Skocz do zawartości

Oszukani przez Konsultantów!


naskrecik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuje rozpocząć nowy wątek OSZUKANYCH PRZEZ KONSULTANTÓW.

Zaproponowano mi przejście z Canal + HBO Superpremium z multiroom i dekoderem PHILIPS PVR na pakiet Canal + Platinum z dekoderem TURBO ( bez opłaty aktywacyjnej ) oraz multiroom Premium za 10 zł i dekoderem BOX+ ( opłata 49zł ). 2 razy pytałem konsultanta żeby upewnić się co biorę i raz ja mu wszystko powiedziałem a on potwierził. Dekodery miałem odeprać w APS. Udałem się na następny dzień w czwartek i APS mówią, że umowa nowa jest ale nie ma dyspozycji wydania sprzętu i że mam przyjść w piątek. W piątek niestety to samo. Dziś zadzwoniłem do APS i nic się nie zmieniło, dekoderów na mojej umowie brak. Dzownie do NC+ i po 30 min czekania, gość sprawdza i mówi, że do mojej umowy nie mogę zabrać tych dekoderów ! ! ! Ja na to że to zaproponował mi pracownik NC+ i albo dadzą mi te dekodery albo spadam. Stwierdził , że może zrobić zgłoszenie reklamacji w którym napisze, że miałem obiecane dekodery i że chcę odejść. Reklamacja rozpatrzona ma być w 30 dni a odpowiedz na piśmie pocztą. Gdy stwierdziłem, że podczas przedstawiania nowej umowy, miałem mieć prawo w ciągu10 dni odstąpienia od umowy a on z lekką ironią mówi mi, że takiego prawa nie mam bo to był aneks a nie umowa a usługa została już włączona.

Jak wyjść z tej sytuacji ? czy można wysłać odstąpienie od umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie musisz zaczekać na odpowiedź reklamacyjną. To pozwoli podjąć następne kroki. Oczywiście możesz spróbować się gdzieś dowiedzieć jak to jest z tymi 10 dniami. Zazwyczaj jest tak jak powiedział Ci konsultant, ale Ty nie przedłużałeś umowy tylko migrowałeś na zupełnie nową umowę, do zupełnie nowej firmy... Więc jak to jest z tym prawem do odstąpienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, w przypadku zawierania umowy zawartej na odległośc masz zawsze 10 dni na odstąpienie od umowy, niech nie wciskają kitu ,ze to aneks ,ze nie mozesz odstąpić bo po pierwsze zawierasz kolejna umowe na czas okreslony, po drugie zmienia sie uslugodawca, nc+ a nie canal + czy n, więc strona umowy ,tym samym nie moze to być aneks tylko zawierasz nowa umowe na odległośc, ja dwukrotnie sie pytalem,czy przy migracji przysługuje mozliwosc odstąpienia,dwukrotnie potwierdzono,ze tak,,co nagrałem nadyktafon no i powinni odpowiedziec w ciagu 14 dni a nie 30 ,bo to nie jest zwykla reklamacja tylko odstapienie od umowy, gdyby ci odmowili mozesz smialo napisac skarge do UOKIK i nic nie płacić ,w sądzie wygrasz ,a to czy umowa jest wlączona czy nie to dla tego przypadku nie ma znaczenia, trzeba walczyc z tymi oszustami ,bo oni patrza tylko na premie ,jak juz znajda barana to potem niech on sie martwi

mnie oszukano ,poniewaz zaoferowano mi migracje na "specjalnych" warunkach ,ktora w rzeczywistosci byla zwykla oferta jak dla nowego abonenta, ale ja wyslalem odstapienie od niej odrazu ,21 marca, a miala zaczac obowiazywac od 1 kwietnia,jesli mi powiedza ,ze to aneks to na pewno pojde do uokik a potem do sadu

z doswiadczenia wiem ,ze slowo konsultanta na infolinii nic nie znaczy, potem zanim udostepnia nagranie rozmow mija kupa czasu i nerwy niepotrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wynegocjowałem usługi vod i net-vod w cenie platyny; na umowie zaś o usłudze vod nie ma wzmianki; 3 razy podczas rozmowy zadałem pytanie o te usługi i 3 raz odpowiedź brzmiała TAK; w APSie gość mi powiedział że mnie wyrolowano; chciałem złożyć reklamację ale nagle nie mogą znaleźć mnie w systemie... po tygodniu od migracji.

 

Co do dekoderów - widziałem jedną parę, która od tygodnia nie może odebrać dekodera, bo coś w systemie nie pozwalało gościowi z APSu go wydać.

