Skocz do zawartości

VIVA Polska


Peter Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Te wszystkie durnowate programy z Vivy powinni przenieść przykładowo do Viacom Blink (ten kanał to i tak śmieć którego nikt nie ogląda, może by sobie tym trochę oglądalność podciągneli), a z Vivy zrobić znowu kanał muzyczny (też by oglądalność zapewne wtedy wzrosła pod warunkiem, że zrobiliby to wszystko z głową). Ale na to chyba nigdy nie wpadną. Zmiany są już zbyt zaawansowane no i teraz są w trakcie kampanii "gramy programy"...

Już chyba prędzej zamkną oba te kanały (Viva i Viacom Blink).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez-tytulu1.jpg?1409060410

 

fajnie by było gdyby tak podzielili :brawo:

 

VIVA Shows mogłaby zastąpić Viacom Blink a VIVA Music obecną VIVĘ. Nawet miałoby to sens pod warunkiem, że wersja Shows byłaby bardziej dostępna, niż obecnie Blink. Ale oni nie chcą tworzyć kanału muzycznego zwłaszcza, że takie VIVA Music niczym by się nie różniło od Eski czy 4fun. Ale i tak mogłoby to być ciekawe rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że gdyby np zrobili znów rebrand, zmienili by logo np na kolor biały (albo zrobili tak, jak jest w wersji UK) i dali jakieś nowe hasło reklamowe, tak samo, jak było "Wyraźnie inna" to coś podobnego, związanego z muzyką, to myślę że gdyby ktoś włączył VIVĘ o 18 i leciałaby tam muzyka, to na pewno by został i popatrzył, myśląc "Ale jak to!?" :) na pewno by to była wielka niespodzianka i znów byliby w czołówce programów muzycznych, bo to w końcu VIVA. Ale niestety o takich bajerach możemy pomarzyć ;) VIVA albo zniknie, albo będzie wielkim niczym, czyli jak jest teraz.

 

Mam też taki kanał od operatora nazywa się "Amazing" i tam właśnie wieczorem i rano lecą teledyski, [beep]i z viacomu polska na pewno się tym inspirowali :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że i tak byłaby większa oglądalność niż jest teraz, np przez to, że VIVA jest obecna na kablówce i nie potrzeba do tego dekodera, a na pewno mieliby ciekawszą ofertę od 4fun.tv, jeżeli by znów wrócili prezenterzy, nowe programy, to mogłoby się udać. Niestety, VIVA została zaduszona już dawno i nie mamy co "gdybać" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko przychody niższe. Oni dużo zarabiają na lokowaniu produktu we własnych produkcjach. I jeszcze jak ktoś ogląda jakieś reality show czy cokolwiek, to jest duże prawdopodobieństwo, że nie przełączy na reklamach. A to oznacza zysk $$$. Teledyski nie przyciągają widza na długo, dlatego zmienili swoją politykę programową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

539 stron tematu i mało kto pojął, że ta telewizja nie chce być muzyczna, nie chce robić rebrandu, nie chce waszych propozycji, które w ogóle nie powinny się znaleźć w tym temacie. Dziwię się moderatorom, że pozwalają co niektórym tak fantazjować. Slogan stacji jasno daje do zrozumienia, że "Gramy programy" (co już podkreślałem wcześniej) i nie wiem co tu rozpatrywać - spadek oglądalności już wyhamował, całość zaczyna się stabilizować, pojawiają się pojedyncze audycje, które są naprawdę lubiane przez widzów, a stacja osiąga swój cel niskim nakładem. Nie ma czegoś takiego jak pasmo pseudomuzyczne - albo jest muzyczne albo nie. To nie audycje Marka Niedźwieckiego, tylko głupi zlepek teledysków, żeby zapchać trochę czasu antenowego podczas gdy reklam nie ma albo są najtańsze.

