Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, nie mam Inei i nie byłem nigdy na EBOA, wiem tylko, że w każdej nowej umowie wymagana jest zgoda na wystawianie faktur drogą elektroniczną i na przekazywanie treści dotyczących zmiany warunków umowy drogą elektroniczną (jest to w regulaminie na ich stronie). Nie ma nic napisane o adresie e-mail a skoro tyle osób się skarży tu i na fejsie to może faktycznie nie do wszystkich te informacje doszły mailem a pojawiły się w formie komunikatu na EBOA. Ale tylko tak sobie dywaguję, bo nie wiem, czy tam jest w ogóle jakaś skrzynka na wiadomości itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pincet, tak nie ważne co mieli, ważne, że dopłacą piątaka.

 

Są dwie teorie powiadomień:

- znane mi z forum pocztą tradycyjną, taka też była informacja w jednym z BOA. InPostem czy Pocztą Polską to już nikt nie wie;

- na maila, co zgodne z podpisanym regulaminem. Weryfikacja adresu przechodzi, ale dlaczego nie doszło nie da się wyjaśnić w INEA;

eboa nie jest kanałem takiej korespondencji, najwyżej podajesz tam adres @.

np.: 1.4 ... B) w przypadku wyboru zestawu usług, w skład którego wchodzi usługa stacjonarnego dostępu do sieci Internet - zaakceptowanie wystawiania i przesyłania przez Dostawcę usług faktur w formie elektronicznej, c) w rzypadku wyboru zestawu usług, w skład którego wchodzi usługa stacjonarnego dostępu do sieci Internet - złożenie wniosku o dostarczanie im przez Dostawcę usług drogą elektroniczną treści każdej proponowanej zmiany warunków Umowy abonenckiej, w tym warunków określonych w Cenniku lub regulaminie właściwym dla danej Usługi, na adres poczty elektronicznej określony w Kanale dostępu INEA – Kanale eBOA,

 

Amsaw, komunikatu na "poczytnej" stronie inea nie było, ale na serwerze inea mają fotki chociaż w BOA o tym nie wiedzą.

Wkrótce może być ciekawie w INEA i jego BOA wskutek tej dezinformacji. Jak pamiętam od zawsze mieli problem z korespondencją pisaną i może dlatego najchętniej to chcą numer telefonu kontaktowego.

 

Odnosząc do ostatniej dyskusji o sytuacji finansowej naszego monopolisty to chyba mają jakieś kłopoty z budżetem i tną koszty oraz na szybko chcieli pozyskać trochę grosza (tłumaczenie się w przyspieszeniu z dopłaty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pincet, w błąd tak naprawdę nie wprowadziłeś bo napisałeś, że nie znasz eboa i raczej wskazałeś miejsca gdzie oczekiwałbyś informacji.

To INEA powinna tu przeprosić, gdyż istnieje kilka sposobów poinformowania, oficjalny to mail, ale komunikat też mają gdzie umieścić.

Zresztą czy ta akcja to taka tajemnica? Daliby po ludzku komunikat na stronie i/oraz doinformowali BOA to wpadka z mailem czy tradycyjną pocztą nie byłaby tak dotkliwa dla abonentów (nie chodzi o piątaka, a dezinformację).

 

Co do eboa dodam bo nie znasz, faktury są udostępniane w eboa i o fakcie wystawienia faktury dostajesz powiadomienie na maila (opcja domyślnie włączona, można odhaczyć).

Można wybrać:

Parametry abonenta:

Zgoda na wysłanie sms-a o fakturze/korekcie...

Zgoda na wysłanie e-maila o fakturze/korekcie...

 

Otrzymywanie treści reklamowych ...

Wysłanie sms-a o kończeniu się promocji ...

Wysłanie e-maila o kończeniu się promocji ...

Wysłanie sms-a o naprawieniu zgłoszonej usterki ...

email o fakturze działa i reklamy chyba też, bo nie przychodzą. Reszta to nie sprawdzałem, a promocje to chyba nawet nie działa.

Są też zakładki:

"Aktualności" - to reklama :?

"Wiadomości" - awarie (globalne), przerwy, itp. powiadomienia i tu mógłby się też pojawić komunikat. Jednak wisi tu informacja tylko jakiś czas i na emaila nie ma powiadomienia, łatwo wiec przeoczyć gdy tylko raz w miesiącu lub rzadziej się tu zagląda.

"Napisz do nas"; "Reklamacje" - korespondencja, wiadomo o co chodzi.

Możliwości więc mają kilka, ale nie potrafią wykorzystać i jak przychodzi co do czego "nie można ustalić przyczyny" cała INEA :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że mam zaznaczoną opcję:

Wysłanie sms-a o naprawieniu zgłoszonej usterki ...

Jeszcze nigdy nie zdarzyło się, że otrzymałem taką wiadomość.

Choć może to oznaczać, że nigdy nie udało im się do końca usterki wyeliminować. I to już jest bardziej zgodne ze stanem faktycznym :)

Wczoraj miałem umówioną wizytę technika, o czym sms-owo przypomnieli. Ale gość się nie pojawił (czyli wg ich nomenklatury naprawił zdalnie) a net dalej muli...

