Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takim problem, po 2 tygodniach bez HBO które zostało mi wyłączone(pisałem o problemie w innym temacie) dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant, że włączają HBO z powrotem.

Po kilku godzinach sprawdzam i na jednym dekoderze (VU+DUO) HBO działa a na drugim SAGEM(od NC+) nie działa, mam dwie karty(multiroom).

Zamieniłem karty i wychodzi na to, że jedna karta ma uprawnienia a druga nie. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod temat

w zeszłym roku wymieniłem nboxa 250Gb, nawaliła nagrywarka, na nowego nboxa hdtv recorder 500 Gb nc+ , wymiana bez problemu.

Lecz teraz zauważyłem, że jeśli jest włączony jeden kanał przez ok 4 godziny i nie zmieniam kanału to dekoder się sam wyłącza.

I muszę go ponownie włączyć. Czy to jakaś nieznana przeze mnie funkcja ? sleep timer ?

I jeszcze jedno w poprzednim dekoderze miałem opcję szybkiego powrotu do poprzedniego kanału przez "n", ważna opcja przy oglądaniu dwóch meczów , teraz nie widzę takiej opcji. Ktoś coś wie ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakaś awaria z przesyłaniem dźwięku Dolby na kanałach HD, np. Canal+ lub MTV Live?

Mam Mediaboxa podłączonego do kina domowego Denona i do tej pory automatycznie ze stereo, na zwykłych kanałach, przechodziło mi do dźwięku 5.1 Dolby na kanałach HD. Dzisiaj zauważyłem, że na tych kanałach również mam zwykłe stereo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłem się w innym watku.posiadam stary jak świat philips dsr 6201. dzisiaj rano wyszukiwałem nowe kanały. niestety brak, nie świecą. lista kanałów pozostaje taka sama. dziwne :roll: . dzwoniłem do konsultanta. zdziwiony, nie wie dlaczego tak się dzieje. ma przesłać jeszcze raz nowe uprawnienia. jak nie pomoże to prosił o kontakt. może nc+ ma problemy ze startem z nowymi kanałami.ostatnio dodali "Da Vinci' i nie mialem problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakaś awaria z przesyłaniem dźwięku Dolby na kanałach HD, np. Canal+ lub MTV Live?

Mam Mediaboxa podłączonego do kina domowego Denona i do tej pory automatycznie ze stereo, na zwykłych kanałach, przechodziło mi do dźwięku 5.1 Dolby na kanałach HD. Dzisiaj zauważyłem, że na tych kanałach również mam zwykłe stereo.

 

Nie ustawiłeś przypadkiem w dekoderze downmixowania Dolby do stereo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś reaktywację karty w ICA?

nie robiłem. zadzwonilem i konsultant mial przesłać nowe uprawnienia. niestety wyszedlem do pracy. myślisz, że reaktywacja karty może pomóc? nawet nie wiedzialem że w ICA istnieje coś takiego :)

wszystko gra.konsul przesłał nowe uprawnienia na karte i kanały już aktywne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosłownie przed chwilą straciłem nie wiedzieć czemu uprawnienia do C+ sport czy ktoś ma lub miał z tym problem, czy obędzie się bez dzwonienia do ICA?

Dodam że do innych pięciu kanałów C+ nadal mam dostęp.

Jestem jeszcze przed migracją z Cyfry+ jeśli ma to jakiś w ogóle związek...

 

U mnie też już wszystko gra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...