mossad Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Ez0SrXX5SPE a gdyby nie nagrania to nie mielibyśmy takich perełek... dowodów niekompetencji konsultantów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
error404 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 http://di.com.pl/news/47916.html?utm_so ... %82y%29%29 Na dole kilka słów na temat nagrywania rozmów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 A po co informować? Nagrywam i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
error404 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 A po co informować? Nagrywam i koniec. Nie w tym problem...ludzie tu bali sie dochodzić prawdy wykorzystując nagranie. Myslę, że ta wypowiedź prawnika rozwiewa wszelkie wątpliwości. "- Swoje rozmowy zawsze można nagrywać. Zakazane jest podsłuchiwanie cudzych rozmów (podobnie jak czytanie cudzych listów), ale jeśli ja jestem rozmówcą, zawsze mogę utrwalić taką rozmowę. Nie ma też potrzeby informowania o tym rozmówcy, ani też starania się o jego zgodę. Osobna sprawa to ewentualne rozpowszechnianie takiego nagrania. Generalnie oczywiście tak, można, aczkolwiek dobrze jest zachować wstrzemięźliwość, jeśli treść tej rozmowy lub jej forma może naruszać dobra osobiste innej osoby - tłumaczy Olgierd Rudak, prawnik i redaktor naczelny serwisu Lege Artis. Rudak dodaje, że jeśli nagranie dotyczy oszustwa na naszą szkodę, to ujawnienie tego oszustwa popełnionego przez telemarketera co do zasady nie powinno być uznane za naruszające jego dobra osobiste." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 A ja nic nie nagrywałem. Po prostu po rozmowie napisałem maila z żądaniem potwierdzenia szczegółów zawartej umowy (co , gdzie , za ile , jaki czas umowy). Na drugi dzień otrzymałem odpowiedź z nc+ podpisaną imieniem i nazwiskiem ze wszystkimi szczegółami umowy. Wydrukowałem sobie i mam czarno na białym w razie problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Mnie konsultant zrobił tak, że nie zaznaczył mi w umowie multiroomu - wydzwaniałem przez tydzień żeby przesłali mi dekoder (przez cały czas byłem informowany że mam multi) wczoraj Pan powiedział mi, że niestety nie jestem ujęty w opcji multiroom - poprosiłem, żeby bez zbędnych pism reklamacyjnych z mojej strony po prostu załączyć mi tą opcję konsultant powiedział mi że się nie da - bardzo mi zależało na multi i teraz jestem ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAFLO20 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ja rozmawiajac z konsultantem dostalem platyne za 99 dwa dekodery 0zl i multi 20 razem 119 a dzis rachunek na kwote 139zl. wysylam wypowiedzenie w zwiasku z nie wywiazania sie umowy mianowicie chodzi mi tez o kanaly ktore mialy bec a ich nie mia miedzy innymi polsat hd polsat news espn america Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Koledzy, dla przypomnienia, nagrywanie rozmów bez poinformowania o tym fakcie rozmówcy, nie stanowi dowodu w ew. postępowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ludzie więc czemu nie piszecie skarg do uokik. J a takową napisałem, lecz otrzymałem odpowiedź, że Prezes UOKiK nie rozpatruje indywidualnych skarg konsumentów, a jedynie interweniuje jeżeli w indywidualnych przypadkach. Podejmuje działania tylko wtedy, gdy zagrożony jest interes publiczny, czytaj nieoznaczonej liczby interesantów.Im więcej tych skarg będzie tym większe prawdopodobieństwo zainteresowania ta sprawą. Pamiętacie pierwsza odpowiedź z tej instytucji na skargę klienta nc+, publikowana na jednym z forum. W odpowiedzi stwierdzono, iż działania te są zgodne z prawem. Dopiero po fali skarg wszczęto postępowanie administracyjne. Oczywiście sprawą otwartą jest jak się ono zakończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ja zostałem oszukany 25 marca, z konsultantem ustaliłem iż będę za wszystko płacił 119 zł/msc. Platyna, multirum, dekoder. Po paru dniach faktura na kwote 129 zł - okazało się że mam doliczone 10 zł/msc za multiroom. Reklamacja w systemie zarejestrowana. A jeszcze co ważne można odstąpić od umowy jeżeli zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Po