leckow Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Nie bylbym taki zasadniczy, doswiadczylem "naukowych" propozycji i rozwiazan infolinii, tak wiec może pytanie jest kierowane pod wlasciwym adresem, na wlasciwym forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Dekoder wymienią Ci tylko wtedy, kiedy nie będzie działał w sposób prawidłowy dla tego dekodera, czyli zrobią się przycinki itp. Pamiętaj, że inotelowy system daje możliwość sprawdzenia, czy takie rzeczy się dzieją, więc wymyślanie usterek nie jest dobrym pomysłem Co do dekoderów to Inotel to IPTV, więc nawet jak zmienią Ci dekoder na ineowy to nie będzie to żaden sprzęt od ADB tylko intek albo arion, więc nie są to też żadne cuda techniki. Co do zmiany ścieżki dźwiękowej to na sprzętach Inotela nie ma takiej możliwości i nie wiem czy po wymianie dekodera będzie to możliwe, bo podejrzewam, że na sieć Inotela nadają tylko jedną ścieżkę. Jakieś rady, podpowiedzi? Większość umów na Inotelu jest na czas nieokreślony, więc możesz przy rozmowie z Ineą użyć argumentu, że konkurencja w Twoim budynku daje lepsze dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheXDX Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Otoz zastosowalem sie do piewszej odpowiedzi i zadzwonilem. Dowiedzielem sie tego co napisal pincet - wymienia jesli bedzie taka potrzeba czyt. awaria. Aktualizacji tez nie przewiduja bo wg nich nie ma takiej potrzeby. Skoro odradzasz wymyslanie usterek to dam sobie spokoj A co do samej sciezki, zdesperowany sprawdzilem wszystko co sie dalo i musze was zaskoczyc - Inea na sprzecie od Inotela obsluguje zmiane jezyka! Problem jest taki ze trzeba zmienic jezyk podstawowego dzwieku i sa kanaly ktore nie maja go wtedy w ogole, np ATM milczy. Zastanawiam sie czy probowac z ta umowa ale skoro zaczelo to dzialac tak jak powinno to sobie podaruje, bo skoro i tak nie dostane niczego lepszego to szkoda zachodu. Dziekuje bardzo za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 https://www.inea.pl/o-inea/aktualnosci/ ... zuj-emocje Czyżby C+ tracił abonentów? Skoro stracili ligę hiszpańską, włoską i francuską to pewnie wielu abonentów odchodzi od nich. Po wielu latach dominacji C+ powoli "gaśnie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris194 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Wchodzę na stronę INEA, patrzę o fajnie, nowa oferta w tym studencka co się chwali ale jakoś nie mogę się doszukać prędkości Uploadu przy tych 150 Mb/s za 69zł. Gdzie mam jej szukać? Pośród gwiazd czy może INEA w końcu zrobi coś porządnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancor Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Po kolei - w lipcu złożyłem wypowiedzenie umowy (były Inotel) ze skutkiem na koniec sierpnia. Miesięczny okres wypowiedzenia zachowany, dodatkowo wyraźnie napisane, że numer telefonu będzie przeniesiony do City-Net. Po pewnym czasie poczta dostarczyła pismo z Inei, że numer będzie przeniesiony 31 sierpnia i umowa w zakresie abonamentu telefonicznego będzie rozwiązana. Dzisiaj jest 1 września, sygnał z Inei nadal leci (TV, telefon i internet), po podłączeniu telefonu do modemu City-Net cisza. Loguję się do eBOA Inei i... abonament za TV i telefon za wrzesień naliczony, brakuje jeszcze tylko abonamentu za internet. Kurier po odbiór sprzętu zamówiony poprzez infolinię, sprzęt spakowany i czeka. Dzisiaj dałem sobie spokój, ale jutro przypuszczam szturm na infolinię Inei... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Wchodzę na stronę INEA, patrzę o fajnie, nowa oferta w tym studencka co się chwali ale jakoś nie mogę się doszukać prędkości Uploadu przy tych 150 Mb/s za 69zł. Gdzie mam jej szukać? Pośród gwiazd czy może INEA w końcu zrobi coś porządnie? 