Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A skąd masz pewność, ze ona pracuje w NC+, a nie jakiejś firmie robiącej zlecenia dla NC+?

Dla mnie takie czepianie się konsultantów to brak kultury i szacunku. Uważasz, że będziesz lepszy - usiądź na jej miejscu!

Zresztą NC+ nie kryje się z tym, ile płaci konsulom - http://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oi ... 886a8c6b3f

 

Kolega ostatnio przedłużał umowę, otrzymał e-maila z podpisem jakiejś dyrektor z NC+. Stwierdził, że jak coś będzie nie tak, to w końcu ma nazwisko osoby odpowiedzialnej za to. Bo przecież konsule nie mają prawa reprezentować firmy i nie są pomysłodawcami takich czy innych akcji. Wiem z doświadczenia, bo sam pracowałem w call center. Dlatego drażnią mnie wszelkie przejawy nienawiści wobec osób, które często nie mają wyboru i pracują na słuchawce wysłu[beep]ąc obelg klientów (zarówno linia wychodząca jak i przychodząca) jakby byli czemuś sami winni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko moja praca nie polega na mowieniu nieprawdy(zresztą co Cie obchodzi moja praca), a pracownicy takich CALL CENTER, powinni się liczyc z tym ze jest to praca z klientem, a ten czasem jest uprzejmy a czasem zirytowany, co zresztą ma prawo być, kiedy jest traktowany tylko jako dojna krowa bez zadnych praw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gosciu wstydu już oszczedz tu, podpisalem umowę na to co oczekiwałem, wtedy cena nie grala roli, w umowie mialem cos gwarantowanego czego teraz nie mam, a jeszcze uwazaja ze nie mam prawa z tego tytułu rozwiazac umowy (i dla zabawy zmieniają sobie moje wypowiedzenie w wypowiedzenie 3miesieczne, jakim prawem ?), zgodnie z zapisami w regulaminie. Wiec dojna krowa bez zadnych praw, jak najbardziej jest tu na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd masz pewność, ze ona pracuje w NC+, a nie jakiejś firmie robiącej zlecenia dla NC+?

Dla mnie takie czepianie się konsultantów to brak kultury i szacunku. Uważasz, że będziesz lepszy - usiądź na jej miejscu!

Dlatego drażnią mnie wszelkie przejawy nienawiści wobec osób, które często nie mają wyboru i pracują na słuchawce wysłu[beep]ąc obelg klientów (zarówno linia wychodząca jak i przychodząca) jakby byli czemuś sami winni.

 

Wybacz, po pierwsze nie wysłuchała żadnych inwektyw ode mnie, poprosiłem jedynie o podstawy prawne i pkt regulaminu które mówią w rebrandingu.

 

Po drugie- zdaję sobie sprawę, że na infolinii mogą pracować osoby które powtarzają to co mają odgórnie narzucone- stąd poprosiłem o połączenie mnie z inną osobą która rozwieje moje wątpliwości, choćby z działem reklamacji. A że konsultantka zamiast próbować rozwiązać sprawę, kazała mi czekać, a najzwyczajniej w świecie mnie olała i nie wróciła do rozmowy- to tylko świadczy o jej kulturze osobistej.

 

Po trzecie- jeśli uważasz, że porządne, dokładne przedstawienie się, zamiast niezrozumiałego bla bla bla przerasta nawet studenta pracującego na infolinii, to nie mamy o czym dyskutować. Przede wszystkim powinna się liczyć dykcja w rekrutacji pracowników na takie stanowisko (ja jako muzyk jestem szczególnie na to wyczulony), niestety wiem jak to wygląda w rekrutacji na tego typu stanowiska gdyż sam swego czasu przechodziłem rekrutację i pracowałem jakiś czas jeszcze w telewizji n w dziale windykacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gosciu wstydu już oszczedz tu, podpisalem umowę na to co oczekiwałem, wtedy cena nie grala roli, w umowie mialem cos gwarantowanego czego teraz nie mam, a jeszcze uwazaja ze nie mam prawa z tego tytułu rozwiazac umowy (i dla zabawy zmieniają sobie moje wypowiedzenie w wypowiedzenie 3miesieczne, jakim prawem ?), zgodnie z zapisami w regulaminie. Wiec dojna krowa bez zadnych praw, jak najbardziej jest tu na miejscu.

