Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zadzwonilem, zarejestrowane wypowiedzenie 22.01, wypowiedzenie potraktowali z 3-miesiecznym okresem, konsultant nie potrafil odpowiadać na moje argumenty, niczym go nie straszyłem. Rozlaczylem się bo przekierowany zostałem na dzial reklamacji, nie chciało mi się już tego samego tlumaczyc. Moja walka trwa nadal, napisałem do nich cos takiego:

"Dowiedzialem się ze moje wypowiedzenie umowy potraktowaliście jako wypowiedzenie 3-miesieczne, a nie takie jakie w wypowiedzeniu z przysługującego mi prawa wystosowałem, zatem proszę o pelna dokumentacje takiej decyzji lacznie z punktami odnoszącymi się do mojej umowy a także podstawami prawnymi, celem przedlozenia do urzedow, UOKiK i UKE, a także u Rzecznika Praw Konsumenta, Proszę także o przesłanie szczegolowych warunków umowy oraz umowy aboneckiej, na wskazany adr. korespondencyjny." Ja ich głupich tlumaczen i klamstw, nie będę tolerowal, jade dalej z ta firemka "Cyganów"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co konsultant może zrobić? nic, tylko wciskac kity w tym przypadku. Dzial reklamacji to samo, nie wyda opinii od razu na to co sie mowi, tylko przyjmują zgłoszenie i po jakims czasie odpowiadają. A to jak to potraktowali, to się tym nie przejmuje teraz, na ta chwile walka trwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co mi odpiszą, bo nie wystosowałem reklamacji, tylko prosbe o pisemna informacje, decyzji podjętych przez nich. Nie wiem czy uznaja to za reklamacje, czy przysla mi to o co prosiłem. Wypowiedzenia nie wycofuje, bo po co zawiadamial bym urzędy. Ja jestem myśli, ze zalatwie to na swoja korzyść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innego watku, posting.php?mode=quote&f=11&p=1049718

Ostatnia wersja była taka że będzie dalej 6 kanałów C+ tyle że będzie zamienione Film2 na Seriale a Family2 na Sport2.

Ciekawe jak wtedy bedzie z mozliwoscia wypowiedzeń (bo rebrandingiem tego nie można nazwac), przecież zabiorą 2 filmowe, a w zamian były by, 1 serialowy a drugi sportowy, a przecież podpisywane umowy na ten pakiet, jasno dzielily jakie kanaly filmowe wchodzą w skład a jakie sportowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne zrobią co zechcą i wszystkim powiedzą że '' białe jest czarne, a czarne jest białe'' i tyle w temacie!! za niedługo będziemy zapożyczać więcej takich słówek jak ''rebranding''i trzeba będzie z każdą umową za[beep]ać do prawnika po poradę czy to się opłaca ! ciekaw jestem czy zastępując kanał gwarantowany drugim kanałem robiąc go po tym niegwarantowanym i nie mając go w umowie! bo to nie ten kanał i nie ta nazwa! wycofaja go i powiedzą niał pan kanał FOX LIFE a nie FOX COMEDY trzeba było wycofywać umowę jak go wyłaczyli ! Tak było z kanałem LOVE w cyfrowym polsacie ,jak go za pierwszym razem wycofali można było wypowiedzieć ! za jakiś czas z powrotem kanał włączyli został kanałem nie gwarantowanym ! aż wreszcie kanał wycofali ale niestety bez możliwości wypowiedzenia !! a tak lubiłem sobie czyjeś wesela pooglądać!! '' ŻART'' cała rzeczywistość! POZDRAWIAM!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kanałami niegwarantowanymi to są kpiny! Kanał zakodowany, płatny, żeby go obejrzeć muszę podpisać umowę z nc+ a gdy go likwidują twierdzą że nie było go w umowie! Jeszcze bym rozumiał co do kanałów FTA, niezwiązanych z operatorem. W efekcie na co ja umowę podpisuje - na to że nie mam żadnych praw, mam płacić i oglądać obojętnie co? Co to za "umowy", co to za "prawo", co to za "etyka"?

To że urzędy powołane do ochrony praw konsumentów nic z tym nie robią jest oburzające. Prawo działa na niekorzyść obywateli za to na korzyść firm porejestrowanych (i tam "płacących" podatki) w rajach podatkowych typu cypr czy luxemburg.

Macie wzory pism do uokiku? Do jakich jeszcze instytucji można napisać?

A mam szansę na podpisanie umowy jaka będzie mi odpowiadać? Mogę podpisać tylko coś co jest wzorem umowy, dla wszystkich takim samym. Właściwie to jest paraumowa, bo "umawiamy się" na kanały, kanały znikają a ja płacić muszę :D Pisanie o tym czy ktoś mnie zmuszał jest tak samo sensowne jak płatny kanał, którego nie ma w umowie... Chcę odbierać płatne kanały. Chce za nie zapłacić, choć większość tego co mnie interesuje leży w internecie, bez umowy, bez reklam, bez abo.

