Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie tak dawno przedłużyłem umowę z NC+. Przez pierwsze pół roku będę płacił 15 zł, a w końcowym okresie 104 zł. Mam pytanie odnośnie płatności. Jeśłi od samego początku będę robił przelewy po 104 zł. to będzie to trakaktowane po prostu jako nadwyżka i przy końcu umowy ten bilans sie wyrówna ? Pytam ponieważ te największe sumy chcę zapłacić od razu w pierwszym okresie, a dopiero w końcowym odciąże swój budżet i będę płacić po 15 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czwartek wypelnilem formularz kontaktowy pytajac w nim czy moge wykupic dekoder bo nie chce placic tych narzuconych 20 zl za wynajem i dodalem pare gorzkich slow o tym ze jestem 15-letnim abonentem pierwszy raz zostalem tak przekrecony -zawsze odpowiedz byla nastepnego dnia-teraz mija tydzien i nie raczyli odpowiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy w odpowiednim dziale bo pytałem już 3 krotnie i bez odzewu tak więc czy jeśli w APSie zostawiam pismo można tam dodać by przy kontakcie telefonicznym dzwonili tylko od danej godziny i nie wczesniej?

ostatnim razem gdy ręcznie wysłałem pismo to połowicznie się do tego dostosowali trza było im mówić by zadzwonili za godzine bo teraz nie można się skupić na negocjacjach i tyle

 

a poranne i południowe godziny to w ogóle w gre nie wchodzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja dodam swoje 3 grosze. 19 września zmigrowałem do nc+ z dawnej Cyfry+. W umowie migracyjnej za opłatą 10 zł miesięcznie otrzymałem kurierem dekoder mediabox+ wraz z kartą conax. Próby aktywacji karty conax udały się dopiero po około kilku dniach. Zostały mi nadane upewnienia demo i zostałem zapewniony że w ciągu kilku dni nowy dekoder wraz z kartą zostaną zarejestrowane na moim koncie abonenta. Niestety do dnia dzisiejszego a mamy listopad nikt ncplus nie potrafi przypisać karty do mojego konta. Może nie byłoby to dla mnie tak istotne, jednak notorycznie co jakiś czas tracę uprawnienia do odbioru kanałów. Czasami jest to kilka kanałów a czasem jak to miało miejsce 12 listopada niemal wszystkie za wyjątkiem TVP1, TVP2, Polsat i kilku innych. Za każdym razem muszę dzwonić na infolinię, tłumaczyć całą sytuację i prosić o nadanie uprawnień do odbioru kanałów. Niestety ciągle demo. W ubiegły czwartek 13 listopada 2014 r. po ponad 30 minutowym oczekiwaniu na połączenie z centrum obsługi, konsultant zapewnił mnie że uprawnienia zostaną nadane w ciągu godziny i ktoś z nc+ zadzwoni do mnie aby w aktywować kartę conax. Uprawnienia owszem zostały nadane ale dopiero po około 18 godzinach. I nie jest to wina leżąca po mojej stronie gdyż zarówno siła jak i jakość sygnału docierające z satelity są bardzo dobre, poza tym dekoder był ustawiony na kanale 11 tak jak zalecał konsultant.

Wczoraj 19 listopada 2014 r. ponownie straciłem dostęp do kanałów ale tym razem do wszystkich. Po włączeniu dekodera wyświetliła się informacja o sile sygnału i prośbie na oczekiwanie na aktywację. Ręce mi opadły. Dziś rano nasmarowałem reklamację, że żądam rozwiązania umowy z ich winy. Przez wiele lat z cyfrą nigdy nie zdarzyła się podobna historia a tu przez 2 miesiące skutecznie wyleczyli mnie z przywiązania do marki. Napisałem że jest to ostatnia umowa podpisana z nimi i wolę już zapłacić parę groszy więcej ale mieć sygnał od operatora kablowego nie martwiąc się że raptem ktoś odetnie mi sygnał. Ja rozumiem że problemy i awarie się zdarzają ale tu już ewidentnie przegięli pałę.