drugie to nie są aneksy a umowy z nowym podmiotem ITI. Pmiętajcie Na facebooku po moim poście na stronie nc+ zgłosiło się do mnie kilka osób oszukanych przez nc+. Myśle że ten proceder jest robiony specjalnie - bo nie chce mi się wierzyc w błąd ludzki. Nie na taką skale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 @dartman, to co powiem powinno być gdzieś podpięte na stałe, bo już mi się nudzi żeby to każdemu powtarzać, ale w sprawach indywidualnych również nie jesteś pozbawiony pomocy, bo możesz się zwrócić do biura Rzecznika Konsumentów, który to ma siedzibę przy każdym miejskim czy powiatowym magistracie. Tam rozpatrzą Twój indywidualny przypadek i podejmą w razie potrzeby mediacje ze sprzedawcą, a jeśli i ta forma nie przyniesie pożądanego skutku, to pomogą Ci w drodze procesowej dochodzić swoich racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio350 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Panowie sprzętu też nie chcą wymienić żebym miał cały All.Cytuję: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że aktualnie operator nie prowadzi wymiany sprzętu na ADB. W przypadku pojawienia się możliwości wspomnianej zamiany, zostanie Pan powiadomiony. Obecnie dekoder ADB jest dostępny dla nowych Klientów lub Abonentów CYFRY+, którzy zdecydują się na niego przy zawieraniu współpracy. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z wyrazami szacunku, No to chyba się pożegnamy z nc+.Wypowiedzenie ze względu nie wywiązywania się z umowy.Nawet słowa podczas rozmowy o tym że na sprzęcie Cyfry wszystko nie będzie działać.Nie wspomnę o programach gwarantowanych których abonenci Cyfry ze sprzętem ich i swoim nie odbierają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 @antonio350, jeśli migrowałeś do nc+ na sprzęcie c+, albo własnym i teraz nie masz w związku z tym dostępu do kilku gwarantowanych kanałów, to biuro rzecznika konsumentów jest miejscem jak najbardziej dla Ciebie. nc+ zachowuje się tu zupełnie nie na poziomie, bo nie bierze za zaistniałą sytuację żadnej odpowiedzialności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anomin111 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Witam Uważajcie na te całe nc+. Dzwonili z propozycją universal z c+. Miałem Canal + w starej umowie i po wlączeniu nowej zgasły. Dzwonie na infolinie koleś mówi że mam w systemie samo universal ale idzie gdzieś tam sprawdzić i ok jest c+ i tłumaczy że podłączą w ciągu 48h, kazałem napisać reklamacje. Dzwonie 2 raz i jakaś babka odbiera. To samo nie widzi Canal+ ale po 5 minutach stwierdza oki powinien pan mieć ale są problemy techniczne i nie dotyczy to tylko Pana. Postaramy się jak najszybciej uporać z awarią. Dzwonie przed chwilą. Pytam czy mogę wypowiedzieć umowę, a ona że nie bo nie mam podstaw. Przedstawiam 3 punkty regulaminu i dalej twierdzi że nie. Ja pytam czy powinienem mieć Canal+ a ona że skąd ma wiedzieć ona nie była przy rozmowie !!!!!! Mówi że w ciągu 30 dni się okaże bo tyle czekamy na rozpatrzenie reklamacji. KPINA. Rozwiązanie w ciągu 10 dni nie wchodzi w życie gdyż niby zgodziłem się na włączenie pakietu od razu. A udowodnić że zgodziłem się (nie bylo takiego pytania tylko moje pytanie kiedy włączony zostanie pakiet) znów 30dni na reklamację. Czy brak możliwości odstąpienia w 10 dni jest zgodne z prawem? bo w aneksie czytają o tych 10dniach i zaznaczają iż przy włączzeniu od razu odstąpienie nie jest możliwe. Można tak? Na stronie UOKIK jest "...Termin ten jest terminem zawitym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia..." Jak się pozbyć tej umowy? Pomóżcie. Nie chcem mieć z nimi NIC wspólnego!! Totalny BAJZER!