Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Inei można zarzucić wiele(między innymi kosmiczne ceny względem reszty Polski, podział CN/TCM i dosyć uboga oferta programowa, tragicznie wolny upload oraz komunikacja między sobą, no i ogólnie słabe dbanie o klienta, ale tak jest kiedy ma się monopol...) ale co do internetu to mnie zaskoczyli, monter twierdził, że prędkość na tym łączu jest pewna i gwarantowana, oczywiście go wyśmiałem, bo poprzednio przy 100 inea doskakiwała do 70-80 maksymalnie, postanowiłem dać im jeszcze jedną szansę i po pół roku w echostarze nadarzyła się wreszcie okazja zrezygnowania(echostar przekracza wszelkie granice jeśli chodzi o jakość internetu) i przejścia do inei. Tutaj miłe zaskoczenie ponieważ wcisnęli montera na dzień po ustaleniu warunków umowy, fakt, że internet zamiast rozkręcać się przez obiecaną godzinę, potrzebował ok 5-6 godzin. Ale prędkość mnie zaskoczyła:

4004914669.png jeśli to nie tylko chwilowe i na początku to jestem w stanie przeboleć cenę, bo od dawna nie byłem świadkiem, żeby dostawca mnie nie okłamał jeśli chodzi o prędkość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z ta promo 50mb to 100mb? Czy ona obejmuje wszystkich? Jestem abonentem INEA. W pazdzierniku 2013 roku podpisywalem umowe 50mb na 12 miesiecy. W chwili obecnej moja umowa jest(chyba) w trybie na czas nieokreslony i zadnej informacji o tej promocji nie dostalem. Zamieszkuje osiedle Orla Bialego.

 

Być może wysyłka pocztowa jeszcze nie doszła. Warto też sprawdzić, jakiego maila podało się na umowie - często mamy sytuacje, że Abonenci na umowie podają maila, wyrażają zgodę na komunikację w takiej formie, a potem przestają go używać. W razie jakby mimo wszystko wiadomość nie dotarła prosimy o kontakt w prywatnej wiadomości, sprawdzimy co się stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tygodnia czuje się szczęściarzem. Mam talerz NC+

Jest dedykowana oferta dla tych co zrezygnują z inei lub innego operatora.

Cena.... nie porównywalna! umowa na 15 m-c

 

Zostawiłem tylko neta w inei, pozostałem wierny - historia sięga prędkości 128 i nazwy icpnet.

 

Co do jakości programów.

Programy SD raczej są podobne - mało je oglądam. Ale HD, różnica jest duża i zauważalna.

Inea może obcinać ich jakość żeby to wszystko upakować w kablu. Ale czy tak robi niech każdy sam sobie rozważy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos prędkości opisze Wam Moją przygodę z Ineą :

 

Dzwonie 2x aby upewnić się czy jest możliwość przejścia na 250Mb 2x słyszę TAK JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ . Podpisuje umowę (dotychczas miałem 100Mb za 45 zł!!!!) Po podłączeniu nowego modemu reset etc dzw na info bo niestety są problemy z prędkością max dochodzi do 190Mb z hakiem .Słyszę:

-o jest usterka ,szumy , zakłócenia

Na drugi dzień dostaje sms ze usterka naprawiono lecę na stronę testową i dalej to samo hmm.. po kilku chwilach tel od INEI i tutaj meritum :

 

"NIE MOŻEMY JEDNAK ŚWIADCZYĆ DLA PANA USŁUGI 250 Mb/s (gdzie wcześniej dowiadywałem 2x czy jest taka możliwość) MOŻE PAN PRZEJŚĆ Z POWROTEM NA SETKA ZA...UWAGA !!! BAGATELA STÓWKĘ , gdzie wcześniej płaciłem 45 zl . :crazy:

 

Zostałem zapewniony że jakaś propozycja będzie.Miało być rozwiązanie problemu a nie doszło do niego. :censored: Pozostaje zerwanie umowy bo takie tylko rozwiązanie usłyszałem SZOK i przejście do City Netu albo Echo lub Lte

 

Myślicie ze kontakt z rzecznikiem coś da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj, moje doświadczenie z rzecznikiem są pozytywne /do końca listopada/, ale od końca listopada rzecznik nie odpowiada, mimo kilku monitów.

