Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Nie rezygnuj z Inei, kto będzie wtedy podawał informacje o częstotliwościach czy listy kanałów?

 

Póki co zostawię sobie najwyżej pakiet OSZCZĘDNY HD, chyba że INEA zaproponuje mi jakąś ciekawą ofertę.

 

To listy będę aktualizował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ostatnio byłem w BOA to pracownik powiedział że do końca roku nic się powinno się zmienić. Podobno tylko jakieś zmiany w ofercie cyfrowy dom.

 

Petarda to była kicha, ludzi odpowiedzialnych już nie ma (ci co ją wymyślili). A Inea dalej nic - coś mi się wydaje że umowy z nadawcami są tak wyśrubowane że pewnie aż nie dobiegną końca nic się nie zmieni.

 

Ja tam już nie liczę na INEĘ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do INEI:

W przeciągu tygodnia mamy drugą awarię - brak telewizji. Brak jest w moim całym mieście - Rogoźnie. Już nie wspominam o większej awarii , która miała miejsce "nie tak dawno".

Może wyjaśnicie z łaski swojej co się dzieje? Szczury wam przegryzają kable, konkurencja wam je podcina, koparki wam wyrywają światłowody, może maci stary sprzęt i żulicie na wymianę na nowy a może to UFO ?

 

Czekam na wyjaśnienia. Ciekawe czy ktoś z INEI będzie miał odwagę i powie co się dzieje. Reklamacja oczywiście poleci za takie coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, orientuje się może ktoś z Was czy posiadając pakiet ekskluzywny (stary) mogę zrezygnować z pudełka ADB zwanego dekoderem na rzecz modułu CAM? Mam TV, który bez problemu obsługuje moduł, nagrywa itd i dekoder nie jest mi wogóle potrzebny, a zadowolenie żony z pozbycia się siedliska kurzu i plątaniny kabli .... BEZCENNE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do INEI:

W przeciągu tygodnia mamy drugą awarię - brak telewizji. Brak jest w moim całym mieście - Rogoźnie. Już nie wspominam o większej awarii , która miała miejsce "nie tak dawno".

Może wyjaśnicie z łaski swojej co się dzieje? Szczury wam przegryzają kable, konkurencja wam je podcina, koparki wam wyrywają światłowody, może maci stary sprzęt i żulicie na wymianę na nowy a może to UFO ?

 

Czekam na wyjaśnienia. Ciekawe czy ktoś z INEI będzie miał odwagę i powie co się dzieje. Reklamacja oczywiście poleci za takie coś.

 

Zdarzają się przegryzione kable, jak i wyrywane przez koparki światłowody - mając tak rozległą sieć nie da się uniknąć różnych sytuacji (choć UFO póki co nas oszczędza). Wczorajsze problemy dotyczyły kilku lokalizacji w różnych miejscach Wielkopolski i tym razem nie były związane z infrastrukturą.

 

@andi

Kilkukrotnie poruszana kwestia - niby wszystko jest oczywiste, ale zwróć uwagę, że umowa jest dwustronna i jeśli zobowiązujemy się dostarczać usługę w jakimś kształcie to nie możemy jednocześnie zaoferować sprzętu, który tej usługi nie zapewni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@INEA,

czyli w moim przypadku sprawa jest patowa? Mam "stary" pakiet, którego nie chce się pozbywać, umowa jest na czas nieokreślony i chcąc czy nie chcąc muszę korzystać z dekodera, rozumiem, że schodząc niżej do niższego, pakietu mogę mieć moduł, ale wtedy Wy stracicie bo nie będę płacił za pakiet 243,90 zł/m-c tylko kilkadziesiąt złotych mniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pincet

Pewnie tak będę musiał zrobić, tylko powiedz po co tak sobie utrudniać życie? Czy INEA nie może być bardziej elastyczna i mieć pro klientowskie podejście do klienta? Wiernego klienta, który korzysta z wielu opcji od dobrych kilku lat? A do pozbycia się ADB PVR 5810 CDX zmusza mnie również fakt, że praca z tym dekoderem jest ....koszmarem, wolno, zacina się, nie reaguje na pilota, kilkusekundowe zawiechy, itp. Zmiana softu absolutnie nic nie pomogła :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ForzaMilan - masz rację

 

Znowu zmuszony jestem do wyłączenia VOD (opcja wyłączenia modemu w ustawieniach dekoderu) - trochę przyśpieszył

 

Mam pytanie do użytkowników dekodera ADB 3831, czy pojawiła się może aktualizacja softu, która włącza funkcjonalność wyświetlacza? Pytam tu, bo na stronie http://www.ina.pl nie ma słowa nawet, że taki dekoder jest udostępniany abonentom !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....

 

@andi

Kilkukrotnie poruszana kwestia - niby wszystko jest oczywiste, ale zwróć uwagę, że umowa jest dwustronna i jeśli zobowiązujemy się dostarczać usługę w jakimś kształcie to nie możemy jednocześnie zaoferować sprzętu, który tej usługi nie zapewni.

 

Właśnie w jakimś? Bo wg tego stwierdzenia wystarczy to co jest, a problemy INEA pewnie ma wkalkulowane w nasz abonament.

 

Mi nawet ostatnio przedstawiciel powiedział że jeśli zmniejszę pakiet na oszczędny to zostanie mi doliczona różniąca abonamentu STANDARD HD ale z tego cennika

 

 

http://www.inea.pl/cms/att/cennik/TV/06 ... -01%29.pdf

 

@andi u mnie nie ma. Z jakiego dnia masz soft?

 

Ja mam taki.

http://zapodaj.net/a0ede11f744e7.jpg.html

 

 

Na dekoderach pojawiły się 3 kanały PPV:

 

PPV Polsat BOXING NIGHT SD - 258.000 kanał na dekoderze 901

PPV Polsat BOXING NIGHT HD - 258.000 kanał na dekoderze 900

PPV Polsat BOXING INFO - 266.000 kanał na dekoderze 78

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że wspominacie o powolnym działaniu dekodera ADB 3831CD. Ja z kolei mam taki problem: dwa tygodnie temu wymieniłem dekoder właśnie na tego ADB i wszystko chodziło dobrze - kanały HD, HBO, itd. Jednocześnie konsultant w BOK umówił mi wizytę montera. który miał założyć filtr do kanału zwrotnego (dla VOD).

Monter był, założył filtr, zresetował dekoder, niby wszystko działało i poszedł. No i po paru godzinach zaczęła się padaka. Dekoder strzela na zmianę komunikatami E0 i E8, na telewizorze nie ma nic albo pikseloza. Na infolinii kazali sprawdzać czy kable nie luźne, że może mam instalację w mieszkaniu złą i mogą przysłać kogoś kto odpłatnie ją wymieni.

W trakcie różnych prób zauważyłem, że po dłuższym odłączeniu od prądu i włączeniu kanały działają przez 2-3 minuty i znowu się potem wszystko sypie.

Miał ktoś już takie przygody? Czy to faktycznie może być wina kabli w mieszkaniu (nie znam się)?

Czy wzywać montera i niech myśli?

 

Mam już dość tej sytuacji - chciałem mieć lepiej, to teraz mam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...