Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

@INEA: Dostałem wczoraj maila, iż podwyżka prędkości internetu stacjonarnego i opłaty również mnie dotyczy, a mam obecnie promocje łączoną na internet mobilny 1 GB + stacjonarny 50 Mb/s (Stacjonarny+Mobilny v 5.0):

 

1. Czy w takim przypadku mogę wypowiedzieć umowę na obie usługi bez opłat?

2. Chciałbym przejść na internet o prędkości 250 Mb/s (w mojej lokalizacji jest to możliwe) po wypowiedzeniu umowy. Jak wygląda proces rozwiązania i podpisania nowej umowy? Mam iść od razu do biura z obecnym modemem?

3. Czy będzie to wiązało się z jakimś okresem przestoju (braku internetu) między rozwiązaniem starej, a nawiązaniem nowej umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dwie sprawy, pierwsza o fatalnym transferze na mojej ulicy mam z wami umowę na 100 a mam 60-70, co mnie irytuje, bo było dobrze, a dużo danych pobieram, i takie spadki nie są mi na rękę.

Druga sprawa za chwile kończy mi się umowa na firmę i potrzebuje co najmniej 40 mb uploadu czy da się indywidualnie dogadać odnośnie prędkości, czy dacie marne 10 i znowu będziecie kłamać że nie ma możliwości technicznych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@INEA: Dostałem wczoraj maila, iż podwyżka prędkości internetu stacjonarnego i opłaty również mnie dotyczy, a mam obecnie promocje łączoną na internet mobilny 1 GB + stacjonarny 50 Mb/s (Stacjonarny+Mobilny v 5.0):

 

1. Czy w takim przypadku mogę wypowiedzieć umowę na obie usługi bez opłat?

2. Chciałbym przejść na internet o prędkości 250 Mb/s (w mojej lokalizacji jest to możliwe) po wypowiedzeniu umowy. Jak wygląda proces rozwiązania i podpisania nowej umowy? Mam iść od razu do biura z obecnym modemem?

3. Czy będzie to wiązało się z jakimś okresem przestoju (braku internetu) między rozwiązaniem starej, a nawiązaniem nowej umowy?

Zamiast czekać na wypowiedzenie możesz w każdej chwili podpisać aneks, przedzwoń na infolinię albo idź do biura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informację,

a czy ktoś mógłby w paru słowach potwierdzić jak mu się sprawuje ta opcja 250/10? czy nie ma problemów, czy prędkości są faktycznie zbliżone do max? rozumiem, że modem ten (CISCO EPC3928) pracuje w dwóch pasmach 2,4 i 5 Ghz?

jak sprawuje się ten modem? Jak z zasięgiem? Bo niestety na Thomsonie TWG870 zdarza mi się zgubić zasięg WIFI już w drugim pokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odmiana modelu Cisco EPC3928 dostępna w INEI posiada tylko WiFi w paśmie 2.4Ghz. Z tego powodu nie korzystam z opcji WiFi mimo, iż posiadam ją wykupioną. Po kablu nie ma problemów z prędkością. Generalnie w testach prędkości zarówno speedtest.inea.pl jak i speedtest.net prędkość jest bliska prędkości nominalnej (ok.230-250 Mbit). Jeśli w Twoim rejonie sieci nie ma jakiś problemów z sygnałem/przeciążeniem sieci to powinno wszystko działać OK.

 

Co prawda u mnie były na początku problemy z usługą, ale nie wynikało to z samej opcji 250mbitów, tylko z problemów z siecią jakie miały miejsce w moim rejonie (występowały one także gdy korzystałem wcześniej z opcji 100mbitów). W wyniku reklamacji i interwencji Rzecznika Klienta na szczęście problem udało się ostatecznie usunąć i wyeliminować. Obecnie jestem bardzo zadowolony z usług INEA.

 

Podsumowując myślę, iż jeśli w obecnej opcji 100mbitów internet działa Ci bez jakichkolwiek problemów to najprawdopodobniej nie będziesz miał też żadnych problemów z opcją 250mbitów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mi nie wiadomo o tym by był dostępny inny model modemu do opcji 250mbitów (w RF), ale mój stan wiedzy opiera się o informacje jakie uzyskałem latem. Musiałbyś się już bezpośrednio dowiadywać w INEI czy coś w tej kwestii uległo zmianie od tamtego czasu.

 

Z tego co pisali tu wcześniej na forum inni użytkownicy, komuś udało się trafić na poprzedni model Cisco EPC3925 z WiFi także w paśmie 5GHz. Może np. INEA zakupiła w kolejnej dostawie (jeśli takowa była) model EPC3928 z opcją WiFi także w 5Ghz (na rynku jest dostępny w sprzedaży taki wariant modemu) - no ale na to pytanie będzie w stanie odpowiedzieć Ci tylko ktoś pracujący w INEI. Oprócz odmiany modelu, który ja posiadam tj. WiFi wyłącznie w paśmie 2.4 GHZ jest dostępny na rynku model 2.4 GHz + 5 GHz (2x2 MIMO) oraz 2.4 GHz + 5 Ghz (3x3 MIMO).

