Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o duble. Część kanałów jest przecież dostępna zarówno w wersji SD jak i w wersji HD. Jaki jest sens robienia dubla np. Polsatu w SD w MPEG-4, skoro jak ktoś ma dekoder DVB-S2 to będzie odbierał Polsat HD? Wątpię, żeby trzymali kopie tych kanałów tylko po to, żeby ktoś nie mógł wypowiedzieć umowy. Nie mam teraz przy sobie ostatniego aneksu, ale jakoś w czerwcu przedłużałem umowę i miałem na druku całkiem sporo kanałów gwarantowanych zarówno w wersji SD jak i w wersji HD. Nie mówcie mi tylko, że na tej podstawie nie można wypowiedzieć umowy, bo w kwietniu Polsat wycofał np. HBO SD i na tej podstawie sporo osób z dekoderami HD umowy wypowiadało. Skoro te kanały są gwarantowane to ja chętnie będę renegocjował umowę jeśli je usuną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogla ta wariatka powiedziec jasno, ze za 149pln/m jest to niemozliwe, to dalbym jej na odczep 159pln ale mialbym, co chcialem a tak mnie przewiezli i siebie na 10zl tez! Skandal i tyle!

 

Dobierz sobie Adventure za 1,99zł i History 2 za 1zł i będziesz płacił 152zł więc po co dawać na odczep 159zł skoro masz taniej dobierając? Nc+ go mam i twierdzę, że to nic specjalnego więc nawet sobie tym głowy nie zawracaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciał dać na odczepnego 159zł za abo a dobierając te funkcje poza umową zapłaci 155zł :lol: Swoją drogą, to możesz nawet i ten rachunek 155zł obniżyć, wyłączając i włączając opcje dodatkowe (Adventure i History) co 2 miechy. Włączysz w styczniu (darmowe), zapłacisz w lutym (płatne tylko za 1 miesiąc) i tel. żeby wyłączyli. W marcu aktywujesz i tak w kółko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na początku grudnia podpisałem umowę na Comfort+ z Extra+ za 59,90 i na tej umowie jest, że mam na jeden miesiąc seriale+ za darmo. Ale grudzień się do tego nie liczy prawda? Ten misiąc miał być za darmo a dopiero od stycznia naliczane będą płatności. Stąd moje pytanie czy seriale+ będą płatne od stycznia czy od lutego? A tak w ogóle na czym polega ta usługa? Wydaje mi się, że u mnie jest ona zablokowana bo przy wszystkich serialach mam kłódki, nie kontaktowałem się w tej sprawie z nikim bo na seriale+ nie bardzo mi zależy. Może jest tak dlatego, że nie podpiąłem mediaboxa do internetu? I jeszcze chciałem zapytać pod jakim numerem wyłączyć te seriale? Nie zamierzam z tego korzystać a nie chce żeby mi naliczali jakieś opłaty w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje, że Koledze raczej się rozchodzi o usługę VOD Seriale+ a nie usługę internetową. Jeżeli nie zawarłeś umowy pierwszego dnia miesiąca - usługa winna być w promocji do końca 1 miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym nastąpiła aktywacja umowy.

 

O szczegóły jak to wygląda na koncie abo pytać np. tu http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa nie jest z 1 i ogólnie to za grudzień miałem nie płacić nic, dopiero za styczeń. Sprawdziłem teraz na umowie i chodzi o Kolekcje VOD + Seriale+. I jest napisane że Miesiąc Aktywacji+ 1 miesiąc w przypadku nie zawarcia umowy 1 dnia miesiąca. Czyli styczeń jest za darmo. Ale teraz moje pytanie dlaczego przy serialach w tej usłudze jest wszędzie kłódka? Nawet nie mogę tego wypróbować i zastanowić się czy będę chciał dopłacać to 10 zł. Mediabox nie jest podpięty do internetu, wchodzę w kolekcje za pomocą przycisku VOD na pilocie, wybieram Seriale+ a tam wszędzie zablokowane, mogę jedynie wykupić dostęp do wybranego serialu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A doczytałeś to cyt.Z uwagi na usunięcie kanału Religia.TV, Abonentom korzystającym z oferty byłego CANAL+ Cyfrowy S.A. świadczonej w ramach platformy CYFRA+, przysługuje prawo do rozwiązania umowy, w formie pisemnej, w terminie do dnia 31 stycznia 2015r., bez ponoszenia kosztów z tego tytułu..Każesz czytać że zrozumieniem a może sam byś to zrobił.Abonentom byłego CANAL+ Cyfrowy S.A. a Ty gdzie masz umowę?Z tym pakietem który posiadasz nie jest to na pewno CANAL+ Cyfrowy S.A. tylko NC+.Abonentów C+ to została tylko garstka a w NC+ten kanał nigdy nie był gwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko,jak teraz wygląda sprawa przedłużania "po" wygaśnieciu wypowiedzianej umowy ?Konkretnie zapowiada sie że pierwszego stycznia ciemność zobaczę :) i mam 2 tygodnie na oddanie sprzętu, czy teraz w ciągu tych 14 dni nadal mogę negocjowac i podpisać aneks czy po pierwszym stycznia tylko nowa umowa w punkcie?

Niestety trafiam nie kiepskich konsultantów i jeżeli nic sie w mojej sprawie nie ruszy to czeka mnie promocja Polsat Smart Dom lub to http://www.ncplus.pl/sklep/promocje/zmi ... -telewizji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sparawa z tymi nowymi umowami .Wczoraj rozmawiałem z konsultantem i uzgodniłem warunki przedłużenia .Aby otrzymać e-mail z linkiem musiałem odwołać wypowiedzenie. E-mail dotrze do 24 godzin czyli dzisiaj i mam 7 dni na jego akceptację lub nie. Umowa jest do jutra i jeżeli link do 31 potwierdze to nowe warunki wejdą w życie w nowy rok a ja będe sie cieszył nowymi kanalami . Natomiast jeżeli zrobię to np 3 stycznia to wtedy za styczeń zapłacę pęłna kwotę bez rabatów na warunkach starej umowy .Zapytałem "a co jesli w email'u będą błędy ,rozbieżności w tym co ustaliliśmy teraz telefonicznie ?" Konsul odpowiedział że wtedy klikam "nie akceptuję" i stara umowa wygasa a nowa nie wchodzi w zycie.

Coś mi tu nie pasuje ponieważ zgodziłem sie na cofnięcie wypowiedzenia być może to mój błąd . Oczywiscie nie mam powodu do zmartwienia ponieważ potwierdzę nowe wrunki najdalej jutro ,natomiast piszę o tym bo być może ta wiadomość komuś się przyda .Zakładam tez że konsul prawde mówił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Czy przedłużenie umowy (aneks) powinniśmy dostać na papierze ?

W myśl nowej ustawy o prawach konsumenta która weszła w życie 25 grudnia 2014 roku

 

art 14:

" W przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek udzielić

konsumentowi informacji, o których mowa w art. 12, utrwalonych na papierze lub, jeżeli konsument wyrazi na to zgodę, na

innym trwałym nośniku, w sposób czytelny i wyrażonych prostym językiem. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

 

Mam pytanko - mam nadzieję na szybką odpowiedź kogoś siedzącego w temacie.

 

Mam opcję HBO 6 miesięcy gratis, która kończy mi się w tym miesiącu - czyli jutro.

Niespecjalnie chciałbym płacić za HBO, wiec stąd moje pytanie - jak mogę zrezygnować z tego HBO - czy wystarczy telefon na infolinię ??

Czy jeśli nie wystarczy telefon to czy mogę zanieść rezygnacje do punktu NC+ jutro ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...