johndeacon1 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 No w końcu ktoś zadowolony trzezwo myslacy a nie kolejny pieniacz który chce walczyć z cala NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zadzwonilem, zarejestrowane wypowiedzenie 22.01, wypowiedzenie potraktowali z 3-miesiecznym okresem, konsultant nie potrafil odpowiadać na moje argumenty, niczym go nie straszyłem. Rozlaczylem się bo przekierowany zostałem na dzial reklamacji, nie chciało mi się już tego samego tlumaczyc. Moja walka trwa nadal, napisałem do nich cos takiego: "Dowiedzialem się ze moje wypowiedzenie umowy potraktowaliście jako wypowiedzenie 3-miesieczne, a nie takie jakie w wypowiedzeniu z przysługującego mi prawa wystosowałem, zatem proszę o pelna dokumentacje takiej decyzji lacznie z punktami odnoszącymi się do mojej umowy a także podstawami prawnymi, celem przedlozenia do urzedow, UOKiK i UKE, a także u Rzecznika Praw Konsumenta, Proszę także o przesłanie szczegolowych warunków umowy oraz umowy aboneckiej, na wskazany adr. korespondencyjny." Ja ich głupich tlumaczen i klamstw, nie będę tolerowal, jade dalej z ta firemka "Cyganów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Czyli na nic się zdały Twoje niby tak profesjonalne argumenty w rozmowie z konsultantem. Potraktował Cię tak samo jak mnie i tak samo Twoje wypowiedzenie. Ciekawym jakie teraz możesz podjąć kroki poza napisaniem standardowego pisemka do UOKiK które zwyczajnie w świecie mogą olać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 A co konsultant może zrobić? nic, tylko wciskac kity w tym przypadku. Dzial reklamacji to samo, nie wyda opinii od razu na to co sie mowi, tylko przyjmują zgłoszenie i po jakims czasie odpowiadają. A to jak to potraktowali, to się tym nie przejmuje teraz, na ta chwile walka trwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Czyli reasumując musisz do 26 lutego czekać na odpowiedź pisemną na reklamację. Ja też czekam tyle, że do 24 lutego, narazie wypowiedzenia nie wycofuję, zobaczymy jak się określą. Ale wielkich nadziei sobie nie robię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Zobaczymy co mi odpiszą, bo nie wystosowałem reklamacji, tylko prosbe o pisemna informacje, decyzji podjętych przez nich. Nie wiem czy uznaja to za reklamacje, czy przysla mi to o co prosiłem. Wypowiedzenia nie wycofuje, bo po co zawiadamial bym urzędy. Ja jestem myśli, ze zalatwie to na swoja korzyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Raczej uznają to za reklamację skoro nie zgadzasz się z ich decyzją o 3 miesięcznym okresie wypowiedzenia. Ale to tym lepiej, mają obowiązek odpowiedzieć do 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Własnie, okaze się wkrótce. Cierpliwie czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Czerstwy dzięki za numer do DUKu. Załatwiłem przedłużenie w 5 minut. Zyskałem to co chciałem bez zbędnych negocjacji. Umowa wysłana na meila. Prześledziłem ją i zaakceptowałem a teraz na kartę nadano nowe uprawnienia i już działa to co chciałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Z innego watku, posting.php?mode=quote&f=11&p=1049718 Ostatnia wersja była taka że będzie dalej 6 kanałów C+ tyle że będzie zamienione Film2 na Seriale a Family2 na Sport2. Ciekawe jak wtedy bedzie z mozliwoscia wypowiedzeń (bo rebrandingiem tego nie można nazwac), przecież zabiorą 2 filmowe, a w zamian były by, 1 serialowy a drugi sportowy, a przecież podpisywane umowy na ten pakiet, jasno dzielily jakie kanaly filmowe wchodzą w skład a jakie sportowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubi111 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Zapewne zrobią co zechcą i wszystkim powiedzą że '' białe jest czarne, a czarne jest białe'' i tyle w temacie!! za niedługo będziemy zapożyczać więcej takich słówek jak ''rebranding''i trzeba będzie z każdą umową za[beep]ać do prawnika po poradę czy to się opłaca ! ciekaw jestem czy zastępując kanał gwarantowany drugim kanałem robiąc go po tym niegwarantowanym i nie mając go w umowie! bo to nie ten kanał i nie ta nazwa! wycofaja go i powiedzą niał pan kanał FOX LIFE a nie FOX COMEDY trzeba było wycofywać umowę jak go wyłaczyli ! Tak było z kanałem LOVE w cyfrowym polsacie ,jak go za pierwszym razem wycofali można było wypowiedzieć ! za jakiś czas z powrotem kanał włączyli został kanałem nie gwarantowanym ! aż wreszcie kanał wycofali ale niestety bez możliwości wypowiedzenia !! a tak lubiłem sobie czyjeś wesela pooglądać!! '' ŻART'' cała rzeczywistość! POZDRAWIAM!