływu na konto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zadzwoniła wczoraj do mnie konsultantka z propozycją nowej umowy, obecna kończy się w licu. Zaproponowała takie same warunki płatności oraz wszystkie dotychczasowe kanały, plus jakieś dodatkowe "prosto z Hollywood", zgodziłem się. Wieczorem okazuje się, że wyłączyli mi kanały HBO, dzwonię dzisiaj do nich z pytaniem co jest grane? okazuje się, że w obecnej umowie nie ma HBO. Oczywiście reklamacje przyjmują, odsłuchają rozmowę i zadecydują, maja na to 30 dni :evil:

Nie mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy(10 dni) ponieważ to nie jest nowa umowa, tylko przedłużenie starej. :shock:

 

Jednym słowem, Oszuści i złodzieje!!!

 

Dzisiaj miałem telefon z NC+ w sprawie mojej reklamacji.

Gość powiedział krótko, że po odsłuchaniu mojej rozmowy Pani która za mną rozmawiała nie do końca "jasno przedstawiła mi nową ofertę" i w związku z tym faktem, ma dla mnie dwie propozycje:

- anulowanie tej umowy i powrót do starej.

- przedstawią mi nową ofertę ale dopiero za kilka dni

Zdecydowałem się na pierwszą propozycje, czyli anulowania umowy. Stara umowa obowiązuje do 30.07.2014

 

Mam jeszcze jedno pytanie, na swoim ICA sprawdzałem aktualny stan swojej oferty i się przeraziłem, w zakładce "oferty / aktualnie posiadasz" mam wyliczoną kwotę 203,99 zł. Płacę 99 zł. Czy zawsze tak jest, że na ICA jest kwota bez zniżek/promocji?

Może tak było zawsze, nigdy tego nie sprawdzałem ale po ostatnich perypetiach z niekompetentnymi konsultantami wolę chuchać na zimne. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jest taka sprawa i małe pytanko niewiem czy tym temacie ale zadam pytanie prosze odpowiedzcie jak najszybciej , lub ktos juz miał taka nieciekawa sytuacje ,ojciec wzioł w tamtym roku nc i juz ponad rok minoł narmalne i jeszcze jest pół roku tylko ze problemy finansowe mamy i nieciekawe jest i moga byc problemy wpłacaniem abonametu bo jest spory i takie pytanie czy dałoby sie np. zmniejszyyc aboname nieponosżac kary ale przedłuzyc umowe np. prosze o odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czerwcu zamierzamy wymienić sprzęt na ADB (MediaBOX+ i mydelniczka). Aktualnie Sagemcom DSI-83 + DSI-87 (druga umowa). Obie umowy są na mojego ojca, a jego w momencie wymiany dekoderów nie będzie. I moje pytanie jest takie - czy moja mama mogłaby pójść do punktu i wymienić dekodery w jego imieniu oraz, w przypadku drugiej umowy, ją wypowiedzieć i oddać dekoder? Jak tak, to do tej operacji co jest potrzebne? Kopia dowodu osobistego wystarczy, czy jednak trzeba jeszcze pełnomocnictwo? Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobne pytanie jak kolega z poprzedniej strony: Jak wchodzę na ICA w moją ofertę, to widnieje tam posiadany przeze mnie pakiet comfort +, oraz lista pakietów dodatkowych Aktywacja mediaBOX+549zł,AKTYWACJA STD 1-ST SL MR150150zł,Najem mediaBOX+20zł, Multi+15zł, EXTRA+ HB ITI30zł, HBO25zł, Premium Sport49zł, AKTYWACJA STB SLAVE 1 MR 150150zł, Multiroom Standard20zł, co łącznie daje 1067 zł, mimo, że mam tylko pakiet comfort + i multiroom standard do tego darmowy przez 13 miesięcy. Te dane występują tam tylko od tak, czy też powinienem się jednak martwić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka ponownie ;/

Jak rozumieć zapis "Długość trwania umowy (miesięcy) 12 + miesiąc aktywacji. Data zawarcia umowy 11.05.2013 - byłem przekonany, że do końca czerwca 2014 mam umowę ale uparty konsultant (dzwonią w związku z propozycjami przedłużenia umowy) twierdzi, że do końca maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...