Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Witam,

obecnie mam w upc tylko jedną usługę internetu 60mb. Umowa kończy mi się za 3 miesiące. Dzisiaj dostałem telefon z ofertą internetu 60 mb i telewizji max HD z nagrywarką za 100 zł. Czy to jest dobra oferta? Za ile mógłbym do tego wytargować canal +?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takiej samej jak na stronie UPC w zakładce promocje, czyli razem około 150 złotych, żeby dostać extra warunki trzeba złożyć wypowiedzenie i czekać na telefon z DUK. W twoim przypadku DUK będzie proponował tylko atrakcyjne ceny internetu, ponieważ nie masz pakietu telewizyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam rok do końca umowy, mam TV analogową za 14,90zł + fiberpower 60mb/s za 60zł, teraz na stronie upc w ofercie dla mnie dają mi Select Extra HD + Fiber Power 60 za 75zł, ale umowa od nowa na 2 lata - opłaca się czy może u przedstawiciela może mi zaoferować coś lepszego mniej więcej w tej cenie? Tzn krótsza umowa albo C+Sport? 2 lata to długo, znowu będę na straconej pozycji w negocjacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, prosiłbym o potwierdzenie tych, co już ten wariant przerabiali, czy dobrze kombinuję.

Otóż umowa kończy mi sie wraz końcem sierpnia. Zakładam, że nie muszę zadnego wypowiedzenia składać. Wygasają obustronne obustronne zobowiązania i tyle. No i na początku wrzesnia poprzez konto UPC zamawiam uslugi na nowo i jako nowy (teoretycznie) klient, czyli z trochę lepszymi warunkami, bez ARP. W miedzyczasie powinienem odeslac sprzęt, ale tak myslę że mogliby mi to uruchomic na tym co jest. Czy też niezbędne będzie odesłanie i ponowna nikomu niepotrzebna wizyta technika? Żeby im się wszystko zgadzało... Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś z zaawansowanych uzytkowników UPC potwierdził ten scenariusz. Bo może trza wszystko inaczej :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca sierpnia masz umowę na "promocję" czyli tańszy abonament, po upływie promocji wskakują Ci aktualne ceny w cenniku UPC za każdą usługę . LINK do cennika. Teraz możesz się udać do BOK UPC i złożyć wypowiedzenie, gdzie na miejscu mogą Ci zostawić aktualną promocję lub dać coś innego. Jeśli chcesz dostać coś extra złóż wypowiedzenie i nie negocjuj się w BOK, tylko poczekaj na telefon z Działu Utrzymania Klienta. Sprzętu nie musisz odsyłać, technik też nie będzie potrzebny, chyba że zmienisz mediaboxa zwykłego na nagrywarkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedzieć, że wobec braku wypowiedzenia z mojej strony umowa będzie trwała dalej, tyle że juz na innych warunkach? Zakładalem, że mam po prostu umowę na czas okreslony i a) nic nie muszę robić jeśli nie chce jej dalej utrzymywać B) od września jestem wolnym człowiekiem. Normalnie zburzyłeś cały mój dotychczasowy światopogląd! :roll: No ale ok, dzięki za wyjasnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studiolitek, kolega "noor" nie napisał jakie miał warunki umowy! Dlatego stwierdzenie, że po upływie "promocji" wrzucą mu aktualny cennik trochę jest na wyrost! Ja mam od lat pakiet upc, i nigdy nie zmieniono mi ceny. Miałem zawsze w umowie gwarancję niezmienności cen po upływie promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!.

Posiadam w UPC następujące usługi: Pakiet MAX EXTRA HD, MULTIROOM HD, Fiber Power 30Mb/s i telefon minuty do wszystkich. Zauważyłem, że na moim profilu w UPC przy wszystkich usługach w polu koniec okresu zobowiązania widnieje data 25.09.2014r. ( tego dnia upływa zobowiązanie wynikające z wybranej promocji ). Chciałbym się dowiedzieć, co to dla mnie oznacza. Czy po tej dacie zostanę zaskoczony jakimiś nowymi opłatami?Zacznę funkcjonować w UPC na jakiś nowych warunkach?

Czy powinienem podjąć jakieś działania. Generalnie jestem zadowolony z usługi. Nie chcę nic zmieniać, i chcę płacić abonament w takiej samej wysokości jak do tej pory.

Za odpowiedź z Góry Dziękuję!

Ps. Teraz widzę, że w lipcu otrzymałem powiadomienie, że we wrześniu kończy się promocja i dostałem dwie oferty :

Pierwsza to: TV 163 kanały, internet 60Mb/s, telefon 240 minut na 24 miesiące za 105zł,

Druga to: TV 163 kanały, internet 60Mb/s, telefon nielimitowany na 24 miesiące za 105zł,

W mailu jest również inf, że: W przypadku zmiany oferty dodatkowe pakiety

usług, z których korzystasz zostaną niezmienione, czyli multiroom na którym mi zależy zostaje? ( w tej cenie 105 zł jest już cena multiroomu? ).

Czy nie jest już za późno na wybranie nowej promocji?Muszę składać jakieś wypowiedzenie czy wystarczy jeśli kliknę zamów na zaoferowaną promocję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...