Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 29.11.2021 o 10:07, meckbar napisał:

Kilka razy w roku są oferty dla nowych z darmowymi miesiącami.

Zdarzają się promocje, zgadzam się. Ale jak komuś kończy się umowa z obecnym operatorem i chce przejść do konkurencji to ma czekać na promocję? A w między czasie być bez telewizji? Bierze co jest w cenniku i tyle, jeśli pakiet jest zbyt drogi to bierze coś tańszego. Sam zaczynałem od pakietu Comfort za 39,99, dopiero później podwyższyłem pakiet. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co roku lub dwa, gdy nadchodzi grudzien, zaczyna sie dla mnie okres stresowy bo konczy sie umowa z Canal+. Te telefony, negocjacje. Kto zyska, a kto straci? W tym roku Canal+ wygrało. Wzieli mnie z zaskoczenia na samym poczatku grudnia, konsultant byl sympatyczny i zgodzilam sie wycofac rezygnacje. Zmienilam pakiet z mojego starego Comfort na Start z Canal+. Zapewniono mnie jednak, ze kanały Comfortu zachowam do konca miesiaca. 

I wszystko byloby dobrze, gdyby nie standardowe zachowanie Canal+ czyli cos Ci zabierzemy, czegos nie dodamy.

Po dwoch dniach juz wylaczono mi dawny Comfort. Reklamacja nic nie dala. Nie dostalam odpowiedzi. pewno przyjdzie na poczatku stycznia. Zatem wycofalam sie z warunkow nowej umowy. Tym razem zareagowano szybko i wylaczono mi wszystkie nowe kanaly. Niestety zostawiono mi wylacznie pakiet Start, nie wrocilam do starego Comfortu. W systemie mam juz  nowy Comfort, ale nie swieca mi sie zadne jego kanaly.  Wysłalam dwie reklamacje i oczywiscie nie ma odpowiedzi. Przyjdzie  pewnie w polowie stycznia.

Ponadto umowa zostala przedłuzona do grudnia 2023 czyli skasowanie nowej oferty nie oznacza, ze wrocilam do okresu wypowiedzenia. Prawdopodobnie musze wysłąc nowe wypowiedzenie i zaplacic jakas drapiezna oplate za styczen? Czy ktos zna punkt umowy, ktory to potwierdza? 

Tak to wlasnie Canał+ wyrolowało stara klientke. 

Jakies pomysly na działąnia odwetowe?:)))

Uwazajcie bo tak naprawde to zawsze wygrywa Canal" czy jak on tam sie nazywa obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem. Akceptujac nowa oferte, a potem ja anulujac przechodzi na czas nieokreslony? Ale nie zostawiono mi oferty, z ktorej zrezygnowalam.  Z nieznanych mi powodow mam okrojony "start" , bynajmniej bez canal+. Taka mala zemsta, moim zdaniem. Frustrujaca i obecnie uniemozliwiajaca mi dalsza wspolprace z ta firma.

Czy ktos ma punkt regulaminu, ktory mowi o  rezygnacji z oferty po jej wstepnym zaakceptowaniu, ale w regulaminowym czasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Witam, czy obserwujcie obecnie u siebie jakąś awarię w nadawaniu kanałów?

 

U mnie na ultrabox+ 4K ADB od rana pomimo występującego sygnału 100% na 96% na wszystkich 4 częstotliwościach Unicable, na większości kanałów mam komunikat NSS1 albo Program nie jest obecnie nadawany. Dodatkowo w miejscu TVP HD nadaje TVP Seriale i na odwrót. 

 

EDIT. Na tej samej antenie w pokoju obok na wifibox+ śmigają wszystkie kanały, czyli chyba padł główny dekoder. 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Zrobiłem mu przywrócenie do fabrycznych z wyjęciem karty i kabla antenowego, dalej to samo. Część kanałów działa albo jest pozamieniana miejscami, na większości NSS1 albo Program nie jest obecnie nadawany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Dobra u mnie się wyjaśniło, pomimo prawidłowego poziomu sygnału w MENU -> Antena, zauważyłem, że problem występuje tylko na wejściu Unicable. Po zmianie na wejście LEGACY problemy ustąpiły, dodatkowo w czasie podłączonego dekodera do wejścia SCR również problemy z odbiorem pojawiły się na dekoderze wifibox+ podłączonego do wejścia LEGACY w postaci zacinania niektórych kanałów.

Wniosek: konwerter do wymiany. 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie,

Chciałbym wziąć nowy, drugi abonament w Canal+ (przejście z Polsat Box). Obecnie mam Extra+ w cenie 34,50 zł, z którego korzystają rodzice.
Dla siebie też chciałbym Extra+ oraz ewentualnie dobrać Netflix 4K i HBO. Da radę coś ugrać w mojej sytuacji, czy tylko ceny cennikowe dla nowych klientów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...