Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
A działa jeszcze w N?

 

Według komunikatu mieli go wyłączyć 1 kwietnia 2013 i od tej daty przysługiwało 14 dni na wysłanie wypowiedzenia:

https://satkurier.pl/news/83691/jakie-ka ... rmy-n.html

 

ESPN America wciąż działa, a w artykule jest informacja, że "W związku z wprowadzonymi zmianami, abonentom n przysługuje prawo do bezkarnego rozwiązania umowy z operatorem w terminie 14 dni od dokonania zmian."

Czyli jeśli jeszcze go nie wyłączyli to znaczy, że chyba od momentu wyłączenia można się zdecydować na rozwiązanie umowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

a ja dzisiaj otrzymałem coś takiego :

 

Szanowni Państwo,

 

 

potwierdzamy przyjęcie Państwa rezygnacji z Umowy o Abonament CYFRY+.

Z przykrością przyjęliśmy Państwa decyzję.

 

W trosce o Państwa zadowolenie, przygotowaliśmy ofertę specjalną z

wyjątkowymi rabatami, dzięki której będą Państwo mogli oglądać

programy nc+ tj. połączonych platform CYFRY+ i n.

 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami pod numerem telefonu: 22 22

00 191

w godzinach: 10.00 - 21.00 (od poniedziałku do soboty).

 

Wierzymy, że nasza propozycja spotka się z Państwa zainteresowaniem i

pozwoli w pełni korzystać z bogatej oferty programowej nowej platformy.

 

nc+ to unikalna i najbogatsza oferta programowa na polskim rynku. Oferuje

najlepsze kanały Premium CANAL+ i HBO, największą ilość kanałów

tematycznych, ponad 50 kanałów w jakości HD i znakomity sport, w tym

wszystkie najważniejsze rozgrywki piłkarskie: Ligę Mistrzów, Ligę

Europy, najlepsze ligi zagraniczne i rodzimą T-Mobile Ekstraklasę.

 

Jeżeli posiadają Państwo telewizor HD, zachęcamy do wymiany dekodera na

dekoder HD, co znacznie poprawi jakość oglądanych programów. Dekoder

mogą Państwo wymienić u najbliższego dystrybutora nc+.

 

Z wyrazami szacunku,

Dział Utrzymania Klienta

 

już od marca nie jestem abo C+ a wypowiedzenia żadnego na razie nie składałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

………………………………….

miejscowość, data

……………………………….

Imię i nazwisko abonenta

 

………………………………. ITI Neovision S.A.

Al. Gen. W. Sikorskiego 9

………………………………. 02-758 Warszawa

adres

 

………………………………

nr tel.

 

………………………………

nr abonenta

 

 

 

Rezygnacja z umowy o świadczenie usług.

 

 

Niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nr ……………………… (nr umowy) i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem wymaganego w umowie czasu.

 

 

 

 

……………………..

własnoręczny podpis

 

Takie wypowiedzenie będzie ok, i co dopisać by jednak dzwonili a nie obrazili się na mnie i wyjde na lodzie?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwukrotnie złożyłem rezygnację z usług nc+ z upływem terminu oznaczonego z zachowaniem oczywiście podanych w regulaminie terminów /w punkcie nc+ i niedowierzając tej firmie poleconym na adres ITI/. Oczywiście natrętny konsultant dzwonił na okrągło aż w końcu przysłał mi ofertę mailową, w której to ofercie ceny aktywacji dekoderów były skrajnie inne od podanych w Regulaminie będącym, jak zaznaczyli, integralną częścią umowy. Chodziło w sumie o 3 dekodery z racji MR. Oferta można było przyjąć, odrzucić, bądź miała wygasnąć samoczynnie, chyba po tygodniu.

Oferty nc+ /mając jak najgorsze doświadczenia z tą firmą rok wcześniej/ nie przyjąłem i zachowując 14 dniowy termin pojechałem do punktu nc+ zwrócić dekoder z kartą. W międzyczasie wziąłem Cyfrowy Polsat.

Jakież było zdziwienie, że w punkcie nc+ nie mogę oddać dekodera bo moja umowa trwa nadal i jak chcę ją zakończyć to mogę złożyć ponownie rezygnację z nc+ z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, czyli w sumie 4 miesiące dodatkowego płacenia po 171 zł. Myślałem, że to jakieś nieporozumienie, pojechałem do drugiego punktu nc+, w końcu zadzwoniłem do konsultanta, który poinformował mnie, że w związku z otrzymaniem maila z propozycją przedłużenia umowy moje wypowiedzenie stało się nieaktualne i obowiązuje mnie trzymiesięczny okres wypowiedzenia.

A przecież to była tylko propozycja, której ja nie przyjąłem a na dodatek w dniu upłynięcia umowy tj. 31.01.2015 o 14.30 nc+ wyłączyło mi sygnał.

