Skocz do zawartości

4FUN GOLD


Krisss16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro zmiana nazwy nie poprawia wyników oglądalności Mjuzik.TV, to prawdopodobnie mamy na polskim rynku przesyt związany z ilością kanałów grających hity na czasie, lub większość potencjalnych widzów jest za bardzo przyzwyczajona do tych najchętniej oglądanych. Podobna sytuacja jest w przypadku kanałów z muzyką Disco Polo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z powyższym. Jak nie ma na ten kanał pomysłu, a kasa za transponder i tak leci, to może warto by zrobić coś szalonego? W końcu co to za znaczenie, czy się przepuszcza kasę grając zachowawczo, czy... nieszablonowo?

 

Moje prywatne szalone zdanie na ten temat:

 

Po tym, co reprezentuje Mjuzik.tv to ja tu widzę dreptanie w kółko. Tak naprawdę tylko pierwsza wersja Rebela miała sens, a później strzały na ślepo, IMHO coraz bardziej chybione. Jeszcze wersja HH miała jakiś sens, a dalej to już chyba tylko by reklamy się kręciły...

 

Może jak i tak nie ma jakiegoś wyraźnego pomysłu na ten kanał, to zrobić coś szalonego? Odważyć się, przyłożyć nieco rozmachu i zrobić muzyczny kanał "international"? Jakieś E4me itp. istnieją i mają swoich widzów, więc spróbować można. Polską koncesję wymienić może na Ofcom, polską muzykę wyciąć (są inne kanały od tego, zresztą nawet na 4fun.tv i TV Disco puszczają, polski rynek nie zbiednieje od tej straty), oprawę zrobić po angielsku i uderzyć na zagranicę, łapiąc reklamy international, a nie polskie, za konkretniejszą kasę. Zrobić rzadziej, ale drożej. Dogadywać się z zagranicznymi platformami, żeby zapakowali na listy, najpierw włoski Sky, może grecka Nova, francuski Orange, wszystko pod co da się podpiąć na 13°E, żeby wybudować zasięg na poziomie international. Jeśli chwyci i reklamy będą pokrywać biznes przynajmniej na zero, to dalsze inwestycje - uderzyć z emisją na 28,2°E (kupić miejsce na tp. nie problem, ale wbicie się na listę Sky to już sprawa ambitniejsza), a serca Brytyjczyków można zdobyć łatwo dając po prostu mniej reklam (a droższe). W muzycznych kanałach UK reklamy irytują dwa tematy: namolne reklamy i mizerna jakość, więc dając produkt z mniejszą ilością reklam, lepszy technicznie i dobrze przemyślany muzycznie (nadal FTA) spokojnie da się moim zdaniem łyknąć ten rynek. A na koniec 19,2°E - akurat na jesieni pozamiatają Vivę, a reszta muzycznych poza Deluxe Music to wydmuszki. iM1 zwinął właśnie żagle. Aż prosi się, żeby ktoś walnął w Europę z grubej rury. Ale do tego trzeba mieć kasę, wizję i jaja.

 

Problemem będzie:

- wejście na listy platform - ja sobie zdaję sprawę jakie to ciężkie, w końcu widzę co się dzieje w Polsce, do wejścia na listę Cyfrowego Polsatu trzeba jakiejś magii chyba... Siedzę w tym biznesie od lat - za granicą nie jest lepiej niż w Polsce, wymagałoby to wysiłku negocjacyjnego, może też finansowego, może też nie od razu by się ta sztuka udała...

- teledyski na antenie muszą być "bezpieczne" - mam tu na myśli, że zdarzają się akcje różnego sposobu dystrybucji lub czasu premier danych singli i nie wszystko, co można zagrać w UK można jednocześnie w tym samym czasie w momencie premiery w Polsce

 

Słowo klucz: rozmach. Bo tworzenie kolejnego kanału muzycznego z hitami na mocno nasycony polski rynek jak dla mnie jest ponownie strzałem na ślepo. Naboje się kiedyś kończą :>

 

EDIT: Pozwalam się opierniczać za głupie pomysły :jupi:

 

EDIT2: Nikt nic nie pisze, widzę dowaliłem z grubej rury...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ adminie dobrze prawicie. Z tym, że w Polsce brakuje nadawcy z jajami, który podjął by się rozkręcenia takiego kanału. Nasi chcą szybko, łatwo, bez wysiłku i prosto do kieszeni.

Jakieś E4me itp. istnieją i mają swoich widzów, więc spróbować można.

Ostatnio dłużej poobserwowałem ten kanał i powiem szczerze, że ostatnio złapali dość sporo reklamodawców. Był pewien okres, gdzie na antenie reklam praktycznie nie było, a jeśli były to jedna i tyle. A teraz emitują regularne bloki reklamowe. Prowadzą biznes international i myślę, że gdyby postarali się o 16:9 i poprawę jakości dźwięku, obrazu też to widzów mieliby jeszcze więcej.

