Skocz do zawartości


Zdjęcie

Smart HD+


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3611 odpowiedzi w tym temacie

#3601 Eric

Eric

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 24 postów
  • Od: 09 mar 2017

Napisano dziś, 07:42

W NC+ z całą pewnością już dawno powstała strategia długoterminowa odnośnie ofert. To, że pracownik infolinii nie zna tych planów jest zupełnie zrozumiałe. Jeżeli chcą tą ofertę wygasić albo przedstawić nową promocję to ustalili to już dawno łącznie z datą kiedy to nastąpi. Niedoładowanie kart przez 1000 użytkowników tego nie zmieni.



#3602 tomkep

tomkep

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1179 postów
  • Od: 24 lis 2010

Napisano dziś, 08:37

A tu myślę, że się mylisz. Jedyne co ustalili dawno temu, to to, że promocja NC+ na kartę z pakietem Start ma okres ważności do października 2019. A WSZYSTKIE działania NC+ (i wcześniej N-ki też) wskazują na to, że kompletnie nie wiedzą co z tą ofertą (i pozostałymi prepaidami) zrobić. Wypuścili dżina z butelki, pewnie chcieliby go tam z powrotem zamknąć, ale nie jest to takie proste, pewnie choćby dlatego, że są to znaczące pieniądze, a ludzie nie chcą migrować na abo. Ja sam w tym roku dostałem chyba ze trzy telefony z propozycją przejścia na abo i ani mi się śni. Zresztą aktualna promocja jest tego potwierdzeniem - poprzednią ubili i nie było żadnych głosów, że będzie cokolwiek nowego przez co najmniej kilka tygodni, a potem nagle się pojawiła nowa promocja. Na pewno nie wzięło się to z niczego i z pewnością stała za tym KASA, a raczej jej brak - ludzie po prostu olali ofertę.

 

Moim zdaniem będzie jedno z dwojga - zaskoczą nas i na majówkę będzie nowa strona i może trochę lepsza oferta na stałe (bo jak widać mało kto chce płacić za samą naziemną), albo wyłączą promocję i za kilka tygodni znowu będą ratować tzw. "bottom line" nowymi czasowymi zachętami do płacenia.


NTC, NC+ na kartę pakiet startowy, CP Darmowy HD, HD+, TNT SAT, tivùsat


#3603 Eric

Eric

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 24 postów
  • Od: 09 mar 2017

Napisano dziś, 11:32

Zwróć jeszcze uwagę na to, że Polsat nie oferuje ofert na kartę. Jeżeli NC+ zdecyduje się na wyłączenie ofert prepaid to pozostanie Ci tylko przejście na abonament lub NTC + kanały FTA z satelity. Mam na myśli tu tylko Polskie oferty.



#3604 prezes22

prezes22

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 89 postów
  • Od: 23 paź 2013

Napisano dziś, 11:55

To, co oferuje CP jako prepaid jest niemalże tożsame z ofertą na kartę NC+. Oczywiście jest spora różnica jeśli chodzi o sprzęt, bo generalnie wśród korzystających z różnych ofert CP tych, co mają własne dekodery i moduły  jest relatywnie niewiele i same ceny w prepaidzie są średnio atrakcyjne - ale są. Te ruchy NC+ są dla mnie mimo wszystko niezrozumiałe, bo o ile mogą chcieć oferować kanały premium tylko na kartach parowanych (czyli w abonamencie), to to co jest w Smart HD na miano premium zdecydowanie się nie kwalifikuje, a 20 PLN/mc za pakiety SmartHD i Multi to nie jest słaba cena, biorąc pod uwagę, że tyle samo każą płacić za Start+. No ale może w NC+ mają za dużo pieniędzy i im nie zależy na opłacających SmartHD.


Użytkownik prezes22 edytował ten post dziś, 12:22

WPT do 30.11.2013. Od 1.12.2013 Universe + 6xC+.

#3605 amq0

amq0

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 405 postów
  • Od: 19 cze 2015

Napisano dziś, 12:53

Tylko że w CP prepaid jest dostępny tylko na posiadane już własnościowe tunery, a teraz już nie ma ofert z tunerem na własność więc kto nie ma żadnego własnościowego tunera nie skorzysta z prepaida



