Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Debata na temat mojej migracji została zakończona. Nie jestem z tego powodu jakoś specjalnie usatysfakcjonowany. Sądziłem, że będzie prościej i przyjemniej. Niestety! Mieniłem różne warianty. Bezskutecznie! Fakt faktem zostałem.

Dla kogoś innego, to może będzie świetna oferta. Ja czuję pewien niedosyt. Bo jak się cieszyć z rzeczy całkiem niepotrzebnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane(złożone w punkcie nc+) w sierpniu, wczoraj wieczorem tel. z duk(do tej pory tylko wysłali sms-a) i migrowałem na poniższe warunki;

comfort+

multi+

extra+

6xc+

HBO

mr(cameleon)

umowa na 15 m-cy, 4x0zł 11x79.90zł

Była też możliwość wyboru umowy na 24m-ce, wybrałem krótszą, ta akurat będzie się kończyć w grudniu 2015r.

 

Najpierw konsultantka zaproponowała kwotę stałą na cała umowę, trochę pomarudziłem o gratisowe miesiące i bez problemu się zgodziła,

nawet poinformowała że obowiązuje mnie miesięczne wypowiedzenie które mam wysłać w listopadzie(2015) aby umowa nie przeszła na czas nieokreślony

i płacił większa stawkę...... miłe :brawo:

Do tej pory pakiet superpremium za 89 zł z mr i tak jak sobie obiecałem moim priorytetem było obniżenie kwoty abonamentu nawet kosztem rezygnacji z HBO którego już tak wiele nie oglądam ale jak widać nie było takiej potrzeby :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi ludzmi na infolinii to jakaś tragedia. Dzwonie z zapytaniem czy wpłynęło do nich moje wypowiedzenie wysłane 22 września(umowę mam do końca września, a pani twierdzi że NIE mimo ze wysyłałem list z potwierdzeniem odbioru i dostałem to potwierdzenie 25 września. Do tego paniusia mówi, że obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia mimo, że tłumacze jej że jestem abonentem CYFRY+ i liczy się data stempla pocztowego.

Każe jej połączyć mnie z kimś bardziej kompetentnym i łączy mnie z panem który powtarza to samo co ta paniusia. Po raz kolejny proszę o kogoś oczytanego z działu utrzymania klienta... łączą mnie z panem(oczywiście z działu technicznego) który zauważa że jednak umowa z wypowiedzeniem wpłynęła i będę musiał zapłacić tylko za pazdziernik, a nie za 3 miesiące!!!

 

 

Oczywiście nie pada żadna propozycja z ofertą z jego strony na moje pytanie do kiedy mogę zdać dekoder.

 

Nie wiem teraz czy czekać jutro na telefon, czy samemu zadzwonić i przedłużyć, bo za pazdziernik będę miał do zapłaty 175zł

 

Ciąg dalszy historii wyżej...

A więc sam zadzwoniłem do działu DUK, bo zero kontaktu z ich strony, a dziś niby ostatni dzień mojej umowy. Zacząłem od tego że chciałem zostawić dwa PACE za zero złotych. Pan powiedział, że za multiroom muszę zapłacić 20zł więc zakończyłem rozmowę.

Umowa automatycznie przeszła mi do końca pazdziernika więc czekam na ich ruch. Trochę boli to 175zł za pazdziernik, bo mogłem już być na nowych warunkach, ale nie popuszczę im tego 2 Pace za 20 zł.

 

Panowie czy jak umowa mi przeszłą na pazdziernik, to czy bede mógł zostawić dwie karty cameleon czy dziś jest ostatni dzien....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w końcu usatysfakcjonowany.

 

Multi+ na całą umowę

Extra+ na całą umowę

Comfort+ na całą umowę

3x HBO na całą umowę

6x Canal+ na całą umowę

2x Cinemax na 7mcy

Multiroom z 2 x kartami Cameleon

1x Pace PVR

1x Box+ HD

i oczywiście Canal+VOD

 

wszystko na 5 x 0zł + 10 x 79zł

 

do uslyszenia w grudniu 2015 !

