Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No, ale ta oprawa jest od 18 lutego 2006r. i powinni ją wkońcu wymienić.

Ja też z tobą się zgadzam - powinna być nowa oprawa albo lifting tej starej, bo zalatuje starocią jak na prawie 10 lat :shock: @wislok: A dlaczego bez zmian??? Przecież ciągle puszczają w kółko po raz n-ty te same jingle :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu z niego zrezygnowali. Tymczasem nie Agnieszka Popielewicz, nie Agnieszka Kaczorowska ale Katarzyna Andukowicz (tj. Beatka z Pierwszej Miłości) została prowadzącą talent show Super Dzieciak. Program poprowadzi razem z Wojciechem "Łozo" Łozowskim czyli dawnym jurorem MBTM. W jury zasiądą: aktorki Roma Gąsiorowska i Magdalena Stużyńska, były bokser Dariusz Michalczewski oraz wokalista Dawid Kwiatkowski. Oznacza to że sugerowanego na forach medialnych koszmarku w postaci Majki Jeżowskiej w jury nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu to byłoby pójście na łatwiznę gdyż Majka Jeżowska z racji swojej twórczości jest specjalistką od dzieci a z tego co widzę po jury to raczej w takie kwestie osoby wymyślające program nie poszły. W zamian za to w jury "Super Dzieciaka" mamy osoby których twórczość jest skierowana raczej do starszego widza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka może być przyczyna tego, że Borka nie ma w najnowszym spocie ramówkowym Polsatu?

Już w poprzednim go nie było. Zagadka prosta do rozwiązania-0 dali najpopularniejsze osoby prowadzące serwis sportowy w Polsacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telewizja Polsat w okresie letnim, tj. w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia, była najchętniej oglądaną stacją, notując średnie udziały w grupie komercyjnej na poziomie 12,1% SHR. Polsat wyprzedził w rankingu TVN oraz oba kanały telewizji publicznej. Polsat jest również liderem oglądalności w grupie komercyjnej za okres pierwszych ośmiu miesięcy tego roku.

 

Wśród najchętniej oglądanych wakacyjnych pozycji programowych Polsatu znalazły się Disco Hit Festival Kobylnica 2015, który zgromadził 2,5 mln widownię, dwa dni festiwalowych muzycznych emocji z Disco pod Gwiazdami, które oglądało odpowiednio 2,1 i 2,5 mln widzów i Zielonogórska Noc Kabaretowa, z którą bawiło się przed telewizorami niemal 2 mln widzów. Na bardzo dobry wakacyjny wynik stacji wpływ miały również m.in. polskie klasyki komediowe: „Kogel – Mogel” (2,3 mln), „Galimatias czyli Kogel – Mogel II” (1,9 mln) i „Seksmisja” (1,9 mln) oraz filmy: „Drużyna A” (2,1 mln), „2012” (1,8 mln), „Anioły i demony” (1,8 mln), „Faceci w czerni 3” (1,7 mln) czy „Niesamowity Spider Man” (prawie 1,7 mln).

 

Udziały Grupy Polsat za sezon wakacyjny to: 24,7% SHR w 16-49 i 22,6% SHR w grupie wszystkich badanych 4+.

 

Telewizja Polsat jest też liderem oglądalności w grupie komercyjnej po 8 miesiącach tego roku – z udziałem na poziomie 13,1% SHR, zaś w grupie wszystkich badanych jest druga z wynikiem 11,5% SHR. Z kolei Grupa Polsat za okres pierwszych ośmiu miesięcy roku ma udziały na poziomie: 24,4% SHR w 16-49 i 22% SHR w grupie wszystkich badanych 4+.

Źródło: http://tvpolsat.info/news.php?readmore=7445

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...