#3606 Krakus

Krakus

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Od: 15 kwi 2017

Napisano dziś, 17:04

Obserwuję dyskusję dotyczącą Smart HD+ ponieważ od niedawna sam jestem jej użytkownikiem. Przykro byłoby dowiedzieć się w niedalekiej przyszłości oferta zostanie wygaszona. Tak się zastanawiam dlaczego nadawcy nie zależy na tym wariancie, czyli Prepaid. Operator usilnie namawia żeby przejść na abonament, tylko po co?, żeby związać się z operatorem na dwa lata?. Przecież jak oferta będzie dobra (oferta na kartę) to ludzie będą opłacać swoje karty Prepaid nawet więcej niż te "umowne dwa lata" Wydaje mi się że dla operatora ten "układ" jest bardzo korzystny, nie interesuje go sprzęt (dekoder) ani potem ewentualny serwis w razie awarii sprzętu. Praktycznie nie inwestuje go nic poza utrzymaniem strony internetowej z ofertą i kilku ludzi w BOK. Użytkownik kupuje kartę i dalej martwi się sam o sprzęt itp. Ja jako laik nie znajduję logicznego uzasadnienia takiego postępowania ze strony operatora. 



#3607 amq0

amq0

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 405 postów
  • Od: 19 cze 2015

Napisano dziś, 17:08

Dlatego chcą wygasić Smart HD+ bo karta jest nieparowana, a to daje np. możliwość skorzystania z opcji Multiroom na tunerach Ariva i z 1 karty oglądać na więcej niż 1 telewizorze.

A nc+ chce żeby w pre-paidach móc oglądać tylko na 1 telewizorze, a w umowach dodatkowo płacić za multiroom



#3608 wigru

wigru

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 231 postów
  • Od: 14 lip 2015
  • LokalizacjaHolandia / Bytom

Napisano dziś, 17:09

Ja bym się tam nie przejmował na zapas, karty ludzie mają więc koszty już zostały poniesione. Kto normalny by zrezygnował z przypływu gotówki jak nie trzeba nic robić? Doładować można normalnie na rok do przodu, więc przez najbliższy rok oferta musi działać. Pewnie będzie tak, że pakiet promocyjny wygaśnie a zamiast oferowanych kanałów w SD będą HD i tyle. Jak chcesz więcej to sobie włączysz Multi+.


ADB 5800SX nBox E2 + DVB-T, Smart HD+, 13°E

 

34057.png


#3609 Krakus

Krakus

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • Od: 15 kwi 2017

Napisano dziś, 17:24

Dlatego chcą wygasić Smart HD+ bo karta jest nieparowana, a to daje np. możliwość skorzystania z opcji Multiroom na tunerach Ariva i z 1 karty oglądać na więcej niż 1 telewizorze.

A nc+ chce żeby w pre-paidach móc oglądać tylko na 1 telewizorze, a w umowach dodatkowo płacić za multiroom

No tak, jako laik tego nie wziąłem pod uwagę  :facepalm:


Użytkownik Krakus edytował ten post dziś, 17:26


#3610 Eric

Eric

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 24 postów
  • Od: 09 mar 2017

Napisano dziś, 20:41

Klient związany umową jest zawsze bardziej cenny dla firmy. Musisz płacić przez 2 lata jak chcesz zerwać umowę płacisz karę. Firma może więc "wyliczyć przychód do przodu" - bardzo ogólnie mówiąc. W przypadku prepaid wyrzucasz kartę do śmietnika możesz to zrobić w każdej chwili i żadnej kary nie płacisz.

Dzwoniłem na infolinie na ten moment otrzymałem informacje, że kończy się promocja i te kanały, które są w pakiecie podstawowym to w nim zostają, a mini mini oraz kanały z + będą dostępne po aktywacji pakietu multi.

 

Wczoraj zrobiłem przelew ale jeszcze nie zaksięgowali, wszystko długo u nich trwa. Dopiero po tym mogę aktywować multi, doładowanie na razie na krótki okres czasu jak się wszystko wyjaśni z ofertą mogę doładować na dłużej.

 

Czasem jak patrze na tą ofertę na kartę, ta wiecznie nie aktualizowana strona z kanałami, długi czas księgowania przelewu, ten cały bałagan to nie wiem czy chciałbym podpisywać z tą firmą umowę terminową...



#3611 tweed77

tweed77

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2062 postów
  • Od: 24 lut 2011

Napisano dziś, 20:57

Doładowanie rob przez autoryzowany punkt bezposrednia. Kilka minut i masz uprawnienia na karcie.

#3612 Eric

Eric

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 24 postów
  • Od: 09 mar 2017

Napisano dziś, 21:24

Zrobiłem zwykły przelew bankowy, gdzie zawsze robią go np. dziś wieczorem mam pewność, że na drugi dzień będzie u odbiorcy. Tu jednak znowu coś działa wolniej. Choć nie powinno bo numery rachunków są ponoć indywidualne.


Użytkownik Eric edytował ten post dziś, 21:24