Skocz do zawartości

Oszukani przez Konsultantów!


naskrecik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A po co informować? Nagrywam i koniec.

 

Nie w tym problem...ludzie tu bali sie dochodzić prawdy wykorzystując nagranie.

Myslę, że ta wypowiedź prawnika rozwiewa wszelkie wątpliwości.

 

"- Swoje rozmowy zawsze można nagrywać. Zakazane jest podsłuchiwanie cudzych rozmów (podobnie jak czytanie cudzych listów), ale jeśli ja jestem rozmówcą, zawsze mogę utrwalić taką rozmowę. Nie ma też potrzeby informowania o tym rozmówcy, ani też starania się o jego zgodę. Osobna sprawa to ewentualne rozpowszechnianie takiego nagrania. Generalnie oczywiście tak, można, aczkolwiek dobrze jest zachować wstrzemięźliwość, jeśli treść tej rozmowy lub jej forma może naruszać dobra osobiste innej osoby - tłumaczy Olgierd Rudak, prawnik i redaktor naczelny serwisu Lege Artis.

 

Rudak dodaje, że jeśli nagranie dotyczy oszustwa na naszą szkodę, to ujawnienie tego oszustwa popełnionego przez telemarketera co do zasady nie powinno być uznane za naruszające jego dobra osobiste."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nic nie nagrywałem. Po prostu po rozmowie napisałem maila z żądaniem potwierdzenia szczegółów zawartej umowy (co , gdzie , za ile , jaki czas umowy). Na drugi dzień otrzymałem odpowiedź z nc+ podpisaną imieniem i nazwiskiem ze wszystkimi szczegółami umowy. Wydrukowałem sobie i mam czarno na białym w razie problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie konsultant zrobił tak, że nie zaznaczył mi w umowie multiroomu - wydzwaniałem przez tydzień żeby przesłali mi dekoder (przez cały czas byłem informowany że mam multi) wczoraj Pan powiedział mi, że niestety nie jestem ujęty w opcji multiroom - poprosiłem, żeby bez zbędnych pism reklamacyjnych z mojej strony po prostu załączyć mi tą opcję konsultant powiedział mi że się nie da - bardzo mi zależało na multi i teraz jestem .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozmawiajac z konsultantem dostalem platyne za 99 dwa dekodery 0zl i multi 20 razem 119 a dzis rachunek na kwote 139zl. wysylam wypowiedzenie w zwiasku z nie wywiazania sie umowy mianowicie chodzi mi tez o kanaly ktore mialy bec a ich nie mia miedzy innymi polsat hd polsat news espn america

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie więc czemu nie piszecie skarg do uokik. J a takową napisałem, lecz otrzymałem odpowiedź, że Prezes UOKiK nie rozpatruje indywidualnych skarg konsumentów, a jedynie interweniuje jeżeli w indywidualnych przypadkach. Podejmuje działania tylko wtedy, gdy zagrożony jest interes publiczny, czytaj nieoznaczonej liczby interesantów.Im więcej tych skarg będzie tym większe prawdopodobieństwo zainteresowania ta sprawą. Pamiętacie pierwsza odpowiedź z tej instytucji na skargę klienta nc+, publikowana na jednym z forum. W odpowiedzi stwierdzono, iż działania te są zgodne z prawem. Dopiero po fali skarg wszczęto postępowanie administracyjne. Oczywiście sprawą otwartą jest jak się ono zakończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zostałem oszukany 25 marca, z konsultantem ustaliłem iż będę za wszystko płacił 119 zł/msc. Platyna, multirum, dekoder. Po paru dniach faktura na kwote 129 zł - okazało się że mam doliczone 10 zł/msc za multiroom. Reklamacja w systemie zarejestrowana.

 

A jeszcze co ważne można odstąpić od umowy jeżeli zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Po drugie to nie są aneksy a umowy z nowym podmiotem ITI. Pmiętajcie

 

Na facebooku po moim poście na stronie nc+ zgłosiło się do mnie kilka osób oszukanych przez nc+. Myśle że ten proceder jest robiony specjalnie - bo nie chce mi się wierzyc w błąd ludzki. Nie na taką skale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@dartman, to co powiem powinno być gdzieś podpięte na stałe, bo już mi się nudzi żeby to każdemu powtarzać, ale w sprawach indywidualnych również nie jesteś pozbawiony pomocy, bo możesz się zwrócić do biura Rzecznika Konsumentów, który to ma siedzibę przy każdym miejskim czy powiatowym magistracie.

 

Tam rozpatrzą Twój indywidualny przypadek i podejmą w razie potrzeby mediacje ze sprzedawcą, a jeśli i ta forma nie przyniesie pożądanego skutku, to pomogą Ci w drodze procesowej dochodzić swoich racji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sprzętu też nie chcą wymienić żebym miał cały All.Cytuję:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że aktualnie operator nie prowadzi wymiany sprzętu na ADB. W przypadku pojawienia się możliwości wspomnianej zamiany, zostanie Pan powiadomiony.

 

Obecnie dekoder ADB jest dostępny dla nowych Klientów lub Abonentów CYFRY+, którzy zdecydują się na niego przy zawieraniu współpracy.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z wyrazami szacunku,

 

 

No to chyba się pożegnamy z nc+.Wypowiedzenie ze względu nie wywiązywania się z umowy.Nawet słowa podczas rozmowy o tym że na sprzęcie Cyfry wszystko nie będzie działać.Nie wspomnę o programach gwarantowanych których abonenci Cyfry ze sprzętem ich i swoim nie odbierają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@antonio350, jeśli migrowałeś do nc+ na sprzęcie c+, albo własnym i teraz nie masz w związku z tym dostępu do kilku gwarantowanych kanałów, to biuro rzecznika konsumentów jest miejscem jak najbardziej dla Ciebie.

