Skocz do zawartości

STARS.TV


STARS.TV
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panie Dyrektorze, tak sobie oglądam Starsa i zastanawiamsie nad sensem now i next. Pewnie już był ten temat poruszany, ale umknęło mi :)

Czy fakt, że nie wiem jaka będzie następna piosenka nie poprawi lekko oglądalności w danej chwili? Tzn jeśli oglądam np Best Polish to znaczy, że lubię i jeśli wiem, że next po reklamach będzie T-Love którego nie znoszę to przełączam na np Eurosport i nie oglądam reklam! bo i tak wg mnie next będzie słaby kawałek, zatrzymacie na reklamach tylko fanów t-love, a jeśli będzie zagadką co będzie po mojej ulubionej piosence to w czasie reklam pójdę zrobić herbatę, może nawet nie przełączając kanału przed reklamami. Ewentualnie przyłącze po, jeśli zobaczę, że leci nieszczęsne T-love.

Oczywiście proszę nie odbierać tego jako krytykę tylko zastanawia mnie czy podawanie co będzie następne faktycznie jest na plus dla stacji TV...

 

EDIT

Troszkę masło maślane wyszło :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Belka "ZA CHWILĘ" została wymyślona po to, żeby widz nie musiał czekać na następny teledysk, a wiedział wcześniej, jaka piosenka poleci. VIVA mogłaby w ogóle z tej belki zrezygnować, ponieważ w aktualnej formule nie ma ona większego sensu. Po belce po 5 sekundach widzimy już klip. Inaczej się to ma, gdy po klipie puszczą reklamy, ale nie w tym rzecz. Ja uważam, że albo ta belka jest w takiej formule jak na STARSIE i prawie wszystkich innych stacjach telewizyjnych, albo nie powinno jej być wcale. I nie wydaje mi się, żeby aż tak psuła biznes, jak to usiłujecie przedstawić :)

Tzn jeśli oglądam np Best Polish to znaczy, że lubię i jeśli wiem, że next po reklamach będzie T-Love którego nie znoszę to przełączam na np Eurosport i nie oglądam reklam!

 

Na pewno je oglądasz, gdy belka pokaże, że za chwilę będzie Twój ulubiony klip. Pykasz na EUROSPORT i tylko przelatujesz co minutę na STARSA obserwując czy przypadkiem reklamy sie nie skończyły, chyba że jesteś jakimś mega wyjątkiem od reguły :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn jeśli oglądam np Best Polish to znaczy, że lubię i jeśli wiem, że next po reklamach będzie T-Love którego nie znoszę to przełączam na np Eurosport i nie oglądam reklam!

 

Na pewno je oglądasz, gdy belka pokaże, że za chwilę będzie Twój ulubiony klip. Pykasz na EUROSPORT i tylko przelatujesz co minutę na STARSA obserwując czy przypadkiem reklamy sie nie skończyły, chyba że jesteś jakimś mega wyjątkiem od reguły :D

 

No gdy widzę, że next T-Love i do tego mam reklamy to przełączam kanał na 100% bo reklamy + słaba piosenka wiec mam gwarantowane kilka minut "słabizny" :) idę na Eurosport i może wracam a może nie.

IMHO dla kanału który idzie w kilka tysięcy widzów a nie kilkadziesiąt itd każdy detal jest ważny i każdy pojedynczy [beep]g.

Podobnie z odliczaniem czasu do końca reklam ^^idiotyzm, na przejściu dla pieszych ok ale na reklamach które dają kanałowi monetę?

Przecież gdyby to miał Stars to wpadam widzę 3.20 więc lecę dalej a tak zostawiam z nadzieją, że to już ostatnia lub przedostatnia reklama i +1 w telemetrze ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TrueGrand, są dwie opcje z belką next. Jedna opcja to wersja którą przedstawiasz z T.Love a druga opcja jest taka: oglądam STARS.TV, zaczyna się numer który mi nie podchodzi i już mam zmienić kanał gdy nagle czytam next a tam mój ukochany numer. I wtedy jest szansa, że te 3 minuty się przemęczysz i poczekasz. A gdybyś nie przeczytał next to byś włączył Eurosport :) Tak na serio to nie ma badań które ten problem jakoś definiują :) Jedno jest pewne, gdy chciałem wyłączyć belkę next to na starsowym fanpage na fejsie zrobił się taki dym jak bym zaczął grać disco polo czy coś..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście są 2 strony medalu. Ja wychowałem się na MTV i po upadku tej stacji musiało minąć kilkanaście lat abym zatrzymał się na kanale muzycznym na dłużej niż 5 minut, baaaa Stars Tv poniekąd pomagał mi wyjść z bardzo ciężkiej choroby bo to was katowałem nawet po kilka godzin na dobę gdy byłem przykłuty łóżka :) Więc wybaczcie, że tera wszystko porównuje do tamtego MTV :) i ewentualnie zwrócę na cos uwagę, nie jest to złośliwość tylko ciekawość itp. Mi w zasadzie to next nie przeszkadza ale jestem ciekaw jaki ma to wpływ na oglądalność (czy w ogóle ma) Bo z czasem jest jak z cenami w biedronce 9.99 a 10 PLN to dla ludzi różnica i 9 minut to ludzie mogą poczekać ale 10 ooo co to to nie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladalność stacji muzycznych w lutym 2015 (dane Nielsen Audience Measurement)

 

(%) - zasięg techniczny stacji na dzień 31.01.2015

 

 

AMR, grupa 4+

 

POLO TV (93,3%) - 58.075

ESKA TV (94,1%) - 41.741

4FUN TV (59,5%) - 13.247

DISCO POLO MUSIC (44,1%) - 9.158

KINO POLSKA MUZYKA (45%) - 6.645

VIVA POLSKA (63,9%) - 6.398 (dla porównania ze styczniem kiedy VIVA była mniej muzyczna 7.770)

ITV (60,3%) - 4.561

STARS.TV (33%) - 3.904

VH1 POLSKA (37,4%) - 3.035

POWER TV (20,6%) - 2.549

VOX MUSIC TV (24%) - 2.151

MJUZIK TV (36,7%) - 1.953

TV DISCO (36,5%) - 1.781

MUZO TV (37,1%) - 828

 

 

AMR, grupa 16-49

 

POLO TV (93,3%) - 34.955

ESKA TV (94,1%) - 31.091

4FUN TV (59,5%) - 10.378

DISCO POLO MUSIC (44,1%) - 5.696

KINO POLSKA MUZYKA (45%) - 4.866

VIVA POLSKA (63,9%) - 4.527

ITV (60,3%) - 2.428

STARS.TV (33%) - 2.393

POWER TV (20,6%) - 2.129

VH1 POLSKA (37,4%) - 1.936

MJUZIK TV (36,7%) - 1.672

VOX MUSIC TV (24%) - 1.384

TV DISCO (36,5%) - 1.359

MUZO TV (37,1%) - 670

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...