150/6 Tutaj masz info https://www.inea.pl/download//files/reg ... -08-11.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Po kolei - w lipcu złożyłem wypowiedzenie umowy (były Inotel) ze skutkiem na koniec sierpnia. Miesięczny okres wypowiedzenia zachowany, dodatkowo wyraźnie napisane, że numer telefonu będzie przeniesiony do City-Net. Po pewnym czasie poczta dostarczyła pismo z Inei, że numer będzie przeniesiony 31 sierpnia i umowa w zakresie abonamentu telefonicznego będzie rozwiązana. Dzisiaj jest 1 września, sygnał z Inei nadal leci (TV, telefon i internet), po podłączeniu telefonu do modemu City-Net cisza. Loguję się do eBOA Inei i... abonament za TV i telefon za wrzesień naliczony, brakuje jeszcze tylko abonamentu za internet. Kurier po odbiór sprzętu zamówiony poprzez infolinię, sprzęt spakowany i czeka. Dzisiaj dałem sobie spokój, ale jutro przypuszczam szturm na infolinię Inei... W jaki sposób złożyłeś rezygnację? Nie rób szturmu, wystarczy jedna reklamacja. Te systemy tak działają, że nie ma opcji, żeby Ci zablokować sygnał w takiej sytuacji, choć faktury nie powinni Ci przysyłać, bo to nie Twoja wina Napisz reklamację, opisz jak złożyłeś rezygnację i tyle, fakturę Ci skorygują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancor Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 W jaki sposób złożyłeś rezygnację? Nie rób szturmu, wystarczy jedna reklamacja. Te systemy tak działają, że nie ma opcji, żeby Ci zablokować sygnał w takiej sytuacji, choć faktury nie powinni Ci przysyłać, bo to nie Twoja wina Napisz reklamację, opisz jak złożyłeś rezygnację i tyle, fakturę Ci skorygują. Wypowiedzenie na piśmie (kopia i oryginał) złożone w BOK na Działyńskiego w Swarzędzu. Żeby było ciekawiej, to jak raz (tylko raz) zadzwonili z działu utrzymania klienta, to też myśleli, że rezygnuję tylko z telefonu (chcieli wcisną dwupak TV+Internet za 109 PLN, dotychczasowy 3-pak Inotela za 99 PLN). Na wypowiedzeniu wyraźne jest napisane, że rezygnuję ze wszystkich usług z tym że telefon zostanie przeniesiony. Albo czytać nie umieją (pisałem w miarę starannie), albo ta machina biurokratyczna źle to wypowiedzenie przerobiła i pogubili się całkiem. --------------------------------- Ciąg dalszy cyrku z Ineą. Dzisiaj rano po zalogowaniu do eBOA saldo opłat urosło do kwoty 122,90 PLN (za wrzesień) + kilka groszy za rozmowy w sierpniu (jeszcze wtedy obowiązywała umowa). Telefon nadal nie przeniesiony. Ciekawe skąd im się wzieła ta kwota 122,90. Jest taki abonament (kilka usług)? Albo im się coś zupełnie pokićkało w systemie... Poleciało zgłoszenie poprzez stronę internetową, nie chciało mi się czekać na infolinii na połączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris194 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Po kolei - w lipcu złożyłem wypowiedzenie umowy (były Inotel) ze skutkiem na koniec sierpnia. Miesięczny okres wypowiedzenia zachowany, dodatkowo wyraźnie napisane, że numer telefonu będzie przeniesiony do City-Net. Po pewnym czasie poczta dostarczyła pismo z Inei, że numer będzie przeniesiony 31 sierpnia i umowa w zakresie abonamentu telefonicznego będzie rozwiązana. Dzisiaj jest 1 września, sygnał z Inei nadal leci (TV, telefon i internet), po podłączeniu telefonu do modemu City-Net cisza. Loguję się do eBOA Inei i... abonament za TV i telefon za wrzesień naliczony, brakuje jeszcze tylko abonamentu za internet. Kurier po odbiór sprzętu zamówiony poprzez infolinię, sprzęt spakowany i czeka. Dzisiaj dałem sobie spokój, ale jutro przypuszczam szturm na infolinię Inei... Takich