Skocz do zawartości

Netia


Rekomendowane odpowiedzi

Kanały, które emituje Netia docierają do niej co najwyżej w 1080i, bo taki jest standard. Jeśli Netia jeszcze dodatkowo robi tutaj jakieś akcje z przeplotem to działa to tylko na niekorzyść jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie drążycie temat dążąc do Bóg wie czego ,TV Netii w obecnej chwili dobrze się rozwija i porównując to co było na początku jej istnienia a tym co mamy teraz to jest Niebo a Ziemia ...coraz lepiej to działa i wygląda,a jak komuś nie pasuje czy obraz jest w 1080i czy też 1080p to niech wybiera innego operatora,ja tam nie widzę żadnej różnicy...mówmy o tym co jest dobre bo to przyciągnie nowych klientów i pozwoli rozwinąć się tej usłudze a dzięki temu i my z tego skorzystamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie to nasze drążenie to by guzik było a nie poprawa płynności. Większość programów nadal jej nie ma.

Wkurza mnie ta polska byle jakość, zamiast nękać ich o wszystko co ma być jak porządne standardy przystało, o obraz, dźwięk, napisy to większość ludzi podkula ogon i się cieszy że oszczędziła parę groszy na taniej usłudze. Jednym słowem "Biedronkowo".

Netii jeszcze dużo brakuje do poprawnej jakości sygnału, choć muszę przyznać że jest tu jakiś odzew bo jak jakiś czas temu nękałem Multimedię to tam był twardy beton, zero odzewu a też kaszanili mocno obraz. W Vectrze to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyżej ma rację. Może nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, ale gdyby nie narzekania przez ostatnich kilkanaście miesięcy na Netię kierowane w dużej mierze do rzecznika Wieczorka, to poprawy jakości obrazu by nie było. Dobrą robotę wykonali ludzie z oficjalnego bloga Netii. Sam dołożyłem tam też swoje 3 grosze i widziałem jak Netia powoli zaczyna słuchać głosu abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście zgadzam się z Wami , ale w ostatnim czasie dużo się zmienia w netii na dobre i to też trzeba podkreślać ,nie jest jeszcze idealnie ale dużo dużo lepiej niż na początku , wiem o tym że duża robotę zrobiliśmy nękając Pana Karola ale jak widać netia słucha swoich użytkowników , co prawda wolno działa ale działa i to jest na plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w związku z tym blog Netii zostanie zamknięty / zawieszony / pozostawiony dla archiwalnych wpisów? Szkoda, Wieczorek sprawdzał się w tej roli, bo można było się od niego sporo dowiedzieć, do tego ogarniał sprawy techniczne i informował o planach Netii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w związku z tym blog Netii zostanie zamknięty / zawieszony / pozostawiony dla archiwalnych wpisów? Szkoda, Wieczorek sprawdzał się w tej roli, bo można było się od niego sporo dowiedzieć, do tego ogarniał sprawy techniczne i informował o planach Netii.

 

Od dawna blog nie był już na bieżąco prowadzony. Ale tak czy siak - szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w związku z tym blog Netii zostanie zamknięty / zawieszony / pozostawiony dla archiwalnych wpisów? Szkoda, Wieczorek sprawdzał się w tej roli, bo można było się od niego sporo dowiedzieć, do tego ogarniał sprawy techniczne i informował o planach Netii.

 

 

Żart, prawda?

 

Co ogarniał? Jak ściemniać, ale jak zacząłem z nim polemikę drogą mailową, to wyszła prawda - nie wie nic poza tym co mu powiedzieli właśnie technicy, i próbował to przekuć na PR.

Twierdził, że mają sygnał progresywny, a potem że z przeplotem.

Pytania użytkowników na blogu umieszczał albo z opóźnieniem, albo wcale.

Tak doskonale filtrował bloga, tak go moderował, że (jak widać w komentarzach na telepolis), pozostawi po sobie korzystne wrażenie, co mnie bulwersuje bardziej niż ich pseudotelewizja.

 

Dla mnie to piękny dzień, niech go zatrudnią w resorcie rybołówstwa północno-bałtyckiego, byle dalej od tego z czym ja mam styczność.

