marekjw2523 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Dzięki za info, w takim razie jeszcze się zastanowię, czy go wymieniać, bo mimo że chodzi mułowato to nie mam z nim problemów, a potem wezmę multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman1988 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 (edytowane) Witajcie. Dziś przedłużałem umowę telefonicznie. Zgodziłem się na warunki i dostałem na e-mail szczegóły umowy i oferty. Okazało się, że brakuje HB , a telefonicznie Pani je zapewniała. Złożyłem więc reklamację. Powiedzcie mi, jeśli wiecie, czy jeśli przez telefon padło zapewnienie o HBO to je dodadzą do oferty, czy może rozwiązują felerną umowę i zaoferują nową? Długo ogólnie czeka się na rozpatrzenie? Pozdrawiam. Edytowane 10 Stycznia 2019 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Nie stawiamy spacji przed znakami interpunkcyjnymi i przestankowymi, tylko po nich. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macjuch Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Sprawdzą nagranie, jeżeli była tam mowa o HBO to w ramach przeprosin dostaniesz je na 100%, może jeszcze jakiś gratis. Ja kiedyś czekałem ok. tygodnia na odpowiedź w sprawie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majami Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Cześć Złożyłem reklamację dot. naliczenia dodatkowej opłaty za pewien pakiet. Podczas aktywacji ww. pakietu konsultant poinformował mnie, że pierwszy miesiąc mam za darmo, rozmowa na początku miesiąca, trzeciego. Otrzymałem odpowiedź jak niżej. Owszem przepraszają mnie, za nieprawidłowe informację, ale nie chcąc uwzględnić reklamacji? Jak powinno być? "Przeprasza za nieprawidłowe informacje udzielone podczas rozmowy z 3 stycznia 2020 roku. Jednakże zgodnie z Rozdział VII ust.6 Regulaminu Świadczenia Usług dostawca usług naliczać będzie Opłaty za usługi zamówione przez Abonenta za Okres rozliczeniowy, w którym Abonent dokonał zamówienia usług, z dołu proporcjonalnie do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego, w którym Abonent zamówił usługi." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Zgodnie z regulaminem mogą naliczać tzw. opłaty cząstkowe i jak widać czasami to robią. Teraz pozostaje dobra wola czy uwzględnią reklamację czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.