Skocz do zawartości

Usługa nc+ GO na urządzeniach mobilnych


cphx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam Asus Nexus II, od razu się przyznam że nie śledziłem poprzednich stron i nie wiem czy takie pytanie już było, chodzi mi o bardzo slabą jakoś transmisji, niby jest napisane że kanal jest w HD ale jakoś jest tragiczna. Opcja poza domem. Może ktoś powiedzieć co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się załączać żadnego zdjęcia, ale wg mnie jakość obrazu jest super. Ja korzystam z nc go na tablecie (żadna rewelacja - pentagram), telefony - obydwa LG.

Na żadnym ze sprzętów nie mam problemu z jakością obrazu - jest po prostu super. Ale jeden wymóg - dostęp do netu o dobrych parametrach. Np. w sieci komórkowej - żadne 3G tylko wymóg - LTE. W domu - transfer na poziomie kilku Mb. Jak jest za słaby transfer, to nie będzie dobrego obrazu - cudów nie ma. Ten obrazek który widziałem w poście świadczy wg mnie o fatalnej jakości łącza internetowego, lub akurat o bardzo silnie obciążonym łączu.

 

A niech tam - zmieniłem zdanie - link do obrazu z nc go: http://i.imgur.com/AZXz6i6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to obciążone łącze akurat w momencie oglądania - chyba że wina sprzętu. Ja mówię - mam 3 sprzęty - 2 telefony LG (jeden dwurdzeniowy, drugi czterordzeniowy) + tablet pentagram (ponoć 4 rdzeniowy) i obraz jest super.

Niezależnie od kanału, czy może oglądam VOD. Jak byłem na wakacjach na Słowacji to spokojnie oglądałem sobie filmy z VODu (oczywiście po Wifi :) ) , programy typu TVN24, muzyczne i wszystko było OK.

Oczywiście przy oglądaniu telewizji raz na parę minut był spadek jakości obrazu, ale to było chwilowe i kładę to na karb chwilowego przeciążenia łącza bądź tego że mój "super" pentagram się nie wyrabiał :).

 

Także ja bym sprawdził czy jakość obrazu jest taka sama na innych kanałach - bo jeżeli na innych jest OK tzn. że coś jest nie tak (podejrzewam że chwilowo) z transmisją na Canal +Sport i radziłbym sprawdzić na mniej obciążonych transmisjach :). Jak na innych kanałach też jest takie badziewie - to radziłbym wypróbować jakieś inne aplikacje - np. TVP Stream , TVN player - czy tam jest wszystko OK. Bo jak i tam będzie badziewie - to będzie to wskazywało ewidentnie na dostawcę internetu lub na sprzęt na którym oglądacie, jak tam będzie wszystko OK - to wina nc go.

 

Pytanie z innej beczki - kanały w domu

Czy macie tam dostęp do kanałów Canal+ ?

Bo ja kiedyś miałem, ale po przedłużeniu umowy - zniknęły mi, a na infolinii rżną głupa. Macie te kanały w tej chwili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem bo nie mam możliwości sprawdzenia, dekoder jest spory kawałek drogi ode mnie :) dlatego własnie zdecydowałem sie na tą mobilną wersje myslałem że podłącze tablet do tv i przynajmniej w weekendy mecze będe oglądał ale w takej jakości sie nie da a interent mam z UPC 120Mb/s także też nie wydaje mi się żeby tu był problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bym raczej internet wykluczył :) - chyba że ... coś oszukują :) . Sprawdź jeszcze TVP Stream - bo tam też jest podobna transmisja i jakość powinna być super.

Możesz jeszcze spróbować zainstalować nc go na innym sprzęcie (najlepiej zupełnie innej firmy)- może być nawet telefon - bodajże do 3 urządzeń cena za nc go się nie zmienia i można to robić spokojnie.

Jak na innym sprzęcie będzie OK, to będzie to wina tabletu, a wtedy ... no cóż - zmiana tabletu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się tak nie odważył porównywać tvn24 do kanałów sportowych. Tam jest obraz w zasadzie statyczny i stosunkowo niewielki strumień danych wystarczy do przesłania bardzo ładnego obrazu.

Przy transmisjach sportowych zawsze będzie do wyboru - bardzo dobra jakość obrazu i duże zapotrzebowanie na przesył danych, albo trochę gorszy obraz ale rozsądny strumień (większa kompresja). Coś za coś :)

Ale w każdym razie transmisje powinno się dać oglądać - tak jak na zrzucie który przesłałem, a nie w takiej jakości jak u kolegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam nastęujący problem

Zamówiłem wczoraj nc+ GO mam PACE PVR HD czyli sprzęt po C+zalezy mi na odbiorze tylko kanalow poza domem , i w ica mam aktywne uslugi:

Aktywacja nc+ GO internet

NET VOD+ konto podstawowe

opłata za urządzenie

nc+ Go internet

nc+ Go Canal+Sport

nc+ Go Multi+

nc+ Go nSport

 

Od wczoraj nie moge zalogować się do nc+ GO na Iphone 5s

oczywiście najnowsza wersja i nie moge się zalogować wyskakuje błąd D10

 

Proszę o pomoc ,

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam nastęujący problem

Zamówiłem wczoraj nc+ GO mam PACE PVR HD czyli sprzęt po C+zalezy mi na odbiorze tylko kanalow poza domem , i w ica mam aktywne uslugi:

Aktywacja nc+ GO internet

NET VOD+ konto podstawowe

opłata za urządzenie

nc+ Go internet

nc+ Go Canal+Sport

nc+ Go Multi+

nc+ Go nSport

 

Od wczoraj nie moge zalogować się do nc+ GO na Iphone 5s

oczywiście najnowsza wersja i nie moge się zalogować wyskakuje błąd D10

 

Proszę o pomoc ,

pozdrawiam :)

Było tak samo i problemem był błędnie podany przez konsultanta sposób logowania się.

Dla abonentów po C+ do logowania należy wpisać Nr abonencki, a za hasło pierwsze 4 cyfry peselu.

W razie problemów zadzwoń do działu technicznego nc+ i niech ponownie prześla aktywacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...