Przeszedł na drugą stronę /na stronę inei/, tak przyjmuje brak odpowiedzi.

edit 1141223_1425

Poprzednie tak, choć /Pani rzecznik/ jest pod silną presją inei i informatyków, próbując przedstawić to, co jej powiedzą /bzdury/,

ostatnia sprawa wisi. Monopolizm, lekceważenie, manipulacja wychodzi na każdym kroku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tygodnia czuje się szczęściarzem. Mam talerz NC+

Jest dedykowana oferta dla tych co zrezygnują z inei lub innego operatora.

Cena.... nie porównywalna! umowa na 15 m-c

 

Zostawiłem tylko neta w inei, pozostałem wierny - historia sięga prędkości 128 i nazwy icpnet.

 

Co do jakości programów.

Programy SD raczej są podobne - mało je oglądam. Ale HD, różnica jest duża i zauważalna.

Inea może obcinać ich jakość żeby to wszystko upakować w kablu. Ale czy tak robi niech każdy sam sobie rozważy.

Jaką ofertę dokładnie masz i za ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj, moje doświadczenie z rzecznikiem są pozytywne /do końca listopada/, ale od końca listopada rzecznik nie odpowiada, mimo kilku monitów.

Przeszedł na drugą stronę /na stronę inei/, tak przyjmuje brak odpowiedzi.

 

Jak udało się zalatwic sprawe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos prędkości opisze Wam Moją przygodę z Ineą :

 

Dzwonie 2x aby upewnić się czy jest możliwość przejścia na 250Mb 2x słyszę TAK JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ . Podpisuje umowę (dotychczas miałem 100Mb za 45 zł!!!!) Po podłączeniu nowego modemu reset etc dzw na info bo niestety są problemy z prędkością max dochodzi do 190Mb z hakiem .Słyszę:

-o jest usterka ,szumy , zakłócenia

Na drugi dzień dostaje sms ze usterka naprawiono lecę na stronę testową i dalej to samo hmm.. po kilku chwilach tel od INEI i tutaj meritum :

 

"NIE MOŻEMY JEDNAK ŚWIADCZYĆ DLA PANA USŁUGI 250 Mb/s (gdzie wcześniej dowiadywałem 2x czy jest taka możliwość) MOŻE PAN PRZEJŚĆ Z POWROTEM NA SETKA ZA...UWAGA !!! BAGATELA STÓWKĘ , gdzie wcześniej płaciłem 45 zl . :crazy:

 

Zostałem zapewniony że jakaś propozycja będzie.Miało być rozwiązanie problemu a nie doszło do niego. :censored: Pozostaje zerwanie umowy bo takie tylko rozwiązanie usłyszałem SZOK i przejście do City Netu albo Echo lub Lte

 

Myślicie ze kontakt z rzecznikiem coś da?

Skontaktuj się z rzecznikiem, powiedz, że wprowadzono Cię w błąd (dziwne, bo na gniazdach Citynetu można dawać maksymalnie 100M, ja to wiem a przedstawiciele Inei nie?) i chcesz wrócić do starej umowy. Jest moim zdaniem duża szansa na to, że Ci przywrócą stare warunki, bo logiczne jest, że jak Ci tego nie dadzą to rozwiążesz umowę. Tym bardziej jak masz możliwość korzystania z Citynetu, są dość cięci na tę firmę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam pytanie odnośnie resetu modemu Cisco EPC3928S do ustawień fabrycznych.

Po tym jak dostałem modem od Inei, mogłem zalogować się do panelu administracyjnego (użytkownik homeu / hasło homep).

Stwierdziłem, że zmienię sobie użytkownika i hasło, dodatkowo zmieniłem SSID sieci WIFI i ustawiłem filtrowanie po adresach MAC.

Teraz chciałem dopisać nowe urządzenie do listy adresów MAC, ale za nic nie mogę się zalogować do panelu administracyjnego - mój użytkownik, ani standardowy nie działa.

Znalazłem w sieci informację, że dzieją się czasem takie cuda i najlepiej zrobić reset do ustawień fabrycznych.

Czy wiąże się to z jakimś ryzykiem odnośnie konfiguracji sieciowej od Inei - zrobię reset, rozumiem, że np. SSID powróci do nazwy z naklejki na modemie, ale czy trzeba coś zgłaszać Inei, czy konfiguracja się sama odnowi/zaczyta? Robił ktoś reset na tym modemie?

 

 

Pozdrawiam

Snail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tygodnia czuje się szczęściarzem. Mam talerz NC+

Jest dedykowana oferta dla tych co zrezygnują z inei lub innego operatora.

