Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Usunięto moje konto i założyłem nowe z nowym hasłem. Zlecono też odłączenie od Canal+ płatności za Netflix. Czekam na korektę płatności. Mimo założenia nowego konta, po kliknięciu "przejdź do Netflix" nadal pojawią się strona z włoskim loginem. Hmmm......

Edytowane przez seatibiza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Taki problem: mam w umowie HBO GO za 0PLN do końca okresu oznaczonego (jeszcze kilka miesięcy)

Dzisiaj zauważyłem, że w szczegółach oferty zamiast jednej, mam dwie pozycje HBO GO, a w symulacjach płatności od marca abonament rośnie o 10PLN.

 

To błąd tylko u mnie, u wszystkich, czy przygotowania do wprowadzenia HBO MAX ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam dekoder ultrabox 4k, nową instalację sat (podzespoły jak i antena inverto) i podłączone do tv samsung uhd 4k.

 

Mam taki problem, że co jakiś czas przez ekran przechodzi mi poziomy pasek i za chwilę znika. Zmieniłem już kabel hdmi na nowy.

 

W dekoderze mam ustawioną odpowiednią rozdzielczość.

 

Siła sygnału 100%, jakość 90%.

 

Co może być tego powodem? Ktoś się z czymś takim spotkał?

Edytowane przez blueman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obrazie z innych źródeł tego nie ma?

 

Pytanie powinieneś zadać w  temacie o Twoim modelu dekodera 4k. Tak będzie szybciej z rozwiązaniem problemu.

To jest wątek związany z tym co zawiera tytuł tego tematu.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrócić się o wyjaśnienie do banku?

Wydrukować wszystkie uznania na rachunek bankowy, jakie były w czasie gdy przelew miał dotrzeć i złożyć reklamację.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.02.2022 o 10:42, dvbx napisał:

Taki problem: mam w umowie HBO GO za 0PLN do końca okresu oznaczonego (jeszcze kilka miesięcy)

Dzisiaj zauważyłem, że w szczegółach oferty zamiast jednej, mam dwie pozycje HBO GO, a w symulacjach płatności od marca abonament rośnie o 10PLN.

 

To błąd tylko u mnie, u wszystkich, czy przygotowania do wprowadzenia HBO MAX ?

Bez twojej wyraźnej zgody nikt cie do HBO max nie zmigruje, czekać na informacje o zmianach w umowie.

HBO Go zaprzestaje świadczenia usługi wiec nie wiem za co będą kroić 10 zł :-D, skoro będzie wycofany z oferty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie mogłem się doczekać pliku PDF i napisałem pytanie skąd ta dodatkowa opłata. Uzyskałem odpowiedź że chodzi o HBO GO, odpisałem że w takim wypadku mogę bez konsekwencji wypowiedzieć umowę. Po chwili już miałem wiadomość że kwota 10 zł za HBO GO jest błędna i rachunek zostanie skorygowany ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...