Nie dość że niekompetentny, to jeszcze ściemniacz. Krzyżyk na drogę, i kopa w cztery litery.

 

Mam tylko jeden problem w związku z tym - co ja powiem ludziom dzwoniącym z superofertą netii do mnie do firmy, tracę naprawdę mocny argument.

Dotychczas mówiłem, że dziękuję bo Pan Karol Wieczorek robi to co robi, i w słuchawce słyszałem "eee, aaa, yyy, yhmm, dobrze, miłego dnia życzę".

Nikt, absolutnie nikt, a było z dobre 5 prób, nie polemizował ze mną - wszyscy odpuszczali sobie dalszą rozmowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie żart. Prawda jest taka, że gdyby nie ten blog, to nie byłoby wiadomo nic. Wieczorek wyjaśniał pewne sprawy i sprawą drugorzędną dla mnie było to, że czasami długo czekało się na odpowiedzi. Dobrze, że w ogóle odpisywał. Na infolinii do dziś niewiele można się dowiedzieć i blog właśnie wypełniał tę lukę. Sam rzecznik oczywiście nie jest bez skazy, zdarzało się, że odpowiadał wymijająco i nie widział problemów tam, gdzie widzieli je wszyscy inni, ale wiadomo, że jako rzecznik nie mógł pewnych rzeczy o Netii napisać wprost.

 

Pozostaje mieć nadzieję na nie gorszego następcę, który będzie aktywny w sieci i otwarty na pytania klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od poprawy Eurosportu 2 nie zaobserwowałem dalszych zmian. Wczoraj za to nastąpiła aktualizacja oprogramowania Netia playerów. Oprócz napisów "Teraz wyświetlane...", "W ciągu X minut" i "Później" podczas przewijania listy kanałów, na pierwszy rzut oka nie widzę różnicy. Wspomniane napisy nie najlepiej komponują się z resztą informacji, sprawiają wrażenie na siłę wciśniętych. Trzeba by wypytać się na blogu jakie zmiany wnosi nowy firmware. Uprzedzając pytanie, nie ma trybu 1080p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się podzielić moimi spostrzeżeniami odnośnie telewizji w Netii, ich super internetu i wielce szanownego pana Karola i jego "bloga". Jestem użytkownikiem tzw Gigakablówki czyli 100Mb/s i parę pakietów TV. Telewizja - pierwsze wrażenie: niektóre kanały niby lepiej niż u konkurencji, ale brak dźwięku Dolby Digital i krawędzie za bardzo wyostrzone przynajmniej u mnie (próba korekty ustawieniami TV tylko pogarsza sprawę), brak płynności na niektórych kanałach i oczywiście niektóre z nich to "pseudo HD" np FOX HD. Zawsze też jest jakiś kanał w którym dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem. Teraz czas na "super" internet 100Mb/s. Taką prędkość można uzyskać tylko przed południem, wieczorem są spadki nawet do 10Mb/s. Na reklamację uzyskuję jedną odpowiedź, że oni nie gwarantują prędkości i wszystko jest "OK!", a nasi technicy o tym wiedzą. Tu już należy wspomnieć o słynnym panu blogerze, który moje pytania o te problemy usuwał ze swojego bloga. Były one nie wygodne dla wizerunku zarówno sprzedawanej usługi Gigakablówka jak i samego prowadzącego bloga. Brawo @spiker trafiłeś w sedno Twoje słowa to kwintesencja kompetencji tego pana. A innym radzę wstrzemięźliwość z zadowolenia, że udało im się przez niego coś załatwić. Jak byli świadomi jakiegoś problemu i pracowali nad jego eliminacją to pozwalali na jego publikację i po jakimś czasie się zmieniało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@s_hudson, wiem co przeszedłem, trochę z nim maili wymieniłem, i początkowo człowiek ten chciał pomóc, ale potem go przerosło to zarówno technicznie jaki i organizacyjnie - pewno netia miała w d...e płynność, i nie był w stanie tego załatwić w firmie.

 

Co do neta - dzwoń; ja dzwoniłem z jakieś 10x. Zgłaszałem awarię neta, przyjeżdżał technik, sprawdzał transfer ale wieczorem i było prawie max. Więc ich zdaniem było ok.

