Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie czy można coś ugrać, analogicznie jak przy przedłużeniach, w przypadku dokupywania kolejnych usług np. internetu, pakietów premium i przedłużając dotychczasową ofertę?

 

Niestety do końca umowy jeszcze rok, a umowa na internet u innego dostawcy dobiega końca, a innych opcji za wiele nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qilger

 

Jeśli dokupisz Internet od Vectry to możesz coś ugrać. To ze do końca jeszcze rok to nic nie znaczy. Od jutra np. możesz mieć pakiet w Vectrze ( net+telewizja ) za fajną cenę jak za całość. Zależy co chcesz, czy Złoty czy Platynę, no i dekoder PVR czy moduł CI+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qilger

 

Jeśli dokupisz Internet od Vectry to możesz coś ugrać. To ze do końca jeszcze rok to nic nie znaczy. Od jutra np. możesz mieć pakiet w Vectrze ( net+telewizja ) za fajną cenę jak za całość. Zależy co chcesz, czy Złoty czy Platynę, no i dekoder PVR czy moduł CI+.

 

Na chwilę obecną posiadam pakiet złoty HD + PVR + multiroom cennikowo o ile dobrze pamiętam za ok. 60 zł.

 

Jak wskazywałem chciałbym dokupić internet i gdyby była opcja ugrania ciekawej oferty mógłbym przejść na Platynę + ew. pakiet canal+ (przy zachowaniu sensownych cen - analogicznie jak to jest przy przedłużeniach).

Przy czym zależy mi na zachowaniu obecnego dekodera przez wzgląd na nagrania 8)

 

Pytanie z kim to załatwiać. Kontakt z infolinią w zasadzie na nic się zdał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qilger próbowałeś zadzwonić do przedstawiciela na swoim terenie? Takiego mobilnego co przyjdzie do domu i pogada o ofercie. Nie wiem jak to jest kiedy masz już ofertę Vectry. Ale mi np powiedział, że gdybym do niego przyszedł zamiast dzwonić do biura sprzedaży to dałby mi lepsze warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest tu ktoś ze Skierniewic?

Działają wam kanały na transporcie 818.000 MHz? U mnie E0. Nadają tutaj FOX HD, PULS HD i PuLS 2 HD i BBC Earth HD. Na wszystkich E0 i błędy 7-8 BER a jakośc sygnału również 0. Od soboty nie potrafią sobie z tym poradzić. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kanały z częstotliwości obok, czyli 810 MHz normalnie Ci działają?

Tak, tutaj bez żadnych przycięć. Tylko na tej częstotliwości 818 wariuje.

Przed chwilą dostałem komunikat na dekoder o problemach z dostepem do VOD w dniu 1.04. zatem domyslam się, że coś kombinują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O żesz w [beep]... mam nadzieję, że to jednak problemy inne niż z inastalcją kablową w mieszkaniu :/. Technicy mają pojawić się w środę. Ech... Wszystkie kable są pod listwami przy podłodze. Jedyne kable na "wierzchu"-odsłonięte to te z "puszki" przy ścianie od klatki schodowej, gdzie jest jest tzw. rozgałęziać-sygnału (puszka), no i te, już wystające z podłogi żeby podpiąć dekoder. Problemy występują na dekoderze, który jest zaraz przy tej puszce jak i w drugim, który jest podpięty na drugim końcu mieszkania. No nic trzeba uzbroić się w cierpliwość do środy.

 

Poobserwowałem trochę dłużej BER. Przez kilka minut jest "0". Następnie wariuje od 1-2 ( utrzymuje się najdłużej). A czasami skacze do 8-9. Pasek Jakość też skacze od 0 do 20%. Ogólnie dyskoteka panie dzieju :). Na innych kanałach od czasu do czasu potrafi zrobić sie stopklatka np. na kanałach z częstotliwości 602 (13 ulica i VH1). Od soboty własnie. Wczęsniej tego nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po wizycie technika...

Było miło i symaptycznie. Naprawdę, na techników z Vectry w Skierniewicach złego słowa nie można powiedzieć. Starał się wytłumaczyć co i jak. Takie problemy jak ma bardzo dużo użytkowników Vectry w Skierkach, sczególnie ci ze straszymi kablami, które nie mają odpowiedniego ekranowania. Zaproponował wymiane kabli ale zasugerował aby jeszcze się wstrzyamć. Wiedzą o problemie w centrali i prawdopodobnie wynika to z braku synchronizacji modulatora czy karty siecowej naprawdopodobniej w Zabrzu. Nie wiem czy dobrze zapamiętałem i czy nie namieszałem bo te sprawy niestety są mi zupełnie obce więc równie dobrze mógłby mi naopowiadać o pilotowaniu samolotu i też musiałbym uwierzyć :). W każdym bądź razie radził żeby wstrzymac się z wymianą kabli bo pewnie 1/4 abonentów Vectry musiałaby wyminiać okablowanie w Skierniewiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to chyba trafi, za pierwszym razem termin instalacji został skasowany i nikt nie był w stanie powiedzieć przez kogo i dlaczego. Teraz technik odwołał drugi termin tylko zapomnieli mnie o tym poinformować. Umówiłem się na trzeci raz i czekam :/ UPC mi odcieli bo już dawno vectra miała być oglądana. Mam nadzieję, że to złe dobrego początki bo jesli tak wygląda serwis na etapie sprzedaży i podpisania umowy to co tam się musi dziać jak klient chce coś zmienić, zgłosić, usterki itp...kiedy już jest abonentem i umowa podpisana. Masakra jakaś na razie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...