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes J Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Z kanałami niegwarantowanymi to są kpiny! Kanał zakodowany, płatny, żeby go obejrzeć muszę podpisać umowę z nc+ a gdy go likwidują twierdzą że nie było go w umowie! Jeszcze bym rozumiał co do kanałów FTA, niezwiązanych z operatorem. W efekcie na co ja umowę podpisuje - na to że nie mam żadnych praw, mam płacić i oglądać obojętnie co? Co to za "umowy", co to za "prawo", co to za "etyka"? To że urzędy powołane do ochrony praw konsumentów nic z tym nie robią jest oburzające. Prawo działa na niekorzyść obywateli za to na korzyść firm porejestrowanych (i tam "płacących" podatki) w rajach podatkowych typu cypr czy luxemburg. Macie wzory pism do uokiku? Do jakich jeszcze instytucji można napisać? A mam szansę na podpisanie umowy jaka będzie mi odpowiadać? Mogę podpisać tylko coś co jest wzorem umowy, dla wszystkich takim samym. Właściwie to jest paraumowa, bo "umawiamy się" na kanały, kanały znikają a ja płacić muszę Pisanie o tym czy ktoś mnie zmuszał jest tak samo sensowne jak płatny kanał, którego nie ma w umowie... Chcę odbierać płatne kanały. Chce za nie zapłacić, choć większość tego co mnie interesuje leży w internecie, bez umowy, bez reklam, bez abo. Tak poniekąd mnie do niej zmuszają, bo innej podpisać nie mam szans. Szkoda że nie zwróciłeś uwagi na to ze korporacje obchodzą prawo kosztem abonentów a urzędy śpią. @ bober1 słabo znam łacinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiann Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Macie wzory pism do uokiku? Do jakich jeszcze instytucji można napisać? Wzór pisma znajdziesz tutaj: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=7&p=1049006#p1048908 Poruszony w nim jest też temat kanałów niegwarantowanych. Z innych instytucji można pomyśleć czy nie dać w kopi UKE I/lub KRRiT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Macie wzory pism do uokiku? Do jakich jeszcze instytucji można napisać? Wzory, poczytaj w tym watku, na kilka stron wstecz, i w tym viewtopic.php?f=7&t=13382&p=1049894#p1049894 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenwalk Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Witam. Chciałbym rozwiązać umowe z nc+, która jest ważna do końca lutego. Powiedzcie mi czy czasem nie przespalem momentu miesiecznego okresu wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Nie, złóż je skutecznie do końca tego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebraheat Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Witam Mi umowa kończy się ostatniego lutego. Oczywiście wcześniej wysłałem rozwiązanie umowy. Teraz gościu do mnie zadzwonił i oferował mi abonament za 59 przez 1 rok i 79 przez drugi, pełny pakiet C+ i wszystkie kanały (bez HBO). Nie zaakceptowałem i poprosiłem, żeby zadzwonił w przyszłym tygodniu. Jednak on powiedział, że nie zadzwoni bo nowe przepisy konsumenckie zablokują mi podpisanie umowy w lutym i przez miesiąc nie będę oglądał TV. Czy to prawda??? Spotkaliście się z czymś takim??