Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co oznacza komunikat "Wystąpił błąd w trakcie przetwarzania zamówienia.(kod4)" w NETVOD+? We wszystkich aplikacjach pojawia się ten komunikat.

 

Mam to samo , nie masz dokupionego konta podstawowego NET VOD+ za 1,99 miesięcznie, a Canal + VOD będzie ci działał po pobraniu biblioteki VOD przez dekoder po satelicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega zakupił dekoder NC+ na kartę w sieci Avans. Sieć upadła.Po upływie pierwszego miesiąca gratis kolega przeszedł na abonament .Płaci już kilka miesięcy.

W poniedziałek dekoder przestał działać -nie widzi karty abonenckiej i nie pomaga żadne przedmuchiwanie ,czyszczenie czy reset .Na karcie nad chipem pojawiła się ciemna plamka-ślad spalenia ?

Dekoder to odnowiony biały N-box jest wciąż na gwarancji tylko gdzie tą gwarancje zrealizować ?Sieć Avans nie istnieje,na infolini NC+ proponują oddać dekoder no najbliższego autoryzowanego punktu. W autoryzowanym punkcie nie chcą przyjąć dekodera ponieważ jest nie jest on własnością NC+ i proponują odpłatne rozwiązanie problemu za ok.400 złoty ??? Zastanawiam mnie jak można abonentowi coś takiego zaproponować ??? Opłaty wykonywane są regularnie ,dekoder jest na gwarancji ??? Totalne olewanie klienta. Żal że coś takiego ma miejsce...

Czy ktoś może poradzić gdzie oddać dekoder do naprawy gwarancyjnej? A co z opłaconym abonamentem za okres "naprawy"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko powinno być napisane w karcie gwarancyjnej, gdzie jast serwis, nr. tel. itd. Teraz tak jest ze sprzętem ekektronicznym, że jak na wali to dzwoni się do serwisu, a oni sami przesyłają kuriera. Jeśli tam nie ma takich danych, to odpowiedzialny jest operator sprzedający ten sprzęt. Za nie oglądanie opłacanych kanałów podczas usterki operator powinien udzielić rekompensaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, sprawdzam sobie dzisiaj jakość sygnału na moim mediaboxsie nc+ i wyniki trochę mnie zaskoczyły in minus.

Otóż:

antena 1 siła 100% jakość 64

antena 2 siła 100% jakość 49,

 

pogoda mżawka,

przy dobrej pogodzie odpowiedni jakość 75 i 60?

Antena CORAB 90cm

konwerter: Inve o, Uniwersal Twin Monoblock LNB23, db=0,2 (tak jest na nim napisane)

Z tego co pamiętam na turbodekoderze jakość była ponad 85 na obydwu antenach.

Czy te wyniki nie są zbyt słabe na 90cm talerz, może konwerter trza wymienić,

jaki byście polecili?

 

Właśnie sprawdziłem dla ASRTY siła 95 jakość 25 na obydwu antenach.

Złe ustawienie talerza odpada, antenę ustawiali spece z miernikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Re dadi82 Nie przejmuj się wskazaniami Mediabox... Ja na swoim odbieram i Astrę i HB na 120 cm. talerzu też mediabox pokazuje jakieś udziwnione wyniki.. A odbiór z SAT jest dobry .. Przy niesamowitej pogodzie burzowej ( gęste chmury) zdarzy bardzo rzadko że na niektórych kanałach traci się sygnał.. Średnio 2 trzy razy do roku.. Zazwyczaj traci się sygnał z Astry ,, (zez)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...