 

nc+ zachowuje się tu zupełnie nie na poziomie, bo nie bierze za zaistniałą sytuację żadnej odpowiedzialności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Uważajcie na te całe nc+. Dzwonili z propozycją universal z c+. Miałem Canal + w starej umowie i po wlączeniu nowej zgasły.

Dzwonie na infolinie koleś mówi że mam w systemie samo universal ale idzie gdzieś tam sprawdzić i ok jest c+ i tłumaczy że podłączą w ciągu 48h, kazałem napisać reklamacje.

Dzwonie 2 raz i jakaś babka odbiera. To samo nie widzi Canal+ ale po 5 minutach stwierdza oki powinien pan mieć ale są problemy techniczne i nie dotyczy to tylko Pana. Postaramy się jak najszybciej uporać z awarią.

Dzwonie przed chwilą. Pytam czy mogę wypowiedzieć umowę, a ona że nie bo nie mam podstaw. Przedstawiam 3 punkty regulaminu i dalej twierdzi że nie. Ja pytam czy powinienem mieć Canal+ a ona że skąd ma wiedzieć ona nie była przy rozmowie :evil: !!!!!! Mówi że w ciągu 30 dni się okaże bo tyle czekamy na rozpatrzenie reklamacji. KPINA. Rozwiązanie w ciągu 10 dni nie wchodzi w życie gdyż niby zgodziłem się na włączenie pakietu od razu. A udowodnić że zgodziłem się (nie bylo takiego pytania tylko moje pytanie kiedy włączony zostanie pakiet) znów 30dni na reklamację.

 

Czy brak możliwości odstąpienia w 10 dni jest zgodne z prawem? bo w aneksie czytają o tych 10dniach i zaznaczają iż przy włączzeniu od razu odstąpienie nie jest możliwe. Można tak?

Na stronie UOKIK jest "...Termin ten jest terminem zawitym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia..."

Jak się pozbyć tej umowy? Pomóżcie. Nie chcem mieć z nimi NIC wspólnego!! :evil: Totalny :censored: BAJZER!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się udało. Canal+ świeci. Dzisiaj trafiłem na dobrego konsultanta. Za 4 razem

A tak w skrócie 4 kontakty.

Pierwszy: Faktycznie Canal+ ma Pan w umowie, nie wiem czemu zostało dezaktywowane. Powinno być włączone w ciągu 48h.

Drugi: Po sprawdzeniu dokładnym ma Pan w umowie Canal+. Mamy problemy techniczne nie dotyczą tylko Pana jak się uporamy włączymy.

Trzecia (najgorsza): Nie ma takiej opcji nie ma Pan Canal+, nie wiem co Panu obiecał konsultant nie byłam przy rozmowie :evil::read:

Czwarty (najlepszy): Tak ma Pan Canal+ w pakiecie mogę włączyć za max godzinę będą. Proszę przełączyć na kanał 15.

I po 10 minutach Canal+ świecą i w ICA są dostępne.

 

Pytanie? NIE MOŻNA BYŁO TAK OD RAZU??!! Trwało to 3DNI :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając kwestie zawartości pakietów, trzeba uważać na informacje dotyczące szyfrowania. Pamiętajcie, że nie odbierzecie np. Mezzo na sprzęcie ADB, a konsultanci wciskają, że oczywiście, podobnie jak inne kwestie techniczne, na których najczęściej się nie znają. Walczmy o ujednolicenie zasad szyfrowania, aby każdy mógł odbierać to, co kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety moja wynegocjowana oferta ( Platyna + HBO za 99zł umowa 12 miesięcy, multiroom standart 10 zł, mediabox+ 10 zł, potwierdzane min. trzy razy podczas rozmowy telefonicznej) okazała się nieprawdziwa. Dziś w APS chciałem podpisać umowę i odebrać sprzęt. Ku mojemu zdziwieniu w umowie warunki były inne, czyli Platyna za 99 zł bez HBO, multiroom premium zamiast standart z aktywacją 99zł, jedyne co się zgadzało to mediabox+ i umowa na 12 miesięcy. Reklamacja zgłoszona, umowa nie podpisana. Tak więc przestrzegam Wszystkich, niech czytają co podpisują, zwłaszcza przy Kurierze !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam podobnie. Dziś do mojej mamy dzwoniła konsultant i mama wywalczyła pakiet Universe+ za 60 zł dodatkowo wszystkie kanały sportowe, które miałem w starej ofercie C+ na 12 miesięcy. Ok przychodzę, że szkoły kanały Universe są ale cała paczka Canal włączona. Dzwonię do konsultanta to gość, że może włączyć Canal bo jakiś błąd mają (że pakiet został zapłacony za kwiecień i kanały musza być) więc kazał przełączyć dekoder na kanał 15 i czekać godzinę. Ale nie powiedział mi dokładnie czy dodatkowe kanały sportowe będą w pakiecie od maja i że sprawa trafiła do działu reklamacji. Co mam z tym robić ? Pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, nie panikujcie. Dziś przedłużyłem umowę, Universe+ z 6x C+. Do C+ nie było uprawnień. Zadzwoniłem na infolinię, pomoc techniczna, wyczekałem 20 minut w kolejce, Pan przeprosił i włączył uprawnienie do odbioru C+. Powiedział, że to błąd ludzki, konsultant nie zaznaczył czegoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...