I po tym wszystkim jeszcze chcesz z nimi umowę renegocjować.Tyle narzekać tyle marudzić nie tylko z tego powodu bo narzekasz i w innych wątkach nie związanych z tym tematem.Tak Ci żle tak niedobrze i chcesz umowę renegocjować?Sam wstydu oszczedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem się z nimi dogadać, sprawdzając jakie stanowisko wtedy wobec mnie wystosują, ale im się wydaje, ze sa pękiem swiata, wiec postanowiłem definitywnie zakonczyc z nimi długoletnie zobowiazania. Canal+ od samego początku, wierny jak pies, ale co im tam taki pies, krotko go trzeba trzymać na smyczy, wychodza z takiego zalozenia. Masz cos jeszcze do dodania na swoja cudowna platformę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nigdy nie pisałem że cudowna.Sam byłem abonentem CP 12 lat a w NC+ nie jestem długo ale staram się doceniać to co mam.Bo gdzie indziej nie jest lepiej a oferta tu jak dla mnie jest warta pewnych wyrzeczeń jeśli chodzi o pewne sprawy czy to sprzętowe czy inne.Nie lubię ciągłego narzekania jak mi coś nie pasuje to to zmieniam a nie wylewam publicznie żale jak to i tak nic nie da.Myślisz że od Twojego narzekania poprawi się paczka C+?Choć ja mam o niej inne zdanie i głównie dla niej jestem w NC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w NC+ nie jestem długo ale staram się doceniać to co mam.Bo gdzie indziej nie jest lepiej a oferta tu jak dla mnie jest warta pewnych wyrzeczeń jeśli chodzi o pewne sprawy czy to sprzętowe czy inne.

Czyli lepiej zagrysc żeby i siedzieć cicho, od czasu do czasu platforma zrobi mi jakiś psikus, ale przezyje to, bo jest fajna :woot: Napisze to wyranie, taka BIERNOSC abonentow, w tym i Ty, będzie doprowadzać do coraz śmielszych poczynan operatora którego wybrales. Będą robic co im się zywcem podoba, bo tacy jak Ty siedza cicho, szczęśliwi ze w ogole cos maja, nie ważne ze czasem cos wymysla na moja nie korzyść, ważne ze mam nc+ i Canal+ który jakościowo do najlepszych nie należy, a jeszcze nie dawno było inaczej, nie jest ważne ze zanizaja, zamiast dazyc do poprawy jakości innych kanałow, nie jest ważne ze uwazaja każdego klienta za potencjalnego złodzieja "kątentu" (myśli o sparowaniu sprzętu), można by było jeszcze dużo i długo wymieniac. A kiedy już i Ty przestaniesz być zadowolony z poczynan operatora, to i tak nie zrezygnujesz jak w CP, bo będziesz wychodzil z zalozenia ze gdzie pojdziesz, jak po za nc+ już nie ma sensu telewizja.

No i sprawa chyba najwazniejsza, to może strach przed tym, ze wybrana przez ciebie platforma, poniesie jakies straty wizerunkowe przez takich abonentow jak MY, lub prze takich jak My, będzie im ubywac abonentow, a co za tym idzie, będą oszczędzali na prawach i/lub podnosili ceny za abonament, i ze z tego powodu nie będziesz mogl mieć dobrego pakietu za dużo ponad mniej, niż polowe faktycznej ceny abonamentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się mylisz nie wysłałem wypowiedzenia bo zrobiłem to wcześniej z powodu kończącej się umowy.Będąc też w C+ zrezygnowałem całkiem z tv i oglądałem tylko DVB.Jutro mi się kończy umowa i jak nie dadzą mi tego co dawali innym zdaje sprzęt.Zapłacił bym tyle ile chcą obecnie ale nie będę płacił więcej od tych co płacą mniej i mają o wiele lepszą ofertę.Samo NC+ wyznaczyło cennik i ofertę dając to innym nie chcę najtaniej ile inni dostali ale i nie ceny górne z ich widełek.Ja w przeciwieństwie do innych potrafię żyć i bez tv.Mam też dekoder konkurencji własnościowy i z pocałowaniem ręki dostanę ofertę jak dla stałych abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw odeszles z CP, i przeszedles do nc+, teraz jak ci nie dadza tego co chcesz, to znow rozważasz powrot do konkurencji, ale tam przecież nic nie ma ? A na pewno nie ma paczki Canal+ dla której to glownie jesteś w nc+ ? Nie no Ciebie za nic w swiecie nie da się zrozumieć i nadazyc za Toba, Ty chyba sam nie wiesz o co ci chodzi i o czym piszesz, a piszesz ze to my wszyscy mamy "jakiś" problem. A jeszcze przed chwila do mnie pisales :

I po tym wszystkim jeszcze chcesz z nimi umowę renegocjować.Tyle narzekać tyle marudzić nie tylko z tego powodu bo narzekasz i w innych wątkach nie związanych z tym tematem.Tak Ci żle tak niedobrze i chcesz umowę renegocjować?Sam wstydu oszczedz.
Ja w przeciwieństwie do innych potrafię żyć i bez tv.Mam też dekoder konkurencji własnościowy i z pocałowaniem ręki dostanę ofertę jak dla stałych abonentów.

