Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Będzie cyrk z tym sprzętem, z moich doświadczeń wynika, że szanse na pojawienie się technika w terminie to jakieś 50% ;)

Od tego trzeba jeszcze odliczyć skuteczność "napraw" polegających na wymianie filtrów, wtyczek ewentualnie grzebanie przy jakimś rozdzielaczu czyli pozorowanie pracy i następne zgłoszenie gotowe, a za trzecim, albo czwartym razem może sprzęt wymienią :)

Policzcie teraz różnicę czasową między tym, jak to działało, gdy klient sam podjedzie i wymieni uszkodzony sprzęt, a tym że na technika trzeba czekać czasem i tydzień, albo za pierwszym zgłoszeniem nie zjawia się wcale, nie mówiąc o tym, że z gotowym sprzętem nie wpada, tylko grzebie w instalacji, mimo, że modem leży i kwiczy np. pod względem wifi, a gość udaje, że nie rozumie mówionych do niego prostych zdań i leży i grzebie dalej w tych kablach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpłatny kanał Fokus TV dostępny będzie na MUX 1 (multipleks pierwszy cyfrowej telewizji naziemnej). W telewizorach z włączoną usługą LCN Fokus TV znajdzie się na kanale 18. Pojawi się także w większości sieci kablowych, pisze „Super Express”, m.in. UPC Polska, Vectra (więcej tutaj), Multimedia Polska, Inea, Toya, Netia oraz na platformach satelitarnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos technikow

 

8 kwietnia zglosilem ze nie mam dzwieku (jest ale bardzo szarpany, zniekształcony i zanikajacy) na kilku programach np domo.tv

kolo 11 zadzwonil technik z magicznym pytaniem czy juz wszystko dobrze dziala... nie dzialalo wiec umowilem sie z nim na kolejny dzien miedzy 11-12...

 

do 15:30 nie pojawil sie ani nie zadzwonil tylko dostalem sms ze zglkoszenie zostalo zamkniete... zadzwonilem w piatek tydzien pozniej ze nadal ma problem - konsultant twierdzi ze po wizycie zostalo wszystko naprawione bo tak ma w logu... kilka godzin pozniej zadzwonil inny technik z pytaniem czy jest oki i ze odezwie sie jeszcze dzis zeby umowic spotkanie.... sladu po techniku nie ma do dzis... tak dziala inea i jej technicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos technikow

 

8 kwietnia zglosilem ze nie mam dzwieku (jest ale bardzo szarpany, zniekształcony i zanikajacy) na kilku programach np domo.tv

kolo 11 zadzwonil technik z magicznym pytaniem czy juz wszystko dobrze dziala... nie dzialalo wiec umowilem sie z nim na kolejny dzien miedzy 11-12...

 

do 15:30 nie pojawil sie ani nie zadzwonil tylko dostalem sms ze zglkoszenie zostalo zamkniete... zadzwonilem w piatek tydzien pozniej ze nadal ma problem - konsultant twierdzi ze po wizycie zostalo wszystko naprawione bo tak ma w logu... kilka godzin pozniej zadzwonil inny technik z pytaniem czy jest oki i ze odezwie sie jeszcze dzis zeby umowic spotkanie.... sladu po techniku nie ma do dzis... tak dziala inea i jej technicy

Potwierdzam dwie podobne sytuacje w kwietniu - teren to Grunwald. Już nie mogę się doczekać, aż w maju lub czerwcu jak dobrze pójdzie przyjadą wymienić uszkodzony ewidentnie sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko: czy komuś rozłącza się router z internetem o tych samych godzinach dzień w dzień a potem nie może się połączyć router bez wyjęcia wtyczki z prądu?

Zmieniałem soft w routerze, robiłem resety fabryczne i nadal jest to samo: rozłącza o tych samych godzinach. Co to może być? Chciałem się dodzwonić na infolinie ale mogę wisieć godzinami na telefonie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do infolinii wystarczy 20-25 minut cierpliwości.