Cena.... nie porównywalna! umowa na 15 m-c

 

Zostawiłem tylko neta w inei, pozostałem wierny - historia sięga prędkości 128 i nazwy icpnet.

 

Co do jakości programów.

Programy SD raczej są podobne - mało je oglądam. Ale HD, różnica jest duża i zauważalna.

Inea może obcinać ich jakość żeby to wszystko upakować w kablu. Ale czy tak robi niech każdy sam sobie rozważy.

Podbijam, prosze o konkrety :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W plebiscycie Głuche Telefony 2014 organizowanym przez TELEPOLIS.PL INEA otrzymała wyróżnienie w kategorii Promocja Roku za " podnoszenie abonamentu klientom, co uzasadniane jest wzrostem oferowanych prędkości. Ciekawe, czy ta epidemia nie rozszerzy się na innych operatorów w 2015 roku..."

 

Gratulacje :P

 

Źródło : http://www.telepolis.pl/artykuly/gluche ... 3,779.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie orientuje się może ktoś z was czy istnieje możliwość założenia jakiegoś filtra wiekowego czy coś w tym rodzaju na nagrania, które są nagrane na dysku twardym dekodera ADB? lub jakaś blokada na pin aby dzieci nie mogły oglądać materiałów dla dorosłych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z ta promo 50mb to 100mb? Czy ona obejmuje wszystkich? Jestem abonentem INEA. W pazdzierniku 2013 roku podpisywalem umowe 50mb na 12 miesiecy. W chwili obecnej moja umowa jest(chyba) w trybie na czas nieokreslony i zadnej informacji o tej promocji nie dostalem. Zamieszkuje osiedle Orla Bialego.

 

Być może wysyłka pocztowa jeszcze nie doszła. Warto też sprawdzić, jakiego maila podało się na umowie - często mamy sytuacje, że Abonenci na umowie podają maila, wyrażają zgodę na komunikację w takiej formie, a potem przestają go używać. W razie jakby mimo wszystko wiadomość nie dotarła prosimy o kontakt w prywatnej wiadomości, sprawdzimy co się stało.

 

Niestety nie mam mozliwosci napisania prywatnej wiadomosci, ze wzgledu na zbyt krotki staz na forum. Maila sprawdzalem i zadnej informacji nie dostalem.

Ogolnie rzecz biorac nie mam problemu z tym, ze takiej informacji nie dostalem o ile ta zmiana predkosci bedzie mnie takze dotyczyc. Stad tez ponawiam pytanie - czy to zwiekszenie predkosci dotyczy wszystkich, ktorzy sa taka oferta zainteresowani?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to zwiekszenie predkosci dotyczy wszystkich, ktorzy sa taka oferta zainteresowani?

Dostaniesz kolego prędkość 100Mb/s i w tym przypadku, to nie ma znaczenia Twoje :brawo: zainteresowanie ofertą. Inea daje ci na siłę, a Ty masz im dodać do rachunku 5pln i wsio. Od 1 stycznia 2015 będziesz miał większą prędkość.Pozdrowionka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jedno, ostatnio inea awarie /brak obrazu, internetu itp./ usprawiedliwia brakiem zasilania,

a jak abonenci sygnalizując takie usterki dochodzą do tego, jak w domu maja ciemno?

 

edit1412128_1016

inea nie ma wydzielonej sieci energetycznej, może mieć wydzielony obwod, jak siec wysiadzie to wszędzie jest ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oh dzisiaj konsultant INEA odmienił "przeciążenie sieci" przez wszystkie przypadki w rozmowie. Poprosiłem, skądinąd bardzo uprzejmego młodego człowieka, o to, żeby wyraźnie odczytał mi treść zgłoszenia - z uporem maniaka nie chciał przyznać, że zgłaszam nie ciągłą awarię a częste, nieregularne braki dostępu i drastyczne obniżenie transferu. W pewnym momencie pan konsultant sam mi przyznał, że skoro sieć jest przeciążona, to znaczy, że Inea nie zadbała o to, aby ich infrastruktura wytrzymywała to co mają zapewnić klientom. "Wie pan, bo w tej lokalizacji nic nie było robione od 6 lat"

 

A @INEA niech się dalej oburza za wytykanie jej zaniedbań.Niech protestuje gorąco tutaj i na FB. W końcu lepiej chwalić się inwestycjami w FTTH niż zadbać o starą sieć, w której przeciążenia są normą. Co już pracownicy Inea przyznają całkiem wprost.

 

Nie mamy pańskiego transferu, i co nam pan zrobi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...