neuro_wrw_gang_ Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Tutaj na forum kilku z nas ma taka ofertę na net. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Czy ktoś się orientuje, czy rezygnację z umowy podpisaną przez właściciela może zanieść do BOKu ktoś z rodziny? Czy do Lokalnego Biura Obsługi Klienta musi się zgłosić osobiście główny abonent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 @Sony87 wyślij pocztą listem poleconym na adres lokalnego biura i bedziesz miał z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutek60 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Ja wysyłam wypowiedzenie umowy listem poleconym na gdyński (ogólnopolski) adres MM. Zawsze jest odzew z biura utrzymania klienta i można się dogadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony87 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Dzięki za odpowiedź. Będę musiał przejść się na pocztę. Mi kazali wysłać wypowiedzenie do lokalnego BOKu. A ktoś dostał ten nowy czarny dekoder PVR ADB-3831CDX? Ponoć jest lepszy od mojego obecnego - szarego ADB-5810CDX. Zgadza się? W ogóle jest jakaś szansa, że przy podpisywaniu nowej umowy wymienią mi dekoder na nowszy model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelis Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Jeżeli działa to dlaczego mają wymienić? Nowe modele to naturalna kolej rzeczy ale żaden operator wraz z pojawieniem się nowszego modelu dekodera nie prowadzi akcji wymiany, bo to ogromne koszta. Była jakaś akcja prowadzona albo nadal jest chyba przez CP, który wymieniał dekodery SD na HD ale to inna bajka. Ja już do dekodera nie wrócę, tylko moduł CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Wymieniać nie chcą, a ja im się jakoś nie dziwię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Żaden operator nie wymienia sprzętu abonentom jeśli nie jest to konieczne z wiadomych przyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Wymieną dekoder. Mnie, w każdym razie wymienili niedawno (ten zwykły, nie PVR), przy nowej umowie. Trzeba oczywiście to odpowiednio rozegrać. W trakcie aktualnej umowy wysyłamy e-mail z prośbą o wymianę. Oczywiście odmówią. Potem, w odpowiednim czasie wysyłamy wypowiedzenie obecnej umowy - argumentując i podając jako jeden z powodów, brak możliwości skorzystania z nowego sprzętu operatora. Konkurencja wszakże dostarczy nam swój aktualny sprzęt bez problemów. Gwarantuję, że niedługo później otrzymamy telefon, po którym wymiana dekodera na nowy, okaże się jednak możliwa. Po zaakceptowaniu warunków, trzeba jeszcze tylko umówić wizytę technika na konkretny termin. Przyjdzie, zabierze stary dekoder (i pilot) oraz aktywuje nam nowy - umawiajcie się raczej rano, bo po bodajże 18:00 aktywacja odbędzię następnego dnia (unikać weekendów). Podczas pobytu technika, powinien być obecny właściciel umowy, ponieważ musi pokwitować odbiór nowego sprzętu w papierach. Jest to w 100% sprawdzony przeze mnie sposób. W najbliższym czasie zamierzam podjąć starania o ten nowy dekoder PVR. Już wysłałem e-mail z zapytaniem - zobaczymy, może się zgodzą bez tych cyrków z wysyłaniem wypowiedzeń. Wiedzą, że jestem świadomym klientem i nie można mnie zbyć ot, tak sobie. Kablówki ostatnio mają spadki abonentów przez NTC. Nie bójcie się więc negocjować, teraz są bardziej skore do ustępstw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Potencjalna utrata abonenta (wypowiedzenie umowy) jest pewnie jedną z tych przyczyn kiedy warto wymianę dekodera rozważyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 w odpowiednim czasie wysyłamy wypowiedzenie