No i smsa o zakończonej naprawie brak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest dokładnie tak samo, też mam zaznaczoną opcję: wysyłanie sms-a o naprawieniu zgłoszonej usterki ale niestety nigdy jeszcze takiego SMSa nie uświadczyłem. Robiłem kilkukrotnie zgłoszenia do INEI w tej sprawie ponieważ wielokrotnie zamykano moje zgłoszenia awarii nie usuwając ich faktycznie, a ja naiwnie czekałem cały czas na rozwiązanie problemu a de facto dawno nikt już sprawą się nie zajmował. Konsultanci INEA za każdym razem byli bezradni i odprawiali istne czary voodoo, kasowali/zapisywali ponownie numer telefonu komórkowego, ale niestety rozwiązanie tej sprawy widocznie za każdym razem przerosło ich możliwości. Nadmienię, że numer komórkowy zapisany w systemie na pewno jest dobry, bo zawsze otrzymuję powiadomienia/przypomnienie o wizycie technika w lokalu, ale niestety wysyłania SMSów o zamknięciu zgłoszeń usterek nie mogę się już od 3 miesięcy doprosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mogę już edytować posta, a muszę dopisać ważną rzecz :)

Dostałem sms-a o zakończonej naprawie!

Co prawda dzień po hipotetycznej wizycie, ale zawsze (tym bardziej, że grzebali z 24 godzinnym opóźnieniem, co było widoczne po ustawicznych wariacjach diod na routerze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@robert1robert4

 

Przecież Inea nic konkretnego Ci nie odpowie. Standardowa odpowiedź - "jak będzie już coś konkretnego wiadomo - będzie informacja" Nic się z ofertą TV nie robi w INEI już od ponad 1,5 roku. Na maile też nie odpowiadają (jedyną osobą która potrafi jeszcze odpowiedzieć to Rzecznik klienta). Wszystkie informacje jak już się pojawiają to głównie na FB , a na stronie głównej INEI nic - tak właśnie działa PROFESJONALNA FIRMA

 

http://www.inea.pl/aktualnosci/

 

Nie ma żadnej informacji o kanałach ADVENTURE TV, ENGLISH CLUB, CBS DRAMA, CBS ACTION, CBS REALITY.

Dobrze że w wykazie z logotypami dodali nowe kanały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć pudełko z inei.

Albo z wifi, albo bez.

Jeśli bez, to kupujesz swój własny router i podłączasz go do modemu ineowego, nie płacąc haraczu w wysokości 10zł/mc.

Jeśli masz z wifi, to płacisz haracz, ale nie potrzebujesz drugiego pudełka.

Nieprawda, Alcatel-Lucent ONT to modem światłowodowy bez wbudowanego wifi, jak zapłaci te 5 czy 10 złotych to i tak będzie miał dwa pudełka, tylko oba od Inei. Jakby miał Internet na kablu antenowym to mógłby dostać jedno pudełko z wifi (Cisco, Thomson), jak ma połączenie światłowodowe to nie da rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój błąd - nie doczytałem, że ma modem światłowodowy.

Tak czy siak, moim zdaniem oczywiście, warto mieć swój router. Nic nie poblokowane, a trudno znaleźć coś gorszego od Thomsona. Mój zrywał połączenie wifi, zasięg miał kiepściutki. Wymiana nic nie pomogła. Teraz mam spokój z własnym pudełkiem. Thomson działa jako modem bez wifi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, muszę dołożyć parę słów od siebie, staram się zawsze być obiektywnym ale to co ostatnio wyprawia "nasz" poznański monopolista to totalny syf, kiła ....

 

1. Nasz kolega INEA.pl obraził się na nas albo stwierdził, że faktycznie nie ma już argumentów, zero odzewu

2. Oferta? Droga, jedna z najdroższych w Polsce i średnio atrakcyjna

3. Jakość internetu? Wystarczy wejść na FB i wszystko jasne

4. Obsługa prze konsultantów i znajomość firmy? Bez komentarza, ja nie chwaląc się mogę ich zagiąć w każdym momencie rozmowy

5. Strona www? ŻENADA. Listy kanałów w pdfie nie doczekamy się, brak informacji o dekoderach, itd.

6. Dlaczego zlikwidowali idea dla inea?

7. Butność, pewność siebie i ogólna bezczelność, na porządku dziennym

8. Odkąd INEA jest sponsorem INEA stadion to nawet kopacze gorzej grają, przypadek?

 

Itd, itd, itd.......

 

Panie Prezesie, co Pan na to? Może okaże się Pan profesjonalistą i napisze do nas parę słów wyjaśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Panie Prezesie, co Pan na to? Może okaże się Pan profesjonalistą i napisze do nas parę słów wyjaśnienia?

Chyba żartujesz :mrgreen:

Pan Prezes przez duże P ma się zniżyć do poziomu klienta???

Skoro inni, niżsi rangą przedstawiciele mają swoich klientów w pompie, to nie sądzę, żeby ktokolwiek z zarządu przejmował się czymś tak błahym, jak klienci. Przykład idzie z góry.

Monopolista ZAWSZE patrzy tylko na zysk, bo kto mu go odbierze?

Konkurencja? Jaka konkurencja - ta już dawno wykupiona.

Ktoś nowy? Nie po to inea robiła przez tyle lat szemrane dile z miastem i spółdzielniami, żeby teraz dzielić się z kimkolwiek swoim monopolem.

Szefostwo liczy kasę i umiera ze śmiechu wiedząc, jak łatwo sobie kupić Poznań i okolice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...