Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie czy to normalne że mediabox+ przy odłączeniu od sieci elektrycznej i podłączeniu ponownie do sieci po ekranie aktywacyjnym włącza się na kanał TVP1 i nagle przechodzi do stanu uśpienia?.

Ja tak miałem kiedyś w Turboboxie jak korzystałem z niego zanim mi się skończyła umowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was miał ostatnio problemy z napisami na HBO? Po ustawieniu ścieżki dźwiękowej >>ANGIELSKI<< i napisów >>POLSKI<< - napisów brak. Mam MULTIROOM (z dwoma kameleonami). Zarówno na PACE 500GB i PHILIPS 250GB napisy się nie wyświetlają. Konsultant przeprowadził mnie przez całą ścieżkę powrotu do ustawień fabrycznych - ale nie pomogło. Poradził bym wymienił tunery. Czy to pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Po podpisaniu aneksu do umowy miałem dostać HBO. Mam multiroom standard, na jednym dekoderze HBO śmigało po mniej więcej godzinie, a na drugim "brak uprawnień do tego kanału" już ponad 24h. Rano postanowiłem podmienić karty w dekoderach. Po przełożeniu sytuacja pozostaje bez zmian... czy możecie coś poradzić w takiej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...