 

Zawsze byłem przekonany, że Polsce przydał by się kanał typu DW, tylko promujący Polskę oraz jakiś kanał muzyczny, który mógłby wychylić się i otworzyć bardziej na widza zagranicznego. Kwestia tylko dobrego miejsca na orbicie, bo nie wiem czy HotBird to miejscówka idealna. Technicznie (chodzi mi o oprawy graficzne itp.) robimy to naprawdę przyzwoicie. Polak czasem potrafi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reklamami "international" nie jest łatwo, ale nikt nie mówi, że ma być. Taki kanał to inwestycja IMHO na ok. 2 lata. 2 lata starań wymagają wyjścia na plus. Jak komuś nie pasuje, to można sprzedawać pomidory na bazarku, zysk od ręki. Tylko mniejszy. Jak chce się mieć duży zysk, to trzeba się nastawić na odważne działania. E4me robi błędy i jest czas na ich wykorzystanie póki tego nie ograną. Jak ogarną, to będzie po zawodach. Jest wąski moment na zastąpienie MTV w Europie. Wygra najszybszy i najsprytniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, fantazja Was ponosi :) Najpierw to trzeba zacząć od początku i mieć pomysł na granie. A później koszty, koszty i jeszcze raz koszty. I modlimy się, zadziała czy utopiliśmy dużo kasy. Więc po co ryzykować, można grać to co teraz, przy amr około 3000 jest na koszty i biznes się kręci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc po co ryzykować, można grać to co teraz, przy amr około 3000 jest na koszty i biznes się kręci :)

Dlatego właśnie Adminie nie doczekasz się kanału, o którym rozpisałeś się w swoim poście powyżej :P Tak do sprawy podchodzą pewnie wszyscy rodzimi nadawcy.

 

Panowie, fantazja Was ponosi :) Najpierw to trzeba zacząć od początku i mieć pomysł na granie.

Przyznam szefie, że gdybym stracił dostęp do Internetu i opierał się jedynie na teledyskach emitowanych w tv to nawet nie wiedzialbym ile wspaniałych kawałków omija mnie przez niewiedzę. Już nie mówię o oldies czy innych, ale nawet sama muzyka elektroniczna, która teoretycznie dziś znajduje najwięcej odbiorców w tv, w ogromnej większości jest pomijana przez nasze stacyjki. Nasi mocno oparli się na USA, zapominając o graniu europejskim. A w Europie jak i dawniej gra się naprawdę świetnie tylko, że niektórzy nawet o tym nie wiedzą, bo oglądają wyłącznie 'juesej' klipy. Nisza na granie pewnei by się znalazła, a skoro w naszych fantazjach była stacja europejska to takie granie eurpejskie >imo< pewnie przyciągnęło by widzów. Tak przecież w czasch świetności grywał wspomniany wyżej E4me TV. I co? I przyciągnęli widza. Złapali za teledyski, których ciężko szukać w stacjach tv. A potem na fejsbukowym profilu walili widzowie z różnych zakamarków kontynentu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Acore, zgadza się z Tobą. W polskich stacjach muzycznych TV na próżno szukać klipów takich artystów jak: Kimbra, Bokka, Kari, Creep, Röyksopp, Donkeyboy, Björk, Paloma Faith, Young Summer, The Pierces, Agnes Obel, Fever Ray, The Knife, FISMOLL, Karen Elson, HAERTS, Charlotte OC, Ladytron, Lindsey Stirling, Maya Jane Coles, Karin Park, M83, Yeah Yeah Yeahs, HAIM, The Ting Tings, Florence + The Machine czy nawet nowych klipów z płyty "Ultraviolence" Lany Del Rey. Dlatego dobrze, że jest Internet, dzięki czemu można dowiedzieć się, że poza tym co serwują muzyczne stacje TV są jeszcze inni ciekawi artyści, którzy tworzą naprawdę dobrą muzykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie opłaca w ogóle stacjom muzycznym grać taką muzykę bo będą mieli oglądalność jak Rebel:tv. Co innego założyć płatną stację muzyczną, wtedy można grać co tylko się chce. To chyba jedyny sposób na granie w Polsce muzyki innej, niż hity na czasie, złote przeboje czy disco polo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem na RBL.TV w końcu zmienili playlistę i grają rocka, wrócili do pasma 100% Rebel. Od przejścia na internet grają tylko jedno pasmo, do tej pory było to Hit Me, a teraz zastąpiło go 100% Rebel. Muszą jednak jeszcze zaktualizować informacje na stronie i obrazek w tle, bo sugeruje dalej, że grają hity. No i mogliby poprawić jakość emisji i usunąć oznaczenie wiekowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, RBL nie ma żadnej koncesji. Miał koncesje satelitarną ale przejęło ją Mjuzik.tv. Nadaje w internecie a żeby tam nadawać niepotrzebna jest koncesja przecież :smile: Tylko serwisy VOD muszą mieć te ograniczenia i zastanawiam się, czy taki RBL też nie musi. Jak nadają kanały z ESKA GO? Z oznaczeniem wiekowym czy bez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Polo Tv emituje do tej pory pasmo Disco Polo Music, a to taka sama nazwa jak inna stacja emitująca utwory disco polo.

 

Według Twojego toku rozumowania, gdybym uruchomił stację telewizyjną o nazwie FAKTY, to TVN musiałby zmienić nazwę swojego czołowego programu informacyjnego ;) Polo TV było pierwsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...