sytuacji jak ty masz są setki i zdarzają się wielu operatorom, wystarczy jedna reklamacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 122,90 to pewnie jakieś opłaty bez promocji. Z nieprzeniesionym numerem zgłoś się do Citynetu, nawet jeśli to wina Inei to przenosząc numer to Citynet ponosi odpowiedzialność, natomiast niewyłączona TV i Internet wynikają z pewnej ułomności systemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancor Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 City-Net wie o sprawie, w końcu dostali upoważnienie w celu przeniesienia numeru, więc miałem ten problem z głowy. Inea zresztą przysłała poczta list z informacją, że 31 sierpnia numer będzie przeniesiony, więc to oni zawalili sprawę. Żeby było ciekawiej, przed chwilą logowałem się do eBOA i kolejne 10 PLN dołożyli do salda na koncie, więc jest obecnie 134,23 PLN. Nie chciałbym bluzgać na forum, ale delikatnie nazwę rzecz po imieniu, cytując klasyka: "ja tu widzę niezły [beep]" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@_v Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Nie chciałbym bluzgać na forum, ale delikatnie nazwę rzecz po imieniu, cytując klasyka: "ja tu widzę niezły [beep]" Witaj w klubie (nie)wiernych abonentów. Jak masz czas najlepiej idź do BOK. Czy do tego w Swarzędzu to nie wiem, może np. na Polną w Poznaniu. Zwykły pracownik BOK może niewiele, infolinia też może chcieć czasu, najlepiej od razu do kierownika biura. Ja jak miałem podobny problem to odesłali do kierownika BOK, podzwonił gdzie trzeba i naprostował sprawę. Cudotwórcą nie był, bo od ręki odzyskać tego co system Inea rozwalił nie dało już się. Takich sytuacji jak ty masz są setki i zdarzają się wielu operatorom, wystarczy jedna reklamacja Też tak mówię, ale Inea pod tym względem wypada najgorzej i w niektórych przypadkach reklamacja to nic przyjemnego. Przerabiałem więc wiem, nawet 30 dni na poprawienie ich błędu ... ciekawe kto z Inea wytrzymałby czas reklamacji bez dostępu do sieci lub z nie przeniesionym telefonem. Pewno prezes, skoro tak z jego upoważnienia opieszale ewidentne błędy odkręcają. ... niewyłączona TV i Internet wynikają z pewnej ułomności systemu.Racja, tylko "ułomności systemu" to chyba delikatne określenie. Nie wiem coby tu bardziej pasowało, ale o ile ku zadowoleniu nowych klientów potrafią szybko włączyć (jeśli warunki techniczne na to pozwalają) to z wyłączeniem mają dziwną przypadłość. Pół biedy jeśli wyłączą opłaty, gorzej gdy nic. Sam nie tak dawno spotkałem się z przypadkiem wyjaśnień, opłaty nie będą pobierane, a sygnał nie potrafią powiedzieć kiedy wyłączą.Żadna przyjemność mieć druczek wypowiedzenia, a usługa leci, przecież "ułomny system" może się upomnieć o swoje nie pytając człowieka o fakty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancor Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Cuda się zdarzają Wczoraj zgłosiłem reklamację, już jest saldo skorygowane, usługi nieaktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nairda Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Na fb ludzie zaczęli się żalić, że im nie odbiera w dekoderach TVP1,2, Polsatu, TVN. Jak sprawdziłem INEA założyła kodowanie na 10-ciu kanałach dostępnych dotąd na każdym odbiorniku DVB-C. Po wyjęciu karty z dekodera nie odbiera tych kanałów: TVP1, TVP1 HD, TVP2, TVP2 HD, Polsat, TVN, WTK, Lech TV, Wielkopolska, Wielkopolska HD; które do tej pory działały niezależnie czy dekoder miał kartę swoją, obcą, czy też nie miał jej wcale. Działają natomiast bez karty m.in. C+Sport i C+Sport2 dostępne w ramach otwartego okna. Nie wiem czy to tymczasowe zakodowanie i za jakiś czas