Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie papierki! To od ciebie wszystko się zaczyna.

 

W celu przerejestrowania umowy - cesja - jego właściciel powinien przesłać wniosek o zmianę danych Abonenta. Wniosek powinien zawierać: - dane pozwalające na identyfikację (np. nr umowy, nr karty, nr dekodera), - kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego Abonenta (np. dowód osobisty), - dane korespondencyjne nowego Abonenta. Pismo można przesłać listownie, mailem (w załączniku w formie skanu). Po otrzymaniu wniosku nc+ prześle do dotychczasowego Klienta oraz do nowego Abonenta Porozumienie Dotyczące Przeniesienia Praw i Obowiązków z Umowy. Jeden egzemplarz własnoręcznie podpisanego Porozumienia należy odesłać na adres nc+. W momencie, gdy nc+ posiada już wszystkie wymagane dokumenty, rejestracja zmiany Abonenta trwa kilka dni.

 

Tak to mniej więcej wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kończy mi się umowa z nc+ 30 września.

Niestety tym razem spóźniłem się z wypowiedzenie.

Czy jeśli złożę wypowiedzenie przed końcem umowy na czas określony (przed 30 września), ale jeszcze przed przejściem umowy na okres nie określony (od 1 października), to okres wypowiedzenia będę miał do 31 października czy jednak do 31 grudnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kończy mi się umowa z nc+ 30 września.

Niestety tym razem spóźniłem się z wypowiedzenie.

Czy jeśli złożę wypowiedzenie przed końcem umowy na czas określony (przed 30 września), ale jeszcze przed przejściem umowy na okres nie określony (od 1 października), to okres wypowiedzenia będę miał do 31 października czy jednak do 31 grudnia?

Niestety do 31 grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam umowę na abonament multipakiet z c+ i na podstawowe pakiety z Nką ,umowy na multi nie ruszałem bo płacę grosze od 5lat bez zmian leci ,ale umowe z Nką przegapiłem koniec i mam teraz nieokreślony z większą kwotą do zapłaty.

Ktoś miał identycznie jak ja umowę z c+ i z Nką i migrował do NC+ ? Jestem ciekaw jak mi to rozwiążą ,jutro mam zamiar dzwonić ,że będe rezygnować z ich usług no chyba że coś ciekawego mi zaproponują :)

Wziałbym to co jest w ofercie film&sport - dla nowych za 79,90zl do tego multiroom premium (zalezy mi na włączaniu nagrywania z dodatkowego dekodera z innego pokoju) i tu nastepne pytanie czy stary dekoder od Nki muszę im rzucić do salonu

czy kurierem moga dać i odrazu jemu poprzedni oddaje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dogadałem się na rezygnacje z umowy c+ a umowa z n-ką przerobiona na nc+ , co do płatności tak jak powyżej ,jak wchodzę na nowe konto ICA widnieje mi nowa karta i nowy dodatkowy dekoder które mam dostać ,a nie pokazuje głównego dekodera i że mam opcje multiroom (jest opcja multi+ ale to raczej nie to samo) ,też tak macie ? Gosciu z infolinni zapewniał mnie że jade do salonu i odbieram 2xdekoder ,nie chcę wrócić z jednym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...