Skocz do zawartości

TOYA


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Czy ktoś z kolegów/koleżanek przedłużał ostatnio umowę z TOYA TV ? jaką ofertę można wynegocjować ? ( można na pm)

 

Witam wszystkich serdecznie!

Niedawno chciałem przedłużyć umowę z firmą Toya w BOK'u na Ozorkowskiej w Łodzi, mam pakiet "bogaty":) w promocji "Śmieszne ceny" - 72 zł.

Oferta jaką otrzymałem od konsultantki wynosiła 69 zł (mam jeszcze dodatkowy kanał za 5 zł), kiedy poinformowałem ją że konkurencja ma sporo niższe ceny, a poza tym jestem ich klientem od wielu lat, stwierdziła że ją to nie interesuje i w ogóle nie będziemy negocjować. Jednym słowem zabrzmiało to mniej więcej tak: Jak ci nie pasuje to...

Śmieszne to są nie ceny, ale cała ta firma rodem z PRL, począwszy od jej nazwy i logo z bazaru, a na ofercie i obsłudze klienta skończywszy. W ramach oferty za 69 zł miałbym jak twierdzą, aż 153 kanały w tym 37 HD i wieszający się dekoder, jak ktoś tu wcześniej zauważył za miskę ryżu, z pilotem który działa poprawnie z maksymalnie 2 metrów i to skierowany w stronę odbiornika. Nie będę się tu rozwodził n/t szczegółów "bogatej" oferty programowej, ponieważ każdy może sobie ją sprawdzić i porównać z innymi w sieci.

Zdenerwowany takim mnie potraktowaniem poprosiłem o rozmowę z kierownikiem BOKu, która zakończyła się konkluzją, że o cenach decyduje zarząd i nie podlegają one jakiejkolwiek negocjacji, a błędów w oprogramowaniu tunera są świadomi i nad tym pracują. Jednym słowem dopóki słupki dotyczące zysków spółki są odpowiednio w górze wszystko jest ok. Toya działa w myśl zasady: Masz fraj... to go duś, jak się zesra to go puść, faworyzując nowych klientów, którzy mają lepszą ofertę od wieloletnich. Jedyne co mi pozostaje to prosić klakierów z Toya, którzy regularnie normalizują nastroje na forach o nie wypisywanie bzdur.

Moja ocena nie byłaby jednak pełna gdybym nie wspomniał tu o usłudze dostępu do internetu, która abstra[beep]ąc ogólnie od cen na łódzkim rynku jest realizowana na wysokim poziomie, no może poza pamiętną wizytą pana w sprawie wymiany modemu po iluś tam latach na niby lepszy. Pan nie zapytał czy może nie zdejmować butów i wlazł mi od razu na pokoje. Dał przy tym popis ignorancji, nie odpowiadając na zadawane pytania oraz zalecając instalację jego zdaniem jedynie słusznej przeglądarki. Kiedy zobaczył podpięty nie ich firmowy modem Wi-Fi, palnął: "Działa to panu w ogóle"? Działa chłopcze i dodatkowo zwalnia mnie z obowiązku płacenia wam co miesięcznego dodatkowego haraczu, nie wiadomo za co.

Wszystko wskazuje jednak na to, że po wielu latach się rozstaniemy. Mimo w pewnym sensie monopolizacji tego sektora w różnych częściach Łodzi konkurencja nie śpi i szczerze mówiąc nie ma dla mnie znaczenia czy dostęp do usług będzie realizowany kablowo czy zdalnie. Alternatywa to oczywiście talerz lub antena za oknem, DVB-T czy LTE w których stronę bym nie spoglądał gdyby nie polityka obecnego operatora.

Dla wszystkich zawiedzionych poziomem takich usług zamieszczam link do Wniosku rezygnacji, który wypełniony w domowym zaciszu oszczędzi wam na ten przykład czasu poświęconego na wizytę w "nowoczesnym" biurze Toya na Ozorkowskiej w Łodzi.

 

http://catshare.net/bcDgHw7W4tGIUGTb

 

PS.

