Skocz do zawartości

Świat HD brak możliwości zapłaty.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zmagam się od 2 tygodni z takim problemem. Zakupiłem w grudniu dekoder ITI 6800sx z ofertą świat HD 3 miesiące za darmo. Jak te 3 miesiące dobiegały końca miałem na stronie 'n' wybrać ofertę i zarejestrować dekoder i kartę, co też poczyniłem zawierając również umowę że będę płacił 49zł/mieś za ofertę Świat HD. Jakież było moje zdziwienie jak po paru godzinach wyłączono mi wszystkie kanały ( oprócz FTA), a na maila nie dostałem żadnego potwierdzenia zawarcia umowy jak i numeru konta by zapłacić za TV. Wszelkie próby kontaktu z BOK kończyły się tym że nikt nie zajmuje się tą ofertą wszyscy zajęci migracjami. Zadzwoniłem na inna infolinię ( ta już 1,23 za min) pani przyjęła moją wiadomość i nic. Dzwonię za 2 dni znowu , oni że okej ktoś do mnie zadzwoni. No i zadzwonił ale z ofertą przejścia i ble ble ble . Ja mu mówię że mam swój dekoder i kartę chcę tylko doładować/zapłacić za TV i mieć kanały , no to on że się tym nie zajmuje tylko nowi klienci i żebym dzwonił na infolinie(a tam w kółko muzyczka i że wszyscy zajęci...) I tak zostałem sam z dekoderem... Macie może jakieś pomysły jak to załatwić ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swój świat hd z własnym dekoderem aktywowałem w 27 grudnia 2012. Z początkiem marca zarejestrowałem dekoder i zamówiłem świat hd po około 2 tygodniach dostałem umowę na mejla. 27 marca wyłączyli mi wszystko chociaż miałem zapłacone. Odczekałem 24h bo myślałem, że są problemy z przejściem na nc+ ale nic się nie zmieniło. zadzwoniłem n nr+48122947800 informując ,że nie mam sygnału na dekoderze Pan powtórnie wysłał na kartę aktywację i hula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

numer konta dostaniesz razem z umową , sprawdź czy nie masz emajla w spamie. ja w płatnościach na dekoderze nie mam podanego nr konta.

powinieneś mieć mejla tej treści + umowa

 

Numer Klienta: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Numer Umowy: xxxxxxxxxxxxxxx

Numer Konta Bankowego: 152xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Ważne: Jeżeli wcześniej korzystałeś z oferty Telewizji na kartę HD lub Telewizja n na kartę. Twój numer konta do wpłat uległ zmianie na numer podany powyżej.

 

Szanowni Państwo,

 

Serdecznie dziękujemy za zawarcie Umowy w ramach oferty promocyjnej „Świat HD - dekoder na własność” zorganizowanej przez platformę n (dalej:Umowa).

 

Zgodnie z Umową zawartą w dniu 2013-03-11, pragniemy potwierdzić aktywację usług oferowanych w ramach Promocji „Świat HD - dekoder na własność”, na warunkach jak w załączniku do niniejszego maila. Usługi świadczone są na sprzęcie własnym Abonenta/nabytym w ramach promocji. Usługi zostały aktywowane z dniem zawarcia umowy.

 

Treść dokumentów związanych z procesem zawarcia Umowy znajduje się pod adresem: http://n.pl/dokumenty

 

Centrum Abonenta platformy n

ul. Josepha Conrada 37, 31-357 Kraków

tel. 0 801 05 55 05 z telefonów komórkowych 12 294 78 00 (opłaty według cenników operatorów) oraz *70 60 50 (opłata za min 0,50 zł + VAT)

 

ITI Neovision Sp. z o.o., ul. Kłobucka 23, 02-699 Warszawa, NIP: 521-00-82- 774, REGON: 010175861, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000191377, kapitał zakładowy: 88.898.500 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co się tak spieszysz z płatnościami. Świat HD to nie jest oferta pre-paid, tylko abonamentowa, więc płacisz jak dostaniesz fakturę. dla p[przykładu, ja nie zapłaciłam za 2 miesiące i nic mi nie odłączyli, tylko przyszła podwójna faktura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, mam podobny problem, ponad dziesięć dni temu aktywowałem ofertę świat hd jednak nie dostałem anni maila ani aktywacji wszystkie kanały mi zgasły, pytanie czy mam cierpliwie czekać na emeila z umową czy próbować kontaktować się z nimi, z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia życzę. Może teraz jest lepiej ale ja na początku wisiałem na słuchawce po 30 minut i słuchałem muzyki. Dopiero dzwoniąc na jakąś płatną odbierali od razu ale i tak mi nie chcieli pomóc bo oni nie są od tych umów i kazali dzwonić na inny numer który nikt nie odbierał. Powodzenia !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja dziś dostałem na dekoder fakturę opłaconą za sierpień a także przypomnienie.Czekam na komunikat o nadpłacie-zawsze opłacam abo po 11 (wypłata) i zazwyczaj dostawałem ten komunikat k. 13 każdego miesiąca a tu cisza nadal.Dokonałem wpłaty na nowe konto o którym było głośno pod koniec sierpnia.Ktos ma podobną sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Płacisz co miesiąc normalnie jak abonament, z tą różnicą że masz miesięczny okres wypowiedzenia i możesz to zrobić i nawet po miesiącu, ale wtedy nie masz już żadnych kanałów. Ja wypowiedziałem umowe w marcu więc jeszcze za kwiecień zapłacić musiałem a w maju wyłączyli wszystko .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...