Widocznie nie potrafisz, skoro zakładasz i robisz sobie furtke na powrot do konkurencji. Przeciez ty sam sobie przeczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać masz problemy że zrozumieniem a to nie mój problem.Pierwszym powodem odejścia z CP była chęć spróbowania czegoś nowego.Na dzień dzisiejszy nie rozważam żadnego powrotu do konkurencji tylko napisałem że mam taką alternatywę.Gdy odszedłem z C+ też to mogłem to zrobić a jednak tego nie uczyniłem.Ale jak widać kolejny raz czegoś nie rozumiesz ale jak by co to zawsze chętnie Ci wszystko wyjaśnię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko moja praca nie polega na mowieniu nieprawdy(zresztą co Cie obchodzi moja praca), a pracownicy takich CALL CENTER, powinni się liczyc z tym ze jest to praca z klientem, a ten czasem jest uprzejmy a czasem zirytowany, co zresztą ma prawo być, kiedy jest traktowany tylko jako dojna krowa bez zadnych praw.

Jest to sytuacja sporna. Według nc+ to oni mają rację, według Ciebie to Ty masz rację. Konsultant nc+ nie musi być prawnikiem ani sędzią, przekazuje stanowisko operatora. Jeżeli przedstawiciel operatora wprowadza w błąd, to wtedy operator podlega karze bodajże od UOKiK. Problem w tym, że na tę chwilę nie udowodniłeś, że masz rację, dlatego nie miej pretensji, że przedstawiciel operatora Ci jej nie przyznaje. Jeśli chcesz walczyć - walcz, moim zdaniem masz szansę, żeby wygrać. Ale dopiero gdy jakiś wyższy organ przyzna Ci rację i nakaże zmianę prawa będziesz mógł wymagać od przedstawiciela operatora, żeby przyznał Ci rację.

A ja dzisiaj odwiedziłem zaprzyjaźnionego adwokata, przedstawiłem mu regulamin dołączony do umowy którą podpisałem w nc+.

Stwierdził, ze jest duża szansa wygrać sprawę na drodze sądowej.

Ale trzeba mieć koniecznie pisemne potwierdzenie ich odmowy przyjęcia wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca i ich ustosunkowanie się do kwestii rebrandingu.

Choć właściwie rozmowy są nagrywane, więc to o czym mówi konsultant, też mogłoby być dowodem w sprawie, ale tu już zachodzi potrzeba odsłuchiwania rozmów itd... Lepiej mieć papier w ręku.

Stąd czekam, do 25 lutego mają czas by przysłać odpowiedź na reklamację.

Pisałem o tym ileś stron temu. Chyba powinienem dorabiać jako radca prawny :D Tak na przyszłość, to prawnicy lubią takie sprawy, bo sprawa jest wątpliwa, pewnie będzie długo trwać, będziesz pisał ileś pism i odwołań, jeżeli nie będziesz tego robić sam to pewnie prawnik Cię za nie skasuje. Trzymam kciuki, ale uważam, że sens jest walczyć tylko wtedy, kiedy chcesz faktycznie rozwiązać umowę, inaczej nic Ci to nie da.

- gdzie w regulaminie dołączonym do umowy istnieje zapis o rebrandingu i braku możliwości wypowiedzenia umowy w tym przypadku.

Zażądałem podania odpowiednich punktów i podstawy prawnej.

Bardzo słaby argument. To Ty chcesz rozwiązać umowę, która Cię wiąże do kiedyś tam, więc to Ty musisz podać podstawę prawną do jej rozwiązania. Nie ma w regulaminie nic o możliwości rozwiązania umowy w przypadku zmiany nazwy lub profilu kanału, więc nie możesz tego zrobić. Powołując się na tego typu argumenty ułatwiasz im odpowiedź i utrudniasz swoją drogę do sukcesu.