Ceny jednak zróżnicowane:)

 

http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=252

http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11299

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@operator24

Przeczytałem Twój post z którym w większości się zgadzam, gratuluję także wypowiedzenia umowy bo był to słuszny krok.Przy tej okazji trzeba tylko jedno wyraźnie powiedzieć, niech nikt nie liczy na to, że po rozstaniu się ze starym dostawcą u innego będzie mu lepiej.Dlaczego?Bo ma tu zastosowanie stare ludowe porzekadło "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"

Ja sam byłem klientem kilku operatorów najpierw Gosatu, przejęła go PTK potem PTK została przejęta przez UPC, miałem umowę z "enką" potem trafiłem do Polnetu, który to po roku został przejęty przez Toyę.Wierzcie mi lub nie ale wszędzie klient jest traktowany tak samo czyli jak zło konieczne i wszędzie chodzi tylko o to by w terminie płacić rachunki za usługi a to jakiej jakości są te usługi jest dla operatorów kwestią drugorzędną.W kwietniu tego roku kończy mi się umowa z Toyą i też nie mam zamiaru jej przedłużać bo na poprawę jakości usług i oferty programowej nie ma co liczyć.Parę ładnych tygodni temu w tv Toya pokazali się dwaj panowie dyrektorzy jeden d/s technicznych drugi od marketingu czyli pionów nas abonentów najbardziej interesujących.Odniosłem wrażenie, że obaj panowie powinni już dawno być na emeryturze ( to jest moja osobista dygresja)

Wielu userów tutaj na forum wypisuje swoje żale ale mało kto jest stanowczy i konsekwentny a tak właśnie należy postępować, zrywać umowy jeśli jest taka możliwość albo nie przedłużać umów się kończących.Bez telewizji można żyć, dostęp do sieci za pośrednictwem Wi-Fi też stale się powiększa, także uważam, że do stracenia nic nie mamy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

 

Zareklamowałem swój dekoder. Mam ten z dyskiem.

Mimo zaprogramowania powtarzalnego nagrywania, np. seriali, często zdarzało mu się nie nagrać jakiegoś odcinka. Inne nagrywał. Działo eis to na wszystkich kanałach i nie wyłapałem żadnej prawidłowości. Toya poprosiła o informacje jakie seriale i jakie kanały. Po kilku dniach poinformowali mnie, że u nich taki sam dekoder wszystko nagrywa, ale poprosili o wykasowanie własnej listy programów i zapisanie jej od nowa.

Odmówiłem, bo to kilka dni roboty. Wtedy zdalnie wgrali zdalnie mi jakąś inną wersje programu. Na razie nagrywa, ale z kolei nie można wyłączyć dekodera całkowicie. Poprzednio, po krótkim naciśnięciu przechodził w stan spoczynku a po długim, wyłączał się. Teraz tylko w stan spoczynku.

Aby go zrestartować tzn. wyłączyć całkowicie i ponownie włączyć, co robię co rano, muszę brutalnie wyciągać kabel z gniazdka.

Ma ktoś podobne problemy, czy ja mam pecha?

Przy okazji warto wspomnieć, że panowie z sekcji technicznej byli bardzo konkretni i mili, w odróżnieniu od BOK-u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj konsultant infolinii poinformował że:

- wszystkie nowości będą opisane w najnowszym magazynie abonenta, już niedługo,

- na pewno dojdzie Puls 2 HD,

- CANAL+ też ma być powiększony o 2 nowe kanały, przy czym tutaj konsultant nie był już taki przekonujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonenci TOYA będą mogli oglądać wszystkie programy Canal+ już od 11 maja. Będą one dostępne w dwóch pakietach do wyboru. Pierwszy, Canal+ Select będzie zawierał programy: Canal+, Canal+ Film, Canal + Family, Canal+1, Canal+ Sport i Canal+ Sport 2, drugi pakiet o nazwie Canal+ Prestige, oprócz sześciu już wymienionych, będzie zawierał jeszcze dwie nowe pozycje: Canal+ Seriale oraz Canal+ Discovery.

 

Dotychczasowi Abonenci Canal+ Platinum będą mieli do końca czerwca dostęp do wszystkich ośmiu kanałów. Po tym czasie, osoby posiadające umowy z okresem zobowiązania na ten pakiet do końca zobowiązania, w ramach dotychczasowych opłat, będą miały nadal dostęp, do pełnej oferty Canal+. Po okresie zobowiązania będą mogli wybrać opcję pozostania przy pełnej ofercie lub wybrać pakiet Canal+ Select.

 

Abonenci dotychczasowych pakietów Canal Sport+ i Canal Film + wraz cyfrowym pakietem Bogatym, którzy posiadają umowy bezterminowe, w tej samej cenie mogą skorzystać z promocyjnej oferty zmiany pakietów na Canal+ Prestige.

 

Nowi Abonenci, posiadający cyfrowy pakiet Bogaty, będą mogli nabyć pakiety Canal+ w promocyjnych cenach 39 zł (Canal+ Select), i 49 zł (Canal+ Prestige) z dodatkowym bonusem w postaci jednego bezpłatnego miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...