O co chodziło - nie wiem, ale awantura pewnie murowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego zawsze nagrywam takie rozmowy na telefon. I muszę Wam powiedzieć że kilka razy zdarzyło mi się że konsultant jak mu powiedziałem rozłączał się nagle. Może się bał albo taka była polityka firmy. W większości rozważnie zaczynają dobierać słowa jak pytam. Aplikacja na fona niewiele kosztuje a może się przydać np. w sądzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo. Podpisałem umowę 25 marca i do dzisiaj nie mam dekoderów. Miałem je odebrać w APS ale gość nie może mi wydać. Na infolini mówią że doślą kurierem. Kiedy? Nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy?!!!!! Na stwierdzenie że odstąpię od umowy , przełożona jakaś stwierdziła że dopuki nie odbiorę dekoderów i nie podpiszę umowy to tej umowy nie ma. Na pocieszenie stwierdziła że nadal jestem abonentem Cyfry i bedce musiał zapłacić za kolejny miesiąc (umowa była na wypowiedzeniu do końca marca) po ostrej wymianie zdań anuluje opłatę za kwiecień. Powiem Wam że to co się dzieje to jedne wielkie jaja!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys podobna sytuacje co kolega naskrecik Tez mi konsultantka obiecala dekoder, drugi do multiroomu Jak sie okazalo pozniej w punkcie, do tej umowy nie nalezal sie drugi dekoder To samo powiedzieli mi w BOK-u Zlozylem reklamacje, wysluchali nagrania i...sami rozwiazali umowe Nie chcialem sie juz z nimi klocic, w sumie cieszylem sie bo ostatnie dwa miesiace mialem placic duzo drozej i pal licho ten drugi sprzet Poczekalem troche i na nowych warunkach, na zone, podpisalem nowa umowe Tak wiec jesli rozmowa Twoja z kosultantem zostala nagrana to sie nie martw, zazadaj rozwiaznia mowy Powodzenia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. To nie jest nowa umowa tylko aneks. Nie obowiązuje 10 dni na odstąpienie od "umowy".

2. Tylko i wyłącznie reklamacja z żądaniami oraz czego się spodziewasz jako zadośćuczynienie.

3. KAŻDY NIECH ŻĄDA UMOWY NA MAILA PRZED WYRAŻENIEM ZGODY ! (nawet na żywca można chociaż pobieżnie warunki przelecieć). Ew. umówić się na telefon o danej godzinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to jest NOWA UMOWA, bo pierwsze pismo które podpisałem przy migracji to ROZWIĄZANIE UMOWY Z CYFRĄ+.

Skoro rozwiązałem umowę z podmiotem z którym miałem umową, a zawarłem NOWĄ z NOWYM PODMIOTEM, to jak można nazwać to ANEKSEM ?

 

To nie ANEKS, to NOWA UMOWA. Aneks można podpisać jako rozszerzenie umowy z OBECNYM podmiotem, a nie NOWYM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam ten sam problem,według mnie jak i innych to jest nowa umowa i należy się 10 dni na odstąpienie,po drugie nie działają wszystkie funkcje na dekoderach cyfry więc to też jest powód do rozwiązania umowy z winy nc+,dla pewności wysłałem im rezygnacje z niby aneksu pocztą jak i emailem,mało tego co dziennie ślę im reklamacje na nie działające usługi i zanaczam że w przypadku braku odpowiedzi sprawa zostaje uznana przez nich( tak stanowi prawo)i umowa zostaje rozwiązana, zobaczymy co odpowiedzą,a tak przy okazji po co sprzedaja usługi jak dekodery nie obsługuja tego co maja,chyba najpierw robi sie soft a potem oferte programową. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj migrowałem do NC+ , i już mnie oszukali. Miałem mieć w pakiecie VOD+ i netVOD+. Dzisiaj czytając umowę okazało się , że mam tylko netVOD+ pakiet podstawowy. Według konsultanta miałem w ciągu 3 dni odebrać dekodery w punkcie NC+. Jak zajechałem tam to nie chcieli mi ich dać , tłumacząc sie , że nie widnieją one w systemie. Dostałem je dopiero po konsultacji z szefem punktu. Dodam, ze umowa miała być dostarczona przez kuriera w ciągu 10 dni, jednak aby muc odebrać sprzęt podpisałem ją w APS. Pracownik niby nic nie mógł zmienić w ofercie. Czy w związku z tym mam prawo złożyć reklamację na infolini??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie 2 razy zrobili w jajo operatorzy komórkowi i wtedy się wk.... i zainstalowałem sobie nagrywaczkę. Kolega miał sprawę w sądzie bo też mu powiedzieli że wziął 2 numery poprzez rozmowę telefoniczną. Na szczęście miał nagraną rozmowę a siostrę prawnika więc nie było problemu z wygraniem sprawy. Operator szedł w zaparte dopóki nie przedstawili nagrania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Co powiecie na taki numer:

26.03 zmigrowałem do all inclusive (179zł na 18m z MR) zostawiłem sprzęt cyfry (PVR PACE) i drugi jakiś mój z przed roku HD. Podczas rozmowy kilka razy pytałem czy na starym sprzęcie z cyfry dostępna będzie pełna oferta na all.. i dopytywałem czy vod i te sprawy też będą i na wszystkie pytania konsultantka odpowiedziała że tak, wszystkie usługi będą działać. Dziś czytam że jednak to nie prawda i że nie będą działać wszystkie kolekcje tylko 2 vod + i vod canal +. Wykonałem telefon i najpierw musiałem na siłę wytłumaczyć że mam podłączony dekoder do internetu i nie mam usług po czym uzyskałem potwierdzenie że nie będą działać. a po drugim telefonie pani powiedziała że nie obowiązuje mnie już 10 dniowy termin na odstąpienia bo usługa już jest świadczona.

Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu można poradzić :?:

Tylko reklamacja usługi na jaką masz umowę... jeśli masz :/:/

 

Widzisz, jakbyś miał nagraną rozmowę to w ramach tej reklamacji mógłbyś im płytę z nagraniem wysłać jeśli by swojego przypadkiem nie znaleźli.

 

Tak czy siak powołuj się na rozmowę telefoniczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja krotka historia ...Konsultant podczas rozmowy zaproponował Platyne + HBO w cenie 129 , negocjowalem cenę i po kilkuminutowej konsultacji z przelożonym( o ile takowa miala miejsce) stwierdzil że może mi zaproponować taką ofertęczyli 119 za Platinum+HBO. Powiedzialem że sie zastanowię i ewentualnie zadzwonię sobie w innym terminie. Wykonalem tel.odebrala Pani konsultantka , dlugo wmawiala że nie ma takiej propozycji dlanie Platinum + HBO za 119 .Przekonywałem ze na takową ofertę zgodzil się dzien wczesniej konsultant tak że wszystko da sie zrobic no i po okolo 3o minutowych negocjacjach "przemila" Pani potwierdzila że jednak jest taka promocja dla mnie za 119 pln. Zapytalem się czy aby na bank platinum +HBO - ??? Potwierdzila , odczytala regulkę ja sie zgodzilem chociaż wiem ze cena nie jest powalająca tym bardziej że mialem old fulla za 99 pln. Po kilku minutach paczka canal+świecila. nie świecila mi HBO OD. Zadzwonilem na infolinie i okazalo sie ze mam w systemie umowę na Platinum za 119 na 18 miesięcy a więc dlużej niz nowi abonenci. Oczywiście zlożyłem reklamację telefonicznie a we wtorek wysylam odstąpienie od umowy czy też wypowiedzenie w związku z - art. 286 § 1 kk .W końcu dla własnych korzyści (i korzyści firmy - w celu osiągnięcia korzyści majątkowej) Pani W......... wprowadziła mnie w błąd a doslownie oszukala tak że uważajcie. Jestem ciekaw ilu tak zostalo naciągniętych a ilu zareaguje od razu lub tez wogole. Pozdrawiam i życzę udanych negocjacji...Edytuje po kilku dniach mój Post. Jaki tam mają [beep] w tym nc+. Dowiedzialem się dzwoniąc dzisiaj do nich ze od 1 kwietnia mam uruchomione promocyjnie HBO na 6 m. Tyle że nie mam pojęcia kto o tym zdecydowal z kim to ustalali i dlaczego . oczywiscie Panie konsultantka powiedziala że HBO OD mi się należy ale oczywiscie nie jest aktywowane dla mnie bo i po co :(. Poszanowanie dla klienta .Prawie 4 lata 99 zlotych za old fulla :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wysłałem odstąpienie od umowy 21.03/odrazu/ na dlugo przed 1.04 kiedy to miala zaczac obowiazywac moja nowa umowa na canal+ platinium z hbo, wiec kitu ,ze usluga byla już świadczona i nie mogę odstąpić mi nie wcisną,bo nawet licząc 3-4 dni na dojscie listu poleconego ,otrzymali odstąpienie przed 1.04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak jestem zaskoczony że żaden konsulto/użytkownik nie wyskoczył że nagrywanie jest nielegalne bo konsultant o tym nie wie...

 

Więc gdyby was chcieli zbić takim argumentem to w każdej rozmowie na początku leci formułka właśnie o nagrywaniu z ich strony, więc muszą być świadomi że to się nagrywa a co za tym idzie nie musicie ich o tym informować.

 

Ewentualnie na początku rozmowy, "Przepraszam chciałem się upewnić, czy ta rozmowa jest nagrywana?"

 

Jeśli odstępujecie od umowy w 10 dni, w tym czasie musicie złożyć oświadczenie o takim odstąpieniu, wysyłacie listem poleconym, do tego proponuje maila.

 

Nic na [beep], wszystko na piśmie.

 

Dzwonisz do konsultanta i pytasz o to, to co ci odpowie? Jasne że nie można. Dostaną papier to ciężej będzie naściemniać w odpowiedzi. Ogólnie za dużo spraw próbujecie załatwiać ustnie, pismo pokazuje waszą determinację, narzuca formę pisemną odpowiedzi, zmienia jakość dowodu i ogólnie ludzie mają problem podpisać się pod kłamstwem, co w rozmowie telefonicznej przychodzi dużo łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...