(swoją drogą myślę, że będzie to dobry miesiąc na przedłużenia, nieprawdaż?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mamy październik

 

ciekawe ile osób nie zmigrowało i jaki nc+ będzie mięć zysk z tych osób . Bo im teraz abo skoczy o 20/30 zeta. Ilu z nich odejdzie.

 

patrząc się teraz na obecna sytuacje za 80/90 zeta można mieć niemal fulla comfort extra multi 6x c+ hbo history sundance ale nie wiem jak hustler i redlight bo wszędzie piszą o promocjach do odwołania cinemaxa nie poruszam nie są warte 10 zł.

Mezzo sytuacja nieznana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za CANAL+ Prestige dostałem, to co chciałem.

MULTIROOM (2xCAMELEON)

PACE 500 i SAGEMCOM

Abonament stały: 99,90 zł miesięcznie/umowa 24 miesiące.

Za Chiny Ludowe nie szło ugrać niższy abonament kosztem wszelakich VOD-ów, dostępów online

i innych wodotrysków, moim zadaniem, całkiem mi niepotrzebnych.

Chciałem zblokować pojedyncze niepotrzebne kanały. Ale gdzie tam. Liczyła się TYLKO wycinka pakietowa typu: HBO, Cinemax lub dzielony CANAL+. Natomiast Filmboxy nie wchodziły w rachubę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmigrowałem ostatniego dnia. 49,90 za comfort, extra, multi, 6 x c+, MR cameleon, dekoder sagemcom + 20 pln za pace do MR. Pace oddaję, bo dla mnie płacić im 20 x 24 miies. to bezsens, za te pieniądze można kupić naprawdę fajny dekoderek i jeszcze coś zostanie. Walczyłem jeszcze, żeby zamienić sagemcoma na pace, ale też chcieli 20 pln, więc podziękowałem. Ale największy hit, to saldo mojego konta po migracji. Najpierw było coś ponad 150 pln. Konsul tłumaczył, że nie są uwzględnione jeszcze wszystkie rabaty, że jest to cena standardowa i wszystko będzie o.k. w ciągu 48h. Wchodzę wczoraj na ica i mam saldo ponad 262 pln. Złożyłem oficjalną reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zmigrowałem do NC+ i pani mi zaproponowała 5x0 i 10x79,00 pod warunkiem, że pod koniec września oddam Paca, bo w ten sposób nie będą mi naliczać za dzierżawę tunera.Zgodziłem się bo mam swój DIGYBOXX-a i moduł C+HD dzierżawiony. No się zaczęło. Idę do dystrybutora NC+i mówię, że chcę zwrócić dekoder, a pani po chwili mnie informuje że mojego tunera przyjąć nie może, bo nie ma go w bazie. Dzwonie do NC+ i mówię co jest grane, a pani mi odpowiada, że mam wrócić i powiedzieć pani, że jeśli ma problem, to niech dzwoni na linię do NC+.Wracam do dystrybutora NC+ po kilku dniach i mówię, że ma zadzwonić do NC+ i wyjaśnić dlaczego nie chce odebrać Paca.Pani mi mówi, że nie może zadzwonić, bo tylko abonent, czyli ja osobiście muszę to zgłosić. Krew mnie powoli zalewa.Wracam do domu, uspokoiłem się i dzwonię do NC+, odbiera mężczyzna, przedstawiam problem i człowiek po 10 minutach i naradach mówi, że tego dekodera oddać nie mogę, bo dostałem go do multirumu razem z modułem i zdziwiony był, źe Pace nie został najzwyczajniej, po prostu przekazany w dalsze użytkowanie w ramach promocji za darmo jak do tej pory.W końcu doszedł do wniosku, że przygotuje dla mnie nową umowę, a Paca nie muszę zwracać i kwota do zapłaty pozostaje bez zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...