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenwalk Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Nie, złóż je skutecznie do końca tego miesiąca. Kontaktowałem się przed chwilą z nc+ i zostałem poinformowany, że dzisiaj jest ostatni dzien kiedy moge wypowiedziec umowe z zzachowaniem okresu wypowiedzenia.To w końcu jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Faktycznie, luty ma 28 dni. Jeżeli jest 30 dni wypowiedzenia to masz czas do dzisiaj, jeśli miesiąc to hm... Jeżeli masz taką możliwość to lepiej leć dzisiaj do punktu złożyć papiery. WitamMi umowa kończy się ostatniego lutego. Oczywiście wcześniej wysłałem rozwiązanie umowy. Teraz gościu do mnie zadzwonił i oferował mi abonament za 59 przez 1 rok i 79 przez drugi, pełny pakiet C+ i wszystkie kanały (bez HBO). Nie zaakceptowałem i poprosiłem, żeby zadzwonił w przyszłym tygodniu. Jednak on powiedział, że nie zadzwoni bo nowe przepisy konsumenckie zablokują mi podpisanie umowy w lutym i przez miesiąc nie będę oglądał TV. Czy to prawda??? Spotkaliście się z czymś takim??? Nieprawda i bezczelność, złóż na niego skargę za gadanie takich głupot przez formularz "napisz do nas" na stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenwalk Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ok, dzięki za pomoc. Ostatnie pytanie, wystarczy miec ze sobą dowód osobisty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Wystarczy ale mi robili problemy że nie mam numeru abonenta.Bo jakiś czas temu była u mnie zmiana tego numeru i nie gwarantowali czy mają mój stary czy nowy numer.Początkowo nie chciał przyjąć wypowiedzenia ale powiedziałem że ma drukować na taki numer jaki posiada a ja nie będę miał pretensji jak wypowiedzenie będzie nieważne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenwalk Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Ok, złożyłem wypowiedzenie. Już miałem pierwszy telefon I w związku z nim pytanie. Pani z nc+ straszyła mnie, ze kontaktują się z klientami tylko do końca stycznia i później już nie będą tego robić, czy jest to prawda? Czy nc+ telefonicznie kontaktuje się tylko do końca stycznia? (Wypowiedzi w podobnym tonie mogłem usłyszeć w grudniu z tym ze wtedy była mowa o "końcu roku" a teraz mamy styczeń i dzwonią dalej ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebraheat Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Faktycznie, luty ma 28 dni. Jeżeli jest 30 dni wypowiedzenia to masz czas do dzisiaj, jeśli miesiąc to hm... Jeżeli masz taką możliwość to lepiej leć dzisiaj do punktu złożyć papiery. WitamMi umowa kończy się ostatniego lutego. Oczywiście wcześniej wysłałem rozwiązanie umowy. Teraz gościu do mnie zadzwonił i oferował mi abonament za 59 przez 1 rok i 79 przez drugi, pełny pakiet C+ i wszystkie kanały (bez HBO). Nie zaakceptowałem i poprosiłem, żeby zadzwonił w przyszłym tygodniu. Jednak on powiedział, że nie zadzwoni bo nowe przepisy konsumenckie zablokują mi podpisanie umowy w lutym i przez miesiąc nie będę oglądał TV. Czy to prawda??? Spotkaliście się z czymś takim??? Nieprawda i bezczelność, złóż na niego skargę za gadanie takich głupot przez formularz "napisz do nas" na stronie. Z chęcią bym napisał, ale nie zapamiętałem nazwiska gościa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 A po co imię i nazwisko? Napisz, że dzwoniono do Ciebie w dniu takim i takim, mniej więcej o której i wyraź grzecznie swoje niezadowolenie. Ok, złożyłem wypowiedzenie. Już miałem pierwszy telefon I w związku z nim pytanie. Pani z nc+ straszyła mnie, ze kontaktują się z klientami tylko do końca stycznia i później już nie będą tego robić, czy jest to prawda? Czy nc+ telefonicznie kontaktuje się tylko do końca stycznia? (Wypowiedzi w podobnym tonie mogłem usłyszeć w grudniu z tym ze wtedy była mowa o "końcu roku" a teraz mamy styczeń i dzwonią dalej ). Kolejna bzdura, również polecam złożenie skargi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johndeacon1 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Czy ktoś się zwracał do nc+ z prośbą o wydanie oficjalnego stanowiska na temat zamiany Foxlife Hd na Fox Comedy HD i że traktują to jako rebranding? Poza informacją w artykule na satkurierze ja takiego stanowiska wydanego nie widziałem nigdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.