Pawel Opublikowano 30 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2021 Promocja jest za założenie nowego konta, więc nie skorzystasz drugi raz z tej samej promki. Z cesją temat do przejścia pod warunkiem, że się wyrobisz do końca grudnia. Chyba , że kolejny raz przedłużą promocję. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 W dniu 29.11.2021 o 10:07, meckbar napisał: Kilka razy w roku są oferty dla nowych z darmowymi miesiącami. Zdarzają się promocje, zgadzam się. Ale jak komuś kończy się umowa z obecnym operatorem i chce przejść do konkurencji to ma czekać na promocję? A w między czasie być bez telewizji? Bierze co jest w cenniku i tyle, jeśli pakiet jest zbyt drogi to bierze coś tańszego. Sam zaczynałem od pakietu Comfort za 39,99, dopiero później podwyższyłem pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olaboga Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Co roku lub dwa, gdy nadchodzi grudzien, zaczyna sie dla mnie okres stresowy bo konczy sie umowa z Canal+. Te telefony, negocjacje. Kto zyska, a kto straci? W tym roku Canal+ wygrało. Wzieli mnie z zaskoczenia na samym poczatku grudnia, konsultant byl sympatyczny i zgodzilam sie wycofac rezygnacje. Zmienilam pakiet z mojego starego Comfort na Start z Canal+. Zapewniono mnie jednak, ze kanały Comfortu zachowam do konca miesiaca. I wszystko byloby dobrze, gdyby nie standardowe zachowanie Canal+ czyli cos Ci zabierzemy, czegos nie dodamy. Po dwoch dniach juz wylaczono mi dawny Comfort. Reklamacja nic nie dala. Nie dostalam odpowiedzi. pewno przyjdzie na poczatku stycznia. Zatem wycofalam sie z warunkow nowej umowy. Tym razem zareagowano szybko i wylaczono mi wszystkie nowe kanaly. Niestety zostawiono mi wylacznie pakiet Start, nie wrocilam do starego Comfortu. W systemie mam juz nowy Comfort, ale nie swieca mi sie zadne jego kanaly. Wysłalam dwie reklamacje i oczywiscie nie ma odpowiedzi. Przyjdzie pewnie w polowie stycznia. Ponadto umowa zostala przedłuzona do grudnia 2023 czyli skasowanie nowej oferty nie oznacza, ze wrocilam do okresu wypowiedzenia. Prawdopodobnie musze wysłąc nowe wypowiedzenie i zaplacic jakas drapiezna oplate za styczen? Czy ktos zna punkt umowy, ktory to potwierdza? Tak to wlasnie Canał+ wyrolowało stara klientke. Jakies pomysly na działąnia odwetowe?:))) Uwazajcie bo tak naprawde to zawsze wygrywa Canal" czy jak on tam sie nazywa obecnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Akceptując nową ofertę a potem ją anulując, przechodzi ona dalej na czas nieokreślony i musisz wysłać miesięczne ponownie wypowiedzenie, czyli obowiązujące na koniec stycznia. Kanały comfort wrócą ci w ciągu bodajże 14 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olaboga Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Nie rozumiem. Akceptujac nowa oferte, a potem ja anulujac przechodzi na czas nieokreslony? Ale nie zostawiono mi oferty, z ktorej zrezygnowalam. Z nieznanych mi powodow mam okrojony "start" , bynajmniej bez canal+. Taka mala zemsta, moim zdaniem. Frustrujaca i obecnie uniemozliwiajaca mi dalsza wspolprace z ta firma. Czy ktos ma punkt regulaminu, ktory mowi o rezygnacji z oferty po jej wstepnym zaakceptowaniu, ale w regulaminowym czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 26 minut temu, Olaboga napisał: Taka mala zemsta, moim zdaniem Twoim zdaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubauto Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Witam Kończy mi się umowa w styczniu i mam dylemat. Obecnie posiadam 2 karty cameleon i pakiet w którym nie mam tylko cinemax.Nie wiem co wybrać chcą mi zabrać cameleony. Czy uda się choć jedną karte zostawić ? Co wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 4 minuty temu, Kubauto napisał: Czy uda się choć jedną karte zostawić ? Na nieokreślonym jedna zgaśnie, jedna zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubauto Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 21 minut temu, PawelTSW napisał: Na nieokreślonym jedna zgaśnie, jedna zostanie. A co z abo? podniosą znacząco cenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Teraz, Kubauto napisał: A co z abo? podniosą znacząco cenę? Sprawdź w strefie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubauto Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 1 minutę temu, PawelTSW napisał: Sprawdź w strefie A gdzie to w strefie znajdę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 2 minuty temu, Kubauto napisał: A gdzie to w strefie znajdę? W płatnościach / prognoza płatności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubauto Opublikowano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 3 minuty temu, PawelTSW napisał: W płatnościach / prognoza płatności Dzieki mam 15 zł więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 18 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Czy w trakcie trwania umowy można zrezygnować z multiroomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Chyba, że płacisz standardową cenę bez lojalki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 (edytowane) Witam, czy obserwujcie obecnie u siebie jakąś awarię w nadawaniu kanałów? U mnie na ultrabox+ 4K ADB od rana pomimo występującego sygnału 100% na 96% na wszystkich 4 częstotliwościach Unicable, na większości kanałów mam komunikat NSS1 albo Program nie jest obecnie nadawany. Dodatkowo w miejscu TVP HD nadaje TVP Seriale i na odwrót. EDIT. Na tej samej antenie w pokoju obok na wifibox+ śmigają wszystkie kanały, czyli chyba padł główny dekoder. Edytowane 26 Grudnia 2021 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 U mnie wszystko jest w porządku i na swoim miejscu. Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Zrobiłem mu przywrócenie do fabrycznych z wyjęciem karty i kabla antenowego, dalej to samo. Część kanałów działa albo jest pozamieniana miejscami, na większości NSS1 albo Program nie jest obecnie nadawany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 26 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2021 Oglądając wcześniej Polsat Comedy Central Extra i Comedy Central miałem kilkakrotnie komunikat „Program obecnie nie jest nadawany” ale szybko znikał. Teraz oglądam Polsat Seriale i jest wszystko okej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 (edytowane) Dobra u mnie się wyjaśniło, pomimo prawidłowego poziomu sygnału w MENU -> Antena, zauważyłem, że problem występuje tylko na wejściu Unicable. Po zmianie na wejście LEGACY problemy ustąpiły, dodatkowo w czasie podłączonego dekodera do wejścia SCR również problemy z odbiorem pojawiły się na dekoderze wifibox+ podłączonego do wejścia LEGACY w postaci zacinania niektórych kanałów. Wniosek: konwerter do wymiany. Edytowane 28 Grudnia 2021 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 W jaki sposób zmienić dane adresu zamieszkania?Można to zmienić w Strefie Canal+?Czy tylko i wyłącznie w punkcie stacjonarnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad851 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Witajcie, Chciałbym wziąć nowy, drugi abonament w Canal+ (przejście z Polsat Box). Obecnie mam Extra+ w cenie 34,50 zł, z którego korzystają rodzice. Dla siebie też chciałbym Extra+ oraz ewentualnie dobrać Netflix 4K i HBO. Da radę coś ugrać w mojej sytuacji, czy tylko ceny cennikowe dla nowych klientów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Zostaniesz potraktowany jak nowy klient. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 @aro Tylko i wyłącznie w punkcie i to najlepiej punkcie operatora bo w partnerskim zrobią to, ale niechętnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.