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 jeśli migrujesz dziś,a pakiet w nc obowiązuje od 1.05. to wtedy ci włączą to co w pakiecie masz.ale jeśli teraz w cyferce masz canal+ i zapłaciłes abonament w tym miesiacu,to musisz nadal je odbierać. I TO BEZ GADANIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anomin111 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 No i się udało. Canal+ świeci. Dzisiaj trafiłem na dobrego konsultanta. Za 4 razem A tak w skrócie 4 kontakty. Pierwszy: Faktycznie Canal+ ma Pan w umowie, nie wiem czemu zostało dezaktywowane. Powinno być włączone w ciągu 48h. Drugi: Po sprawdzeniu dokładnym ma Pan w umowie Canal+. Mamy problemy techniczne nie dotyczą tylko Pana jak się uporamy włączymy. Trzecia (najgorsza): Nie ma takiej opcji nie ma Pan Canal+, nie wiem co Panu obiecał konsultant nie byłam przy rozmowie Czwarty (najlepszy): Tak ma Pan Canal+ w pakiecie mogę włączyć za max godzinę będą. Proszę przełączyć na kanał 15. I po 10 minutach Canal+ świecą i w ICA są dostępne. Pytanie? NIE MOŻNA BYŁO TAK OD RAZU??!! Trwało to 3DNI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diz89 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 U mnie to samo od piątku paczka C+ nie świeci, wczoraj jak dzwoniłem konsultant powiedział, że nie mam w ogóle tej paczki w umowie i tylko przyjął reklamacje. Pod jaki nr dzwoniłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lawjack1 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Pomijając kwestie zawartości pakietów, trzeba uważać na informacje dotyczące szyfrowania. Pamiętajcie, że nie odbierzecie np. Mezzo na sprzęcie ADB, a konsultanci wciskają, że oczywiście, podobnie jak inne kwestie techniczne, na których najczęściej się nie znają. Walczmy o ujednolicenie zasad szyfrowania, aby każdy mógł odbierać to, co kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro5242 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Niestety moja wynegocjowana oferta ( Platyna + HBO za 99zł umowa 12 miesięcy, multiroom standart 10 zł, mediabox+ 10 zł, potwierdzane min. trzy razy podczas rozmowy telefonicznej) okazała się nieprawdziwa. Dziś w APS chciałem podpisać umowę i odebrać sprzęt. Ku mojemu zdziwieniu w umowie warunki były inne, czyli Platyna za 99 zł bez HBO, multiroom premium zamiast standart z aktywacją 99zł, jedyne co się zgadzało to mediabox+ i umowa na 12 miesięcy. Reklamacja zgłoszona, umowa nie podpisana. Tak więc przestrzegam Wszystkich, niech czytają co podpisują, zwłaszcza przy Kurierze !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kall Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witajcie. Mam podobnie. Dziś do mojej mamy dzwoniła konsultant i mama wywalczyła pakiet Universe+ za 60 zł dodatkowo wszystkie kanały sportowe, które miałem w starej ofercie C+ na 12 miesięcy. Ok przychodzę, że szkoły kanały Universe są ale cała paczka Canal włączona. Dzwonię do konsultanta to gość, że może włączyć Canal bo jakiś błąd mają (że pakiet został zapłacony za kwiecień i kanały musza być) więc kazał przełączyć dekoder na kanał 15 i czekać godzinę. Ale nie powiedział mi dokładnie czy dodatkowe kanały sportowe będą w pakiecie od maja i że sprawa trafiła do działu reklamacji. Co mam z tym robić ? Pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Panowie tak czytam ten temat dochodzę do wniosku : Jakoś tych platyn za 40 i 50 złotych ba nawet mniej nie chcą włączać.. Gady jedne No No..!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.N Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Też słyszałem od kilku znajomych że ich oszukali nie wiem kto tym ....zarządza .Niech się wezmą za to bo takich akcjii od początku istnienia Cyfry + nie było!!!I niech wyciągną konsekencje!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
massakra Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ludzie, nie panikujcie. Dziś przedłużyłem umowę, Universe+ z 6x C+. Do C+ nie było uprawnień. Zadzwoniłem na infolinię, pomoc techniczna, wyczekałem 20 minut w kolejce, Pan przeprosił i włączył uprawnienie do odbioru C+. Powiedział, że to błąd ludzki, konsultant nie zaznaczył czegoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lizbona9 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 UWAGA na konsultantkę Monikę L. Wczoraj zaoferowała Gold z 6C+ i HBO. Okazalo sie ze HBO nie dziala, a technicy nie widzą tego w umowie. Reklamacja zlożona.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zaczyna być jak w programie kryminalnym. Monika L - oszustka, ostatnio słyszana na infolinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.