Coś mnie na szczęście tknęło i nie oddałem karty cameleona i starego dekodera sd. Ale nie będę przecież płacił za mediaboxa który jest zupełnie bezużyteczny. Najlepsze w tym wszystkim jest to że oni w tym momencie zupełnie nie mają pojęcia jaki sprzęt i kartę posiadam. Przy którymś telefonie konsultant zapytał czy na pewno mam mediaboxa w domu bo on w systemie nic takiego nie widzi. Bajzel na kółkach.

A napisałem im jeszcze na koniec, że życzę im aby na polski rynek wszedł SKY, ale za pewnie nie zrozumieją aluzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zapytanie odnośnie umowy. Mam ją do lutego 2015. Czy mogę już teraz wysłać wypowiedzenie? Czy na wypowiedzeniu muszę wpisać numer abonenta i numer umowy ?

Nie musisz nic wysyłać, możesz wypowiedzenie złożyć w punkcie nc+(mają już gotowe druki wypowiedzeń) i jest od razu zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja dodam swoje 3 grosze. 19 września zmigrowałem do nc+ z dawnej Cyfry+. W umowie migracyjnej za opłatą 10 zł miesięcznie otrzymałem kurierem dekoder mediabox+ wraz z kartą conax. Próby aktywacji karty conax udały się dopiero po około kilku dniach. Zostały mi nadane upewnienia demo i zostałem zapewniony że w ciągu kilku dni nowy dekoder wraz z kartą zostaną zarejestrowane na moim koncie abonenta. Niestety do dnia dzisiejszego a mamy listopad nikt ncplus nie potrafi przypisać karty do mojego konta. Może nie byłoby to dla mnie tak istotne, jednak notorycznie co jakiś czas tracę uprawnienia do odbioru kanałów. Czasami jest to kilka kanałów a czasem jak to miało miejsce 12 listopada niemal wszystkie za wyjątkiem TVP1, TVP2, Polsat i kilku innych. Za każdym razem muszę dzwonić na infolinię, tłumaczyć całą sytuację i prosić o nadanie uprawnień do odbioru kanałów. Niestety ciągle demo. W ubiegły czwartek 13 listopada 2014 r. po ponad 30 minutowym oczekiwaniu na połączenie z centrum obsługi, konsultant zapewnił mnie że uprawnienia zostaną nadane w ciągu godziny i ktoś z nc+ zadzwoni do mnie aby w aktywować kartę conax. Uprawnienia owszem zostały nadane ale dopiero po około 18 godzinach. I nie jest to wina leżąca po mojej stronie gdyż zarówno siła jak i jakość sygnału docierające z satelity są bardzo dobre, poza tym dekoder był ustawiony na kanale 11 tak jak zalecał konsultant.

Wczoraj 19 listopada 2014 r. ponownie straciłem dostęp do kanałów ale tym razem do wszystkich. Po włączeniu dekodera wyświetliła się informacja o sile sygnału i prośbie na oczekiwanie na aktywację. Ręce mi opadły. Dziś rano nasmarowałem reklamację, że żądam rozwiązania umowy z ich winy. Przez wiele lat z cyfrą nigdy nie zdarzyła się podobna historia a tu przez 2 miesiące skutecznie wyleczyli mnie z przywiązania do marki. Napisałem że jest to ostatnia umowa podpisana z nimi i wolę już zapłacić parę groszy więcej ale mieć sygnał od operatora kablowego nie martwiąc się że raptem ktoś odetnie mi sygnał. Ja rozumiem że problemy i awarie się zdarzają ale tu już ewidentnie przegięli pałę.

Coś mnie na szczęście tknęło i nie oddałem karty cameleona i starego dekodera sd. Ale nie będę przecież płacił za mediaboxa który jest zupełnie bezużyteczny. Najlepsze w tym wszystkim jest to że oni w tym momencie zupełnie nie mają pojęcia jaki sprzęt i kartę posiadam. Przy którymś telefonie konsultant zapytał czy na pewno mam mediaboxa w domu bo on w systemie nic takiego nie widzi. Bajzel na kółkach.