sytuacja wróci do stanu poprzedniego, czy też będzie już tak na stałe. Jeśli pozostałe kanały bez kodowania (np. TVP Poznań, TVN) zostaną zakodowane, to gdy nadejdzie czas całkowitego wyłączenia tv analogowej w INEA wówczas nie będzie żadnej możliwości bezpłatnego skromnego multiroomu na telewizorach z DVB-C w drugim pokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Wydaje mi się, że to błąd w INEI (jak zwykle zresztą, ostatnio) bo niby dlaczego mieliby zakodować TVP1, TVP2 a np. TVN7, TV PULS czy PULS 2 , nie?) Panowie, proszę o info, czy do odbioru neta 250/10 wystarczy modem Thomson TWG870? czy dostanę nowy? Dodam, że nie mam światłowodu, tylko normalny "koncentryk" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Dostaniesz nowy. Pewnie jeszcze zapłacisz 49 za wymianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancor Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Jak ktoś zauważył na FB Inei, takie same usługi zakupione "luzem" są tańsze niż w pakiecie. Pakiet TV "Oszczędny HD" + internet 15 mbps kosztują 89,90 PLN, a "luzem" odpowiednio 29,90 PLN i 49,90 PLN, czyli razem 79,80 PLN. 10,10 PLN taniej niż w pakiecie. Bez komentarza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puuceek Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Inea i tak nix nie odpisze fb. Pewnie post zaginie:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Jak ktoś zauważył na FB Inei, takie same usługi zakupione "luzem" są tańsze niż w pakiecie. Pakiet TV "Oszczędny HD" + internet 15 mbps kosztują 89,90 PLN, a "luzem" odpowiednio 29,90 PLN i 49,90 PLN, czyli razem 79,80 PLN. 10,10 PLN taniej niż w pakiecie. Bez komentarza... Słuchajcie, nie chce bronić INEI ale czy uwzględniacie, że kupując pojedynczą usługę płaci się 300 zł za aktywację? Tak stanowi cennik usług. Chyba, że się mylę. Jednak się mylę, ale i tak jest drożej niż w pakiecie dwóch usług, w regulaminie cyfrowy dom 5.0 jest informacja, że przy zamówieniu jednej usługi płaci się jednorazowo 100 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancor Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 @andi nie chce mi sie teraz grzebać w regulaminach, ale na grafikach ze wszystkimi ofertami jak byk widnieje "aktywacja 0 zł". Pisanie opłat aktywacyjnych "drobnym maczkiem" w regulaminie, a pisanie wyraźnie w grafice "0 zł" to jawne wprowadzanie w błąd klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 @rancor, zgadza się ale to jedna z podstawowych zasad dzisiejszego marketingu, żeby tak zamieszać i nie powiedzieć wszystkiego. Też uważam to za skandal, albo np. podawanie jako ceny np. 99,90 zł (a okazuje się, że to cena przez 3 miesiące a od 4 miesiąca jest 129,90 zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Mylisz się, bo aktywacja wynosi 0 złotych. Za to jest opłata za wydanie sprzętu 49 złotych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 @pincet, masz rację opłata aktywacyjna równa się 0 zł nie zauważyłem w Regulaminie, a te opłaty poniżej to za wydanie sprzętu, czyli w przypadku TV i neta byłoby zgodnie z Reg. 49,90 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Jak ktoś zauważył na FB Inei, takie same usługi zakupione "luzem" są tańsze niż w pakiecie. Pakiet TV "Oszczędny HD" + internet 15 mbps kosztują 89,90 PLN, a "luzem" odpowiednio 29,90 PLN i 49,90 PLN, czyli razem 79,80 PLN. 10,10 PLN taniej niż w pakiecie. Bez komentarza... Okres umowy jest krótszy w wypadku 2 PAKA niż dwóch pojedyńczych usług. No i oplata za wydanie sprzętu 49.90/w przypadku pojedyńczych usług 100zł Druga sprawa że to chyba jedyny pakiet tak skonstruowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.