Skocz do zawartości

Usługa HBO GO na platformie CANAL+


Marek76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wbrew pozorom tego co przejawia się na kilku portalach darmowa opcja HBO do końca maja jest pełną ofertą tej usługi. Przetestowałem kilka filmów i seriali i wszystko gra. Spotkałem się z opinią jakoby konsultanci informowali o okrojonej darmowej opcji, co mogę zdementować.

W dodatku zaktualizowano aplikację HBO GO na Windows Phone i działa teraz już poprawnie: http://www.spidersweb.pl/2015/04/hbo-go ... phone.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podać, które pozycje nie działają? Domyślam się, że masz HBO GO nie od dziś, a ja właśnie dziś testowałem odtwarzanie kilku filmów i seriali właśnie ze względu na promocję. Być może niektóre opcje są niedostępne od marca, a o których nie wiedziałem. Np. przy dodawaniu do ulubionych muszę ponownie się zalogować, bo inaczej nie widzi dodanych pozycji. Dodam, że aktualnie testuję głównie na PC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie też uruchomiłem w promocji w marcu.Diabelskie polowanie np.Nie chce mi się więcej szukać ale o dziwo działa We krwi a przez ponad tydzień był z nim problem.Któregoś dnia trzy pozycje które wybierałem nie działały dopiero czwarta pozycja zadziałała.Było też tak że nie działała żadna pozycja kilka dni temu.Teraz np.włączyłem film i w ogóle nie mogę z niego wyjść i jest informacja że jest wyłączona wtyczka dopiero kolejne wejście na stronę pomogło wybieram kolejny film i włączają się końcowe napisy tego filmu zamiast początek.Jakaś dziwna trochę ta usługa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym "Diabelskim polowaniu" pojawia się błąd techniczny więc może to być związane właśnie z aplikacją. "We krwi"(z Giną Carano) działa dobrze. Mam wrażenie, że większość błędów to właśnie wina samego serwisu niż promocji, bo komunikat byłby chyba inny. Ale może ktoś kto korzysta regularnie się wypowie w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
Mam wrażenie, że większość błędów to właśnie wina samego serwisu niż promocji, bo komunikat byłby chyba inny. Ale może ktoś kto korzysta regularnie się wypowie w tej kwestii.

Pisałem wielokrotnie wina leży po stronie "HBO"

Aplikacji używam od końca lutego i problemy z funkcjonalności zdarzały się dosyć często

HBO to usługa niezależna od "nc+" 8)

Ps.Nie wiem jak wygląda to na dekoderach bo ja mam na urządzeniach takich jak: laptop,smartfon,smart tv :D

Na moim "turbaczu" nie zakładałem bo zbędne to jest dla mnie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Nie dają z automatu ,żeby je mieć musisz je sobie zamówić 8)

Jeżeli ktoś przegapił wczoraj i nie nagrał a chce już zobaczyć ma możliwość,odcinek dostępny jest również dla nie posiadajacych usługi bo jest odkodowany 8)

Gra O Tron sezon 5 odc 1

 

1222.jpg

 

1111.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, pewnie dość głupie pytanie, ale na stronie ncplus coś ciężko mi znaleźć info na ten temat.

Obecnie mam pakiet HBO + HBO OD + HBO GO.

Za "go" płacę 10 zł miesięcznie. Samo HBO mam za darmo w promocji. Czy odłączając HBO GO, wyłączy mi się z automatu również HBO OD (czy może to akurat będzie aktywne z uwagi na aktywną opcję HBO).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam do Was takie pytanko, wyjechalem do UK, wykupilem sobie Cyber Ghosta i prawie wszytko smiga tz: Player.pl, canal+online, IPLA i inne dzialaja ale jak otwieram na przegladarce HBO Go to mimo ze zmieniam sobie w Cyber Ghoscie lokalizacje na Polske to wyskakuje mi ze w moim kraju usluga niedostepna a ponizej wyswietla sie polskie ip, ktos wie czemu jako jedyne HBO Go nie dziala pomimo zmiany VPN i IP na polskie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kurcze coś źle doczytałem że to HBO GO będzie do końca maja i dopiero wtedy trzeba zrezygnować... i widzę że mam teraz do zapłaty 10 zł więcej niż zwykle...i wiem, że to będę musiał już zapłacić ale czy mogę teraz z tego zrezygnować by już w przyszłym miesiącu nie musieć za to płacić ? i w ogóle w jaki sposób się z tego rezygnuje ? i kiedy zrezygnować by nie zapłacić w przyszłym miesiącu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy napisać maila przed końcem miesiąca. Możesz już teraz.

 

http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas

 

Jeżeli korzystałeś z tej ostatniej promocji to włączyli Ci również dodatkowo opcję "netVOD+ konto podstawowe". Napisz, żeby też wyłączyli. Maj jest darmowy, ale czerwiec już płatny. No chyba, że jest Ci ona do szczęścia potrzebna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kurcze coś źle doczytałem że to HBO GO będzie do końca maja i dopiero wtedy trzeba zrezygnować... i widzę że mam teraz do zapłaty 10 zł więcej niż zwykle...

Bo jest do końca maja za darmo. Nic nie mam doliczone.

Osoby, które aktywują HBO GO do końca kwietnia, będą mogli korzystać z usługi bez dodatkowych opłat do 31 maja 2015 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy napisać maila przed końcem miesiąca. Możesz już teraz.

 

http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas

 

Jeżeli korzystałeś z tej ostatniej promocji to włączyli Ci również dodatkowo opcję "netVOD+ konto podstawowe". Napisz, żeby też wyłączyli. Maj jest darmowy, ale czerwiec już płatny. No chyba, że jest Ci ona do szczęścia potrzebna ;)

W moim wypadku napisano mi że samo się odłączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...