 

Dla mnie osobiście to dziwne, iż ktoś w INEI podejmując decyzję o zakupie konkretnego wariantu modelu EPC3928 (służącego wyłącznie do świadczenia najwyższej możliwej opcji prędkości) wybrał by zakupić wariant tylko z WiFI w 2.4Ghz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa nie jest taka prosta, bo teraz mam ala dwupak (stacjonarny + mobilny), a chce mieć docelowo tylko stacjonarny (bez mobilnego).

W aktualnym cenniku sam Internet 250 Mbit/s kosztuje 149,90 a w pakiecie z mobilnym (6 GB) kosztuje... 149,90. Do tego dla nowych klientów aktywacja 89,90. Więc nie za bardzo Ci się opłaca, chyba, że w styczniowej ofercie 250-ka potanieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info :) Zastanawiam się czy jednak jest jeszcze inny modem, na 250, który miałby również 5 Ghz ( w moim bloku jest mnóstwo routerów i wszystkie jadą po 2,4 Ghz)

 

Wkrótce pojawi się taki sprzęt.

 

@INEA: Dostałem wczoraj maila, iż podwyżka prędkości internetu stacjonarnego i opłaty również mnie dotyczy, a mam obecnie promocje łączoną na internet mobilny 1 GB + stacjonarny 50 Mb/s (Stacjonarny+Mobilny v 5.0):

 

1. Czy w takim przypadku mogę wypowiedzieć umowę na obie usługi bez opłat?

 

Zgodnie z informacją w wysyłce:

 

W przypadku braku akceptacji zmian dotyczących usługi dostępu do Internetu są Państwo uprawnieni do wypowiedzenia Umowy abonenckiej w tym zakresie.

 

Podsumowując - wypowiedzenie dotyczy stacjonarnego.

 

2. Chciałbym przejść na internet o prędkości 250 Mb/s (w mojej lokalizacji jest to możliwe) po wypowiedzeniu umowy. Jak wygląda proces rozwiązania i podpisania nowej umowy? Mam iść od razu do biura z obecnym modemem?

 

Biorąc pod uwagę pkt 1 to najkorzystniejszym rozwiązaniem byłoby zwiększenie obecnego pakietu.

 

3. Czy będzie to wiązało się z jakimś okresem przestoju (braku internetu) między rozwiązaniem starej, a nawiązaniem nowej umowy?

 

To trochę zależy od lokalizacji. Jeśli będzie wymagana wymiana sprzętu, to może się zdarzyć przestój z nią związany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku braku akceptacji zmian dotyczących usługi dostępu do Internetu są Państwo uprawnieni do wypowiedzenia Umowy abonenckiej w tym zakresie.

Podsumowując - wypowiedzenie dotyczy stacjonarnego.

Jeśli ktoś ma pakiet typu cyfrowy dom, to nie podpisywał osobnych umów na każdy ze składników. Zatem próba podniesienia mu opłaty tylko za internet daje możliwość wypowiedzenia umowy na cyfrowy dom, czyli rezygnacji ze wszystkiego. Podobnie jeśli ktoś na jedną umowę na 2 usługi. Co innego gdy ktoś ma internet kupiony oddzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku braku akceptacji zmian dotyczących usługi dostępu do Internetu są Państwo uprawnieni do wypowiedzenia Umowy abonenckiej w tym zakresie.

Podsumowując - wypowiedzenie dotyczy stacjonarnego.

Jeśli ktoś ma pakiet typu cyfrowy dom, to nie podpisywał osobnych umów na każdy ze składników. Zatem próba podniesienia mu opłaty tylko za internet daje możliwość wypowiedzenia umowy na cyfrowy dom, czyli rezygnacji ze wszystkiego. Podobnie jeśli ktoś na jedną umowę na 2 usługi. Co innego gdy ktoś ma internet kupiony oddzielnie.

 

Coś mi się nie wydaje. Moim zdaniem w pakietach typu cyfrowy dom podpisywałeś umowę na trzy osobne usługi gdyż masz to fakturowane jako opłata za tv, opłata za internet i opłata za telefon. Więc jeśli podnoszą ci internet to masz prawo wypowiedzieć bez konsekwencji tylko internet. Co innego gdybyś nie miał tego ani na umowie ani na fakturze rozdzielone tzn miał byś wpisane opłata za pakiet Cyfrowy Dom wtedy mógłbyś wypowiedzieć wszystko. W wypadku podwyżki kwietniowej orientowałem się w tym temacie w UOKIK, i tak mi właśnie powiedzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Słuchajcie skończył mi się okres promocji, którą kiedyś podpisałem Mobilny Pak 3.0, w skład którego wchodziły:

 

1.Uzytkowania modemu WiFi - 2014-12

2.Abonament internet - 2014-12

3.Abonament telefonia - 2014-12

4.Abonament internet mobilny - 2014-12

5.Abonament postpaid - 2014-12

6.Abonament TV PVR - 2014-12

7.Abonament TV Dostarczenie sygnału - 2014-12

8. Abonament TV Reemisja sygnału telewizyjnego - 2014-12

9.Abonament TV OPERATOR LOKALNY - 2014-12

 

Generalnie zadzwonili do mnie z wielką promocją dla STAŁYCH KLIENTÓW, żeby mi do tego dodać pakiet canal+premium za dodatkowe 40 zł (wtedy całość 200 zł /miesiąc).