Mam z komórki za darmo na stacjonarne więc włączam głośnik i melodyjka leci w tle :mrgreen:

 

Mnie router rozłączał neta zawsze około 19:30

Po miesięcznych bojach, wizytach "nicniewiedzących" techników pomogła podobno zmiana jakichś parametrów sieciowych.

Na oczy nikogo nie widziałem ale od jakiegoś czasu działa i do tego wrócił przyzwoity upload (po 11 miesiącach!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie trwalo to ponad 12 miesiecy , miesiac w miesiac reklamacje technicy , iskry ze skrzynki rozdzielczej gdzie szedl sygnal do lokatorow ...

po tym czasie okazalo sie ze trzeba wymienc część kabla na budynku ... dywagacje musialy az tyle trwac :D

zabieg trwał niecałe 5 godzin , pozniej sygnał włączono - działa do tej pory ...

 

co stoczyłem walke to stoczyłem ... WYGRAŁEM !! i finansowo i jak tam sobie chcecie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jesteś wśród tych zadowolonych użytkowników, ja znam raczej mało zadowolonych, zwłaszcza tych, którzy korzystają z 60/2 tak jak Ty. Osoby, które zamawiały taką opcję miały problemy z osiągnięciem ponad 10 Mbit, z kolei alternatywą dla E&W zazwyczaj jest Inotel, gdzie są problemy z telewizją :) Ogólnie pytając po znajomych to nie narzekają jedynie na Maverick (pytanie jak długo?) i WTvK.

 

Na WTvK mozna narzekać, niestety firma nie zapewnia wysokich parametrow łącza, coraz ciężęj osiągnać połowę z deklarowanej prędkości !!!

Niestety przy takich prędkościach trzeba mocno inwestować w core sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przedluzalem umowe pod koniec lutego na 2pak za 139zl czyli juz po zmianie regulaminu, mialem takze dostac na okres 24 mc darmowy dostep do Cinemoxów. Do dzisiaj ten pakiet nie zostal dolaczony, a na dodatek od 1 kwietnia oplata wzrosla do 142 zl. Nie na to sie godzilem podczas przedluzania. Czy z racji podwyzki mam prawo wypowiedziec umowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przedluzalem umowe pod koniec lutego na 2pak za 139zl czyli juz po zmianie regulaminu, mialem takze dostac na okres 24 mc darmowy dostep do Cinemoxów. Do dzisiaj ten pakiet nie zostal dolaczony, a na dodatek od 1 kwietnia oplata wzrosla do 142 zl. Nie na to sie godzilem podczas przedluzania. Czy z racji podwyzki mam prawo wypowiedziec umowe?

 

Miałeś. Czas na to minął wraz z końcem marca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech te City Net wchodzi jak najszybciej, INEA i tak będzie musiała światłowody dołożyc więc dodatkowe koszta :D

 

Dużo światłowodów nie będą musieli położyć skoro udało im się puścić 250/10 po koncentryku.

 

Problem w tym, że sporo koncentryków należy do CityNetu, więc i tak coś będą musieli położyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przedluzalem umowe pod koniec lutego na 2pak za 139zl czyli juz po zmianie regulaminu, mialem takze dostac na okres 24 mc darmowy dostep do Cinemoxów. Do dzisiaj ten pakiet nie zostal dolaczony, a na dodatek od 1 kwietnia oplata wzrosla do 142 zl. Nie na to sie godzilem podczas przedluzania. Czy z racji podwyzki mam prawo wypowiedziec umowe?

 

Miałeś. Czas na to minął wraz z końcem marca.

 

 

Problem jest taki ze przedluzalem umowe juz po tym jak dostalem informacje mailem ze bedzie podwyzka, czyli osoba z ktora rozmawialem przez telefon musiala wiedziec tez o podwyzce a mimo to zapewniala mnie ze bede placil tyle co do tej pory a na dodatek dostane na 24 msc cinemaxy. Cinemaxow do tej pory nie mam a rachunek mam wyzszy o 3 zl. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...