Tak poniekąd mnie do niej zmuszają, bo innej podpisać nie mam szans. Szkoda że nie zwróciłeś uwagi na to ze korporacje obchodzą prawo kosztem abonentów :brawo: a urzędy śpią.

@ bober1 słabo znam łacinę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mi umowa kończy się ostatniego lutego. Oczywiście wcześniej wysłałem rozwiązanie umowy. Teraz gościu do mnie zadzwonił i oferował mi abonament za 59 przez 1 rok i 79 przez drugi, pełny pakiet C+ i wszystkie kanały (bez HBO). Nie zaakceptowałem i poprosiłem, żeby zadzwonił w przyszłym tygodniu. Jednak on powiedział, że nie zadzwoni bo nowe przepisy konsumenckie zablokują mi podpisanie umowy w lutym i przez miesiąc nie będę oglądał TV. Czy to prawda??? Spotkaliście się z czymś takim???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, luty ma 28 dni. Jeżeli jest 30 dni wypowiedzenia to masz czas do dzisiaj, jeśli miesiąc to hm... Jeżeli masz taką możliwość to lepiej leć dzisiaj do punktu złożyć papiery.

Witam

Mi umowa kończy się ostatniego lutego. Oczywiście wcześniej wysłałem rozwiązanie umowy. Teraz gościu do mnie zadzwonił i oferował mi abonament za 59 przez 1 rok i 79 przez drugi, pełny pakiet C+ i wszystkie kanały (bez HBO). Nie zaakceptowałem i poprosiłem, żeby zadzwonił w przyszłym tygodniu. Jednak on powiedział, że nie zadzwoni bo nowe przepisy konsumenckie zablokują mi podpisanie umowy w lutym i przez miesiąc nie będę oglądał TV. Czy to prawda??? Spotkaliście się z czymś takim???

Nieprawda i bezczelność, złóż na niego skargę za gadanie takich głupot przez formularz "napisz do nas" na stronie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy ale mi robili problemy że nie mam numeru abonenta.Bo jakiś czas temu była u mnie zmiana tego numeru i nie gwarantowali czy mają mój stary czy nowy numer.Początkowo nie chciał przyjąć wypowiedzenia ale powiedziałem że ma drukować na taki numer jaki posiada a ja nie będę miał pretensji jak wypowiedzenie będzie nieważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, złożyłem wypowiedzenie. Już miałem pierwszy telefon ;) I w związku z nim pytanie. Pani z nc+ straszyła mnie, ze kontaktują się z klientami tylko do końca stycznia i później już nie będą tego robić, czy jest to prawda? Czy nc+ telefonicznie kontaktuje się tylko do końca stycznia? (Wypowiedzi w podobnym tonie mogłem usłyszeć w grudniu z tym ze wtedy była mowa o "końcu roku" a teraz mamy styczeń i dzwonią dalej ;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, luty ma 28 dni. Jeżeli jest 30 dni wypowiedzenia to masz czas do dzisiaj, jeśli miesiąc to hm... Jeżeli masz taką możliwość to lepiej leć dzisiaj do punktu złożyć papiery.
Witam

Mi umowa kończy się ostatniego lutego. Oczywiście wcześniej wysłałem rozwiązanie umowy. Teraz gościu do mnie zadzwonił i oferował mi abonament za 59 przez 1 rok i 79 przez drugi, pełny pakiet C+ i wszystkie kanały (bez HBO). Nie zaakceptowałem i poprosiłem, żeby zadzwonił w przyszłym tygodniu. Jednak on powiedział, że nie zadzwoni bo nowe przepisy konsumenckie zablokują mi podpisanie umowy w lutym i przez miesiąc nie będę oglądał TV. Czy to prawda??? Spotkaliście się z czymś takim???

Nieprawda i bezczelność, złóż na niego skargę za gadanie takich głupot przez formularz "napisz do nas" na stronie.

 

Z chęcią bym napisał, ale nie zapamiętałem nazwiska gościa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co imię i nazwisko? Napisz, że dzwoniono do Ciebie w dniu takim i takim, mniej więcej o której i wyraź grzecznie swoje niezadowolenie.

Ok, złożyłem wypowiedzenie. Już miałem pierwszy telefon ;) I w związku z nim pytanie. Pani z nc+ straszyła mnie, ze kontaktują się z klientami tylko do końca stycznia i później już nie będą tego robić, czy jest to prawda? Czy nc+ telefonicznie kontaktuje się tylko do końca stycznia? (Wypowiedzi w podobnym tonie mogłem usłyszeć w grudniu z tym ze wtedy była mowa o "końcu roku" a teraz mamy styczeń i dzwonią dalej ;) ).

Kolejna bzdura, również polecam złożenie skargi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...