Skocz do zawartości

Problemy z odbiorem i sprzętem w platformie CANAL+


Tokić
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Padł mi dekoder od multiroomu ADB5800. Działają tylko kanały SD, nie działają żadne HD. Sprawdziłem na instalacji i jestem na 100% pewny że to wina dekodera a nie instalacji antenowej, ponieważ pozamieniałem miejscami dekodery i na każdym przewodzie antenowym występuje ten problem, gdzie główny dekoder działa w porządku.

Czy po zaniesieniu dekodera do punktu, zostanie on wymieniony na nowy od ręki, czy trzeba będzie czekać na naprawę? Druga kwestia, czy będę musiał zanieść cały komplet z pudełkiem, pilotem, zasilaczem itp. czy wystarczy, że wezmę sam dekoder?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wam też nie działa żadna kolekcja na NC+ GO TV ? Od kilku dni co kliknę na jakikolwiek np. film na canal+ vod, bądź serial na fox to pojawia się komunikat "błąd servera #PPOOO" Działa jedynie HBO GO. Pisałem z e-obsługą i tak: 1 pani wgrała mi niby nowe uprawnienia kazała wyłączyć dekoder z zasilania wyjąć karte, ale to nic nie pomogło. Druga pani na drugi dzień kazała zrobić mi format dekodera, pomogło na kilka godzin. Dzisiaj chce odpalić film na canal+ vod i kicha nic nie działa. Szukałem na necie i natrafiłem na jakiś wątek z 2014 gdzie ludziom też ten błąd wyskakiwał. Pytanie moje brzmi czy to NC+ coś ma zepsute czy ja mam coś poknocone ? Dekoder jaki posiadam to wifi premium box

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotr77sat

Mam to samo. Dekoder ten użytkuje od poniedziałku. Zgłaszałem ten problem na infolinii dwa razy. Dopiero za trzecim razem trafiłem na technika co ma jakieś pojęcie. Występujący błąd #PPOOO - to jest jakby dekoder znajdował się za granicą Państwa i jest to niby zabezpieczenie terytorialne. Gość sprawdził IP, wszystkie dane serwerów DNS-y MAC. W konfiguracji automatycznej i ręcznej. Przekazał to wszystko głębiej i mam czekać do dwóch dni. Mają to naprawić. Próbowałem także na innych dostawcach internetu i jest to samo. Więc to nie wina neta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Dekoder ten użytkuje od poniedziałku. Zgłaszałem ten problem na infolinii dwa razy. Dopiero za trzecim razem trafiłem na technika co ma jakieś pojęcie. Występujący błąd #PPOOO - to jest jakby dekoder znajdował się za granicą Państwa i jest to niby zabezpieczenie terytorialne. Gość sprawdził IP, wszystkie dane serwerów DNS-y MAC. W konfiguracji automatycznej i ręcznej. Przekazał to wszystko głębiej i mam czekać do dwóch dni. Mają to naprawić. Próbowałem także na innych dostawcach internetu i jest to samo. Więc to nie wina neta.

 

Prosze o IP zewnętrzne:) to sprawdze i zweryfikuje dalej.

Potwierdzam że błąd #PPOOO dotyczy zazwyczaj dotyczy blokady geolokalizacyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotr77sat

Dzisiaj otrzymałem informację dotyczącą wyżej zgłaszanego problemu:" Potwierdzam, że występuje problem z prawidłowym działaniem usługi nc+go tv na dekoderach wifi premiumbox +. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu. Proszę o cierpliwość."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kreski to znacznik że obraz jest 16/9 i należy go "rozciągnąć" do tego miejsca. Kanały które nie przeszły na 16/9 i nadają w 4/3 tak oznaczają natywny materiał panoramiczny. Jeżeli w TV masz wyłączony "overscan" to będziesz je widział. Przy wyłączonym overscanie masz najlepsza ostrość obrazu bo idzie piksel w piksel na matrycę, jak włączysz obraz delikatnie się powiększy (rozmyje), i krawędzie nie będą już widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...