Szybka matematyka - promocja dla nowych abonentów z wiekszym pakietem TV i takze z tym calan+premium wyszlaby w ogolnym rozrachunku 170 zl miesiecznie ..

 

Wiec faktycznie super oferte przedstawili swojemu STAŁEMU KLIENTOWI :) a laska po drugiej stronie sluchawki mowila z takim podekscytowaniem jakby miala zaraz szczytowac, ale to nie o to mi chodzi..

 

Chciałem zapytać, kto ma doświadczenia z wypowiadaniem psozczególnych usług , bo chciałbym zostawić tylko pozycję 2. czyli internet...

Co się wtedy dzieje? Czy skoro juz jestem na nieokreslonym to mogę wypowiedzieć poszczegolne uslugi, zostawic internet i placic tyle ile place za niego czyil 69 zl (za 100 Mbps)?

 

Czy tez kaza mi podpisac aneks i za internet walna mi taka cene jak jest za sam internet czyli w przypadku jakbym chcial taki sam to 149 zl miesiecznie co jest prawie rownowazne z tym co teraz place za caly 5-pak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze wszystkich firm, z usług których korzystam, żadna nie powoduje u mnie takiej niechęci jak Inea, bo proces załatwiania usterek żart z klienta. Internet spadł mi o połowę, w sumie już 3 albo 4 raz ta sama usterka. Winą jest to, że coś się przestawia na centrali, za każdym razem, po zgłoszeniu technik jechał, poprawiał, resetował (nie wiem co konkretnie) i po chwili działało, dzwonił tylko potwierdzić, że działa. Wczoraj trafiłem na jakiś totalny beton. Przyjechał, tłumaczę usterkę i pytam się czy był na centrali, stwierdził, że nie ma tam po co jechać, bo to u mnie coś. Tłumaczę grzecznie, że nie u mnie, że nie mogę go teraz wpuścić do pokoju gdzie jest modem i proszę, żeby pojechał na centralę, sprawdził, jak to nie to, to umówimy się po świętach na wizytę w domu. 15 minut tłumaczenia i proszenia, i beton, on nie pojedzie dopóki nie dostanie się do modemu. Mówię, że wszystko przetestowane, że usterka dokładnie taka sama. Nic, znowu beton, on nigdzie nie będzie jeździł i sprawdzał. A poza tym, jak go wpuszczę i okaże się, że winą jest mój sprzęt, to Inea obciąży mnie kwotą 60 złotych za wizytę technika. W sumie to po co przyjeżdża jeżeli od razu zakłada, że to mój sprzęt nawala. Nie chciało mi się już z nim dyskutować i stwierdziłem za jego namową, że jutro umówię kolejny termin na wizytę, żeby już mógł dostać się do modemu, stwierdzić, że jest wszystko ok i pojechać w końcu na tą centralę. Odchodząc powiedział jeszcze, że w takim razie nie zamykamy zgłoszenia. Dzisiaj dostałem smsa, że usterka usunięta i zgłoszenie zamknięte. Oczywiście usterka dalej jak jest tak była. Płacę za 100, mam 50. Wracam do neostrady, będę miał wolniej, ale przynajmniej ominie mnie przyjemność dzwonienia i proszenia się o naprawę, bo komuś się nie chce sprawdzić podstawowej rzeczy, tym bardziej, że chyba mają historię zgłoszeń i mógł sprawdzić co się dzieje. Szkoda słów, pa Ineo, nigdy więcej, a pozostałych klientom polecam umowy na czas nieokreślony - mają klientów tak samo gdzieś, ale przynajmniej można szybko zrezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przekonałeś się, jak wygląda serwis w inei :)

Przerabiam to od lat.

Po telefonie (oczywiście groźby o haraczu za nieuzasadnione wezwanie) wszystko wraca na jakiś czas do normy.

Do następnego razu.

Gdy zawieszał mi się jeden z dekoderów, dwóch średnio rozgarniętych majstrów przyczepiło się do mojego rozgałęźnika. Że niby na jednym wyjściu są za duże straty. Nie mogli pojąć, że po wpięciu kabla do innego wyjścia dekoder nadal się zawiesza. Cóż kopałem się z końmi. Dekoder wymieniłem w inny sposób :mrgreen: I tak musieli przyjechać ponownie :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...