obecnej umowy - argumentując i podając jako jeden z powodów, brak możliwości skorzystania z nowego sprzętu operatora. Konkurencja wszakże dostarczy nam swój aktualny sprzęt bez problemów. W rzeczy samej. Konkurencja wymienia dekoder na nowy oryginalnie zapakowany.A nie na jakieś używki,tak jak stosuje to notorycznie Multimedia.Z takimi dziadowskimi zagrywkami spotkałem się pierwszy raz dopiero u tego operatora.Nikt inny nawet nie śmiał wyjść z taką "inicjatywą". Dobrze że Multimedia oferuje teraz abonentom "nową" partię dekoderów. Tak więc jest szansa że przy wymianie trafi się na całkowicie nowy egzemplarz :> Bo jeszcze mało dekoderów nowego typu jest w obiegu ze zwrotów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 @danielpes5: Przy mnie technik rozpakowywał dekoder, więc był oryginalnie zapakowany i nieużywany (a w każdym razie na pewno odświeżony w fabryce ). Zresztą co za różnica, jeśli będzie działał ok? To i tak sprzęt operatora, który trzeba oddać. Wszyscy (na świecie) używają odzyskanych dekoderów, tylko ew. ich trochę odświeżają. Ale to kosztuje, a Multimedia nie ma ostatnio pieniędzy, bo sporo wydali na modernizację (której nie mogą dokończyć, bo brak funduszy). Klientów też raczej ubywa z powodu NTC, ale to chyba każdej kablówce. Szukasz dziury w całym, innymi słowy. Typowo polskie podejście, nie wymieniają dekodera - źle, wymieniają - też niedobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Jaka jest różnica dla abonenta pomiędzy całkiem nowym dekoderem a używanym, odświeżonym w pełni sprawnym z nowym pilotem? Jeden czy drugi i tak jest nadal własnością operatora i jest serwisowany lub wymieniany jak padnie. Kablówki ogólnie muszą coś przecież robić ze sprzętem (dekodery, modemy kablowe), który wraca do nich jak ktoś rezygnuje z usług. Nie widzę nic złego w tym, żeby taki sprzęt (sprawny i odświeżony) wędrował do kolejnego abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Jak dekoder jest fabrycznie odnowiony a nie tylko przetarty szmatką to ok-nie mam większych zastrzeżeń. Gorzej jak to jest sprzęt z trzeciego obiegu z porysowaną obudową,startymi klawiszami i dyskiem z "bad sektorami". Takim dekoderom mówię nie. A technikowi pokazuje drzwi. Tyle w temacie. I to jest moje typowe polskie podejście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Nie. Takie podejście ma każdy, ale dopiero jak podobna sytuacja będzie faktycznie mieć miejsce i będzie się powtarzała u innych. Za to, typowym polskim podejściem jest marudzenie, zanim cokolwiek podobnego się wydarzy. Zakładasz najgorsze... A ile było faktycznie takich przypadków? Ja o tym problemie nie słyszałem, mimo że głeboko interesuję się tematem kablówek. Czysty pesymizm... W ogóle nie rozumiem, w czym masz problem? Operator ma obowiązek dostarczyć Ci sprawny sprzęt, a nie "nowy". To i tak jego własność. A jak nie będzie sprawny i się zepsuje, to wymieni go na nowy. Gdyby dekodery były na własność - to inna sprawa. Strasznie wydziwiasz, ja nie mam problemu z użytkowaniem używanego sprzętu (który nie jest mój). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gramex1 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Witam po długiej wojnie i kilku reklamacjach dotyczących dekodera z PVR (wieczne zwiechy i problemy z podstawową funkcją jaką jest przełączanie kanałów) stałem się posiadaczem modułu CAM w sieci multimedia pomijając problemy z instalacją (dwie ekipy dwa dni ) moduł działał jeden dzień. Dziś rano włączyłem telewizor i kanały zakodowane.... w drugim tv również brak kanałów. Moje pytanie jest następujące czy ktoś z was też ma/miał takie problemy ? A