I tak z 10x. W końcu na infolinii przyznali, że muszą w mojej okolicy poczynić inwestycje, ale nie wiedzą kiedy, bo to kupa kasy.

Po którejś z kolei telefonicznej interwencji i jałowej gadce o nie wiadomo na kiedy przewidzianej "inwestycji", poprosiłem o rozmowę z szefem konsultanta. Gość zapytał, czy to konieczne, bo na pewno będzie mógł pomóc.

Ja na to, że z całym szacunkiem, ale już w to nie wierzę. No i połączył.

Szef - chyba koordynator, człowiek zupełnie nie pasujący do netii - kompetentny, kulturalny i rzeczowy. Aż chciało się z gościem gadać, a przecież problem wyłuszczałem 10x już z kolei.

Wysłuchał, zapowiedział że załatwi, i... NIE DO WIARY!

Dosłownie na dniach udało się wymienić jakąś drogą elektronikę w szafie w mojej okolicy, i przestała być ona wąskim gardłem w godzinach szczytu. Od tego czasu net znowu chodzi na max parametrach.

 

Wniosek - w Netii też pracują ludzie kompetentni i rzeczowi, którym się coś chce.

 

Nie twierdzę tu, że Wieczorek się nie interesował, nie drążył tematu, czy też zlewał klientów.

Ale na pewno filtrował bloga, zwodził, składał obietnice bez pokrycia, udawał że problem nie istnieje, a na koniec się na mnie obraził za to co tu piszemy o nim. To było najłatwiejsze wyjście z sytuacji, gdyż przez to się od niej odciął.

 

Netia - internet może działać zgodnie z deklaracjami, telewizja chyba dłuuuugo jeszcze pozostanie usługą doświadczalną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę, absolutnie, że pracują tam same niekompetentne osoby. Spotkałem się również z zainteresowaniem swoim problemem, ale tylko przez ich fanpage na Facebook-u. Moje doświadczenie ze "złotoustym" jest takie jak napisałem. Chcąc być dokładnym muszę przyznać, że jedno z moich pytań pokazało się na jego blogu (Gigakablówka pierwsze podsumowanie nr 69). Jego odpowiedź mnie powaliła. Wtedy te spadki wynosiły do 60% teraz są dni, że sięgają 90%. Technik przyjechał i przy mnie dzwonił do swoich przełożonych z działu i przekazał mi, że oni o tym wiedzą i, że w umowie jest MAX 100Mb/s więc 9Mb/s jest OK. To również potwierdził pan Karol swoją jedyną odpowiedzią skierowaną do mnie. Następne moje pytania nie wspominając odpowiedzi już się nie pojawiły. Mój problem tj mojej dzielnicy jest im znany, ponieważ za każdym razem gdy im go zgłaszałem dostawałem odpowiedź, że wiedzą, przepraszają i pracują nad rozwiązaniem jednak nie są wstanie powiedzieć kiedy zostanie on rozwiązany. Nie przeszkadza to jednak ich handlowcom w nachalnej reklamie tego "gigaproduktu" w moim bloku.

Odnosząc się do Twojego szczęścia z powodu pozytywnego załatwienia sprawy to gratuluję, ja przestałem już wierzyć, że moja sprawa zostanie kiedykolwiek rozwiązana.

Mam jedno pytanie czy obserwujesz u siebie "zjadanie" transferu przez włączony netia player?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@s_hudson Możesz zdradzić w jakiej dzielnicy mieszkasz? Planuję przejść z Multimedia Polska do Netii i wziąć Giga Kablówkę. Mam już dość samowolki tej pierwszej - robią co chcą - usuwają, zamieniają kanały, a klientów mają w głębokim poszanowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spora grupa poprawionych kanałów.

 

Paramount Channel HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

TVN24 HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

TVN Style HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Kuchnia+ HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Planete+ HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Canal+ Film HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Canal+ Film2 HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Animal Plane HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Nat Geo Wild HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Travel Channel HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

National Geographic Channel HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

History HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

BBC HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

ID HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Domo+ HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Minimini+ HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Teletoon+ HD/Hyper+ HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

FOX HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

AXN HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

HBO2 HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

HBO Comedy HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Stopklatka TV HD: http://netia-stv-top.live.e247-pi.insys ... l/Manifest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...