Skocz do zawartości

Usługa HBO GO na platformie CANAL+


Marek76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

 

Nie spinaj się tak, bo Ci żyłka w oku pęknie. To, że na grafice masz tak podane o niczym nie świadczy .........Jak już doradzać to z korzyścią dla abonentów.

Kto się spiął to widać od razu :lol2:

Mnie tam nawet w minimalnym stopniu nie interesują twoje "mądrości" ...

Jak wiesz lepiej to podziel się tą wiedzą tyle w temacie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin rzeczywiście mówi, że miesiąc aktywacji + pełny następny.

Ale może być też tak, że od 1 kwietnia odwołają promocję i kiszka z darmowego HBO GO.

 

Ja z innej beczki, czy to całe HBO GO działa jak VOD c+ (tyle, że idzie po kablu a nie z sat)?

Czyli mam dostęp do HBO Go za darmo na ten wspomniany miesiąc(lub niecałe dwa) i kupuję dostęp do programów z oferty?

I ewentualnie mam dostęp przez www, czy jakąś aplikację na androida/win/ios.

 

I jeszcze jeden szczególik, uruchomienie oferty pierwszego dnia miesiąca oznacza, że korzystamy z oferty pełny miesiąc,

czyli żeby mieć prawie dwa trzeba uruchomić 2-go, czy można 1-go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was dzwonił tudzież aktywował sobie tą promocję "HBO GO na 1 mies. za 0 ZŁ." z poziomu ICA? Czy działa Wam już ta promocja? Ja złożyłem zamówienie na tą promocję z poziomu ICA 25 marca i do tej chwili nie mam aktywowanej tej promocji. A przed złożeniem zamówienia pisało jak byk że aktywują HBO GO max do 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. Wy też tak macie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest jeszcze gorzej bo status zamówienia z poziomu ICA widnieje nadal "w realizacji". Żona dzwoniła do nc+ i trafiła na jakiegoś mało rozgarniętego konsula który stwierdził że może aktywować tą promocję ale dopiero w kwietniu :shock: Dziwi mnie to bo promocja tak naprawdę obowiązuje od 16 marca 2015 :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w środę aktywowałem ten pakiet HBO GO telefonicznie , i po czasie potrzebnym na zainstalowanie aplikacji w telefonie wszystko już działało i działa.

Dodam że konsultant powiedział że nie jest konieczne wyłączanie pakietu ponieważ on jest aktywny tylko do końca kwietnia, czy tak będzie nie wiem ja wole zgłosić rezygnację.

Proponowano mi również HBO Go w promocyjnej cenie ok. 5 zł/m-c przez okres pół roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W informacji na stronie nc+ ( http://ncplus.pl/oferta/hbo-go?utm_sour ... ogo_042015 ) jest napisane " ...Należy zgłosić wyłączenie usługi z końcem trwania promocji, do 30 kwietnia 2015 r w przeciwnym wypadku będzie naliczana opłata w wysokości 10 zł za każdy kolejny miesiąc korzystania z usługi. " , ale nie chciałem się spierać w tej sprawie z konsultantem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały haczyk w tej promocji jest taki, że abonent aktywując tą promocję dostaje za darmo dostęp do HBO GO w miesiącu w którym aktywował usługę czyli np. w marcu a później również w kwietniu. I teraz: gdy nie wyłączy tej opcji HBO GO będzie go kosztowało 10 zł miesięcznie począwszy od miesiąca maja za to zyska dostęp do NET VOD+ konto podstawowe w kwocie 0 zł zamiast 1,99 zł/m-c. Jednak gdy abonent wyłączy HBO GO z końcem kwietnia opłata za NET VOD+ konto podstawowe od miesiąca maja wynosić będzie 1,99 zł/m-c. Wychodzi na to że najlepiej w kwietniu zlecić nc+ wyłączenie NET VOD+ konto podstawowe oraz HBO GO z końcem kwietnia, wtedy uniknie się dodatkowych kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Nie rozumiem jaki wy macie problem?Czy tak ciężko zadzwonić i zlecić wyłączenie? :wink:

Dają wam coś za darmo do sprawdzenia a wy marudzicie ...

Zamiast się cieszyć że julian jest ludzki to wy doszukujecie się drugiego dna w tym wszystkim 8)

 

......są problemy techniczne z działaniem tej usługi.Niby usterka jest zgłoszona do nadawcy.

Tak są problemy potwierdzam .....były rano nie dało się wejść na stronę hbo.go ale teraz już działa 8)

 

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dzisiaj przy przedłużaniu oferty, zaproponowano HBO GO za 10zł razem z History HD i History HD 2. Odmówiłem. Jak nowa oferta mi się aktywuje, to włączę sobie HBO GO do końca kwietnia a potem wyłączę. Chce tylko zobaczyć jak to działa i nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
włączę sobie HBO GO do końca kwietnia a potem wyłączę. Chce tylko zobaczyć jak to działa i nic więcej.

Działa jak działa ale to nie wina nc+ :wink:

Fajnie mieć tą usługę ale ........ za "free" 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś otrzymałem odpowiedź na mojego maila że aby skorzystać z HBO GO 0 zł na 1 miesiąc to muszę mieć włączone NET VOD+ konto podstawowe. Dla mnie to jest chore bo mam w abonamencie kanały HBO więc myślałem że z automatu włączą mi NET VOD+ konto podstawowe wraz HBO GO :read: . Dziwna ta platforma nc+ :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Jak widać prezent nie dla wszystkich....

Dziwne zagranie ze strony nc+ bo co ma net vod konto podstawowe do hbo go na laptopie czy smartfonie :?:

Nie każdy chce mieć na dekoderze tą usługę bo tylko w takim wypadku trzeba mieć aktywne Net Vod konto podstawowe

Znów się sprawdza powiedzenie "nie wszystko złoto co się świeci" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...