Nie daruję i będę walczył do upadłego zwłaszcza, że rok wcześniej stoczyłem z nc+ uciążliwą batalię w samoobronie nie pozwalając się oszukać.

Napiszcie proszę co zrobić z dekoderem i kartą, których w punktach nc + odmawiają mi przyjęcia a na adres ITI chyba nie ma możliwości wysłania bo to skrytka pocztowa.

A co do refleksji ogólnej to się w głowie nie mieści, że ten system jest tak skonstruowany, że nawet ostrożnego obywatela, który wie na jakim świecie żyje firmy, wydawało by się poważne chcą naciągnąć, wyłudzić, wręcz oszukać. Bo tego inaczej nazwać nie można. Czyli jak najdalej od wiadomych.

Pozdrawiam.

Jurek47

P.S. Zacznę od Federacji Konsumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro taki mail z ofertą przyszedł, to znaczy, że rozmawialeś z konsulem wcześniej i musiałeś anulować wypowiedzenie. Prawdopodobnie nie zrozumiałeś co on mówi i potwierdzałeś. Bez Twojej rezygnacji wypowiedzenia, taki mail nie ma prawa przyjść. Nie ważne, że mail samoczynnie wygasł. Nie zaakceptowałeś nowych warunków i przeszłeś na czas nieoznaczony. Dlatego teraz masz 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Zadziwiające jest tylko dlaczego wyłączyli sygnał. Wejdź do ICA lub zadzwoń i reaktywuj uprawnienia. Co do całej sprawy, to pozostało Ci tylko napisać reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie brzmi przekonywająco: "rozmawiałeś z konsulem wcześniej i musiałeś anulować wypowiedzenie"!

 

Skoro tak, to: "Zadziwiające jest tylko dlaczego wyłączyli sygnał"! Nic nie dzieje się z woli przypadku. Sygnał nie wyłącza się ot tak sobie.

 

Będzie f.r.a.jerem, jeśli sam zadzwoni lub sam aktywuje sygnał. Sprawa, jak najszybciej powinna się znaleźć u Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Konsumentów właściwego dla miejsca zamieszkania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby dlaczego ma sygnał aktywować, skoro ma umowę?. Ma przesłać uprawnienia i tyle. Jak umowa trwa to powinien mieć sygnał. I od kiedy to niby wyłączają sygnał w połowie ostatniego dnia? Pewnie jakiś błąd. Może inaczej. Niech zadzwoni i się dowie kiedy umowa się kończy. Jeśli powiedzą to samo co w APS to sprawa jest jasna. Przed każdym mailem z ofertą, konsul najpierw mówi co będzie miał w ofercie, potem pyta się czy w związku z tym anuluje wypowiedzenie. Jeśli to zrobi, mail przychodzi z akceptacją, która dobija targu jak kliknie w link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nawet dałem złapać się nieświadomie w zastawioną z wyrachowaniem pułapkę to takie działania są typowe dla oszustów. Dlatego proszę również o informację nt procedury postępowania sądowego, na którą to drogę jestem gotowy. Może macie jakąś wiedzę praktyczną, jak to działa? Łobuzom nie można popuszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już odmówili a gdyby chcieć trzymać się terminu zwrotu 14 dni po 31.01.2015 to się robi cienko. Widać dobrze przemyślane jak pacjenta omotać żeby nie miał ruchu.

Wcześniej oddałem jedną kartę od MR i nie było problemu. Już nie pamiętam dlaczego to zrobiłem ale na pewno na skutek sugestii konsultanta bo sam bym nie wpadł na to żeby jeździć po kilka razy. Ciekawe po co ten patent ze zwróceniem jednej karty. No a potem była już propozycja mailowa przedłużenia i możliwość zwrotu się skończyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro taki mail z ofertą przyszedł, to znaczy, że rozmawialeś z konsulem wcześniej i musiałeś anulować wypowiedzenie. Prawdopodobnie nie zrozumiałeś co on mówi i potwierdzałeś.....

 

Wcale tak nie jest.

Ja to przerabiałem od czerwca do sierpnia ubiegłego roku.

Wypowiedzenie, dwie reklamacje na bezprawne umowy bez mojego udziału, rozbiła się sprawa o dyrekcję nc+

Przez 2 miesiące wyjaśniana była sprawa dlaczego nc+ cofnęło wypowiedzenie choć nie miało do tego prawa.

Radzę uważać i monitorować co nc+ robi, jeśli przyszedł taki mail to pewnie w systemie jest wbita umowa, która jest bezprawna - ktoś wziął prowizję za to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ty porównujesz sytuację sprzed wejścia nowych przepisów? Teraz jest inaczej. Jak przyjdzie czas na Twój aneks to zobaczysz. W tym czasie co opisujesz akceptowanie warunków to inna historia. Nie wiesz jak jest teraz, a ja wiem, bo aneksowałem w styczniu na nowych przepisach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...