 

Jeszcze raz. Koszt produkcji 95% oferowanych programów: zero. Dlaczego? Większość dostają od MTV, na coś tam licencję mogło mieć Comedy Central czy już MTV PL. Cena reklam - względnie stała, programy dość długie - od 20-paru do prawię godziny. Widz nie odejdzie od telewizora, obejrzy reklamy. Za to tak wygląda pasmo teledysków - 3 min. fajny, potem 4 min. też fajny, potem 3 min. o nie, chu**wy - przełączam na co innego. Reklamy nie są obejrzane. Nawet jak muzyka będzie cały czas fajna, to na czas reklam przełączy się na inny kanał, bo wiele stacji puszcza "fajną" muzykę. Inaczej by nie miały racji bytu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać nic ująć.

 

Mnie się nawet w jakiś sposób podobają te pomysły i projekty tu prezentowane, ale jednak odbieram to w kategoriach S-F.

 

Dorzucę jednak też taką ciekawostkę, że reklamy na VIVIE od poniedziałku do piątku są najdroższe w ostatniej godzinie grania muzyki, czyli od 11:00 do 11:59 oraz pierwszą godzinę, kiedy tej muzyki już nie ma, czyli do 12:59 - cena za 30 sek to 1990 zł. Później ona spada o kilkaset PLN i rośnie pomiędzy 18:00 a 20:00, ale jest ciut niższa niż w południe, czyli 1890 zł.

 

Ciekawe, czy będą jakiekolwiek nowości we wrześniu, na razie na telemagazynie program urywa się 12 września i dalej od kilku dni nic nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi komentarz powyżej mojego, :brawo:. Zresztą Viva przez ostatnie 3-4 lata przed zmianą profilu stacji i tak nie miała nic konkretnego do zaoferowania muzycznie, a najlepszą oglądalność miały programy typu "Kolejnego odlicz" czy "100 teledysków...", więc żadna strata.

 

Cytując klasyka "Oj, nie, nie. Panowie nie po to :censored: ponad sto stron o tym, żeby jeszcze raz tego wracać" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

539 stron tematu i mało kto pojął, że ta telewizja nie chce być muzyczna, nie chce robić rebrandu, nie chce waszych propozycji, które w ogóle nie powinny się znaleźć w tym temacie. Dziwię się moderatorom, że pozwalają co niektórym tak fantazjować. Slogan stacji jasno daje do zrozumienia, że "Gramy programy" (co już podkreślałem wcześniej) i nie wiem co tu rozpatrywać - spadek oglądalności już wyhamował, całość zaczyna się stabilizować, pojawiają się pojedyncze audycje, które są naprawdę lubiane przez widzów, a stacja osiąga swój cel niskim nakładem. Nie ma czegoś takiego jak pasmo pseudomuzyczne - albo jest muzyczne albo nie. To nie audycje Marka Niedźwieckiego, tylko głupi zlepek teledysków, żeby zapchać trochę czasu antenowego podczas gdy reklam nie ma albo są najtańsze.

 

Jeszcze raz. Koszt produkcji 95% oferowanych programów: zero. Dlaczego? Większość dostają od MTV, na coś tam licencję mogło mieć Comedy Central czy już MTV PL. Cena reklam - względnie stała, programy dość długie - od 20-paru do prawię godziny. Widz nie odejdzie od telewizora, obejrzy reklamy. Za to tak wygląda pasmo teledysków - 3 min. fajny, potem 4 min. też fajny, potem 3 min. o nie, chu**wy - przełączam na co innego. Reklamy nie są obejrzane. Nawet jak muzyka będzie cały czas fajna, to na czas reklam przełączy się na inny kanał, bo wiele stacji puszcza "fajną" muzykę. Inaczej by nie miały racji bytu.

 

Idealne napisane :brawo::brawo::brawo: A użytkownicy (szczególnie "varsovie") które spamują ten watek niech przeniosą się do "Dawne MTV Viva" albo zostaną zablokowani !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^

to trochę przykre, bo to jest wątek o VIVIE, więc chyba można się wypowiadać i podejmować wszelkie rozmowy z innymi użytkownikami na temat tego kanału. Przecież to w końcu forum! Jeżeli Ci się nie podoba, to nie czytaj, a jeżeli taki problem, to proszę mnie zablokować, wielkiej różnicy mi to nie zrobi :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...