W regulaminie jest zapisane, że możesz rozwiązać umowę po tym, jak operator poinformuje Cię, że kanał zostanie usunięty. Do celu doprowadziłoby Cię wypowiedzenie umowy z winy nc+, w którym powołałbyś się na to, że operator złamał zapisy regulaminu nie informując Cię o usunięciu kanału, mimo że było wiadomo, że tak się stanie dużo wcześniej. Ale nie, lepiej iść na opak. Zamiast powołać się na ich regulamin powołujesz się na coś, czego w regulaminie nie ma. W ten sposób nie wygrasz tylko nabijesz kabzę adwokatowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo słaby argument. To Ty chcesz rozwiązać umowę, która Cię wiąże do kiedyś tam, więc to Ty musisz podać podstawę prawną do jej rozwiązania. Nie ma w regulaminie nic o możliwości rozwiązania umowy w przypadku zmiany nazwy lub profilu kanału, więc nie możesz tego zrobić. Powołując się na tego typu argumenty ułatwiasz im odpowiedź i utrudniasz swoją drogę do sukcesu.

W regulaminie jest zapisane, że możesz rozwiązać umowę po tym, jak operator poinformuje Cię, że kanał zostanie usunięty. Do celu doprowadziłoby Cię wypowiedzenie umowy z winy nc+, w którym powołałbyś się na to, że operator złamał zapisy regulaminu nie informując Cię o usunięciu kanału, mimo że było wiadomo, że tak się stanie dużo wcześniej. Ale nie, lepiej iść na opak. Zamiast powołać się na ich regulamin powołujesz się na coś, czego w regulaminie nie ma. W ten sposób nie wygrasz tylko nabijesz kabzę adwokatowi.

Wiec tak się to ma i wygląda. Zastrzega sobie prawo do zmian w pkt.15, ale w pkt.16 musi o takich zmianach poinformować, lub nawet gdy z przyczyn niezależnych nie mogl poinformować, to tak czy siak abonentowi przysluguje prawo rozwiązania umowy. Aby w końcu dojść do finalu czyli, Rozdział IX. Rozwiązanie i zmiana umowy

17.

Regulamin świadczenia usług z dnia 22.12.2014 r.

Rozdział V. Usługi

15. Dostawca usług zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie zastąpienia programu innym

programem/ograniczenia liczby programów, wchodzących w skład Pakietów, Opcji dodatkowych

lub zastąpienia Kolekcji VOD inną Kolekcją VOD/ograniczenia liczby Kolekcji VOD, z ważnych przyczyn

prawnych, ekonomicznych, technicznych lub organizacyjnych. Za ważne przyczyny uznaje się w szczególności:

utratę uprawnień do rozprowadzania, nadawania, zaprzestanie nadawania przez nadawcę,

zmianę satelity, niski poziom oglądalności, niedostateczną jakość techniczną usługi uniemożliwiającą

prawidłowe udostępnianie przez Dostawcę usług, jak również zobowiązanie do określonych działań

w związku z decyzją właściwego organu administracji lub orzeczeniem sądu.

16. W przypadkach, o których mowa w ust. 15 niniejszego Rozdziału, Dostawca usług poinformuje Abonentów

o zakresie zmian z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych

w zdaniu poprzedzającym, Abonentowi przysługuje, w ciągu 30 dni od otrzymania przez Abonenta

informacji o proponowanych zmianach (termin do rozwiązania Umowy nie może upływać przed dniem wejścia

w życie proponowanych zmian), prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia,

ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez

zachowania okresu wypowiedzenia, z przyczyn określonych w ust. 15 niniejszego Rozdziału. W przypadku,

gdy z przyczyn leżących po stronie podmiotów trzecich, za których działania Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności,

poinformowanie Abonenta przez Dostawcę usług nie było możliwe w terminie określonym

w niniejszym ustępie, Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy w ciągu 30 dni od daty dokonania

zmian, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu

Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, z przyczyn określonych w ust. 15 niniejszego rozdziału.

 

Regulamin świadczenia usług z dnia 22.12.2014 r.

Rozdział IX. Rozwiązanie i zmiana umowy

17. Jeżeli w okresie, na który została zawarta Umowa, Dostawca usług dokona zmiany Umowy, Regulaminu,

Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, Abonent ma prawo

rozwiązać Umowę składając Dostawcy usług pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodu

braku akceptacji dokonanych zmian w terminie wskazanym w informacji o zmianie Umowy, Regulaminu,

Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji obowiązujących Abonenta, doręczonej

Abonentowi, skutkujące na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył oświadczenie. Termin do złożenia

pisemnego oświadczenia o rozwiązaniu Umowy, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie

może być krótszy niż do dnia wejścia w życie proponowanych zmian. Brak pisemnego oświadczenia

Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy na zmienionych

warunkach. Informacja o zmianie Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków

Promocji obowiązujących Abonenta, zostanie doręczona Abonentowi z wyprzedzeniem co najmniej

jednego miesiąca przed terminem wprowadzenia zmian w życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega chyba kolejny, który nie wie, że każda korporacja to nie jedna osoba. Szeregowy konsultant nie jest reprezentantem firmy, nawet kierownik takiego konsultanta czy prezes... Zazwyczaj w firmach tego typu każda umowa musi być podpisana przez kilka osób... Pierwszą w kolejce jest zazwyczaj prawnik, któremu się dożo płaci za to, by wszelkie nieścisłości i ew. nieprawidłowości dokładnie zbadał. Potem pewnie prezes, kontrasyganta członka zarządu, dyrektora odpowiedniej komórki itp.