może dziś w Chełmie jest jakaś awaria ? Póki co nie chcę dzwonić na infolinie bo tam niema z kim rozmawiać. Podobnie jest z "technikami" tejże sieci. Pierwszego dnia umówionego przez BOK przyszło dwóch Panów i nie wiedzieli co mają ze sobą zrobić moduł CI widzieli chyba pierwszy raz w życiu. Moja żona obecna podczas instalacji mówiła mi, że Panowie nie potrafili włożyć modułu do TV. Po kilku godzinach przemyśleń i błędnych prób poddali się i wyszli. Dopiero następnego dnia przyszedł człowiek, który poradził sobie z instalacja należycie. Dodam, że w prawdzie po kilku godzinach testów modułu jestem mile zaskoczony obraz jest o wiele lepszej jakości a ji przede wszystkim kanały przełączają się normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 @gramex1 Jeśli przełączysz z kanału na kanał to zaczyna odkodowywać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gramex1 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 @gramex1 Jeśli przełączysz z kanału na kanał to zaczyna odkodowywać ? zaczynał i odkodowywał wczoraj dziś rano nie było żadnej reakcji prócz komunikatu "kanał zakodowany" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Draco_san widać próbujesz wszystkim udowodnić że MM wywiązuje się z obowiązku i dostarcza sprawne dekodery. Nie musi przy okazji dawać nikomu nowych/odnowionych odbiorników.Mamy się po prostu cieszyć że Multimedia w ogóle daje abonentom "jakiś" sprzęt. Może pora zdjąć te różowe okulary ? W praktyce to wygląda tak że dekodery ADB których używa Multimedia należą do bardzo awaryjnych. Po zgłoszeniu awarii i wymiany przyjeżdża technik z pierwszym lepszym dekoderem pod pachą. Bez kartonu,bez kabli,bez zasilacza. Używa tych co są pod telewizorem(po części logiczne-bo ma mniej roboty-ale chyba powinien mieć pełny zestaw ? ) .Następnie podpina dekoder do sieci i łączy się z centralą w celu aktywacji. Okazuje się jednak że dekodera nie da się aktywować bo jest zarejestrowany w systemie na...innego abonenta. Kilka nerwowych telefonów i sytuacja staje się patowa. Technik żeby uniknąć do reszty kompromitacji mówi że wróci za 30 min... z innych dekoderem (kto wie może udał się do lombardu ? ) Nie powiem przywiózł nawet dwa egzemplarze (oczywiście używane) i następny dekoder nie chciał się aktywować bo był zarejestrowany na... kogo innego Zapytałem się gdzie mają nowe dekodery w kartonie itp. Otrzymałem odpowiedź że mają ale dla nowych abonentów a te są przecież sprawne,trzeba "je tylko wyrejestrować ".... Podpioł trzeci dekoder i okazało się że ten nie był na nikogo zarejestrowany w systemie...uffff Sprzęt został aktywowany. Tak więc mam "jakiś" sprzęt. Ale nie ma co narzekać "bo przecież działa". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 @danielpes5: Mówiłem, że słabo słychać o takich przypadkach niewywiązywania się z obowiązku, a nie że tak w ogóle nie robią. Podaj jakieś konkretne inne przykłady, bo na razie rozmawiamy chyba tylko o własnych doświadczeniach (tak naprawdę, mam wrażenie, że chodzi o konkretnego technika z konkretnego miasta, a nie całą sieć). Mnie akurat przywieziono nowy dekoder. Komu to przeszkadza, że sprzęt jest od innego abonenta? Skoro jest sprawny i działa, to co za problem? Względy estetyczne, czy twoja świadomość, że ktoś dekodera już używał? Może pora zdjąć szare okulary? Nie uważam dekoderów ADB za awaryjne, bo nie miałem z nimi większych problemów przez długi czas użytkowania. NC+ też używa sprzętu tej firmy, podobnie inne sieci kablowe - ile mają problemów z awaryjnością? Kilka procent? Twoje problemy estetyczne mało ludzi obchodzą. Kto robi problem z braku nowych kabli, skoro