A napisałem im jeszcze na koniec, że życzę im aby na polski rynek wszedł SKY, ale za pewnie nie zrozumieją aluzji.

To dziwne! Że tu na Forum taki post zostaje niezauważony? Przecież, ta sytuacja może spotkać każdego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was. Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ jestem na dzień dzisiejszy w kropce. Ale od początku. Od około 3 lat jestem posiadaczem dekodera Opticum ITI HD X8. Dekoder kupiłem na własność i przez pierwsze 2 lata używałem go w ofercie n na kartę. Ponad rok temu zadzwonił do mnie konsultant z nc+ i zaproponował mi przejście na abonament w nc+ - pakiet Comfort+ z opcją Muli+ za 29 zł. miesięcznie i umową na 12 m-cy(do końca października 2014). Zgodziłem się gdyż oferta wydała mi się atrakcyjna. Z uwagi na to,że potrzebowałem drugi dekoder, postanowiłem umowę dokończyć, i z końcem września wysłałem wypowiedzenie umowy. Dokłanie 8 października zadzwoniła do mnie konsultantka z nc+ i zaproponowała mi korzystną propozycję kontynuacji umowy na 24 mc-e w dobrej cenie oraz bogatą ofertę -Pakiety Comfort, Multi oraz Extra. Ja jej mówiłem,że mam własny dekoder po n na kartę, i chciałbym mieć dwa dekodery z multiroomem tzn. MediaBox+ oraz drugi BOX+. Ona potwierdziła to, i powiedziała żebym za kilka dni udał się do Punktu nc+ w moim mieście po odbiór tych dekoderów. Jakież było moje zdziwienie jak po kilku dniach udałem się do punktu nc+ i tam się dowiedziałem że nie ma dla mnie takiej opcji. Powiedziano mi, że z własnym dekoderem nie ma opcji wymiany sprzętu. Po prostu zostałem wprowadzony w błąd. Nie bacząc na nic tego samego dnia zadzwoniłem do BOK nc+ oczywiście długo czekałem na połączenie z konsultantem, ale osoba nie była zorientowana w temacie, kluczyła nieporadnie, przełączała mnie do innych osób, ale w gruncie rzeczy nikt mi nie pomógł. Nie patrząc na nic zdegustowany ich podejściem 18 października czyli 10 dni o kontaktu z konsultantką wysłałem im rezyzgnację z tej wirtualnej ''umowy na odległość''- argumentując nierzetelnością konsultantów, oraz brakiem profesjonalizmu w podejściu do klienta. Po kilku dniach odezwała się do mnie ponownie konsultantka nc+ i powiedziała, że mają 30 dni na rozpatrzenie tej reklamacji, mimo mojego zdenerwowania, że chciałem im podziękować, że zostałem wprowadzony w błąd i kończę umowę- nie reagowała. Po następnych kilku dniach zadzwonił do mnie inny konsultant, już spokojnie powiedziałem mu, że chciałem z nimi kontynuować umowę, ale na innych warunkach na dwa dekodery, jednakże skoro nie mogę to muszę to zakończyć. On to spokojnie przyjął.

21 listopada otrzymałem list od nc+. Czytam: -Z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z naszych usług. Umowa uległa rozwiązaniu 31/10/2014r.

Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za spędzony z nami czas.

W wyniku ostatecznego rozliczenia do zapłaty pozostaje kwota : 1518,00 zł.

Ręce mi opadły. Byłem w szoku, jak można tak potraktować klienta. Ciekawostką jest to, że kanały wszystkie mam które powinny być.

Dekoder był zakodowany tylko od 1 do 4 listopada, później wszystko zostało odkodowane.

Proszę o Waszą pomoc, gdyż nie wiem co mam w tej sytuacji zrobić. Proszę o radę i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tej Nocie Księgowej jest napisane: Obciążyliśmy- 1518,00 zł. - Kara umowna za niedotrzymanie warunków promocji. Ja się pytam - jakiej promocji ?. Mam dalej swój stary 3 letni Dekoder Opticum X8, -żadnego nowego sprzętu, -a konsultantka po prostu była niedouczona, albo celowo wprowadziła mnie w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...