A umowa z szarym klientem ma standardowe zapisy drukowane z komputera w punkcie, wszelkie własne zmiany tylko po akceptacji w/w.

 

Więc szanowny kolego, pozostaje Ci tylko walka z prawnikiem (prawnikami) NC+ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiało Ci to mogą obalić. Co art. 15 - nie obowiązuje Cię, bo Cię nie poinformowali o zmianie, co do art. 16 - nie wystąpiły żadne okoliczności, tyczy się to przypadków, gdy wszyscy dostali list a Ty nie, co do art. 17 - ewentualne zmiany zostały wprowadzone w życie, więc już nie masz prawa do rezygnacji. Myk jest taki, że według ich interpretacji to nie jest tak, że oni Cię poinformowali, tylko zmiana nie nastąpiła.

 

Proszę Cię, skończ już swoje wywody. My wiemy, że masz szansę to wygrać po długiej bitwie, ale nie pracujemy w nc+, więc nie masz po co nas przekonywać. Daj znać jak będziesz miał jakąś odpowiedź z nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Toba nie da się sensownie gadac, mnie już w bezsensowna, nic nie wnoszaca w temat dyskusje nie wciągniesz.
A co tu dyskutować.Operator był zmuszony nadawać po zmianie nadawcy nowy kanał.I powstał problem czy to jest podstawą do złożenia wymówienia bez konsekwencji czy też nie.Operator twierdzi,że nie na co nie zgadza się tu kilkanaście forowiczów.Aby potwierdzić to rozbijają dwa art.regulaminu na części twierdząc,że łamane są ich prawa.Oj dzieciaki jak byście żyli w latach chociażby pięćdziesiątych i poszli tak siedzieć na ładnych parę lat za sam donos sąsiada to co byście powiedzieli o łamaniu praw.A tu nie zgadzasz się piszesz skargę do UOKiK-u albo zakładasz sprawę.Więc kolego zamiast rozbiorów regulaminu,lamentów po różnych forach jak to zostałeś skrzywdzony przez nc+ szukając jednocześnie poklasku wśród forowiczów

,który i cała ta dalsza dyskusja nie ma większego sensu bo tu Wasze posty nie decydują czy można rozwiązać czy też nie.Dlatego jak nie pasi Ci stanowisko operatora pisz skargę do UOKiK a nie następnego posta lub po męsku zakładaj sprawę w Sądzie jak jesteś pewny swoich racji i tyle a nie wciągaj coraz więcej osób w ten bezprzedmiotowy spór i tyle w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moq'uai- wydygał i poszedł na ugodę z nc+.

 

A ja mam swoje przypuszczenia i pewnie się zgadzają z rzeczywistością.

Tak mi się wydaje, że on wogóle nie składał wypowiedzenia do nc+ w związku z usunięciem kanału FoxLife HD, tylko badał tu teren w tej sprawie. Jak usłyszał wiele negatywnych głosów w tej sprawie tu na forum, zmienił stanowisko o 180 stopni i niby poszedł na ugodę z nc+ w co też nie bardzo wierzę, skoro niby się tak upierali przy swoim stanowisku i nagle zadzwonili 31 stycznia do niego z propozycją ugody? Bardzo to dziwne i podejrzane.

Ale cóż to nie moja sprawa, śmieszy mnie to tylko, tyle ujadania było na nc+....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skanu napewno nie zamieścisz hehe :jupi: A napisać każdy może wszystko. Poza tym nawet list do UKOiK nie stanowi dowodu, że składałeś akurat wypowiedzenie do nc+.

 

Dziwi mnie fakt, że do nikogo innego nie dzwonili wczoraj kto składał wypowiedzenie w związku z usunięciem kanału FoxLife HD, tylko do Ciebie zadzwonili z ugodą? Coś Ty taki wyjątkowy :brawo:

 

Piszcie ludzie którzy złożyliście wypowiedzenia związane z tym faktem, czy ktoś do Was dzwonił z nc+? Założę się, że nie znajdzie się ani jedna taka osoba:D

 

Największą polewkę to ma z Ciebie teraz użytkownik "czerstwy" z którym tak toczyłeś zażartą dysksuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...