stare są sprawne? Przypominam, to nie twój sprzęt i to nie ty o nim decydujesz. Dekodery to droga sprawa, szczególnie na taką skalę i nie spodziewam się, żeby sieć nie korzystała z odzysku. Która kablówka/operator sat, mają kasę tylko na nowy sprzęt? Przy najbliższej wymianie, tym razem dekodera PVR, nie zamierzam się domagać nowego egzemplarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus76k Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Jak czytam takie [beep]ny w stylu @danielpes5 to mi się słabo robi... Przypomina mi się tekst: "... jestem waszym abonamentem płacę i żądam..., a czego Pan żąda? Nieważne jestem Waszym abonamentem..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Czego Pan żąda ? Nowego lub fabrycznie odnowionego dekodera a nie jakieś używki z trzeciego obiegu- to aż tak dużo dla Multimedii ? Ale widzę że z fanboyami i obrońcami sieci MM (Draco_Sun i Kubus 76k) nie ma co dyskutować . Niech się Wam dalej słabo robi. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 po długiej wojnie i kilku reklamacjach dotyczących dekodera z PVR (wieczne zwiechy i problemy z podstawową funkcją jaką jest przełączanie kanałów To tylko jeden z przykładów wciskania abonentom używanego sprzętu który to ma różne przypadłości. A wystarczyło by je odnowić w fabryce, wymienić głowicę i dysk. No ale po co ? :> Skoro jest fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masloww Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Ale widzę że z fanboyami i obrońcami sieci MM (Draco_Sun i Kubus 76k) nie ma co dyskutować . Niech się Wam dalej słabo robi. :> "znajomi techników" zawsze na posterunku jeszcze nie wszyscy cię zaatakowali, no ale wakacje na forach MM to standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gramex1 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Nie chcę się wtrącać w tą dyskusję ale ... Fakt faktem jest to, że płacąc ciężkie pieniądze za kablówkę powinniśmy dostać jak najlepszą jakość usług. Niestety w MM jest z tym różnie. Jestem z tą siecią bardzo długo około 14 lat i kiedyś za czasów samej analogowej TV nie było żadnych problemów. Natomiast ja sam od jakiegoś czasu borykam się z trudnościami i totalnym brakiem profesjonalizmu ze strony MM. Przykładem jest tego banalna zdawało by się rzecz jaką jest wymiana dekodera na moduł CAM. Jak już wcześniej pisałem z dekoderami u mnie bywało różnie z przewagą na tragicznie miałem i nowe egzemplarze i te z drugiej ręki i nie miało to żadnego wpływu na poprawne działanie sprzętu. Instalacja modułu CAM w moim przypadku trwa już czwarty dzień bez pozytywnych rezultatów. Opiszę to w skrócie: Wtorek - termin umówiony przez infolinie BOK . Przychodzi dwóch kompletnie nie znających się techników którzy po kilku godzinach trudów i testów na dwóch TV wychodzą zostawiając informację, że zaraz wrócą - efekt jak wyszli tak nawet nie raczyli zadzwonić że nie przyjdą już w dn. dzisiejszym. Środa - po zawiadomieniu tel przychodzi technik, który instaluje moduł CAM z sukcesem wszystko śmiga Pięknie ... Czwartek - włączam tv po przebudzeniu i ... NIE DZIAŁA NIC oprócz kanałów odkodowanych komunikat na tv sygnał zakodowany. Sprawdziłem na drugim TV to samo. Telefon do BOK i znów potwierdzenie wizyty technika na piątek... Piątek - przybył technik po godz 11 stwiedził prawdopodobne uszkodzenie modułu CAM zabrał go i ma przyjść za godzinę ... czekam na rezultat Mam taką cichą nadzieje, iż porty w obydwu telewizorach nie zostały uszkodzone przez tych dwóch talentów którzy walczyli bez rezultatów jako pierwsi we wtorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.